daar hoop ik ook opquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:23 schreef flugeltje het volgende:
Enne, het zou me nog niet eens verbazen als sonnetje ineens ergens op een ochtend komt melden dat ze die nacht mama is geworden...
Ja dat komt door die kont natuurlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:59 schreef Orea het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik gelijk ook maar Babydump meeneem in mijn mail... misschien maar doen![]()
Ik ben niet zo'n klein prupkemaar ondanks dat mevrouw is ingedaald zit ze nog behoorlijk klem bovenin... en dat wordt met de dag erger lijkt wel!
is dat een hint?quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
zelfs als ik nu in t ziekenhuis zou zijn zouden jullie t niet eend merken
!
Ik heb zo'n board voor achter de wagen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:19 schreef het-is-mij het volgende:
Oe leuk die laatste loodjes en dat je je kindje voelt.
Bij tijn lag de placenta ervoor dus die voelde ik niet zo heel erg.
Ben benieuwd hoe het bij deze frummel gaat.
@ o.a. Tessie & Claudia, hoe gaan jullie dat doen met kinderwagen?
Duowagen of gaan jullie draagdoeken gebruiken?
Soms dan gaan mn gedachten al even naar de praktische kant namelijk.
Ik denk dat je dat het beste zelf kunt beoordelen... En misschien kun je dat ook pas dan zeggen... De een kan al flink goed lopen en een flink stukkie staan... De ander niet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:45 schreef het-is-mij het volgende:
Ja had een vriendin van mij het ook over maar ben bang dat de afstand naar bijv. t dorp dan nog te lang is voor tijn.
Hij is dan 1 jr. en ong. 4 mnd.
Azijn! Eerst Azijn... Dan lopen de kleuren niet door.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:08 schreef nytar het volgende:
pff wat gaan jullie weer hard zeg! 4 pagina's om bij te lezen en dan ben ik alleen maar ff met mn moeder op stap geweest...Zo nog even naar de VK voor een check-up en dan ga ik mn mandje in. Eindelijk proberen om mn rust in te halen.
Zonde van je boxkleed Orea! Volgens mij heb ik er ook zo een, maar nog niet gewassen...nu durf ik bijna niet meer...
Doe maar 25 augustus dan jijquote:Op maandag 5 juli 2010 11:43 schreef Ticootje het volgende:
26 juli is pas volle maan, das misschien wat lang wachten..
24 augustus is ook volle maan... Misschien he???
Ik zet in op deze zaterdag voor Sonnetje.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:49 schreef Fannetje het volgende:
Ik denk ook dat Sonnetje op zondag gaat bevallen. Cool toch, op de dag dat NL in de finale van het WK staat geboren worden? Zeker als jongetje!
Leuk! Onze box, maxicosi en kinderwagen komen vrijdag. Morgen intake kraamzorg.quote:Bij ons komen morgen de meubeltjes voor de kinderkamer! Oh, en de kinderwagen, box en maxicosi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....and together we'll stand on the threshold of a dream[
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:25 schreef tessie het volgende:Nytar wat fijn dat ie nu helemaal ingedaald is!
Ik ben net bij de ha geweest voor weer een geweldig fijn zwangerschapskwaaltjeFf onder een spoiler wegens gevalletje tmi
Whehe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Nou, ik zit te kijken en ik ben in staat om die ene knakker door de tv heen te trekken..... Als Martijn me zo uit gaat zitten lachen aan het kraambed ben ik niet de enige die hechtingen kan gebruiken na de bevalling, dat kan ik wél vertellen.....quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:05 schreef maffemuts het volgende:
Vanavond op de Campingzender SBS6 het programma 60 baby's per uur om 20:30 Dit gaat over het bevallen in een soort van kraamhotel en volgen hier bij een aantal mensen van binnenkomst tot einde. (Als het heel bloederig word kun je altijd even wegzappen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |