Die Steve!! Ik had m al lang een trap in zijn zak gegeven. Die andere gozer is ook lekker geinteresseerd in zijn zoon.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, ik zit te kijken en ik ben in staat om die ene knakker door de tv heen te trekken..... Als Martijn me zo uit gaat zitten lachen aan het kraambed ben ik niet de enige die hechtingen kan gebruiken na de bevalling, dat kan ik wél vertellen.....
/hormonen
Valt inderdaad behoorlijk tegen allebei...quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
Die Steve!! Ik had m al lang een trap in zijn zak gegeven. Die andere gozer is ook lekker geinteresseerd in zijn zoon.
oh ik denk tiet onder je knie door. Beetje aparte houding, maar ja je moet wat wil je bij ons opvallen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
het uit mijn shirt zwaaien ermee..anders gaat 10 keer per minuut aanleggen zo lastig
Hier kun je het terugkijkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:33 schreef Hobbesje het volgende:
Ohw ships.... ben gewoon vergeten te kijken (we waren onze auto aan het inpakken voor de vakantie). Zo te zien heb ik weer een mooi stukje gemist.
As Usual, gewoon in slaap gevallen... Vanochtend nog wat harde buiken die naar m'n rug doortrokken en nu is alles weer rustig. Heb mezelf er al wel bij neergelegd dat de laatste weken tot de bevalling in het teken gaan staan van het oefenen...quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:46 schreef Keshet het volgende:
Mereltje! Heel veel succes!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het bij jou gegaan vannacht Flugel?
DE octopus heeft al voorspelt dat Nederland wint... Dus...quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:43 schreef pessie het volgende:
Mereltje zet'em op!![]()
![]()
![]()
Son, je hebt gewoon lekker gewacht tot je bovenaan in de rij staat, zo te zien mag je morgen![]()
.
Fluugs ook al zoveel last van voorweeën. Hier was het gisteravond ook weer feest. Manlief is naar het logeerbed verhuist, kwam vanochtend nog even bij me dus ik vragen of hij beter had geslapen. Nee. Kennelijk slapen we slechter zonder elkaar dan wanneer de 1 veel wakker is waardoor de ander minder goed slaapt.
Duwen voorweeën de baby trouwens nog verder naar beneden? Ik was al behoorlijk hangbuik maar op deze manier blijft er bovenin niets zitten en heb ik straks een buik die over de grond sleurt.
Heb om 11.45 weer een afspraak. Schoonmoeder gaat weer mee. Die is vandaag vrij. Voor maandag heb ik al een vriendin geregeld, maar als het mogelijk is ga ik toch kijken of we op een tijdstip kunnen dat manlief mee kan. Wil ik toch wel graag. Ach, misschien is het allemaal dan al niet meer nodig en ben ik ervan af. Ik had gisteravond echt serieus het idee "zouden dit geen echte weeën zijn?", maar zolang je je dat nog kunt afvragen zijn het geen echte weeën had ik begrepen.
Oh ja, we mogen tegen Spanje. Helaas niet de finale waarop 90% van de Nederlanders hoopt, wel de finale waarin we een grotere kans maken te winnen!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
DE octopus heeft al voorspelt dat Nederland wint... Dus...
Tuurlijk wel. Google gewoon op iets wat je erin wilt hebben en bij de afbeeldingen alleen de pictogrammen selecteren... Onder een plaatje staat ook hoe groot het is... Kies er 1 uit, sla dat ding op en upload m naar fok.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:52 schreef pessie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En ik vermoed dat ik iconloos door het leven zal gaan. Ben digitaal niet heel goed en een plaatje van 60×60 is niet te vinden...
Dank je!quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Google gewoon op iets wat je erin wilt hebben en bij de afbeeldingen alleen de pictogrammen selecteren... Onder een plaatje staat ook hoe groot het is... Kies er 1 uit, sla dat ding op en upload m naar fok.
Ik ben er ook over aan het piekeren. We hebben toen ik zwanger was van Ivan een nieuwe kinderwagen gekregen waar we heel blij mee zijn (Bugaboo Bee). Ik denk dat we er niet aan ontkomen om deze wagen te koop te zetten en een duowagen te kopen. Ivan is tegen die tijd echt nog te klein voor zo'n board (14 maanden , ik mag blij zijn als hij dan uberhaupt kan staan), vooral als je eens langere stukken wilt wandelen. Ik zie het ook wel zitten om de kleinste in de draagdoek te doen, maar het lijkt me vervelend om helemaal niets achter de hand te hebben. Wat als ik bekkenproblemen krijg? Wat als ik me gewoon eens niet zo goed voel en naar het consultatiebureau moet? De kinderwagen gebruiken we recentelijk toch vaker, en het is in je eentje niet te doen om met 2 wagens te lopen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:19 schreef het-is-mij het volgende:
@ o.a. Tessie & Claudia, hoe gaan jullie dat doen met kinderwagen?
Duowagen of gaan jullie draagdoeken gebruiken?
Soms dan gaan mn gedachten al even naar de praktische kant namelijk.
Van harte gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:24 schreef missCMS het volgende:
hallo allemaal,
mag ik mij bij jullie toevoegen?
Heb gister een test gedaan en ja hoor ...hij was positief!!!!
we hebben helaas 3 x een miskraam gehad en hopen nu dat deze kleine het vol gaat houden.
Ik voelde me ook direct zwanger!!! hahaha
ik zal uitgeteld zjn rond 14 maart.( als het goed is)
Volgende week ( 15e) moet ik naar het ziekenhuis voor een echo....dit i.v.m. de voorgaande MK.
vind het zo spannend.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |