Maar wel alles meelezen zeker?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:15 schreef Fannetje het volgende:
Die van mij heeft zijn gezicht hier in OUD één keer laten zien en is toen ook snel weer met de noorderzon vertrokken.
Dat kan ik me goed voorstellen! Hoewel ik hoop dat we een meisje krijgen zou ik er ook wel van opkijken. Ik vind mezelf eveneens een echte jongensmama.quote:En ja, leuk hè, een meisje?Ik was best verbaasd destijds (dacht altijd dat ik alleen maar jongens zou krijgen) en had echt nog een extra bevestiging nodig bij de laatste echo, maar nu geloof ik het wel
hier heb ik gewoon besloten dat IK het wilde wetenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat leuk al die geslachten hier![]()
Mijn meneer weet nog niet of hij het wilt weten.
Wat een lekkere beer is Sylvester! Ik ben heel benieuwd hoe hij eruit ziet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:56 schreef Guess. het volgende:
Hier vluch berichtje via mob van man uit ziekenhuis.Het is allemaal heftig gegaan maar uiteindelyke is onze prachtige zoon Sylvester geboren via KS,ons beertje weegt ruim 9pond en 56cm.Ik hoop vry/za naar huis te mogen,dan m'n hele verhaal!Liefs Guess.
Ik riep altijd dat ik het ook niet wilde weten. Maar ja nu het er op aan komtquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
hier heb ik gewoon besloten dat IK het wilde weten
hij had geloof ik niet echt een keuze. nou ja voor de zwangerschap riep ik al dat ik t wilde weten. hij is er nooit tegenin gegaan.
volgens mij maakte t hem ook niet echt uit of ie t wist of niet.
ik ben te ongeduldig om t niet te weten
Checkquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:03 schreef Fannetje het volgende:
En mag er achter mijn naam dan meisje?Toch maar besloten om het hier ook gewoon te vertellen.
![]()
Maar wil je er dan wel of geen sterretjes omheen en zijn naam erbij??quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:09 schreef Claudia_x het volgende:
Een meisje, wat leuk, Fannetje!
Lief dat je mij ook in de OP hebt gezet, Leandra! Het wordt weer een officiële Fok!baby, maar vaders wil niks met mijn OUD-capriolen te maken hebben.![]()
Ja, maar je WC is mooi wel af... ik mag hopen dat Martijn het gedaan heeft?!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:12 schreef flugeltje het volgende:
Maart alweer zeg, dan is m'n verlof al een half jaar voorbij...
Yupz, dat heeft Martijn vandaag gedaanquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar je WC is mooi wel af... ik mag hopen dat Martijn het gedaan heeft?!
Ik had precies hetzelfde! Ik heb in de week dat ik positief getest heb Ivan naar een grotere kamer verhuisd waar hij straks met zijn broertje of zusje gaat slapen. Ik heb meteen zijn oude kamer opnieuw geverfd en er onze werkkamer gemaakt (met nieuwe bureaus), de nieuwe kamer heb ik ook geverfd en daarna stortte ik in vanwege de misselijkheid. Zijn kamer moet nu nog opgeruimd en aangekleed worden, maar daar heb ik nog genoeg tijd voor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:51 schreef stengeltje het volgende:
De vorige keer heb ik negen maanden geen last gehad van nesteldrang. Net heb ik helemaal hyper het hele huis opgeruimd, want er komt een nieuwe baby!!!Vriendlief lag uiteraard in een deuk, maar heeft toch maar meegeholpen...
Je mag het zo laten, hoor!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wil je er dan wel of geen sterretjes omheen en zijn naam erbij??
Zo ja dan even doorgeven wat er moet staan, ik heb teruggezocht in de topics van toen je zwanger was van Ivan maar daar zag ik je helemaal niet in de OP staan
Kee, dan laat ik het zoals het isquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je mag het zo laten, hoor!![]()
De vorige keer ben ik pas mee gaan posten tijdens mijn verlof. Toen wilde ik niet in het lijstje omdat het voelde als 'voordringen', zeg maar.
En checkquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:32 schreef mrien het volgende:
Bij mij mag deze ticker er trouwens wel bij in de OP
http://tickers.baby-gaga.com/p/dev360pr___.png
Thx
10 Maart is een mooie datum hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:51 schreef stengeltje het volgende:![]()
Heb gisteren positief getest en kom dus hier om het hoekje kijken! Als alles goed gaat wordt ik rond 10 maart volgend jaar voor de tweede keer mama!
De vorige keer heb ik negen maanden geen last gehad van nesteldrang. Net heb ik helemaal hyper het hele huis opgeruimd, want er komt een nieuwe baby!!!Vriendlief lag uiteraard in een deuk, maar heeft toch maar meegeholpen...
Omdat je de hele tijd nog nooit geklaagd hebt over warmte en je toch al boven de 39 weken grens zit...quote:
Ik heb een rooster tegen haar deuropening gezet... Net zo hoog als een traphekje, maar daar klimt/ stapt ze overheen... De tuin ligt best wel een flinke stap lager dan de deur.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:06 schreef flugeltje het volgende:
De airco heeft de temp teruggeschroefd naar zo'n 24 graden vannacht, dus ik heb uiteindelijk best prima geslapen... Hoorde inderdaad ook dat het aankomende nacht warm gaat blijven. We zullen zien, in het 'waai-pad' van de airco is het sowieso best lekker liggen
Kan mezelf voorstellen dat je het eng vind om de buitendeur open te laten, is een traphekje ofzo een idee in dit geval?
Iemand al iets van Djenneke gehoord? Ben benieuwd hoe haar eerste nacht als mama geweest is
mja was meer mijn eigen lichaamswarmte waar ik last van hadquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:11 schreef pessie het volgende:
[..]
Omdat je de hele tijd nog nooit geklaagd hebt over warmte en je toch al boven de 39 weken grens zit...
ik was tot 30 weken regelmatig nog misselijk 's ochtends...quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:26 schreef tessie het volgende:
Ik ben tegenwoordig elke nacht om een uur of 3 ineens wakker. En misselijk. En sochtends ook weer misselijk. Dat is toch meer iets van het eerste trimester???![]()
Checkquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:41 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Bij mij mag er trouwens ook "meisje" achter!
Ik was na week 20 eindelijk af van de misselijkheid. Ik vind deze misselijkheid trouwens niet te vergelijken met die van week 4 tot 20... Dit is gewoon misselijkheid omdat mn buik raar doet. Ik slaap tegenwoordig met een warme kruik op mn buikquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:53 schreef Orea het volgende:
Ik ben helemaal niet misselijk geweest!nu nog niet, krijg alleen amper wat weg qua eten
warmte en voeten die mijn maag indrukken zodra er eten inkomt, zo van 'hey, mijn ruimte! Wegwezen!'
De teller staat nog steeds (al 10 weken) op + 13. Ik vind het wel goed, mag van mij wel zo blijven... had 10 weken geleden echt het idee dat ik de 25+ zou gaan halen, maar het lijkt mee te vallen!
En gaaf is ie hè!! De koe![]()
Zou het misschien ook zo kunnen zijn dat de baby die kruik helemaal niet interessant vindt maar vooral warm en irritant (het is toch al niet bepaald koud) en dat hij die kruik dus niet als speeltje gebruikt maar eigenlijk probeert weg te schoppen??quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:19 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik was na week 20 eindelijk af van de misselijkheid. Ik vind deze misselijkheid trouwens niet te vergelijken met die van week 4 tot 20... Dit is gewoon misselijkheid omdat mn buik raar doet. Ik slaap tegenwoordig met een warme kruik op mn buik. Nadeel is dat de baby die kruik ontzettend interessant vind en doet alsof het een voetbal is
.
Zo rond de kerst overal in groen en rood, maar nu is het wat lastiger, een hobbywinkel misschien?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:35 schreef Mereltje het volgende:
Iemand een idee voor het ophangen van geboorte felicitatiekaartjes? kleine knijpertjes aan een lint? waar koop ik dat?
Dat denk ik ook...quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou het misschien ook zo kunnen zijn dat de baby die kruik helemaal niet interessant vindt maar vooral warm en irritant (het is toch al niet bepaald koud) en dat hij die kruik dus niet als speeltje gebruikt maar eigenlijk probeert weg te schoppen??
Ah die zit hier in de Oosterstraat in Groningen, daar straks maar eens gaan kijken. Niet aan gedacht, had al even bij de HEMA zitten kijken maar vond niets.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo rond de kerst overal in groen en rood, maar nu is het wat lastiger, een hobbywinkel misschien?
Ah... ze hebben ook een webwinkel, en bingo:
http://www.hobbyhandboek.nl/resultaat.asp?cat=00&trefwoord=knijpertjes
Dat is me te ver fietsenquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:45 schreef Ticootje het volgende:
Lijkt mij iets wat je in de prenatal kunt vinden.
Dat zou kunnen. Punt is dat het kindje altijd reageert op warmte en totaal niet reageert op kou. Dus totdat ik het zeker weet (als ie volwassen is ofzo) hou ik het wel even op interessant, daarbij reageert ie als ik lekker onder het dekbed lig maar op het moment dat ik het dekbed wegsla om te kijken naar al die bewegingen stopt het meestal direct, en dat is niet zo warm als een kruik. Maar misschien geen kruik meer gebruiken?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou het misschien ook zo kunnen zijn dat de baby die kruik helemaal niet interessant vindt maar vooral warm en irritant (het is toch al niet bepaald koud) en dat hij die kruik dus niet als speeltje gebruikt maar eigenlijk probeert weg te schoppen??
Jouw bevalling lijkt zoveel op die van mij. Ik begrijp dus heel goed wat je hebt moeten doorstaan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:56 schreef Guess. het volgende:
Hier vluch berichtje via mob van man uit ziekenhuis.Het is allemaal heftig gegaan maar uiteindelyke is onze prachtige zoon Sylvester geboren via KS,ons beertje weegt ruim 9pond en 56cm.Ik hoop vry/za naar huis te mogen,dan m'n hele verhaal!Liefs Guess.
Expo zit op de Grote Markt, kan ik ook wel even kijken, is nog dichterbij.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:58 schreef knuffelbeestje het volgende:
Mereltje: Je zou anders ook bij de Expo kunnen kijken. Daar heb ik ze een tijdje terug ook gezien. Geen idee of die bij jou vlakbij zit.
Hier is de uitgerekende datum geruisloos voorbij gegaan en is er dus ook nog geen kindje. Mijn gevoel zegt dat het ook nog wel een weekje gaat duren.
Ga er sowieso maar vanuit dat hij het daarbinnen niet koud heeft, het is daar immers een vrij constante, prettige 37 graden, als het echter warmer is dan kan hij daar niet aan ontsnappen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:54 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Punt is dat het kindje altijd reageert op warmte en totaal niet reageert op kou. Dus totdat ik het zeker weet (als ie volwassen is ofzo) hou ik het wel even op interessant, daarbij reageert ie als ik lekker onder het dekbed lig maar op het moment dat ik het dekbed wegsla om te kijken naar al die bewegingen stopt het meestal direct, en dat is niet zo warm als een kruik. Maar misschien geen kruik meer gebruiken?
Ik heb morgen weer een afspraak met de VK en dan ben ik 40w+3d en daar wil ik wel even vragen wat hun beleid is vanaf 41 weken. Vorige week was de kleine net als bij Nytar pas een klein beetje ingedaald dus hopelijk is het morgen beter. Voorlopig moet ik dus ook lekker gaan liggen mochten de vliezen breken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:04 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Spannend voor jou, ik denk dat het hier ook nog wel even kan duren, volgende week vrijdag hoop ik op. Heb je binnenkort een afspraak met de VK hoe verderdat doen ze hier bij 41 weken,,
Je kan vragen of ze willen strippen.. dat kan alleen als je al en beetje ontsluiting hebt, dus als de boel potdicht zit dan zul je gewoon moeten wachten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:55 schreef knuffelbeestje het volgende:
[..]
Ik heb morgen weer een afspraak met de VK en dan ben ik 40w+3d en daar wil ik wel even vragen wat hun beleid is vanaf 41 weken. Vorige week was de kleine net als bij Nytar pas een klein beetje ingedaald dus hopelijk is het morgen beter. Voorlopig moet ik dus ook lekker gaan liggen mochten de vliezen breken.
Oh, dat wist ik dus echt niet. Nu heb ik mn kind misschien aan het huilen gemaaktquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:53 schreef Ticootje het volgende:
dat wist ik al, kindjes huilen al in de baarmoeder, maar ook lachen hoor...
Het is gewoon een kant en klaar babietje wat je bij je draagt...
Ik ging er al wel vanuit dat dat kon, het heeft alleen nog niet hetzelfde effect als na de geboorte: mama duidelijk maken dat er wat is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:53 schreef Ticootje het volgende:
dat wist ik al, kindjes huilen al in de baarmoeder, maar ook lachen hoor...
Het is gewoon een kant en klaar babietje wat je bij je draagt...
Ik ben gewoon gestript op 40+2...quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:00 schreef nytar het volgende:
Is het niet een beetje vroeg om al om strippen te vragen? Als je net voorbij die 40 weken bent, ben je nog niet echt laat toch?
(snap wel dat je meer over hun beleid wil weten hoor!)
De vraag is wel te doen, maar wat bezielt je om je arm om een wildvreemde vrouw heen te slaan? Alleen omdat ze een grote buik en een rood hoofd heeft...quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:13 schreef Ticootje het volgende:
Oh, het is echt vraag nummer 1 als mensen naar je buik kijken. Red je het allemaal wel met die warmte???
Ja, is het al zo warm, gaan ze nog een arm om je heen slaan ookquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De vraag is wel te doen, maar wat bezielt je om je arm om een wildvreemde vrouw heen te slaan? Alleen omdat ze een grote buik en een rood hoofd heeft...
Darn..... dat is wel heel vroeg, maar wat geweldig dat hij het zo goed doetquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:12 schreef Orea het volgende:
Via een ander forum waar ik mee schrijf is een jochie geboren met 24,5 week... en hij doet het erg goed! Is inmiddels al over de 2 kilo(ook uitgerekend in augustus, maar dus in april al geboren
) (natuurlijk weten ze nog niet wat hij er op termijn aan over gaat houden, maar het kán dus!)
Oh...misschien moet ik dan ook maar het beleid van de VK gaan vragen...ik ging er vanuit dat ze me sowieso door lieten lopen tot ruim 41 weken...ligt natuurlijk ook aan andere omstandigheden, maar toch!quote:
Ja echt wonderbaarlijk! Zij was een week eerder uitgerekend als ik. Dat liet me wel even beseffen wat voor een af kindje er op die termijn al in je buik zit!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn..... dat is wel heel vroeg, maar wat geweldig dat hij het zo goed doet
Das nog uit je zij.... Hier al een paar dagen flink tegen mn ribben.. Ik heb het er gewoon een soort benauwd van.. En als mevrouw dan ook nog eens gaat lopen draaikonten wordt ik er zelfs een beetje naar van..quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:25 schreef Orea het volgende:
[..]
Ja echt wonderbaarlijk! Zij was een week eerder uitgerekend als ik. Dat liet me wel even beseffen wat voor een af kindje er op die termijn al in je buik zit!
(inmiddels staat ie op foto's met middelvingers opstekend enzodus volgens mij komt het wel goed!
)
Er steekt een voet uit mijn zij!
Hier is het vooral geschuif, ik kan echt merken dat de ruimte krapper wordt. Af en toe draait de baby zich om en schuif wat ribben en organen aan de kant en dan zit ik echt 'hiiiii'quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das nog uit je zij.... Hier al een paar dagen flink tegen mn ribben.. Ik heb het er gewoon een soort benauwd van.. En als mevrouw dan ook nog eens gaat lopen draaikonten wordt ik er zelfs een beetje naar van..
Bij 41 weken gaan ze hier ook kijken of je gestript kan worden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:22 schreef nytar het volgende:
[..]
Oh...misschien moet ik dan ook maar het beleid van de VK gaan vragen...ik ging er vanuit dat ze me sowieso door lieten lopen tot ruim 41 weken...ligt natuurlijk ook aan andere omstandigheden, maar toch!
En jaaa, ijsjes! ze vliegen er hier ook doorheen!
Oh ja, absoluut.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:12 schreef flugeltje het volgende:
Ben je nou echt vogelvrij als je zwanger bent??
Volgens mij kunnen ze goed strippen als de baarmoedermond iets verweekt is!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:41 schreef pessie het volgende:
[..]
Wat betreft strippen, volgens mij ben je stripbaar als je wat ontsluiting hebt, en meestal is dat na 40 weken. Sommige vrouwen zijn alleen bij 38 weken al stripbaar (dan strippen ze nog niet want dan heeft het kind nog steeds tijd zat om zelf te komen) en andere vrouwen zitten bij 42 weken nog potdicht. Het gaat meen ik om de ontsluiting, wat logisch is anders kunnen ze niet bij je vliezen om die los te maken van je baarmnoedermond. Maar er zal hier vast iemand rondlopen die er ervaring mee heeft/meer verstand van heeft dan ik.
Maar als de baarmoedermond verweekt is en er is nog 0 ontsluiting, hoe komen ze dan met hun vingers bij de vliezen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:50 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze goed strippen als de baarmoedermond iets verweekt is!!
Uw baby ligt met het hoofd naar beneden in uw baarmoeder. Rondom het hoofdje zit een beetje vruchtwater in vliezen. Deze vliezen zitten vastgeplakt aan de binnenkant van uw baarmoeder. Wanneer u 41 weken zwanger bent, is er een redelijke kans dat uw baarmoedermond al een beetje open staat. Dan kan uw verloskundige met 2 vingers bij deze vliezen komen en proberen ze los te woelen van de baarmoederwand. Dit heet strippen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:53 schreef pessie het volgende:
[..]
Maar als de baarmoedermond verweekt is en er is nog 0 ontsluiting, hoe komen ze dan met hun vingers bij de vliezen?
Bevallen met 40+3quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:05 schreef knuffelbeestje het volgende:
Ticootje, had het strippen bij 40+2 bij jou ook effect toen of ben je daarna nogmaals gestript?
Ik ben er zelf nog niet uit, mochten ze inderdaad al voor de 41w strippen. Ik heb nog een verjaardag zaterdag die ik graag ontwijk en het is ook wel afhankelijk van het moment van de volgende afspraak+beleid. Deze keer zat er namelijk 10 dagen tussen omdat er zoveel zwangeren zijn en er een aantal verloskundigen met vakantie zijn.
Mereltje, mooi dat je toch geslaagd bent. Hier hingen ze toen bij de geboorteslingers, maar dat wisselt dus duidelijk per filiaal.
Open betekent toch ontsluiting?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:12 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Uw baby ligt met het hoofd naar beneden in uw baarmoeder. Rondom het hoofdje zit een beetje vruchtwater in vliezen. Deze vliezen zitten vastgeplakt aan de binnenkant van uw baarmoeder. Wanneer u 41 weken zwanger bent, is er een redelijke kans dat uw baarmoedermond al een beetje open staat. Dan kan uw verloskundige met 2 vingers bij deze vliezen komen en proberen ze los te woelen van de baarmoederwand. Dit heet strippen.
Na strippen maakt uw lichaam een hormoonachtige stofje aan: prostaglandine. Dat maakt uw baarmoedermond "rijper". Bovendien kán het binnen 48 uur uw weeën opwekken.
Yep.quote:
Yep.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:35 schreef pessie het volgende:
Maar dan klopte mijn verhaal toch met betrekking tot ontsluiting en strippen?
Ja en nee. Een vlos kan ook strippen als je nog geen ontlsuiting hebt. Als de boel maar beetje losjes is zeg maar!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:35 schreef pessie het volgende:
Maar dan klopte mijn verhaal toch met betrekking tot ontsluiting en strippen?
Dat verwachtte mijn schoonzusje ook nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:40 schreef Ticootje het volgende:
Oh en als het rond een uur of 3/4 begint te rommelen want ik wel gewoon tot 5 uur... Ik verwacht niet binnen 2 uur een kind te werpen...
Hmmzz... Dan moet ie maar gewoon opschieten en niet bier blijven drinken... Note: niet bevallen op vrijdag...quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat verwachtte mijn schoonzusje ook niet
Oh nee, dat was in 3,5 uur
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:40 schreef Ticootje het volgende:
Oh en als het rond een uur of 3/4 begint te rommelen want ik wel gewoon tot 5 uur... Ik verwacht niet binnen 2 uur een kind te werpen...
Dan blijft het tot na het weekend weg dus...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:51 schreef Leandra het volgende:
Zie dat komt ervan; huis aan kant (zelfs de WC) en dan beginnen de voorweeën
Veel te warm om mezelf druk te makenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:14 schreef Leandra het volgende:
Ja... het heeft zelfs nu geen zin hem er zelf op te wijzen neem ik aan?
Lekker he aircoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:43 schreef flugeltje het volgende:
Guess is thuis, ik hoop dat je enorm aan het genieten bent meid. Neem je rust
nytar, ik hoop dat slapen nog even lukt... Zeker met dit weer heel vervelend als je ligt te draaien en woelen...
Ah kijk Saffier, je moet gewoon wat vaker klagen hier dus
Fijn dat je goed geslapen hebt Silmarwen...
Zo, hier eigenljik wel prima geslapen. Ik ben verliefd op m'n airco
Vanochtend wel weer een klein uurtje ofzo last van voorweeën en iedere keer toch weer even die verwachtingsvolle kriebels; "zou het doorzetten?" Ach ja, dit kan weken voortduren heb ik al begrepen en het is inmiddels alweer over ook. Geduld is enen schonen zaeck...
Ja, thuiszitten is echt iets wat je moet leren, zeker als het niet vrijwillig is...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Veel te warm om mezelf druk te maken
Bovendien ben ik wel blij met de afleiding van het opruimen van ieder dingske wat ik tegen kom
Ik ben er ook echt niet op gebouwd om thuis te zitten merk ik... Nu alles zover klaar is verveel ik mezelf rot. Ik ben op tijd wakker en zit soms zelfs door het raampje van de wasmachine te kijken of de was al klaar is
Aan de andere kant zit ik nu wel het eerste ijsje van de dag naar binnen te werken, wat dat betreft is zwanger zijn wel weer een goed excuus voor af en toe wat lichtelijk onverantwoord gedrag...
Het zou denk ik anders zijn als ik wat meer zou kunnen doen, maar ik zit zo'n beetje aan huis gekluisterd zonder dat ik ook maar iemand zie. (allemaal aan het werk)quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, thuiszitten is echt iets wat je moet leren, zeker als het niet vrijwillig is...
Nah, nog even en je bent druk zat met Willem
Herkenbaar hoor! Ik heb veel minder zin in mensen om me heen. Of iig bij mij thuis. En naar anderen toegaan alleen als ik er zelf zin in hebquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:52 schreef Mereltje het volgende:
Sonnetje mensen om je heen worden ook al onrustig dus. Hier ook. Stond mijn moeder gisteravond op de stoep met een boekje voor me omdat ze me nog even wilde zien. Ik was strontchagerijnig en lag op bed in mijn nakie omdat ik het zo warm had. Geloof dat ik niet zo aardig voor haar ben geweest.. merk dat ik wat behoefte heb aan rust om me heen, alhoewel ik wel graag voetbal wil kijken met vrienden vanmiddag
Kan me voorstellen hoor Pessie, maar niemand voelt zich zelfverzekerd als 'ie zich zo bagger voelt. Hopelijk knap je van het weekend lekker op. Het is ook zo warm, daar word je ook beroerd van, zeker als je hoogzwanger bent! Wedden dat als je je wat beter voelt, je er ook weer wat vertrouwen in krijgt? Kop op hoor, je kunt het!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:48 schreef pessie het volgende:
Vanochtend vroeg weer een tripje naar het ziekenhuis gemaakt. Ik was wakker geworden, en dan ga ik tegenwoordig een tijdje in de woonkamer zitten lezen en ik had weer zo'n hoofdpijn, voelde me misselijk, had steken en voelde me gewoon echt niet goed. Uiteindelijk heeft manlief ziekenhuis gebeld. Alles is gelukkig goed en de bovendruk is nu prima! De onderdruk is nog verhoogt. Ik heb nu niet morgen een afspraak maar maandag. Ik hoop dat ik weer wat vertrouwen in mezelf krijg, dit is stom. Zie het ook allemaal eventjes niet zitten.
Ja heel veel sterkte LLM!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:51 schreef Claudia_x het volgende:
Het zal een zware dag geweest zijn voor de hoogzwangeren.Stiekem ben ik jaloers op jullie, want het lijkt me heerlijk om je baby in een zacht seizoen te krijgen. Lekker veel huid-op-huidcontact.
Ivan is een herfstbaby en ik had deze keer op een lentebaby gehoopt. Omdat het allemaal zo onverwacht snel lukte is het toch een winterbaby geworden. Het is een knus jaargetijde, maar het is ook een seizoen van binnenblijven en dat vind ik wel jammer.
Oh geweldig! En dan van die prachtige foto's bij de kerstboom maken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ik vind het ook leuk dat we straks een heel magische kerst hebben waarin ik hoogzwanger ben en we uitkijken naar de komst van spruit #2.
Nou Ko en ik vonden het wel fijn!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:23 schreef Groofsken het volgende:
Met dit weer lijkt me juist helemaal niet fijn, bloot tegen bloot is volgens mij juist helemaal niet prettig met dit weer.
vooral dat laatstequote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:04 schreef flugeltje het volgende:
Haha, ik begon ook ineens een soort 'gevoel' te krijgen bij 11 juli SonnetjeStel dat ze kampioen worden, dan zijn onze zonen voor de rest van hun leven jongens die geboren werden toen NL kampioen werd. Ogen van latere schoonvaders staren dromerig weg bij de mededeling en luiermerken zorgen voor een gratis jaarvoorraad... Ik zeg briljant!
Nee, de 20-weken echo is zaterdag de 17de, dus nog 2 weekjes, dit was de ........ andere echoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:04 schreef flugeltje het volgende:
Leandra mooie echoWas dat nu al de 20-weken echo? Fijn dat alles in orde is, kun je nu eindelijk opgelucht ademhalen en gaan genieten. Over een paar weekjes zul je je meiske (ja, ik ben ervan overtuigd dat het een meisje wordt
) vast gaan voelen... Hoe oud ben je nu zelf eigenlijk als het zover is?
Tip van de dag; De watermeloen is in de aanbieding bij de Lidl 1.99 p/st Gisteren 2 gehaald en ze zijn over zo'n tien minuten opVandaag Martijn weer eens op pad sturen dus....
Dus na de bevalling ben ik gewoon weer een lilluk ding?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:28 schreef Leandra het volgende:
Ja, zwanger van een jongentje hè, daar word je mooi van
Dus ik krijg een jongetje?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:28 schreef Leandra het volgende:
Ja, zwanger van een jongentje hè, daar word je mooi van
Nee, want ik ben ook knap gebleven na de bevallingquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dus na de bevalling ben ik gewoon weer een lilluk ding?
Volgend jaar weer een kans?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:59 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee, want ik ben ook knap gebleven na de bevalling![]()
(hoog)zwangere dames, houden jullie het een beetje uit in deze hitte?
btw ik had graag een zomerkindje gewild: lekker feestjes bij het zwembadje in de tuin en als ze groter zijn bbq! Maar goed, we zullen het moeten met 15 feb
>edit 20:59 nvm ... k lijdt weer eens aan momnesiaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:59 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee, want ik ben ook knap gebleven na de bevalling![]()
(hoog)zwangere dames, houden jullie het een beetje uit in deze hitte?
btw ik had graag een zomerkindje gewild: lekker feestjes bij het zwembadje in de tuin en als ze groter zijn bbq! Maar goed, we zullen het moeten met 15 feb
Asyniur is 15 februari dit jaar bevallenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:18 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Volgens mij had ik je nog niet voorbij zien schuifelen Asyniur of wel ? Gefeliciteerd in iedergeval![]()
![]()
![]()
![]()
*edit je stond idd nog niet in het lijstje![]()
Nadeel?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
is 15 februari niet de geboortedatum van harry??
hoe komen de roddels de wereld in
ik ben vandaag echt futloos en moe. zit lekker in de airconditioning (leuk joh t9, maak volledige woorden ipv de korte versie)
lijkt me ook leuk later, zomerfeestjes. nadeel I'd alleen dat we dan bbq feestjes in juni en juli hebben
Wat heeeerlijk dat je dat nu zo voelt Saffier!! Blijf maar lekker uitpakken die cadeautjes, ze zijn helemaal voor jou!quote:Op zondag 4 juli 2010 09:10 schreef Saffier het volgende:
32 weken en 1 dag![]()
Kamertje is baby-klaar, foto's in het topic buik is rustig en ik ben Zwangerrrrrrr. Ik heb het gevoel alsof ik in 'extra tijd' loop, elke dag/week extra is een beetje een kado'tje zo voelt het
Ik heb zelf nog niet echt het idee dat ik zit te wachten. Ik word alleen een beetje gek van die rare krampen en dat rare gevoel in mn buik. En dat in combinatie met een flink ingedaald kind en die bloeddruk...quote:Op zondag 4 juli 2010 12:02 schreef tessie het volgende:
Pessie, das mijn baby, die met dat haar
En idd, als je nog auto kon rijden, dan zullen het geen weeen geweest zijnWie weet beval je pas met 42 weken, je weet het nooit. Bij Graeme zat ik vanaf 37 weken ook te wachten tot ie nu eindelijk eens zou komen. Viel toen nogal tegen, toen er niks gebeurde.
Vannacht maar 1 keer wakker geworden van het maagzuur!Heb dan ook zowat zittend geslapen, maar het werkte dus wel
Wij hebben die 3D echo ook afgelopen donderdag laten doen en toen was vrouwlief al 38 weken zwanger. Kan dus wel hoor, we konden alles heel goed zien.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:10 schreef Ticootje het volgende:
Bij Jen hebben we geprobeerd een 3D echo te laten maken, maar madam bleef met dr handen voor dr gezichtje liggen.
Deze zwangerschap is de pretecho eigenlijk er een beetje bij in geschoten, nu is het echt al een beetje te laat daarvoor.
Je bent er zo aan gewend!quote:Op zondag 4 juli 2010 20:00 schreef pessie het volgende:
Guess wat een vent heb je daar! Ik kan me goed voorstellen dat je op bent, het was allemaal erg heftig. Ik hoop dat je lekker kunt uitrusten en dat je voldoende hulp in je omgeving hebt!
voor het shirt
.
Hier nu echt bed op klossen, ik snap opeens jullie klaagzang. Ik ben niet klein te noemen maar zelfs ik vraag me af of ik er 's nachts niet keihard uit ga donderen. Manlief keek ook al een beetje verschrikt, mensen wat een hoogte!
Ik was er ook zo aan gewend. Sterker nog: ik vond het stiekem wel leuk!quote:Op zondag 4 juli 2010 20:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je bent er zo aan gewend!
moet je eens kijken hoe laag je je bed straks weer vind als je de klossen moet inleveren
Ik zag er vreelijk tegenop, maar toen ze er eenmaal onder stonden was het een zaligheid dat je zo op je bed kon gaan zitten of bij het opstaanquote:Op zondag 4 juli 2010 20:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik was er ook zo aan gewend. Sterker nog: ik vond het stiekem wel leuk!
Tof kind en + 1000 voor de naam. Wat ontzettend leuk!quote:Op zondag 4 juli 2010 19:40 schreef Guess. het volgende:
Hoi Hoi,kort berichtje van mij.Ben lekker thuis maar kan erg weinig,gaat heel langzaam beter.Doordat ik tijdens de ks meer dan een liter bloed ben verloren helaas ook erg moe.De bevalling was allemaal erg heftig,vooral ook met de week vooraf,dan toch nog een ks geworden (die me ook erg tegenvalt kwa pijn zeg,pfff)Binnenkort mijn bevallingsverhaal in het bedoelde topic.
Maar we hebben een heerlijk ventje en het gaat allemaal erg goed met em!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sylvester was met de geboorte ruim 9pond en 56cm,onze lekkere beer
Sorry heb verder niks bijgelezen ofzo,heb echt te weinig energie![]()
nou ik vind t nog steeds irritant!quote:Op zondag 4 juli 2010 20:11 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik zag er vreelijk tegenop, maar toen ze er eenmaal onder stonden was het een zaligheid dat je zo op je bed kon gaan zitten of bij het opstaan
Ik ook. Vooral met die sneeuwstorm. Naar buiten kijken en denken, biij mij ben je veilig (peilig zou Eva zeggen).quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:23 schreef Groofsken het volgende:
Ik vond bevallen in de decembermaand echt sprookjesachtig(hoewel ik het wel jammer vind dat hij dus nu ook in december jarig is). Met dit weer lijkt me juist helemaal niet fijn
, bloot tegen bloot is volgens mij juist helemaal niet prettig met dit weer. De lente was ook heerlijk ( is van 6 april), lekker veel wandelen inderdaad
.
Woon jij in sweetlake city??quote:Op zondag 4 juli 2010 22:52 schreef maffemuts het volgende:
Woensdag ga ik (als de babykamer een beetje op tijd geleverd word) walvissen aan de Noord-AA denk ik
Anders wordt t n opblaaspeuterbadje op t balkon
Guess mooie fotodoe rustig aan en denk een beetje om jezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |