abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:52:41 #226
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83807920
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:50 schreef Saffier het volgende:
5 jaar oud zijn ze hè Tico, was ook ijdele hoop dat ze nog goed zouden zijn Maar kon het wel proberen
Bij de een lagen er 3 druppels water onder na een uur of 6 en bij de andere wel wat meer. Te veel om risico mee te lopen gewoon.

En ik 'durf' niet te gaan wassen Toen ik dat klaar had bij Tobias zette de bevalling in. Maar mijn nesteldrang wil wel wassen
harde buik/voorwee wegzucht
Nou ja de kruiken die ik heb zijn ook al een jaar of 3...

Gewoon lekker gaan wassen.. desnoods doe je het over 4 weken nog eens.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:52:55 #227
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83807934
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:43 schreef Saffier het volgende:

[..]

Nee ze kosten idd niet zoveel, daar gaat het ook helemaal niet om
Maar wel het feit dat ze alletwee lekken is spontaan een reden om me erg druk om te maken

Pessie wat fijn dat je terug mag naar de vlos én dat je gerustgesteld bent mocht het toch op een ziekenhuisbevalling uitdraaien
Ik had met Tobias ook een thuisbevalling 'gepland' dat werd een ziekenhuis vanwege prematuur. Op het moment dat het noodzakelijk is voor jou óf je kind maakt het je echt niet meer uit hoor!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil nu weer graag thuisbevallen, Tobias ziet dat absoluut niet zitten Zijn reactie; 'Nou, maar als dan de baby komt, dan bel ík wel een ambulance hoor! Heb jij het telefoonnummer van de ambulance mama?'
Te lief
Wat schattig van Tobias! Hij wil het dus niet, hihi...

Ik ben zo blij! Verloskundige vind het ook goed, zei alleen wel dat ik er wel rekening mee moet houden dat vaak de bloeddruk toch weer stijgt en het dan dus echt einde verloskundige en thuisbevalling is. Maar dat had ze in het ziekenhuis al gezegd en dat begrijp ik nu ook wel. Ben gewoon even blij voor vandaag. Stel dat ie besluit te komen dan mag ik thuis!
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:53:30 #228
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83807965
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:50 schreef Orea het volgende:
Is dat verstandig Ticoo, om dat zo te doen? Of kan ik het nu zo laten en het straks als we hem niet meer nodig hebben zo opbergen?

Flugel sticker!!
Mijn mam zei dat ik mn kruiken zo moest bewaren, mijne lekken niet...
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:55:31 #229
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83808058
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:50 schreef Orea het volgende:
Is dat verstandig Ticoo, om dat zo te doen? Of kan ik het nu zo laten en het straks als we hem niet meer nodig hebben zo opbergen?

Flugel sticker!!
Nieuwe kruiken gewoon 'droog' opbergen heb ik altijd begrepen.

@ Ticoo
En nee, ik dúrf niet te gaan wassen joh ben ik klaar ga ik bevallen straks... ofzo...
Morgen heb ik mezelf beloofd
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:56:44 #230
259886 pessie
pi_83808116
Ik mocht de kruiken van mn schoonzus lenen, zijn 4.5 jaar oud en hebben al heel wat kindjes mee gedaan. Doen het prima en lekken niet. Heb voor de zekerheid wel een extra dop in de la liggen.
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:57:30 #231
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83808151
pessie fijn dat je weer terug bent bij de vk, maar hou je er wel rekening mee dat het ziekenhuis echt nog steeds in beeld is?
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:59:26 #232
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83808228
Lekker gevoel toch Pessie? Hou dat maar even vast hoor
Mijn kruiken hebben bijna 4,5 jaar echt stilgelegen, ik denk dat dat het verschil maakt met de jouwe, die zijn tussendoor nog gebruikt.
Ylana
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:01:52 #233
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83808344
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:59 schreef Saffier het volgende:
Lekker gevoel toch Pessie? Hou dat maar even vast hoor
Mijn kruiken hebben bijna 4,5 jaar echt stilgelegen, ik denk dat dat het verschil maakt met de jouwe, die zijn tussendoor nog gebruikt.
Das misschien wel waar Saffier... Ik pak ze inderdaad ook zelf..

Ik wil alleen nog ff nieuwe kruikhoezen halen..
pi_83808353
Pessie wat fijn dat je terug naar de vlos mag

Saffier, dilemma
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_83808462
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:52 schreef pessie het volgende:

[..]

Wat schattig van Tobias! Hij wil het dus niet, hihi...

Ik ben zo blij! Verloskundige vind het ook goed, zei alleen wel dat ik er wel rekening mee moet houden dat vaak de bloeddruk toch weer stijgt en het dan dus echt einde verloskundige en thuisbevalling is. Maar dat had ze in het ziekenhuis al gezegd en dat begrijp ik nu ook wel. Ben gewoon even blij voor vandaag. Stel dat ie besluit te komen dan mag ik thuis!
Zie je, het komt allemaal op z'n pootjes terecht! 2 vliegen in 1 klap: weer terug naar de vk maar óók voorbereid op een zh-bevalling.

Flugel, fijn dat je weer goedgekeurd bent!

Saffier, kan me voorstellen, toch een beetje of je dan de bevalling over je af gaat roepen.

Ik ben ook benieuwd hoe het met Mereltje is.

Hier is vanochtend de kraamzorg geweest, een hartstikke aardige intake-mevrouw. Ze liet zien wat de kraamzorg allemaal zou gaan doen en welke schemaatjes ze in zou vullen, en ik werd er echt blij van. Gek he, door alles wat ik lees en moet regelen "voel" ik soms helemaal niet (meer) hoe léuk het is om straks moeder te worden van zo'n frummeltje. Maar nu had ik weer even zo'n verliefdheidskriebeltje.

Nou, vanavond de borstvoedingscursus en morgen de bezorging van de box, maxi-cosi en kinderwagen... we kunnen er toch echt niet meer omheen!
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:05:08 #236
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83808489
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Pessie wat fijn dat je terug naar de vlos mag

Saffier, dilemma
Ja echt, waaaarrrrrrr maak je je druk om

Tico ik moet een witte en een ecru hebben, in een doos op zolder.
Wanneer komt mijn man thuis
Ylana
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:11:07 #237
259886 pessie
pi_83808747
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:04 schreef Cantare het volgende:

[..]
Zie je, het komt allemaal op z'n pootjes terecht! 2 vliegen in 1 klap: weer terug naar de vk maar óók voorbereid op een zh-bevalling.
Precies . Heb zelfs al kunnen aangeven dat ik borstvoeding wil geven en dat ik bekkenpijn heb, heeft ze allemaal in het systeem gezet . Ook weet ik nu hoe het zit met infusen en alles. Ik ben nu gewoon dubbel voorbereid .

Rustgevende gedachte eigenlijk. Ik ben op 2 plekken "in beeld", en ze weten op 2 plekken wie ik ben.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:12:38 #238
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_83808815
Saffier, is het niet een idee om 2e hands Hema kruiken via marktplaats aan te schaffen en bij de Hema nieuwe doppen?
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:13:04 #239
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83808835
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:05 schreef Saffier het volgende:

[..]

Ja echt, waaaarrrrrrr maak je je druk om

Tico ik moet een witte en een ecru hebben, in een doos op zolder.
Wanneer komt mijn man thuis
Ik wil een groene...
pi_83813531
Saffier, als ik het eerder had geweten had je de mijne over kunnen nemen.. Ik had 2 kruiken...
Ik heb mijn kruiken destijds gewoon in een doos gedaan en ze zagen er prima uit na 3 jaar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 8 juli 2010 @ 18:58:49 #241
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83816883
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:12 schreef krijtlijk het volgende:
Saffier, is het niet een idee om 2e hands Hema kruiken via marktplaats aan te schaffen en bij de Hema nieuwe doppen?
Neeehhh da's de moeite niet joh! Mijn kruiken komen bij de babywinkel om de hoek vandaan, daar van de week even kijken of ze nieuwe losse doppen verkopen en anders haal ik gewoon 2 nieuwe kruiken.
Iedereen gaat nu diep in op mijn kruikenprobleem maar zo groot is dat probleem nou ook weer niet hoor

Vicky je kan niet alles weten he

Tico ik heb geen groene gezien hier, ik heb toevallig nog wel een lime-groene aankleedkussenhoes liggen, ruilen voor een witte/ecru/of liever nog lavendel?
Ik heb nergens lavendelkleurige spulletjes gezien viel me gister op.
Ylana
  donderdag 8 juli 2010 @ 19:14:04 #242
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_83817415
Ik val hier weer in herhaling, maar dat je het zoooo erg kan vinden om in het ziekenhuis te moeten bevallen vind ik toch maar vreemd.
Op het moment dat je aan het bevallen bent kan het je echt, echt, echt geen donder schelen wie en met hoeveel ze er om je heen staan. Dan wil je gewoon dat kind eruit.
Wanneer wij hier in België moeten bevallen, gaan wij gewoon op het moment van de weeën naar het ziekenhuis en daar zijn dan vroedvrouwen die je bijstaan die je nog nooit gezien hebt. Maar dat is toch helemaal niet erg. Die doen dat steen-goed en ik heb vier keer een fijne arbeid gehad.
Maar goed, ik zou dan ook nooit thuis willen bevallen.

En waarom gebruiken jullie die kruiken eigenlijk? Is dat bij dit weer ook nodig?
Ik heb dat hier werkelijk nog nooit gezien en zelf ook nooit gebruikt. Is dat dan om het bedje voor te verwarmen ofzo?

En nu ben ik hier weer weg uit dit topic want vier kinderen is toch écht genoeg
  donderdag 8 juli 2010 @ 19:20:18 #243
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_83817637
Even een dikke voor de LLM's! Wat zullen jullie het zwaar hebben met dit warme weer!

Libell: Ik vond het wel wat uitmaken wie en met hoeveel ze aan mijn bed stonden! Natuurlijk wilde ik ook snel mn kindje, maar ik vond het echt niks dat er zovaak en zoveel in je doos gezeten werd...en al helemaal vervelend vond ik dat er een man aan mn bed stond (mijn man was er natuurlijk ook, bedoel de gyn ) Maargoed het was nodig, maar vond het wel erg vervelend!
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_83817653
Daar ben ik dan. Vanochtend om 5.20 uur is Femke geboren , 2950 gram (niet zo groot als we dachten) maar alles gezond. Bevalling is snel gegaan, verhaal komt binnenkort + foto. Nu gaan we lekker genieten en uitrusten
  donderdag 8 juli 2010 @ 19:21:21 #245
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_83817668
Mereltje van harte met je ukje! Geniet lekker
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  donderdag 8 juli 2010 @ 19:21:42 #246
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83817685
Pessie, fijn dat je alle scenario's nu wat rustiger tegemoet kunt zien.

Libell, ik heb het ook nog specifiek gevraagd van de kruiken, maar het schijnt dat ze die inderdaad zelfs met dit weer gebruiken als je kindje zichzelf niet goed op temperatuur kan houden... Reden zou zijn dat er altijd wel een verschil is tussen de gewende temperatuur (37 graden in buik moeders) en de buitentemperatuur....

@Cantare; dat alles 'moeten' is hier wel herkenbaar. Nu ik klaar ben met nestelen wordt het overigens wel wat rustiger op dat vlak en lukt het genieten ook veel beter

Ik ga hier ook de kruiken maar eens testen, helemaal niet bij stilgestaan om dat vooraf te doen...

Mereltje, ze is er Van harte meid!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_83817773
gefeliciteerd Mereltje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_83817956
Mereltje!! Ze is er!! Van harte gefeliciteerd met Femke!!
Genieten!!
pi_83817971
Klopt het dat ik Son ook nog niet heb gezien vandaag?
  donderdag 8 juli 2010 @ 19:31:15 #250
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83818088
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 19:28 schreef Orea het volgende:
Klopt het dat ik Son ook nog niet heb gezien vandaag?
Je hebt gelijk!!

Zou het???
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')