Maar wel alles meelezen zeker?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:15 schreef Fannetje het volgende:
Die van mij heeft zijn gezicht hier in OUD één keer laten zien en is toen ook snel weer met de noorderzon vertrokken.
Dat kan ik me goed voorstellen! Hoewel ik hoop dat we een meisje krijgen zou ik er ook wel van opkijken. Ik vind mezelf eveneens een echte jongensmama.quote:En ja, leuk hè, een meisje?Ik was best verbaasd destijds (dacht altijd dat ik alleen maar jongens zou krijgen) en had echt nog een extra bevestiging nodig bij de laatste echo, maar nu geloof ik het wel
hier heb ik gewoon besloten dat IK het wilde wetenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat leuk al die geslachten hier![]()
Mijn meneer weet nog niet of hij het wilt weten.
Wat een lekkere beer is Sylvester! Ik ben heel benieuwd hoe hij eruit ziet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:56 schreef Guess. het volgende:
Hier vluch berichtje via mob van man uit ziekenhuis.Het is allemaal heftig gegaan maar uiteindelyke is onze prachtige zoon Sylvester geboren via KS,ons beertje weegt ruim 9pond en 56cm.Ik hoop vry/za naar huis te mogen,dan m'n hele verhaal!Liefs Guess.
Ik riep altijd dat ik het ook niet wilde weten. Maar ja nu het er op aan komtquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
hier heb ik gewoon besloten dat IK het wilde weten
hij had geloof ik niet echt een keuze. nou ja voor de zwangerschap riep ik al dat ik t wilde weten. hij is er nooit tegenin gegaan.
volgens mij maakte t hem ook niet echt uit of ie t wist of niet.
ik ben te ongeduldig om t niet te weten
Checkquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:03 schreef Fannetje het volgende:
En mag er achter mijn naam dan meisje?Toch maar besloten om het hier ook gewoon te vertellen.
![]()
Maar wil je er dan wel of geen sterretjes omheen en zijn naam erbij??quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:09 schreef Claudia_x het volgende:
Een meisje, wat leuk, Fannetje!
Lief dat je mij ook in de OP hebt gezet, Leandra! Het wordt weer een officiële Fok!baby, maar vaders wil niks met mijn OUD-capriolen te maken hebben.![]()
Ja, maar je WC is mooi wel af... ik mag hopen dat Martijn het gedaan heeft?!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:12 schreef flugeltje het volgende:
Maart alweer zeg, dan is m'n verlof al een half jaar voorbij...
Yupz, dat heeft Martijn vandaag gedaanquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar je WC is mooi wel af... ik mag hopen dat Martijn het gedaan heeft?!
Ik had precies hetzelfde! Ik heb in de week dat ik positief getest heb Ivan naar een grotere kamer verhuisd waar hij straks met zijn broertje of zusje gaat slapen. Ik heb meteen zijn oude kamer opnieuw geverfd en er onze werkkamer gemaakt (met nieuwe bureaus), de nieuwe kamer heb ik ook geverfd en daarna stortte ik in vanwege de misselijkheid. Zijn kamer moet nu nog opgeruimd en aangekleed worden, maar daar heb ik nog genoeg tijd voor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:51 schreef stengeltje het volgende:
De vorige keer heb ik negen maanden geen last gehad van nesteldrang. Net heb ik helemaal hyper het hele huis opgeruimd, want er komt een nieuwe baby!!!Vriendlief lag uiteraard in een deuk, maar heeft toch maar meegeholpen...
Je mag het zo laten, hoor!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wil je er dan wel of geen sterretjes omheen en zijn naam erbij??
Zo ja dan even doorgeven wat er moet staan, ik heb teruggezocht in de topics van toen je zwanger was van Ivan maar daar zag ik je helemaal niet in de OP staan
Kee, dan laat ik het zoals het isquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je mag het zo laten, hoor!![]()
De vorige keer ben ik pas mee gaan posten tijdens mijn verlof. Toen wilde ik niet in het lijstje omdat het voelde als 'voordringen', zeg maar.
En checkquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:32 schreef mrien het volgende:
Bij mij mag deze ticker er trouwens wel bij in de OP
http://tickers.baby-gaga.com/p/dev360pr___.png
Thx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |