abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83373716
Het vorige deel: Zwangerschap en geboorte deel 661

16 juni 2010: Guess
*** 05 juli 2010: Mereltje en Forno ***
06 juli 2010: Sonnetje85 (jongetje)
06 juli 2010: djenneke (30 juni, geplande keizersnede)
14 juli 2010: nytar (jongetje)
15 juli 2010: Webcrowler (papa)
*** 21 juli 2010: flugeltje en Martijn_AR *** (jongetje)
25 juli 2010: Lenaatje en Tazz
27 juli 2010: Pessie
29 juli 2010: sanger (papa)
01 augustus 2010: ChilllayD
10 augustus 2010: Orea (meisje)
23 augustus 2010: Cantare
23 augustus 2010: Ticootje
27 augustus 2010: maffemuts
28 augustus 2010: Saffier
12 september 2010: Arinyo
14 september 2010: Floria
*** 18 september 2010: Fannetje en Tackleberry ***
20 september 2010: Tessie (meisje)
21 september 2010: Rixtje
27 september 2010: Troeta (jongetje)
09 oktober 2010: devilishbaby
13 oktober 2010: kaatjejannie (meisje)
19 oktober 2010: Barbabientje01 en Pipo_de_clown
24 oktober 2010: Suzanna
25 oktober 2010: Veerle1982
28 oktober 2010: Hobbesje
*** 04 november 2010: Silmarwen en Knut ***
*** 15 november 2010: Pvoesss en _mimic ***
16 november 2010: Koningin
23 november 2010: Tierrr
02 december 2010: Shirley
*** 06 december 2010: Leandra en Nostalgist ***
10 december 2010: Jore
27 december 2010: mrien

2011
12 januari 2011: Sugarsnap
23 januari 2011: ik80lll
27 januari 2011: Basboussa
03 februari 2011: Dizzy_Miss_Lizzy

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Het laatste bericht:
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:16 schreef draculettetje het volgende:
Guess update:
er is een ballonnetje in de baarmoeder gebracht, kijken of dat vannacht voldoende werkt, zo niet dan morgenochtend overleg over hoe en wat.

laten we allemaal duimen dat dat overleg morgenochtend niet nodig is!
Ik duim heel hard voor Guess!

[ Bericht 45% gewijzigd door BE op 29-06-2010 09:08:35 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_83374242
Ik duim natuurlijk ook heel hard mee!

en nogmaals bedankt vicky!
pi_83375298
Zou Guess dan in dit topic wel gaan bevallen?
pi_83376073
laten we t hopen voor haar!!

En dan vind ik dat ik ook wel in dit topic mag bevallen
Volgens R wordt ie dinsdag geboren en volgens mijn zus dinsdag of woensdag, dussss ben benieuwd
(verwacht zelf van niet )
  zondag 27 juni 2010 @ 22:22:04 #5
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83377039
Guess veel succes! Ik hoop dat het ballonnetje werkt!

Orea wat leuk een babyshower!

Vanmiddag heerlijk een uurtje geslapen en daarna ge-bbq-d in de tuin van schoonouders. Was heel leuk/lekker en gezellig. Ze gaan een vijver ingraven! Superleuk! Ze hebben een enorme vijverbak. Ik heb gevraagd om vissen .

En ik heb weer een heerlijk schoon bed. Meteen die dingen er maar onder gedaan die eronder moeten voor het geval dat. Slapen in een schoon bed is zo heerlijk....

Wat ruikt het lekker buiten he? Die frisse zomeravond-geur.

En ik hou niet meer vocht vast dan normaal gesproken in de zomer! Hopen dat het zo blijft!
pi_83377576
Kijken jullie wel eens naar 16 and pregnant van mtv? Ik vind het een mooie serie, soms heel herkenbaar maar vaak bevreemdend. Sommige meiden verbazen me echt in positieve zin, en ik vind het verdrietig dat bijna alle jongens het vroeg of laat af laten weten.

Ik heb net een aflevering gezien waarin een meisje onder druk van haar ouders haar baby liet adopteren. Ik heb het niet uit kunnen kijken omdat ik het idee te erg vind.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_83377720
Ohw zijn er nu nieuwe afleveringen??
ik nam t altijd op, maar toen voor de 20e keer dezelfde aflvering kwam heb ik maar uitgezet.
Vind t altijd wel apart om te zien
pi_83377897
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ohw zijn er nu nieuwe afleveringen??
ik nam t altijd op, maar toen voor de 20e keer dezelfde aflvering kwam heb ik maar uitgezet.
Vind t altijd wel apart om te zien
Ja, en de eerste vijf staan inmiddels online.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_83378025
oeh dan ga ik t wel weer even opnemen
Net als tienermoeders Toen zei ik altijd maar tegen mijn kind dat ie blij moest zijn dat ie bij ons geboren werd hehe
pi_83380257
Dit moet het topic zijn waar we Guess mogen feliciteren met de geboorte van haar kindje...

@Orea: Leuk hoor, een babyshower

@Sonnetje: Je doet toch alles gelijk met mij? Dat moet woensdag worden dan

En over vocht vasthouden: Sinds week 24 kan ik zelfs slippers al niet meer aan (maar ik doe het lekker toch, waardoor ik de hele bandjes in mijn voeten heb staan. Erg charmant
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_83380627
Spannend Guess!!

Ik begin ook vocht vast te houden. Mijn trouwring heb ik al afgedaan. Die begon te knellen. Verder veel slippers aan, maar dat is geen straf met dit weer!
*poef* nu is het weg
  maandag 28 juni 2010 @ 07:29:41 #12
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83386564
@pessie Dat zijn inderdaad amateuristische neigingen, wel wakker liggen en dan niet doorgaan Maar ik geef je groot gelijk hoor dat je lekker in het water bent gaan liggen. Had ik ook gedaan...

Hier geen bijzonder eerste pakje, ik heb er wel 2 in verschillende maatjes klaarliggen voor in het vluchtkoffertje, maar daar zit geen bijzondere betekenis achter. Gewoon uit de stapel gepakt. Het nijntje pakje wat ik via FOK! gekocht heb zit er ook bij, lekker praktisch.

Orea wat gaaf een babyshower Heb er ook nog nooit eentje meegemaakt, maar het concept lekker eten en kadootjes uitpakken is natuurlijk altijd wel aantrekkelijk...

@claudia, heb ik eigenlijk nog nooit gekeken, maar aangezien ze online staan dus wel een aanradertje te noemen voor de verloren uurtjes voor de airco. Zal er van de week eens aan gaan beginnen, tnx voor de tip

Guess, ik hoop zo enorm dat het ballonnetje effect heeft (gehad) en de boel goed op gang gekomen is. Je bent er nu echt bijna meid...

Hier wel een enorme vochtaanvoer momenteel, m'n tenen hangen echt in worstjes aan m'n voeten die een paar maten kleiner lijken nu ze zo dik zijn. Zelfs de slippers beginnen te knellen en ik heb gewoon vochtzakjes hangen aan de zijkanten van m'n enkels Over m'n hoofd hebben we het nu even niet

Dacht ik eindelijk helemaal klaar te zijn met schoonmaken in huis is gisteren de afvoer van de keuken verstopt geraakt, allemaal vettig water wat daar weer uitkomt... En door de verstopping is de afwasmachine in een storing gesprongen die alleen door een monteur verholpen kan worden. Met een beetje pech moet de halve keuken dus uit elkaar...

En ik heb sinds gisteren al 'last' van iets wat ik het beste kan omschrijven als van die ongesteldheidskrampen in m'n rug. Of het door de warmte komt weet ik niet, maar prettig is anders. Toen het vannacht even verhevigde en in golven begon te komen kreeg ik een beetje hoop dat dit voorwerk misschien iets zou gaan worden, maar ik ben later gewoon in slaap gevallen... Zolang ik slaap merk ik het niet echt, maar zodra ik wakker ben is het weer duidelijk aanwezig. Misschien het laatste stukje indalen, we merken het vanzelf natuurlijk... Uiteindelijk zal het ergens in de komende weken wel door gaan zetten gok ik zo

Nou, ondanks verstoppingen en de dwingende nesteldrang voor wat betreft de keuken ben ik vastbesloten vandaag niets anders te gaan doen dan een tijdschrift ofzo te lezen. Kijken of ik dat volhou...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_83386605
Guess succes weer!!! Kom op met die lieve baby!!

Pfff, ik begin die warmte/zwangerschap echt een beetje zwaar te vinden, m'n handen en voeten zijn helemaal stijf, heb moeite met overeind komen, droom de raarste dingen en ik verdenk m'n vriend ervan dat ie me steeds wakker maakt omdat ik snurk of teveel beweeg ofzo in mijn slaap.
Zaterdag was het een chaos op werk en nu heb ik beloofd om straks te gaan werken, maar was vergeten dat ik half 12 ook nog naar de verloskundige moet.
Dat zit gelukkig wel om de hoek van werk en ik heb een positierokje gekregen wat ik lekker aan ga doen.
Wil al heel het WK gezellig bij een vriendin kijken in een hofje, maar dat ga ik vanmiddag weer niet doen, eerst ff bijkomen!
  maandag 28 juni 2010 @ 07:38:05 #14
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83386612
Guess ik hoop echt dat het nu op gaat schieten voor je Succes!!

Orea een heuse babyshower, wat leuk!!

Flugetje sterkte met niets doen vandaag

alle andere meiden
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_83386764
Mee lurkt vanwege Guess
Hopelijk gaat het nu een beetje vlot allemaal. Als ik haar verhaal zo lees komt er bij mij weer een hoop boven.
4 maanden geleden alweer, maar oh wat ligt er nu een heerlijke jongen in de box te spelen
  maandag 28 juni 2010 @ 09:00:57 #16
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83387661
Whehe, veel mensen vragen M. nu of ik last heb van de warmte... Dat hij ook maar eens vroeg of ik er last van had... Wat een medeleven .
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_83387692
Goeiemorgen!!

Gisterenavond laat ben ik nog even mijn zwembad ingesprongen, en heb daarna in mijn handdoek op de bank zitten uitwasemen! 't Kind was wel blij met de koelte even volgens mij, want die begon zich flink uit te rekken aan alle kanten

En dan wordt het vandaag nog warmer ik denk dat ik lekker binnen blijf (is goed koel) en vanavond pas ergens in de tuin ga zitten Hebben jullie ook zo'n dorst? Ik heb het idee dat ik wel 3 liter op een dag opkan! (wat er allemaal 's nachts weer uitkomt, heeeel handig!)
  maandag 28 juni 2010 @ 09:03:43 #18
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83387715
quote:
Op maandag 28 juni 2010 09:02 schreef Orea het volgende:
Goeiemorgen!!

Gisterenavond laat ben ik nog even mijn zwembad ingesprongen, en heb daarna in mijn handdoek op de bank zitten uitwasemen! 't Kind was wel blij met de koelte even volgens mij, want die begon zich flink uit te rekken aan alle kanten

En dan wordt het vandaag nog warmer ik denk dat ik lekker binnen blijf (is goed koel) en vanavond pas ergens in de tuin ga zitten Hebben jullie ook zo'n dorst? Ik heb het idee dat ik wel 3 liter op een dag opkan! (wat er allemaal 's nachts weer uitkomt, heeeel handig!)
Dorst check... Ik ben blij dat we 6 flessen cola hebben gehaald in de aanbieding, dit weekend zijn er al 3 opgegaan... En de 4 liter melk ook...
pi_83387751
Karnemelk ook zo goddelijk nu met die warmte... en ice thee (wel met prik!) ook met gemak een fles op een dag..... en daarbij ook nog water... en soms maar een flesje aquarius... en dan 's nachts een nog drogere mond!
  maandag 28 juni 2010 @ 09:06:49 #20
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83387773
'S nachts ga ik echt zo min mogelijk mn bed uit. Alles doet zeer bij draaien of opstaan... mn kraakdoos..
  maandag 28 juni 2010 @ 09:06:52 #21
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83387774
Watermeloen uit de koelkast
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_83387834
Ja hier idem, sinds een week is naar bed gaan echt niet meer leuk.... Wat een naar gevoel is dat!! Alsof je schaambeen uit elkaar getrokken wordt

Maarja, zodra er iets in mijn blaas zit moet ik (want nóg meer pijn), dus na 2 weken relatief weinig mijn bed uit (keer of 4) is het weer terug bij af! Dus een keer of 7 a 8 eruit is normaal

Watermeloen, das ook een goeie! Meneer maar eens langs de Turk sturen uit zijn werk
pi_83387859
En er heeft er één een nieuw spelletje ontdekt ribhaken met je teentjes/hiel! Ook een euhm, bijzonder gevoel is dat (niet heel pijnlijk hoor, maar gewoon een naar gevoel!)
  maandag 28 juni 2010 @ 09:15:23 #24
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83387948
Ik denk dat mijn kleintje ook een soort last heeft van de warmte. Gister avond was het echt een soort feestje... Ze werd maar niet rustig.
pi_83388526
Geen bericht van guess, zal het dan nu eindelijk geen bericht is goed bericht zijn?

dames succes vandaag weer met de warmte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')