abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83560947
Pessie, dat is even schrikken! Maar wel wat Cantare en Sonnetje zeggen... je hebt het nu eenmaal niet voor het zeggen waar je bevalt, dat is afhankelijk van allerlei dingen. En beter hou je toch maar rekening met het feit dat het ook het ziekenhuis kan zijn.

Desondanks hoop ik dat het morgen 'goed' blijkt te zijn en er niks aan de hand is....

Mrien, wat een prachtige echo!

Spannend Saffier! Kan me voorstellen dat je een beetje naar die datum toeleeft en hoopt dat je eroverheen gaat. Wel fijn dat je lekker geslapen hebt! Af en toe even lekker spuien dus

Moguh!

Gisterenavond ging mijn buik echt zó tekeer, dat mijn meneer wel 100 keer heeft gezegd/gevraagd: wat doet ze? Is ze gedraaid? Ze is toch niet gedraaid hè? Wat is dat dan? Draait ze nu? Jemig! Kijk dat dan!! Ze blijft toch wel goed liggen hè?

Dus ik zei al: nee dat is nou haar kont!

Maar wel gaaf voor hem, want ze doet het overdag geregeld zo wild, maar nooit als er 'anderen' bij zijn (ook niet als hij er is.. ze beweegt wel, maar zó heftig normaal niet ) vond het echt zo cute!
pi_83561025
ze reageert op papa
ik heb hier nog steeds een luie donder (of gewoon een rustige baby )
Leuk zo'n kont he Hier ligt die meestal tegen mijn ribben aan, hoger is beter denkt ie geloof ik
pi_83561090
Jeetje Pessie dat is wel even schrikken geweest. Hopelijk zijn de uitslagen morgen beter en ga je vandaag lekker rustig aan doen. Ik schrik er zelf ook wel van want heb zelf ook gigantische hoofdpijn en ben bij vlagen misselijk. Misschien dat ik vandaag ook nog wel even ga bellen om mijn bloeddruk te meten..

Mrien wat een mooi klein popje al in je buik en die beentjes en voetjes

Nytar hopelijk is de hittegolf snel voorbij en kun je beter slapen. En we gaan winnen

Flugeltje met voorweeën, laten we hopen dat het een goed voorteken is.

Sonnetje mensen om je heen worden ook al onrustig dus. Hier ook. Stond mijn moeder gisteravond op de stoep met een boekje voor me omdat ze me nog even wilde zien. Ik was strontchagerijnig en lag op bed in mijn nakie omdat ik het zo warm had. Geloof dat ik niet zo aardig voor haar ben geweest.. merk dat ik wat behoefte heb aan rust om me heen, alhoewel ik wel graag voetbal wil kijken met vrienden vanmiddag
pi_83561147
ze begint heel sterk op haar papa te reageren dat zei ik ook: ze begint je steeds beter te herkennen en op je te reageren! en dan zit er zo'n beer naast je van ruim 2 meter en 100 kilo met tranen in zijn ogen en daar schiet ik dan weer vol van... huillies zijn we!!

Ik ben echt zó benieuwd naar die kont!!

En die van jou spaart krachten voor na de bevalling
pi_83561319
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 09:52 schreef Mereltje het volgende:
Sonnetje mensen om je heen worden ook al onrustig dus. Hier ook. Stond mijn moeder gisteravond op de stoep met een boekje voor me omdat ze me nog even wilde zien. Ik was strontchagerijnig en lag op bed in mijn nakie omdat ik het zo warm had. Geloof dat ik niet zo aardig voor haar ben geweest.. merk dat ik wat behoefte heb aan rust om me heen, alhoewel ik wel graag voetbal wil kijken met vrienden vanmiddag
Herkenbaar hoor! Ik heb veel minder zin in mensen om me heen. Of iig bij mij thuis. En naar anderen toegaan alleen als ik er zelf zin in heb
Wel schattig gister, werd ik door mijn nichtje (2,5) gebeld of de baby al geboren was
Reden: al een hele tijd wil ze naar de efteling en nou wilden we met zn allen gaan (ouders, zus,mannen en kinderen). Tegen Lieke zei mijn moeder dus: als de baby van Sonja geboren is gaan we naar de Efteling. Gister zat ze een plakboek te kijken met alle kaarten die ze gehad heeft en daar zat ook een Eftelingkaart in. Die had ze zelf eruit gehaald, moest zowat mee naar bed Dus toen wilde ze vragen of de baby al geboren was
Maar nu is ze vandaag al met mn ouders, omdat mijn moeder opeens bedacht dat als de baby geboren is het sowieso pas september ofzo wordt voor we gaan. En dat snapt Lieke denk ik nog niet

Orea, volgens de voetreflexmassage mevrouw vorige week krijgt ie mijn karakter Dus dan blijft ie wel redelijk rusitg haha. Ben benieuwd of ze gelijk krijgt
pi_83562392
Ah wat schattig En het zelf willen bepalen of ik bij iemand langsga en geen bezoek meer thuis wil hebben, herkenbaar Vanmiddag toch nog even een afspraak gemaakt om 14.45 uur bij de VK vanwege mijn constant zeurende hoofdpijn. Moest urine meenemen. Afhankelijk van de uitslag van de bloeddruk kijk ik wel of ik voetbal ga kijken bij vrienden.
pi_83562584
Groot gelijk heb je dat je even gebeld heb!
Hopelijk komt de hoofdpijn gewoon door de warmte ofzo en zijn het geen rare dingen
  vrijdag 2 juli 2010 @ 11:48:21 #183
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83564791
Vanochtend vroeg weer een tripje naar het ziekenhuis gemaakt. Ik was wakker geworden, en dan ga ik tegenwoordig een tijdje in de woonkamer zitten lezen en ik had weer zo'n hoofdpijn, voelde me misselijk, had steken en voelde me gewoon echt niet goed. Uiteindelijk heeft manlief ziekenhuis gebeld. Alles is gelukkig goed en de bovendruk is nu prima! De onderdruk is nog verhoogt. Ik heb nu niet morgen een afspraak maar maandag. Ik hoop dat ik weer wat vertrouwen in mezelf krijg, dit is stom. Zie het ook allemaal eventjes niet zitten.
pi_83565484
Saffier, was Tobias er al met 32 weken? Was het onverwachts of moest hij geboren worden? Kan me voorstellen dat je blij bent als je die datum voorbij bent, laat de kleine nog maar even lekker zitten. Beter trouwens dat je geen kramp hebt gehad.

Flugel, lijkt me spannend, die voorweeën. Het kan doorzetten, maar ook nog 5 weken duren! Dat laatste hoop ik iig niet voor je!

Alle laatste loodjes moeders
pi_83565739
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 11:48 schreef pessie het volgende:
Vanochtend vroeg weer een tripje naar het ziekenhuis gemaakt. Ik was wakker geworden, en dan ga ik tegenwoordig een tijdje in de woonkamer zitten lezen en ik had weer zo'n hoofdpijn, voelde me misselijk, had steken en voelde me gewoon echt niet goed. Uiteindelijk heeft manlief ziekenhuis gebeld. Alles is gelukkig goed en de bovendruk is nu prima! De onderdruk is nog verhoogt. Ik heb nu niet morgen een afspraak maar maandag. Ik hoop dat ik weer wat vertrouwen in mezelf krijg, dit is stom. Zie het ook allemaal eventjes niet zitten.
Kan me voorstellen hoor Pessie, maar niemand voelt zich zelfverzekerd als 'ie zich zo bagger voelt. Hopelijk knap je van het weekend lekker op. Het is ook zo warm, daar word je ook beroerd van, zeker als je hoogzwanger bent! Wedden dat als je je wat beter voelt, je er ook weer wat vertrouwen in krijgt? Kop op hoor, je kunt het!
pi_83570405
pessie, fijn dat je bloeddruk iets lager is. alleen jammer van de hogere onderdruk! goed dat je het ziekenhuis gebeld heb iig.
en je niet te druk maken he! is ook niet goed voor je bloeddruk

ik lig weer s in de tuin
tis wel benauwd...af en toe wel lekker eindje dat scheelt wel. heb door de warmte wel een beetje hoofdpijn, ook al
nou ja iig veel water drinken, hopelijk helpt dat.
straks voetbal kijken bij r op de zaak.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 14:27:50 #187
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83570654
Ik ga mezelf rustig maken liggend aan het water, af en toe een duik nemend...

En ik kreeg een mail van manlief: Onze kinderwagen is binnen! Warempel! Het kost even tijd maar als je geduld hebt...
pi_83570911
kijk das mooi nieuws!

en klinkt wel lekker naar het water toe!
  vrijdag 2 juli 2010 @ 14:49:40 #189
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83571584
pfff. Ik heb al 2x gestofzuigd (niet handig, eerst stofzuigen en dan je kind een boterham met hagelslag geven) en de badkamer gesopt. Bedden afgehaald en opgemaakt.... En nu ben ik duizelig.. Ik spoor ook niet.

Oh en het wiegje en de commode staan even op de plek waar ze horen..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_83572598
Pessie heerlijk een duik in het water lijkt me ook lekker nu. Fijn dat de kinderwagen er is.

Ticootje stofzuigen met dit weer, dat kan toch niet

Sonnetje ook al wat hoofdpijn.
Nou bij mij is het toch ook de warmte geweest, had een bloeddruk van 145/76 en dat is niet overdreven hoog, urine was ook niets mis mee. Ben toch blij dat ik even langs ben geweest voor de geruststelling, kan ik het weekend weer door en zo lekker voetbal kijken
  vrijdag 2 juli 2010 @ 15:35:41 #191
45621 Suzanna
Mama van...
pi_83573424
Tico! Je bent niet goed wijs!

Ik ben net op bed gaan liggen (met drie kinders thuis, het is vakantie) met mijn oudste dochter naast me, andere meiden in hun eigen bed, en ze hebben allemaal even geslapen ... dat had ik echt effe nodig!
pi_83574390
Ik heb net een badkamermeubel in elkaar lopen zetten... veel te warm, maar ik kon het niet laten.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 16:24:28 #193
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83575417
Ik heb met mijn moeder samen bijna (toen moest ik echt even plat anders was het mijn héle huis geworden) mijn hele huis onder handen genomen, hebben we collectief nesteldrang soms?
En vannacht geen kramp of onrustige benen gehad zei ik he? Eens kijken of klagen weer helpt Nu is het in alle hevigheid al toegeslagen links Auwww.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 2 juli 2010 @ 16:58:45 #194
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83576985
Iedereen aan de nesteldrang en nu lig ik in een zwembadje in de tuin

Is heerlijk overigens, ik lig hier de pan uit te genieten...

Pessie, doe rustig aan meis. Komt goed!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_83584969
Allemaal rustig aan doen hoor!!

Vanmiddag bij de VK geweest, gelukkig was de bloeddruk een heel stuk lager dan de vorige keer
Nog met de echo naar de baby mogen gluren (vk praktijk in ziekenhuis) omdat de dopler wat moeilijk scheen te doen die dag, ze wilde ons de onzekerheid niet aandoen
Geen foto's, was ook wel wat onduidelijk en ging puur om de hartactie, die was goed
  vrijdag 2 juli 2010 @ 20:38:21 #196
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_83586562
32 weken
Doe allemaal lekker rustig aan het weekend, laat jullie waar mogelijk lekker vertroetelen dan ga ik lekker werken tot dinsdag
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_83586936
Wat een mooie echo hierboven, mrien! Wij hebben bij dezelfde termijn een echo gehad en die was niet zo gedetailleerd. Die van jou is veel meer ingezoomd. Fantastisch! Fijn dat de hartactie ook goed was. Dat is toch het belangrijkste om te weten, hè?

Het zal een zware dag geweest zijn voor de hoogzwangeren. Stiekem ben ik jaloers op jullie, want het lijkt me heerlijk om je baby in een zacht seizoen te krijgen. Lekker veel huid-op-huidcontact. Ivan is een herfstbaby en ik had deze keer op een lentebaby gehoopt. Omdat het allemaal zo onverwacht snel lukte is het toch een winterbaby geworden. Het is een knus jaargetijde, maar het is ook een seizoen van binnenblijven en dat vind ik wel jammer.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 20:54:28 #198
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_83587033
Mrien: mooie echofoto's!
Pessie: hoop dat je je de komende dagen beter voelt.
En Saffier: lekker druk geweest met dit weer zeg. Ik heb bewondering voor je .

Wat is het warm zeg... blegh...
Heb er hier nu wat minder last van opruim/nesteldrang en heb vanmiddag nog lekker in het zwembadje gezeten.
Vandaag is hier de boel gestuct en we hebben net stofgezogen en gedweild. En nu ben ik even aan het 'uitdampen' achter de klapdoos. Geloof niet dat ik de komende dagen zin kan maken om te gaan sausen, dus dat wordt na de vakantie.
pi_83587668
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 20:51 schreef Claudia_x het volgende:
Het zal een zware dag geweest zijn voor de hoogzwangeren. Stiekem ben ik jaloers op jullie, want het lijkt me heerlijk om je baby in een zacht seizoen te krijgen. Lekker veel huid-op-huidcontact. Ivan is een herfstbaby en ik had deze keer op een lentebaby gehoopt. Omdat het allemaal zo onverwacht snel lukte is het toch een winterbaby geworden. Het is een knus jaargetijde, maar het is ook een seizoen van binnenblijven en dat vind ik wel jammer.
Ja heel veel sterkte LLM!
En ik herinner me dat nog van vorig jaar inderdaad, Ko is van begin juni, en we lagen heel vaak lekker bloot tegen elkaar aangeplakt.
Dat is inderdaad wel ideaal aan bevallen in de zomer.
Maar in de winter kun je lekker veel dragen, zonder dat je bang bent dat je baby oververhit raakt, zoals ik vorig jaar een keer had.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_83587764
Ik was in de winter heel onzeker of hij het buiten niet te koud had. En het is afgelopen winter een slecht seizoen geweest om te wandelen, veel sneeuw en ijs. We zijn weinig op pad geweest. Als ik dan foto's zie van ukkies in het park onder een parasolletje dan ben ik wel wat jaloers! Maar ik vind het ook leuk dat we straks een heel magische kerst hebben waarin ik hoogzwanger ben en we uitkijken naar de komst van spruit #2.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')