Herkenbaar hoor! Ik heb veel minder zin in mensen om me heen. Of iig bij mij thuis. En naar anderen toegaan alleen als ik er zelf zin in hebquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:52 schreef Mereltje het volgende:
Sonnetje mensen om je heen worden ook al onrustig dus. Hier ook. Stond mijn moeder gisteravond op de stoep met een boekje voor me omdat ze me nog even wilde zien. Ik was strontchagerijnig en lag op bed in mijn nakie omdat ik het zo warm had. Geloof dat ik niet zo aardig voor haar ben geweest.. merk dat ik wat behoefte heb aan rust om me heen, alhoewel ik wel graag voetbal wil kijken met vrienden vanmiddag
Kan me voorstellen hoor Pessie, maar niemand voelt zich zelfverzekerd als 'ie zich zo bagger voelt. Hopelijk knap je van het weekend lekker op. Het is ook zo warm, daar word je ook beroerd van, zeker als je hoogzwanger bent! Wedden dat als je je wat beter voelt, je er ook weer wat vertrouwen in krijgt? Kop op hoor, je kunt het!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:48 schreef pessie het volgende:
Vanochtend vroeg weer een tripje naar het ziekenhuis gemaakt. Ik was wakker geworden, en dan ga ik tegenwoordig een tijdje in de woonkamer zitten lezen en ik had weer zo'n hoofdpijn, voelde me misselijk, had steken en voelde me gewoon echt niet goed. Uiteindelijk heeft manlief ziekenhuis gebeld. Alles is gelukkig goed en de bovendruk is nu prima! De onderdruk is nog verhoogt. Ik heb nu niet morgen een afspraak maar maandag. Ik hoop dat ik weer wat vertrouwen in mezelf krijg, dit is stom. Zie het ook allemaal eventjes niet zitten.
Ja heel veel sterkte LLM!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:51 schreef Claudia_x het volgende:
Het zal een zware dag geweest zijn voor de hoogzwangeren.Stiekem ben ik jaloers op jullie, want het lijkt me heerlijk om je baby in een zacht seizoen te krijgen. Lekker veel huid-op-huidcontact.
Ivan is een herfstbaby en ik had deze keer op een lentebaby gehoopt. Omdat het allemaal zo onverwacht snel lukte is het toch een winterbaby geworden. Het is een knus jaargetijde, maar het is ook een seizoen van binnenblijven en dat vind ik wel jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |