quote:Op maandag 5 juli 2010 09:16 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik ben een lamp aan het maken voor de baby... Dus ik moest gister ff mn handen schoonmaken van het verf, dus ik vond terpetine.. Oh god, ik bleef maar ruiken aan mn handen. Wat een heerlijke luchtNog beter dan chloor... Ik zag ook nog een fles wasbenzine staan...
Vanmiddag nog maar een laagje verven...
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:18 schreef Ticootje het volgende:
Het wordt het hokje van woezel en pip. Ik heb een woezel gekocht, een vogelhuisje en verf... En ben dus lekker crea aan het doen...
Vanmiddag eerst ff schuren, want ik ben niet helemaal tevreden over de ingang van het hok.
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat soort luchtjes normaal gesproken heerlijk, maar nu ik zwanger ben kan ik maar weinig verdragen.
Maar jij vermijdt dat soort middelen niet, Ticootje? Toen wij tijdens de zwangerschap gingen verhuizen heb ik alleen latexverf op waterbasis gebruikt (met de ramen flink open!) en al het verfwerk op terpentinebasis heb ik uitbesteed.
Het is echt enorm spannend en dan ben ik pas bij 38 weken...quote:Op maandag 5 juli 2010 09:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
ben wel benieuwd naar je lamp hoor tico!
spannend he flugel zo op t eind...hier gelukkig geen voorweeen, of wel dat ik ze niet merkdus denk t eerste. op zich wel makkelijk.
Ja, ik vraag vrijdag wel even voor de zekerheid na bij de vk.. Mn bloeddruk is steeds keurig en mn suiker schommelt ook niet... Er is wel Hb geprikt vorige keer, dus misschien dat daar nog wat inzit...quote:Op maandag 5 juli 2010 10:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik had die krampjes die ik heb ook niet als voorweeen bedacht hoor tico...
daar stel ik me wat anders bij voor eigenlijk haha.
vervelend die duizeligheid! zou best de warmte kunnen zijn idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Dat dacht ik in het begin ook ja, tot het gevoel steeds duidelijker en minder te negeren werd... Dacht eerst steeds maar dat ik moest poepen ofzoquote:Op maandag 5 juli 2010 09:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
ohw dat heb ikaf en toe wel haha. maar dacht eerder dat het gewoon mijn darmen zijn die verdrukt worden door mijn zoon
Hoort voor mij bij een "gezonde zwangerschap".... bij zoonlief kon ik in de 4de en 5de maand ook geen hap zien of binnenhouden, tot ik op een bepaald moment zelfs amper water binnen kon houden.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:07 schreef flugeltje het volgende:
Gatver Leandra, wel klote zeg dat je zo misselijk bent. Geen trek hebben in eten herken ik wel met de warmte, maar zo'n hevige misselijk is wel balen. Had je het met de VK besproken al?
Ik was ook zo vreselijk misselijk, zonder spugen dat dan wel, maar ik kon niets eten. Ik kreeg daar toch gewoon pilletjes tegen...quote:Op maandag 5 juli 2010 10:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoort voor mij bij een "gezonde zwangerschap".... bij zoonlief kon ik in de 4de en 5de maand ook geen hap zien of binnenhouden, tot ik op een bepaald moment zelfs amper water binnen kon houden.
Is even vervelend, maar ik heb de hoop en overtuiging dat het dus weer net zo gaat als toen en het dus over gaat als ik zo'n 5 maanden zwanger ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |