abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83761061
Ik zit te twijfelen of ik gelijk ook maar Babydump meeneem in mijn mail... misschien maar doen

Ik ben niet zo'n klein prupke maar ondanks dat mevrouw is ingedaald zit ze nog behoorlijk klem bovenin... en dat wordt met de dag erger lijkt wel!
pi_83761141
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:23 schreef flugeltje het volgende:

Enne, het zou me nog niet eens verbazen als sonnetje ineens ergens op een ochtend komt melden dat ze die nacht mama is geworden...
daar hoop ik ook op

mereltje, ik doe ook vrij weinig naast op de bank hangen, achter de computer hangen en in de tuin hangen oh ja en lang leve mijn telefoon, zelfs als ik nu in t ziekenhuis zou zijn zouden jullie t niet eend merken
ach ja ik zie wel wanneer meneer geboren gaat worden

vanavond iig nog even leesclubben ben druk aan t lezen nu haha.

orea je kleed! balen zeg!!
  woensdag 7 juli 2010 @ 13:03:38 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83761232
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:59 schreef Orea het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik gelijk ook maar Babydump meeneem in mijn mail... misschien maar doen

Ik ben niet zo'n klein prupke maar ondanks dat mevrouw is ingedaald zit ze nog behoorlijk klem bovenin... en dat wordt met de dag erger lijkt wel!
Ja dat komt door die kont natuurlijk

Maar doe babydump ook maar even, destijds met pin betaald?? Misschien kunnen ze de bon nog achterhalen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 juli 2010 @ 13:04:17 #104
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83761256
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:01 schreef Sonnetje85 het volgende:

zelfs als ik nu in t ziekenhuis zou zijn zouden jullie t niet eend merken
!
is dat een hint?

@Orea, maar jouw jongedame wordt dan ook een lang end volgens mij... Gaat prachtig worden weet ik zeker
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_83761310
Ik heb een heleboel online besteld en steeds opgehaald (heerlijk hoef je niet die hele winkel steeds door ) maar ik weet niet meer of ik deze ook zo besteld heb, of extra heb meegenomen.

Nou goed, er staat duidelijk in mijn mail dat ik over een week of 5 hoop te bevallen en hier lichtelijk van in paniek raak, dus mag hopen dat ze er wat mee doen, hetzij Babydump, hetzij Jollein zelf (misschien wel allebei )

En inderdaad, die kont steekt nu ook weer uit samen met wat voeten!
pi_83761362
Orea ik heb een oranje/rood boxkleed van marktplaats (van Jollein) en heb hem laten wassen bij een waszaakje (omdat mijn wasmachine kuren had toen), volgens mij gewoon 40 graden en hij ziet er nog prima uit (niet in de droger he!). Flink balen, hopelijk komen ze met een oplossing, kan me voorstellen dat je wel kunt janken
pi_83761504
Hier is ie nog nat net uit de wasmachine! Stond ook duidelijk op de website dat je hem er direct uit moet halen (juist ivm overlopen van kleuren als die nog even op elkaar blijven liggen) maar tis gewoon echt uitgelopen...

Nou ja laten we hopen dat ze met een oplossing komen, mag toch hopen van wel!
(en inderdaad, hormonen hormonen, hij heeft hier een week al in de box gelegen en ik was al panisch de katten er steeds aan het afslaan stel je voor dat er haren opkomen voordat mijn kind erop gelegen heeft! Nou ja als ik een nieuwe krijg, mogen de katten deze hebben )
pi_83761837
Oe leuk die laatste loodjes en dat je je kindje voelt.
Bij tijn lag de placenta ervoor dus die voelde ik niet zo heel erg.

Ben benieuwd hoe het bij deze frummel gaat.

@ o.a. Tessie & Claudia, hoe gaan jullie dat doen met kinderwagen?
Duowagen of gaan jullie draagdoeken gebruiken?
Soms dan gaan mn gedachten al even naar de praktische kant namelijk.
  woensdag 7 juli 2010 @ 13:20:57 #110
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83761888
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:19 schreef het-is-mij het volgende:
Oe leuk die laatste loodjes en dat je je kindje voelt.
Bij tijn lag de placenta ervoor dus die voelde ik niet zo heel erg.

Ben benieuwd hoe het bij deze frummel gaat.

@ o.a. Tessie & Claudia, hoe gaan jullie dat doen met kinderwagen?
Duowagen of gaan jullie draagdoeken gebruiken?
Soms dan gaan mn gedachten al even naar de praktische kant namelijk.
Ik heb zo'n board voor achter de wagen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_83762875
Ja had een vriendin van mij het ook over maar ben bang dat de afstand naar bijv. t dorp dan nog te lang is voor tijn.
Hij is dan 1 jr. en ong. 4 mnd.
  woensdag 7 juli 2010 @ 13:51:21 #112
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83763082
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:45 schreef het-is-mij het volgende:
Ja had een vriendin van mij het ook over maar ben bang dat de afstand naar bijv. t dorp dan nog te lang is voor tijn.
Hij is dan 1 jr. en ong. 4 mnd.
Ik denk dat je dat het beste zelf kunt beoordelen... En misschien kun je dat ook pas dan zeggen... De een kan al flink goed lopen en een flink stukkie staan... De ander niet.

In dat geval zou ik wel een duo wagen aanschaffen... Je hebt misschien niet altijd zin om er 1 te dragen... Maar ook dat weet je beter over jezelf.
pi_83763245
Ja daar hebben we het al over gehad idd over zo'n duowagen, ach zijn maar praktische dingen en dat komt ook wel maar hoe meer info hoe beter vind ik altijd
pi_83763257
Het-is-mij, ik ben van plan om gewoon steeds 1 in de doek en 1 in de wagen te doen om mee te beginnen. Ik heb wel een nieuwe wagen gekocht, deze is wel heel simpel om te bouwen van wandelwagenbak naar buggy, zodat ik per keer kan kijken wie er in de wagen gaat.
Als dat echt niet bevalt, kan ik altijd nog een duo wagen aanschaffen had ik bedacht. Maar wij hebben geen auto, dus gaan veel met de bus, en dan vind ik zo'n duo wagen echt wel super onhandig, neemt zoveel ruimte in. We hebben ook nog zo'n opklapbuggy, dus als we met zn allen op pad gaan, kunnen we die ook altijd nog meenemen. Zo'n plankje waar tico het over had, heb ik ook nog niet, want Graeme kan nog helemaal niet los staan of lopen, dus daar hebben we nog niks aan. Zien we ook dan wel
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 7 juli 2010 @ 13:59:35 #115
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_83763404
het-is-mij,
Bram zal ongeveer 21 maanden zijn als de baby wordt geboren. Ik wil gaan werken met draagdoeken en eventueel buggyboard.
Als het dan alsnog tegenvalt, zou ik altijd nog een duowagen kunnen aanschaffen. Ik ben bang dat ik hem heel weinig ga gebruiken dus wil hem nog niet van te voren kopen.

Claudia, dan ben ik dus niet de enige die de baby zo absurd vroeg voelt. Mijn redenatie was ook dat het nog niet zou kunnen, dus dan was het ook niet zo. Maar het gevoel wordt steeds sterker en ik herken het dan ook echt van Bram
  woensdag 7 juli 2010 @ 14:08:31 #116
258612 nytar
boys boys boys
pi_83763787
pff wat gaan jullie weer hard zeg! 4 pagina's om bij te lezen en dan ben ik alleen maar ff met mn moeder op stap geweest...Zo nog even naar de VK voor een check-up en dan ga ik mn mandje in. Eindelijk proberen om mn rust in te halen.
Zonde van je boxkleed Orea! Volgens mij heb ik er ook zo een, maar nog niet gewassen...nu durf ik bijna niet meer...
  woensdag 7 juli 2010 @ 14:11:52 #117
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83763934
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 14:08 schreef nytar het volgende:
pff wat gaan jullie weer hard zeg! 4 pagina's om bij te lezen en dan ben ik alleen maar ff met mn moeder op stap geweest...Zo nog even naar de VK voor een check-up en dan ga ik mn mandje in. Eindelijk proberen om mn rust in te halen.
Zonde van je boxkleed Orea! Volgens mij heb ik er ook zo een, maar nog niet gewassen...nu durf ik bijna niet meer...
Azijn! Eerst Azijn... Dan lopen de kleuren niet door.
pi_83764297
Ik heb bericht van Babydump, dit mag niet gebeuren dus ik krijg gewoon een nieuw kleed opgestuurd!

Gewoon wassen dus Nytar, gaat het mis, mailen met de winkel waar je hem hebt gekocht

Omdat ik de bon niet heb, krijg ik geen geld terug, maar wel een nieuwe. Dat is ook wat ik wil dus opgelost
pi_83764445
Katten ook weer happy
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 7 juli 2010 @ 14:23:38 #120
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83764493
Nou gelukkig Orea!
  woensdag 7 juli 2010 @ 14:27:35 #121
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_83764638
Fijn Orea!
(Babydump is goed in hun service weet ik uit ervaring)
  woensdag 7 juli 2010 @ 14:27:41 #122
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83764641
Netjes Orea! Soms kunnen winkels nogal moeilijk doen in dit soort gevallen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_83764790
Ik vind het super netjes En ook heel snel geregeld Ben gelijk weer helemaal blij!
Die oude moet ik wel terugsturen, dus helaas voor de katten krijg zelfs een retourensticker, zodat het mij niks kost. Maar dat ding is echt lelijk geworden dus ik wil hem ook niet meer

Gelijk even fles azijn op boodschappenlijstje zetten ook al mag het niet gebeuren, het gaat me niet weer gebeuren!
pi_83765524
Ik denk ook dat Sonnetje op zondag gaat bevallen. Cool toch, op de dag dat NL in de finale van het WK staat geboren worden? Zeker als jongetje!

Orea, wat zonde van dat kleed, maar ik lees dat ze het heel netjes hebben opgelost bij babydump. Goede service hoor!

Bij ons komen morgen de meubeltjes voor de kinderkamer! Oh, en de kinderwagen, box en maxicosi.
Zojuist is er iemand geweest om de maten voor de gordijnen op te meten, dus die kunnen dan ook in bestelling. Begint steeds een beetje echter te worden zo!
  woensdag 7 juli 2010 @ 14:52:05 #125
143848 huuphuup
Dorksided
pi_83765631
quote:
Op maandag 5 juli 2010 11:43 schreef Ticootje het volgende:
26 juli is pas volle maan, das misschien wat lang wachten..

24 augustus is ook volle maan... Misschien he???
Doe maar 25 augustus dan jij

Djenneke gefeliciteerd met je mooie poppetje! Dat heb je goed afgebakken en nu maar goed herstellen en genieten

Het-is-Mij ontzettend gefeliciteerd met je streepjes!! woehoe!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')