10 Maart is een mooie datum hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:51 schreef stengeltje het volgende:![]()
Heb gisteren positief getest en kom dus hier om het hoekje kijken! Als alles goed gaat wordt ik rond 10 maart volgend jaar voor de tweede keer mama!
De vorige keer heb ik negen maanden geen last gehad van nesteldrang. Net heb ik helemaal hyper het hele huis opgeruimd, want er komt een nieuwe baby!!!Vriendlief lag uiteraard in een deuk, maar heeft toch maar meegeholpen...
Omdat je de hele tijd nog nooit geklaagd hebt over warmte en je toch al boven de 39 weken grens zit...quote:
Ik heb een rooster tegen haar deuropening gezet... Net zo hoog als een traphekje, maar daar klimt/ stapt ze overheen... De tuin ligt best wel een flinke stap lager dan de deur.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:06 schreef flugeltje het volgende:
De airco heeft de temp teruggeschroefd naar zo'n 24 graden vannacht, dus ik heb uiteindelijk best prima geslapen... Hoorde inderdaad ook dat het aankomende nacht warm gaat blijven. We zullen zien, in het 'waai-pad' van de airco is het sowieso best lekker liggen
Kan mezelf voorstellen dat je het eng vind om de buitendeur open te laten, is een traphekje ofzo een idee in dit geval?
Iemand al iets van Djenneke gehoord? Ben benieuwd hoe haar eerste nacht als mama geweest is
mja was meer mijn eigen lichaamswarmte waar ik last van hadquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:11 schreef pessie het volgende:
[..]
Omdat je de hele tijd nog nooit geklaagd hebt over warmte en je toch al boven de 39 weken grens zit...
ik was tot 30 weken regelmatig nog misselijk 's ochtends...quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:26 schreef tessie het volgende:
Ik ben tegenwoordig elke nacht om een uur of 3 ineens wakker. En misselijk. En sochtends ook weer misselijk. Dat is toch meer iets van het eerste trimester???![]()
Checkquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:41 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Bij mij mag er trouwens ook "meisje" achter!
Ik was na week 20 eindelijk af van de misselijkheid. Ik vind deze misselijkheid trouwens niet te vergelijken met die van week 4 tot 20... Dit is gewoon misselijkheid omdat mn buik raar doet. Ik slaap tegenwoordig met een warme kruik op mn buikquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:53 schreef Orea het volgende:
Ik ben helemaal niet misselijk geweest!nu nog niet, krijg alleen amper wat weg qua eten
warmte en voeten die mijn maag indrukken zodra er eten inkomt, zo van 'hey, mijn ruimte! Wegwezen!'
De teller staat nog steeds (al 10 weken) op + 13. Ik vind het wel goed, mag van mij wel zo blijven... had 10 weken geleden echt het idee dat ik de 25+ zou gaan halen, maar het lijkt mee te vallen!
En gaaf is ie hè!! De koe![]()
Zou het misschien ook zo kunnen zijn dat de baby die kruik helemaal niet interessant vindt maar vooral warm en irritant (het is toch al niet bepaald koud) en dat hij die kruik dus niet als speeltje gebruikt maar eigenlijk probeert weg te schoppen??quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:19 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik was na week 20 eindelijk af van de misselijkheid. Ik vind deze misselijkheid trouwens niet te vergelijken met die van week 4 tot 20... Dit is gewoon misselijkheid omdat mn buik raar doet. Ik slaap tegenwoordig met een warme kruik op mn buik. Nadeel is dat de baby die kruik ontzettend interessant vind en doet alsof het een voetbal is
.
Zo rond de kerst overal in groen en rood, maar nu is het wat lastiger, een hobbywinkel misschien?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:35 schreef Mereltje het volgende:
Iemand een idee voor het ophangen van geboorte felicitatiekaartjes? kleine knijpertjes aan een lint? waar koop ik dat?
Dat denk ik ook...quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou het misschien ook zo kunnen zijn dat de baby die kruik helemaal niet interessant vindt maar vooral warm en irritant (het is toch al niet bepaald koud) en dat hij die kruik dus niet als speeltje gebruikt maar eigenlijk probeert weg te schoppen??
Ah die zit hier in de Oosterstraat in Groningen, daar straks maar eens gaan kijken. Niet aan gedacht, had al even bij de HEMA zitten kijken maar vond niets.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo rond de kerst overal in groen en rood, maar nu is het wat lastiger, een hobbywinkel misschien?
Ah... ze hebben ook een webwinkel, en bingo:
http://www.hobbyhandboek.nl/resultaat.asp?cat=00&trefwoord=knijpertjes
Dat is me te ver fietsenquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:45 schreef Ticootje het volgende:
Lijkt mij iets wat je in de prenatal kunt vinden.
Dat zou kunnen. Punt is dat het kindje altijd reageert op warmte en totaal niet reageert op kou. Dus totdat ik het zeker weet (als ie volwassen is ofzo) hou ik het wel even op interessant, daarbij reageert ie als ik lekker onder het dekbed lig maar op het moment dat ik het dekbed wegsla om te kijken naar al die bewegingen stopt het meestal direct, en dat is niet zo warm als een kruik. Maar misschien geen kruik meer gebruiken?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou het misschien ook zo kunnen zijn dat de baby die kruik helemaal niet interessant vindt maar vooral warm en irritant (het is toch al niet bepaald koud) en dat hij die kruik dus niet als speeltje gebruikt maar eigenlijk probeert weg te schoppen??
Jouw bevalling lijkt zoveel op die van mij. Ik begrijp dus heel goed wat je hebt moeten doorstaan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:56 schreef Guess. het volgende:
Hier vluch berichtje via mob van man uit ziekenhuis.Het is allemaal heftig gegaan maar uiteindelyke is onze prachtige zoon Sylvester geboren via KS,ons beertje weegt ruim 9pond en 56cm.Ik hoop vry/za naar huis te mogen,dan m'n hele verhaal!Liefs Guess.
Expo zit op de Grote Markt, kan ik ook wel even kijken, is nog dichterbij.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:58 schreef knuffelbeestje het volgende:
Mereltje: Je zou anders ook bij de Expo kunnen kijken. Daar heb ik ze een tijdje terug ook gezien. Geen idee of die bij jou vlakbij zit.
Hier is de uitgerekende datum geruisloos voorbij gegaan en is er dus ook nog geen kindje. Mijn gevoel zegt dat het ook nog wel een weekje gaat duren.
Ga er sowieso maar vanuit dat hij het daarbinnen niet koud heeft, het is daar immers een vrij constante, prettige 37 graden, als het echter warmer is dan kan hij daar niet aan ontsnappen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:54 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Punt is dat het kindje altijd reageert op warmte en totaal niet reageert op kou. Dus totdat ik het zeker weet (als ie volwassen is ofzo) hou ik het wel even op interessant, daarbij reageert ie als ik lekker onder het dekbed lig maar op het moment dat ik het dekbed wegsla om te kijken naar al die bewegingen stopt het meestal direct, en dat is niet zo warm als een kruik. Maar misschien geen kruik meer gebruiken?
Ik heb morgen weer een afspraak met de VK en dan ben ik 40w+3d en daar wil ik wel even vragen wat hun beleid is vanaf 41 weken. Vorige week was de kleine net als bij Nytar pas een klein beetje ingedaald dus hopelijk is het morgen beter. Voorlopig moet ik dus ook lekker gaan liggen mochten de vliezen breken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:04 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Spannend voor jou, ik denk dat het hier ook nog wel even kan duren, volgende week vrijdag hoop ik op. Heb je binnenkort een afspraak met de VK hoe verderdat doen ze hier bij 41 weken,,
Je kan vragen of ze willen strippen.. dat kan alleen als je al en beetje ontsluiting hebt, dus als de boel potdicht zit dan zul je gewoon moeten wachten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:55 schreef knuffelbeestje het volgende:
[..]
Ik heb morgen weer een afspraak met de VK en dan ben ik 40w+3d en daar wil ik wel even vragen wat hun beleid is vanaf 41 weken. Vorige week was de kleine net als bij Nytar pas een klein beetje ingedaald dus hopelijk is het morgen beter. Voorlopig moet ik dus ook lekker gaan liggen mochten de vliezen breken.
Oh, dat wist ik dus echt niet. Nu heb ik mn kind misschien aan het huilen gemaaktquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:53 schreef Ticootje het volgende:
dat wist ik al, kindjes huilen al in de baarmoeder, maar ook lachen hoor...
Het is gewoon een kant en klaar babietje wat je bij je draagt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |