Die Steve!! Ik had m al lang een trap in zijn zak gegeven. Die andere gozer is ook lekker geinteresseerd in zijn zoon.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, ik zit te kijken en ik ben in staat om die ene knakker door de tv heen te trekken..... Als Martijn me zo uit gaat zitten lachen aan het kraambed ben ik niet de enige die hechtingen kan gebruiken na de bevalling, dat kan ik wél vertellen.....
/hormonen
Valt inderdaad behoorlijk tegen allebei...quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
Die Steve!! Ik had m al lang een trap in zijn zak gegeven. Die andere gozer is ook lekker geinteresseerd in zijn zoon.
oh ik denk tiet onder je knie door. Beetje aparte houding, maar ja je moet wat wil je bij ons opvallen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
het uit mijn shirt zwaaien ermee..anders gaat 10 keer per minuut aanleggen zo lastig
Hier kun je het terugkijkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:33 schreef Hobbesje het volgende:
Ohw ships.... ben gewoon vergeten te kijken (we waren onze auto aan het inpakken voor de vakantie). Zo te zien heb ik weer een mooi stukje gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |