Ik ging er al wel vanuit dat dat kon, het heeft alleen nog niet hetzelfde effect als na de geboorte: mama duidelijk maken dat er wat is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:53 schreef Ticootje het volgende:
dat wist ik al, kindjes huilen al in de baarmoeder, maar ook lachen hoor...
Het is gewoon een kant en klaar babietje wat je bij je draagt...
Ik ben gewoon gestript op 40+2...quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:00 schreef nytar het volgende:
Is het niet een beetje vroeg om al om strippen te vragen? Als je net voorbij die 40 weken bent, ben je nog niet echt laat toch?
(snap wel dat je meer over hun beleid wil weten hoor!)
De vraag is wel te doen, maar wat bezielt je om je arm om een wildvreemde vrouw heen te slaan? Alleen omdat ze een grote buik en een rood hoofd heeft...quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:13 schreef Ticootje het volgende:
Oh, het is echt vraag nummer 1 als mensen naar je buik kijken. Red je het allemaal wel met die warmte???
Ja, is het al zo warm, gaan ze nog een arm om je heen slaan ookquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De vraag is wel te doen, maar wat bezielt je om je arm om een wildvreemde vrouw heen te slaan? Alleen omdat ze een grote buik en een rood hoofd heeft...
Darn..... dat is wel heel vroeg, maar wat geweldig dat hij het zo goed doetquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:12 schreef Orea het volgende:
Via een ander forum waar ik mee schrijf is een jochie geboren met 24,5 week... en hij doet het erg goed! Is inmiddels al over de 2 kilo(ook uitgerekend in augustus, maar dus in april al geboren
) (natuurlijk weten ze nog niet wat hij er op termijn aan over gaat houden, maar het kán dus!)
Oh...misschien moet ik dan ook maar het beleid van de VK gaan vragen...ik ging er vanuit dat ze me sowieso door lieten lopen tot ruim 41 weken...ligt natuurlijk ook aan andere omstandigheden, maar toch!quote:
Ja echt wonderbaarlijk! Zij was een week eerder uitgerekend als ik. Dat liet me wel even beseffen wat voor een af kindje er op die termijn al in je buik zit!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn..... dat is wel heel vroeg, maar wat geweldig dat hij het zo goed doet
Das nog uit je zij.... Hier al een paar dagen flink tegen mn ribben.. Ik heb het er gewoon een soort benauwd van.. En als mevrouw dan ook nog eens gaat lopen draaikonten wordt ik er zelfs een beetje naar van..quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:25 schreef Orea het volgende:
[..]
Ja echt wonderbaarlijk! Zij was een week eerder uitgerekend als ik. Dat liet me wel even beseffen wat voor een af kindje er op die termijn al in je buik zit!
(inmiddels staat ie op foto's met middelvingers opstekend enzodus volgens mij komt het wel goed!
)
Er steekt een voet uit mijn zij!
Hier is het vooral geschuif, ik kan echt merken dat de ruimte krapper wordt. Af en toe draait de baby zich om en schuif wat ribben en organen aan de kant en dan zit ik echt 'hiiiii'quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das nog uit je zij.... Hier al een paar dagen flink tegen mn ribben.. Ik heb het er gewoon een soort benauwd van.. En als mevrouw dan ook nog eens gaat lopen draaikonten wordt ik er zelfs een beetje naar van..
Bij 41 weken gaan ze hier ook kijken of je gestript kan worden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:22 schreef nytar het volgende:
[..]
Oh...misschien moet ik dan ook maar het beleid van de VK gaan vragen...ik ging er vanuit dat ze me sowieso door lieten lopen tot ruim 41 weken...ligt natuurlijk ook aan andere omstandigheden, maar toch!
En jaaa, ijsjes! ze vliegen er hier ook doorheen!
Oh ja, absoluut.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:12 schreef flugeltje het volgende:
Ben je nou echt vogelvrij als je zwanger bent??
Volgens mij kunnen ze goed strippen als de baarmoedermond iets verweekt is!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:41 schreef pessie het volgende:
[..]
Wat betreft strippen, volgens mij ben je stripbaar als je wat ontsluiting hebt, en meestal is dat na 40 weken. Sommige vrouwen zijn alleen bij 38 weken al stripbaar (dan strippen ze nog niet want dan heeft het kind nog steeds tijd zat om zelf te komen) en andere vrouwen zitten bij 42 weken nog potdicht. Het gaat meen ik om de ontsluiting, wat logisch is anders kunnen ze niet bij je vliezen om die los te maken van je baarmnoedermond. Maar er zal hier vast iemand rondlopen die er ervaring mee heeft/meer verstand van heeft dan ik.
Maar als de baarmoedermond verweekt is en er is nog 0 ontsluiting, hoe komen ze dan met hun vingers bij de vliezen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:50 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze goed strippen als de baarmoedermond iets verweekt is!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |