abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83509158
Sylvester is echt lang! En toch een ks. Rust maar lekker uit guess.

Claudia, jij post vaak wat ik wil typen alleen ik kan niet op de goede woorden komen, beetje nutteloze info misschien.

Flugel, fijn dat de wc af is!

Gefeliciteerd stengeltje, in maart moet ik alweer gaan werken..

Bij mij mag er trouwens ook "meisje" achter!
29/10/'10 - 25/03/'13
  † In Memoriam † woensdag 30 juni 2010 @ 22:10:22 #52
43556 miss_dynastie
pi_83510555
Van harte guess, wat een beertje
  woensdag 30 juni 2010 @ 22:18:05 #53
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83511006
quote:
Ik zit daardoor alweer een stuk lekkerder in m'n vel nu ook
En op de pot waarschijnlijk...
Fijn dat de wc af is! Is nu alles wat van je nesteldrang gedaan moest worden af?

Hm, Son, ik ben benieuwd hoe laat jij je morgen meld...
  woensdag 30 juni 2010 @ 22:22:18 #55
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_83511261
Guess: gefeliciteerd met Sylvester! Wat een lang mannetje en lekker flink ook. Geniet van je kraamtijd.

Stengeltje: gefeliciteerd!
Heb hier hetzelfde: bij de eerste geen enkel spoortje nesteldrang en nu ben ik aan het opruimen, opruimen, opruimen en nog eens opruimen. Vanavond is er weer een kast opgehaald die ik heb verkocht op marktplaats. Nu nog een paar dozen met boeken wegwerken en als alles gestuct is en gesaust (en de vloer erin ligt) kan ik beginnen met al het babyspul uit te zoeken en in de kasten te pakken. Ik kan niet wachten Mijn man wordt er helemaal simpel van...
  woensdag 30 juni 2010 @ 22:39:11 #56
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_83512291
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:51 schreef stengeltje het volgende:

Heb gisteren positief getest en kom dus hier om het hoekje kijken! Als alles goed gaat wordt ik rond 10 maart volgend jaar voor de tweede keer mama!

De vorige keer heb ik negen maanden geen last gehad van nesteldrang. Net heb ik helemaal hyper het hele huis opgeruimd, want er komt een nieuwe baby!!! Vriendlief lag uiteraard in een deuk, maar heeft toch maar meegeholpen...
10 Maart is een mooie datum hoor
En welkom natuurlijk
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_83512656
Guess, wat een beer zeg! Wauw! En een hele leuke naam. Geniet er maar lekker van.

Vers bloed in het topic zag ik! Ook gefeliciteerd, maart.... Damn das zo ver weg.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_83515247
Guess, wat een beertje! En wat een stoere naam. Balen dat het uiteindelijk toch nog een ks geworden is. Hoop dat je snel herstelt.

Fannetje, een meisje! Wat leuk!

Flugel, jij had het over de mac, nu moet ik dus morgen eten van de mac hebben he Eigenlijk moet ik het NU, maar dat gaat niet meer lukken

Hier stond vandaag de postbode aan de deur met een heel groot pakket. Dus ik dacht verjaardagskado! Maar het was het kraampakket Beetje jammer.
Verder de babydump en prenatal leeggekocht vandaag Dat was wel weer leuk en ik kan weer een hoop van mijn lijstje afstrepen.
Net partneravond van de yogapufclub gehad, eerste deel was weer saai, gaat ze in het kort (wat dan toch niet zo kort is) vertellen wat we hebben geleerd de afgelopen lessen, over de ademhaling enzo, en het tweede deel was gelukkig massagetechnieken, dus dat was wel prettig
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 30 juni 2010 @ 23:49:43 #59
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83515748
De mac is nog tot 12.00 uur open tessie

massagetechnieken zijn sowieso fijn, vooral als ze thuis geoefend moeten worden

@pessie, bijna alles is nu wel af. Ik wil nog wat kleine dingetjes doen, maar wat mij betreft zijn we er klaar voor nu...

Althans, het onderstel van de kinderwagen is ook nog steeds niet gebeurd, dat gaat echt kiele kiele worden
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 30 juni 2010 @ 23:56:03 #60
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83515997
Gatverdamme, het was hier net 30.6 graden in de slaapkamer. Was vergeten de ramen weer open te gooien nadat de zon weg was...

Airco loeit en nu is nog maar 29 graden, hopelijk snel nog wat graden eraf. Zo slapen is niks...
pi_83520951
Vannacht was wel goed slapen, maar ik hou mn hart vast voor vannacht... Het blijft namelijk flink warm.

Jen sliep vannacht lekker de hele nacht op haar kamertje, de truuk was om ook daar de buitendeur helemaal open te zetten... Dat vind ik een beetje eng, stel je voor dat ze naar buiten loopt in het midden van de nacht.
  donderdag 1 juli 2010 @ 09:06:13 #62
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83521392
De airco heeft de temp teruggeschroefd naar zo'n 24 graden vannacht, dus ik heb uiteindelijk best prima geslapen... Hoorde inderdaad ook dat het aankomende nacht warm gaat blijven. We zullen zien, in het 'waai-pad' van de airco is het sowieso best lekker liggen

Kan mezelf voorstellen dat je het eng vind om de buitendeur open te laten, is een traphekje ofzo een idee in dit geval?

Iemand al iets van Djenneke gehoord? Ben benieuwd hoe haar eerste nacht als mama geweest is
pi_83521444
Oooh qua warmte valt het gelukkig mee hier! Heb (de 2 uurtjes die ik geslapen heb ) op de bank geslapen.

Gisteren had ik krampen, een hoofdje wat gevoelsmatig nog dieper is gaan zitten en daardoor doet mijn schaambeen nóg meer zeer dan ie al deed Jeeeetje zeg, wat kan dát zeer doen! Ik denk dat ik vanavond maar wat paracetamol naar binnen gooi voor het slapen...

Wat wel heeeel erg leuk is, vrienden kwamen eten, en hadden een Skippykoe meegenomen voor Roelofje Hij is echt geniaal!!

donderdag 1 juli 2010 @ 09:09:19 #64
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83521454
briljant die koe!!!
  donderdag 1 juli 2010 @ 09:11:23 #65
259886 pessie
pi_83521495
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
waarom dan?
Omdat je de hele tijd nog nooit geklaagd hebt over warmte en je toch al boven de 39 weken grens zit...

Wat ik heb geslapen vannacht heb ik lekker geslapen. Alleen zo jammer dat ik wakker was van 3 tot 6... Ik had buikpijn en was misselijk.

Vanmiddag weer naar de vlos liggingsecho . Manlief gaat mee .
  donderdag 1 juli 2010 @ 09:12:05 #66
259886 pessie
pi_83521514
Orea die koe is echt tof!
pi_83521545
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:06 schreef flugeltje het volgende:
De airco heeft de temp teruggeschroefd naar zo'n 24 graden vannacht, dus ik heb uiteindelijk best prima geslapen... Hoorde inderdaad ook dat het aankomende nacht warm gaat blijven. We zullen zien, in het 'waai-pad' van de airco is het sowieso best lekker liggen

Kan mezelf voorstellen dat je het eng vind om de buitendeur open te laten, is een traphekje ofzo een idee in dit geval?

Iemand al iets van Djenneke gehoord? Ben benieuwd hoe haar eerste nacht als mama geweest is
Ik heb een rooster tegen haar deuropening gezet... Net zo hoog als een traphekje, maar daar klimt/ stapt ze overheen... De tuin ligt best wel een flinke stap lager dan de deur.
  donderdag 1 juli 2010 @ 09:19:33 #68
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83521646
Nog een laatste echo voor Pessie vanmiddag. Ik blijf het bizar vinden dat je in het begin je hele kindje ziet op zo'n echoscherm en nu met moeite alleen het hoofd nog voor ze het apparaat op een andere plek moeten zetten. Kleine kindjes worden groot

Tja Tico, dan wordt het inderdaad wel heel erg lastig. Enige wat ik nog kan bedenken is er een hordeur inzetten en die met een slotje vastmaken. Dan moet ze al rennen om er doorheen te kunnen breken. Vervelende is wel dat je dan ook een stuk van de luchtcirculatie kwijtraakt... Hopelijk is het snel wat koeler 's nachts, dat is voor jou in elk geval ook een stuk geruster slapen...
pi_83521792
Ik ben tegenwoordig elke nacht om een uur of 3 ineens wakker. En misselijk. En sochtends ook weer misselijk. Dat is toch meer iets van het eerste trimester???
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_83521847
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:11 schreef pessie het volgende:

[..]

Omdat je de hele tijd nog nooit geklaagd hebt over warmte en je toch al boven de 39 weken grens zit...

mja was meer mijn eigen lichaamswarmte waar ik last van had
Vervelend dat je zo slecht geslapen heb!

Hier redelijk geslapen, lang leve de airco zeg maar (echt ik verklaar R nooit meer voor gek als ie zoiets in huis wil mja eigenlijk was ik na vorige zomer al overtuigd)
Duurde even voor ik in slaap kwam maar goed. T enige wat echt irritant is, is dat ik gewoon niet langer slaap dan half 9..Ik wil gewoon een keer lekker uitslapen, maar helaas

Orea die koe is echt gaaf
  donderdag 1 juli 2010 @ 09:30:27 #71
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83521882
Ik heb geen last van misselijkheid in de ochtend, maar 's nachts komt het de laatste tijd wel vaker voor hier... Is het niet zo dat na een bepaald aantal weken er weer een hormoonverschuiving plaatsvind? Ik weet wel dat de misselijkheid af en toe bij mij weer begonnen is rond de tijd dat ik ook weer meer last van m'n stemmingen begon te krijgen... Misschien toch maar even aan de verloskundige vragen hoe dat zit...
pi_83521895
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:26 schreef tessie het volgende:
Ik ben tegenwoordig elke nacht om een uur of 3 ineens wakker. En misselijk. En sochtends ook weer misselijk. Dat is toch meer iets van het eerste trimester???
ik was tot 30 weken regelmatig nog misselijk 's ochtends...
  donderdag 1 juli 2010 @ 09:48:57 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83522372
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 21:41 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Bij mij mag er trouwens ook "meisje" achter!
Check

Môgguh.... ah, ik zie dat de helft van de "meldplichtigen" zich al gemeld heeft
Nu Mereltje en Nytar nog.... en ik ben heel benieuwd hoe het Djenneke gegaan is gisteren.

Tessie, misschien dat Anna nachts anders gaat liggen dan overdag omdat jij dan ook ligt en ze dan ergens op leunt, wat bij jou misselijkheid veroorzaakt?

Orea, die Skippykoe
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_83522478
Ik ben helemaal niet misselijk geweest! nu nog niet, krijg alleen amper wat weg qua eten warmte en voeten die mijn maag indrukken zodra er eten inkomt, zo van 'hey, mijn ruimte! Wegwezen!'

De teller staat nog steeds (al 10 weken ) op + 13. Ik vind het wel goed, mag van mij wel zo blijven... had 10 weken geleden echt het idee dat ik de 25+ zou gaan halen, maar het lijkt mee te vallen!

En gaaf is ie hè!! De koe
pi_83522618
Guess, gefeliciteerd met Sylvester.
Maar pff, wat een reus van een kereltje.
Kan me voorstellen dat het een heftige bevalling is geweest.
Sterkte met genezen en geniet van je kraamtijd.
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:19:40 #76
259886 pessie
pi_83523288
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:53 schreef Orea het volgende:
Ik ben helemaal niet misselijk geweest! nu nog niet, krijg alleen amper wat weg qua eten warmte en voeten die mijn maag indrukken zodra er eten inkomt, zo van 'hey, mijn ruimte! Wegwezen!'

De teller staat nog steeds (al 10 weken ) op + 13. Ik vind het wel goed, mag van mij wel zo blijven... had 10 weken geleden echt het idee dat ik de 25+ zou gaan halen, maar het lijkt mee te vallen!

En gaaf is ie hè!! De koe
Ik was na week 20 eindelijk af van de misselijkheid. Ik vind deze misselijkheid trouwens niet te vergelijken met die van week 4 tot 20... Dit is gewoon misselijkheid omdat mn buik raar doet. Ik slaap tegenwoordig met een warme kruik op mn buik . Nadeel is dat de baby die kruik ontzettend interessant vind en doet alsof het een voetbal is .
Oh ja, wat betreft voetbal, ik kreeg gisteren van een vriendin een voetbal-rompertje van pampers . Wilde zelf geen luiers meer kopen omdat ik al heel veel heb en gewoon geen ruimte voor nog meer voorraad, maar ik vond de voetbal romper zo tof. En nu heb ik er een!!!!

Ik sta nu op +13.5, volgens mij is dat al een paar weken stabiel. Nou ja, heb ik voor de laatste 3.5 weken nog anderhalve kilo over! (Heb aan het begin gezegd dat ik max 15 kilo wilde aankomen).
pi_83523342
Ik heb geen oranje dingen. Aangezien de kans dat ie na t wk geboren wordt toch wel erg groot is
Sowieso verwacht ik niet dat ie een wedstrijd van oranje mee gaat maken
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:31:18 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83523647
Hallo, je hebt nog 29½ uur voor de volgende begint.... dat lijkt me tijd genoeg om te bevallen, dus hup hup, aan de slag
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83523714
Breinaald lenen Son? prikken we gewoon even de vliezen door
pi_83523790
Herkenbaar die misselijkheid, schijnt normaal te zijn aan het eind van je zwangerschap vertelde mijn verloskundige. Ik heb het vooral in de ochtend. Vannacht om 0.30 uur eruit en om 6.00 en daarna weer rustig doorgeslapen tot 9.00 uur. Gisteren mijn laatste zwangerschapscursus gehad, in september hebben we afgesproken om elkaars kindjes te gaan bewonderen. Er zit dus nogal wat verschil tussen de kleintjes want de eerste is inmiddels al geboren en de laatste is eind augustus uitgerekend.

Iemand een idee voor het ophangen van geboorte felicitatiekaartjes? kleine knijpertjes aan een lint? waar koop ik dat?
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:36:05 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83523809
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:19 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik was na week 20 eindelijk af van de misselijkheid. Ik vind deze misselijkheid trouwens niet te vergelijken met die van week 4 tot 20... Dit is gewoon misselijkheid omdat mn buik raar doet. Ik slaap tegenwoordig met een warme kruik op mn buik . Nadeel is dat de baby die kruik ontzettend interessant vind en doet alsof het een voetbal is .
Zou het misschien ook zo kunnen zijn dat de baby die kruik helemaal niet interessant vindt maar vooral warm en irritant (het is toch al niet bepaald koud) en dat hij die kruik dus niet als speeltje gebruikt maar eigenlijk probeert weg te schoppen??
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:38:12 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83523884
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:35 schreef Mereltje het volgende:
Iemand een idee voor het ophangen van geboorte felicitatiekaartjes? kleine knijpertjes aan een lint? waar koop ik dat?
Zo rond de kerst overal in groen en rood, maar nu is het wat lastiger, een hobbywinkel misschien?

Ah... ze hebben ook een webwinkel, en bingo:
http://www.hobbyhandboek.nl/resultaat.asp?cat=00&trefwoord=knijpertjes
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83523949
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zou het misschien ook zo kunnen zijn dat de baby die kruik helemaal niet interessant vindt maar vooral warm en irritant (het is toch al niet bepaald koud) en dat hij die kruik dus niet als speeltje gebruikt maar eigenlijk probeert weg te schoppen??
Dat denk ik ook...
pi_83524093
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zo rond de kerst overal in groen en rood, maar nu is het wat lastiger, een hobbywinkel misschien?

Ah... ze hebben ook een webwinkel, en bingo:
http://www.hobbyhandboek.nl/resultaat.asp?cat=00&trefwoord=knijpertjes
Ah die zit hier in de Oosterstraat in Groningen, daar straks maar eens gaan kijken. Niet aan gedacht, had al even bij de HEMA zitten kijken maar vond niets.
pi_83524141
Lijkt mij iets wat je in de prenatal kunt vinden.
pi_83524223
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:45 schreef Ticootje het volgende:
Lijkt mij iets wat je in de prenatal kunt vinden.
Dat is me te ver fietsen
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:54:19 #87
259886 pessie
pi_83524439
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zou kunnen. Punt is dat het kindje altijd reageert op warmte en totaal niet reageert op kou. Dus totdat ik het zeker weet (als ie volwassen is ofzo) hou ik het wel even op interessant, daarbij reageert ie als ik lekker onder het dekbed lig maar op het moment dat ik het dekbed wegsla om te kijken naar al die bewegingen stopt het meestal direct, en dat is niet zo warm als een kruik. Maar misschien geen kruik meer gebruiken?
pi_83524471
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 18:56 schreef Guess. het volgende:
Hier vluch berichtje via mob van man uit ziekenhuis.Het is allemaal heftig gegaan maar uiteindelyke is onze prachtige zoon Sylvester geboren via KS,ons beertje weegt ruim 9pond en 56cm.Ik hoop vry/za naar huis te mogen,dan m'n hele verhaal!Liefs Guess.
Jouw bevalling lijkt zoveel op die van mij. Ik begrijp dus heel goed wat je hebt moeten doorstaan.
Maar het voornaamste nu is GENIETEN!

Van harte met jullie zoon.
pi_83524602
Mereltje: Je zou anders ook bij de Expo kunnen kijken. Daar heb ik ze een tijdje terug ook gezien. Geen idee of die bij jou vlakbij zit.

Hier is de uitgerekende datum geruisloos voorbij gegaan en is er dus ook nog geen kindje. Mijn gevoel zegt dat het ook nog wel een weekje gaat duren.
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:04:20 #90
258612 nytar
boys boys boys
pi_83524850
*Nytar meldt zich*

Guess! Gefeliciteerd met Sylvester, wat een grote jongen zeg! Jammer dat het in de KS moest eindigen, maar hij is er nu wel!

Stengeltje, gefeliciteerd!!

Ik denk dat ik me standaard laat kom melden hier, ik ben zo lekker aan het uitslapen! En stug blijven liggen en dan nog even in bad gaan...ik neem mn tijd in de ochtend zeg maar
Die ochtendmisselijkheid herken ik ook, maar ik heb meer het gevoel dat dat honger is dan echt misselijk. Ik moet gewoon ff op tijd eten en dan gaat het vanzelf weer weg!
pi_83524855
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:58 schreef knuffelbeestje het volgende:
Mereltje: Je zou anders ook bij de Expo kunnen kijken. Daar heb ik ze een tijdje terug ook gezien. Geen idee of die bij jou vlakbij zit.

Hier is de uitgerekende datum geruisloos voorbij gegaan en is er dus ook nog geen kindje. Mijn gevoel zegt dat het ook nog wel een weekje gaat duren.
Expo zit op de Grote Markt, kan ik ook wel even kijken, is nog dichterbij.

Spannend voor jou, ik denk dat het hier ook nog wel even kan duren, volgende week vrijdag hoop ik op. Heb je binnenkort een afspraak met de VK hoe verder dat doen ze hier bij 41 weken,,
pi_83525146
Guess! Wat een reusje! Leuke naam, gefeliciteerd!

Stengeltje, gefeliciteerd en welkom!
Dames, sterkte in de warmte vandaag en morgen....
enne...18 weken vandaag!
Back in business.
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:16:48 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83525323
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:54 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Punt is dat het kindje altijd reageert op warmte en totaal niet reageert op kou. Dus totdat ik het zeker weet (als ie volwassen is ofzo) hou ik het wel even op interessant, daarbij reageert ie als ik lekker onder het dekbed lig maar op het moment dat ik het dekbed wegsla om te kijken naar al die bewegingen stopt het meestal direct, en dat is niet zo warm als een kruik. Maar misschien geen kruik meer gebruiken?
Ga er sowieso maar vanuit dat hij het daarbinnen niet koud heeft, het is daar immers een vrij constante, prettige 37 graden, als het echter warmer is dan kan hij daar niet aan ontsnappen.
En je zegt dat hij niet op kou reageert.... al eens met een icepack op je buik getest??
Nee, niet doen, maar dat is op kou reageren

Een dekbed valt dan wat mij betreft nog onder de "normale" zaken net als kleding en dergelijke, maar een kruik is zoveel warmer dat dat niet onder "normaal" valt qua warmte. Ik zou het niet doen iig, zeker niet als er zo'n heftige reactie komt. Het "gezellig spelen" is immers niet altijd "gezellig spelen" maar soms ook een teken van willen ontsnappen aan de situatie, net zoals een ongeboren kind flink tekeer kan gaan bij een hoop herrie.
Je gaat toch ook niet met een dikke buik voor de boxen op een popconcert staan?

Als het kindje geboren is kan hij huilen om duidelijk te maken dat hij niet blij wordt van een situatie, nu kan dat nog niet (of het kan wel maar het heeft geen effect) maar hij kan wel gaan liggen schoppen.

Ik zeg niet dat het dat moet zijn, maar ik kan me heel goed voorstellen dat hij die kruik helemaal niet prettig vindt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:26:29 #94
259886 pessie
pi_83525716
* pessie krijgt stiekem neiging een icepack te proberen...
Zal me inhouden

Heb wel gezwommen in zeewater van 19/20 graden. Was dus ook niet koud genoeg: geen reactie...
Maar zal geen kruik meer op mn buik leggen, just in case...

Shirley mijlpaal!
pi_83526159
ik loop weer eens vreselijk achter
wil jullie allemaal eerst heel veel sterkte wensen met dit warme weer!

en voor alle mijlpalen (flugel gewoon 37 wk!) en alle bekendmakingen van geslachten

Stengeltje gefeliciteerd

nu ga ik weer in lurk stand
pi_83526414
Leandra en pessie, ik las dit topic laatst http://www.zwangerschapsp(...)-hoezo-pretecho.html

Een huilend baby'tje in de buik, ik had er helemaal niet over nagedacht dat baby's ook huilen in de baarmoeder. Ik ben nu dus ook stukken voorzichtiger met mijn buikje. Of dat wat uithaalt weet ik niet en ik overdrijf het ook niet, maar ben wel blij dat ik het weet.
pi_83526750
dat wist ik al, kindjes huilen al in de baarmoeder, maar ook lachen hoor...

Het is gewoon een kant en klaar babietje wat je bij je draagt...
pi_83526836
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:04 schreef Mereltje het volgende:

[..]
Spannend voor jou, ik denk dat het hier ook nog wel even kan duren, volgende week vrijdag hoop ik op. Heb je binnenkort een afspraak met de VK hoe verder dat doen ze hier bij 41 weken,,
Ik heb morgen weer een afspraak met de VK en dan ben ik 40w+3d en daar wil ik wel even vragen wat hun beleid is vanaf 41 weken. Vorige week was de kleine net als bij Nytar pas een klein beetje ingedaald dus hopelijk is het morgen beter. Voorlopig moet ik dus ook lekker gaan liggen mochten de vliezen breken.
pi_83526882
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:55 schreef knuffelbeestje het volgende:

[..]

Ik heb morgen weer een afspraak met de VK en dan ben ik 40w+3d en daar wil ik wel even vragen wat hun beleid is vanaf 41 weken. Vorige week was de kleine net als bij Nytar pas een klein beetje ingedaald dus hopelijk is het morgen beter. Voorlopig moet ik dus ook lekker gaan liggen mochten de vliezen breken.
Je kan vragen of ze willen strippen.. dat kan alleen als je al en beetje ontsluiting hebt, dus als de boel potdicht zit dan zul je gewoon moeten wachten.
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:00:18 #100
259886 pessie
pi_83527017
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:53 schreef Ticootje het volgende:
dat wist ik al, kindjes huilen al in de baarmoeder, maar ook lachen hoor...

Het is gewoon een kant en klaar babietje wat je bij je draagt...
Oh, dat wist ik dus echt niet. Nu heb ik mn kind misschien aan het huilen gemaakt . Voel me nu een ontaarde moeder. Heb ook nog steeds niet het idee dat er een mens in mij zit. Vanmiddag liggingsecho, ik ben benieuwd! Kwaliteit van het echoapparaat schijnt niet zo goed te zijn dus hoop wel iets te kunnen zien. Misschien geloof ik dan dat er een mens in zit...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')