10 Maart is een mooie datum hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:51 schreef stengeltje het volgende:![]()
Heb gisteren positief getest en kom dus hier om het hoekje kijken! Als alles goed gaat wordt ik rond 10 maart volgend jaar voor de tweede keer mama!
De vorige keer heb ik negen maanden geen last gehad van nesteldrang. Net heb ik helemaal hyper het hele huis opgeruimd, want er komt een nieuwe baby!!!Vriendlief lag uiteraard in een deuk, maar heeft toch maar meegeholpen...
Omdat je de hele tijd nog nooit geklaagd hebt over warmte en je toch al boven de 39 weken grens zit...quote:
Ik heb een rooster tegen haar deuropening gezet... Net zo hoog als een traphekje, maar daar klimt/ stapt ze overheen... De tuin ligt best wel een flinke stap lager dan de deur.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:06 schreef flugeltje het volgende:
De airco heeft de temp teruggeschroefd naar zo'n 24 graden vannacht, dus ik heb uiteindelijk best prima geslapen... Hoorde inderdaad ook dat het aankomende nacht warm gaat blijven. We zullen zien, in het 'waai-pad' van de airco is het sowieso best lekker liggen
Kan mezelf voorstellen dat je het eng vind om de buitendeur open te laten, is een traphekje ofzo een idee in dit geval?
Iemand al iets van Djenneke gehoord? Ben benieuwd hoe haar eerste nacht als mama geweest is
mja was meer mijn eigen lichaamswarmte waar ik last van hadquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:11 schreef pessie het volgende:
[..]
Omdat je de hele tijd nog nooit geklaagd hebt over warmte en je toch al boven de 39 weken grens zit...
ik was tot 30 weken regelmatig nog misselijk 's ochtends...quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:26 schreef tessie het volgende:
Ik ben tegenwoordig elke nacht om een uur of 3 ineens wakker. En misselijk. En sochtends ook weer misselijk. Dat is toch meer iets van het eerste trimester???![]()
Checkquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:41 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Bij mij mag er trouwens ook "meisje" achter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |