Wat heeeerlijk dat je dat nu zo voelt Saffier!! Blijf maar lekker uitpakken die cadeautjes, ze zijn helemaal voor jou!quote:Op zondag 4 juli 2010 09:10 schreef Saffier het volgende:
32 weken en 1 dag![]()
Kamertje is baby-klaar, foto's in het topic buik is rustig en ik ben Zwangerrrrrrr. Ik heb het gevoel alsof ik in 'extra tijd' loop, elke dag/week extra is een beetje een kado'tje zo voelt het
Ik heb zelf nog niet echt het idee dat ik zit te wachten. Ik word alleen een beetje gek van die rare krampen en dat rare gevoel in mn buik. En dat in combinatie met een flink ingedaald kind en die bloeddruk...quote:Op zondag 4 juli 2010 12:02 schreef tessie het volgende:
Pessie, das mijn baby, die met dat haar
En idd, als je nog auto kon rijden, dan zullen het geen weeen geweest zijnWie weet beval je pas met 42 weken, je weet het nooit. Bij Graeme zat ik vanaf 37 weken ook te wachten tot ie nu eindelijk eens zou komen. Viel toen nogal tegen, toen er niks gebeurde.
Vannacht maar 1 keer wakker geworden van het maagzuur!Heb dan ook zowat zittend geslapen, maar het werkte dus wel
Wij hebben die 3D echo ook afgelopen donderdag laten doen en toen was vrouwlief al 38 weken zwanger. Kan dus wel hoor, we konden alles heel goed zien.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:10 schreef Ticootje het volgende:
Bij Jen hebben we geprobeerd een 3D echo te laten maken, maar madam bleef met dr handen voor dr gezichtje liggen.
Deze zwangerschap is de pretecho eigenlijk er een beetje bij in geschoten, nu is het echt al een beetje te laat daarvoor.
Je bent er zo aan gewend!quote:Op zondag 4 juli 2010 20:00 schreef pessie het volgende:
Guess wat een vent heb je daar! Ik kan me goed voorstellen dat je op bent, het was allemaal erg heftig. Ik hoop dat je lekker kunt uitrusten en dat je voldoende hulp in je omgeving hebt!
voor het shirt
.
Hier nu echt bed op klossen, ik snap opeens jullie klaagzang. Ik ben niet klein te noemen maar zelfs ik vraag me af of ik er 's nachts niet keihard uit ga donderen. Manlief keek ook al een beetje verschrikt, mensen wat een hoogte!
Ik was er ook zo aan gewend. Sterker nog: ik vond het stiekem wel leuk!quote:Op zondag 4 juli 2010 20:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je bent er zo aan gewend!
moet je eens kijken hoe laag je je bed straks weer vind als je de klossen moet inleveren
Ik zag er vreelijk tegenop, maar toen ze er eenmaal onder stonden was het een zaligheid dat je zo op je bed kon gaan zitten of bij het opstaanquote:Op zondag 4 juli 2010 20:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik was er ook zo aan gewend. Sterker nog: ik vond het stiekem wel leuk!
Tof kind en + 1000 voor de naam. Wat ontzettend leuk!quote:Op zondag 4 juli 2010 19:40 schreef Guess. het volgende:
Hoi Hoi,kort berichtje van mij.Ben lekker thuis maar kan erg weinig,gaat heel langzaam beter.Doordat ik tijdens de ks meer dan een liter bloed ben verloren helaas ook erg moe.De bevalling was allemaal erg heftig,vooral ook met de week vooraf,dan toch nog een ks geworden (die me ook erg tegenvalt kwa pijn zeg,pfff)Binnenkort mijn bevallingsverhaal in het bedoelde topic.
Maar we hebben een heerlijk ventje en het gaat allemaal erg goed met em!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sylvester was met de geboorte ruim 9pond en 56cm,onze lekkere beer
Sorry heb verder niks bijgelezen ofzo,heb echt te weinig energie![]()
nou ik vind t nog steeds irritant!quote:Op zondag 4 juli 2010 20:11 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik zag er vreelijk tegenop, maar toen ze er eenmaal onder stonden was het een zaligheid dat je zo op je bed kon gaan zitten of bij het opstaan
Ik ook. Vooral met die sneeuwstorm. Naar buiten kijken en denken, biij mij ben je veilig (peilig zou Eva zeggen).quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:23 schreef Groofsken het volgende:
Ik vond bevallen in de decembermaand echt sprookjesachtig(hoewel ik het wel jammer vind dat hij dus nu ook in december jarig is). Met dit weer lijkt me juist helemaal niet fijn
, bloot tegen bloot is volgens mij juist helemaal niet prettig met dit weer. De lente was ook heerlijk ( is van 6 april), lekker veel wandelen inderdaad
.
Woon jij in sweetlake city??quote:Op zondag 4 juli 2010 22:52 schreef maffemuts het volgende:
Woensdag ga ik (als de babykamer een beetje op tijd geleverd word) walvissen aan de Noord-AA denk ik
Anders wordt t n opblaaspeuterbadje op t balkon
Guess mooie fotodoe rustig aan en denk een beetje om jezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |