@pessie

Dat zijn inderdaad amateuristische neigingen, wel wakker liggen en dan niet doorgaan

Maar ik geef je groot gelijk hoor dat je lekker in het water bent gaan liggen. Had ik ook gedaan...
Hier geen bijzonder eerste pakje, ik heb er wel 2 in verschillende maatjes klaarliggen voor in het vluchtkoffertje, maar daar zit geen bijzondere betekenis achter. Gewoon uit de stapel gepakt. Het nijntje pakje wat ik via FOK! gekocht heb zit er ook bij, lekker praktisch.
Orea wat gaaf een babyshower

Heb er ook nog nooit eentje meegemaakt, maar het concept lekker eten en kadootjes uitpakken is natuurlijk altijd wel aantrekkelijk...
@claudia, heb ik eigenlijk nog nooit gekeken, maar aangezien ze online staan dus wel een aanradertje te noemen voor de verloren uurtjes voor de airco. Zal er van de week eens aan gaan beginnen, tnx voor de tip

Guess, ik hoop zo enorm dat het ballonnetje effect heeft (gehad) en de boel goed op gang gekomen is. Je bent er nu echt bijna meid...

Hier wel een enorme vochtaanvoer momenteel, m'n tenen hangen echt in worstjes aan m'n voeten die een paar maten kleiner lijken nu ze zo dik zijn. Zelfs de slippers beginnen te knellen en ik heb gewoon vochtzakjes hangen aan de zijkanten van m'n enkels

Over m'n hoofd hebben we het nu even niet

Dacht ik eindelijk helemaal klaar te zijn met schoonmaken in huis is gisteren de afvoer van de keuken verstopt geraakt, allemaal vettig water wat daar weer uitkomt... En door de verstopping is de afwasmachine in een storing gesprongen die alleen door een monteur verholpen kan worden. Met een beetje pech moet de halve keuken dus uit elkaar...

En ik heb sinds gisteren al 'last' van iets wat ik het beste kan omschrijven als van die ongesteldheidskrampen in m'n rug. Of het door de warmte komt weet ik niet, maar prettig is anders. Toen het vannacht even verhevigde en in golven begon te komen kreeg ik een beetje hoop dat dit voorwerk misschien iets zou gaan worden, maar ik ben later gewoon in slaap gevallen... Zolang ik slaap merk ik het niet echt, maar zodra ik wakker ben is het weer duidelijk aanwezig. Misschien het laatste stukje indalen, we merken het vanzelf natuurlijk... Uiteindelijk zal het ergens in de komende weken wel door gaan zetten gok ik zo

Nou, ondanks verstoppingen en de dwingende nesteldrang voor wat betreft de keuken ben ik vastbesloten vandaag niets anders te gaan doen dan een tijdschrift ofzo te lezen. Kijken of ik dat volhou...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?