Dan blijft het tot na het weekend weg dus...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:51 schreef Leandra het volgende:
Zie dat komt ervan; huis aan kant (zelfs de WC) en dan beginnen de voorweeën
Veel te warm om mezelf druk te makenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:14 schreef Leandra het volgende:
Ja... het heeft zelfs nu geen zin hem er zelf op te wijzen neem ik aan?
Lekker he aircoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:43 schreef flugeltje het volgende:
Guess is thuis, ik hoop dat je enorm aan het genieten bent meid. Neem je rust
nytar, ik hoop dat slapen nog even lukt... Zeker met dit weer heel vervelend als je ligt te draaien en woelen...
Ah kijk Saffier, je moet gewoon wat vaker klagen hier dus
Fijn dat je goed geslapen hebt Silmarwen...
Zo, hier eigenljik wel prima geslapen. Ik ben verliefd op m'n airco
Vanochtend wel weer een klein uurtje ofzo last van voorweeën en iedere keer toch weer even die verwachtingsvolle kriebels; "zou het doorzetten?" Ach ja, dit kan weken voortduren heb ik al begrepen en het is inmiddels alweer over ook. Geduld is enen schonen zaeck...
Ja, thuiszitten is echt iets wat je moet leren, zeker als het niet vrijwillig is...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Veel te warm om mezelf druk te maken
Bovendien ben ik wel blij met de afleiding van het opruimen van ieder dingske wat ik tegen kom
Ik ben er ook echt niet op gebouwd om thuis te zitten merk ik... Nu alles zover klaar is verveel ik mezelf rot. Ik ben op tijd wakker en zit soms zelfs door het raampje van de wasmachine te kijken of de was al klaar is
Aan de andere kant zit ik nu wel het eerste ijsje van de dag naar binnen te werken, wat dat betreft is zwanger zijn wel weer een goed excuus voor af en toe wat lichtelijk onverantwoord gedrag...
Het zou denk ik anders zijn als ik wat meer zou kunnen doen, maar ik zit zo'n beetje aan huis gekluisterd zonder dat ik ook maar iemand zie. (allemaal aan het werk)quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, thuiszitten is echt iets wat je moet leren, zeker als het niet vrijwillig is...
Nah, nog even en je bent druk zat met Willem
Herkenbaar hoor! Ik heb veel minder zin in mensen om me heen. Of iig bij mij thuis. En naar anderen toegaan alleen als ik er zelf zin in hebquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:52 schreef Mereltje het volgende:
Sonnetje mensen om je heen worden ook al onrustig dus. Hier ook. Stond mijn moeder gisteravond op de stoep met een boekje voor me omdat ze me nog even wilde zien. Ik was strontchagerijnig en lag op bed in mijn nakie omdat ik het zo warm had. Geloof dat ik niet zo aardig voor haar ben geweest.. merk dat ik wat behoefte heb aan rust om me heen, alhoewel ik wel graag voetbal wil kijken met vrienden vanmiddag
Kan me voorstellen hoor Pessie, maar niemand voelt zich zelfverzekerd als 'ie zich zo bagger voelt. Hopelijk knap je van het weekend lekker op. Het is ook zo warm, daar word je ook beroerd van, zeker als je hoogzwanger bent! Wedden dat als je je wat beter voelt, je er ook weer wat vertrouwen in krijgt? Kop op hoor, je kunt het!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:48 schreef pessie het volgende:
Vanochtend vroeg weer een tripje naar het ziekenhuis gemaakt. Ik was wakker geworden, en dan ga ik tegenwoordig een tijdje in de woonkamer zitten lezen en ik had weer zo'n hoofdpijn, voelde me misselijk, had steken en voelde me gewoon echt niet goed. Uiteindelijk heeft manlief ziekenhuis gebeld. Alles is gelukkig goed en de bovendruk is nu prima! De onderdruk is nog verhoogt. Ik heb nu niet morgen een afspraak maar maandag. Ik hoop dat ik weer wat vertrouwen in mezelf krijg, dit is stom. Zie het ook allemaal eventjes niet zitten.
Ja heel veel sterkte LLM!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:51 schreef Claudia_x het volgende:
Het zal een zware dag geweest zijn voor de hoogzwangeren.Stiekem ben ik jaloers op jullie, want het lijkt me heerlijk om je baby in een zacht seizoen te krijgen. Lekker veel huid-op-huidcontact.
Ivan is een herfstbaby en ik had deze keer op een lentebaby gehoopt. Omdat het allemaal zo onverwacht snel lukte is het toch een winterbaby geworden. Het is een knus jaargetijde, maar het is ook een seizoen van binnenblijven en dat vind ik wel jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |