abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83587859
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ik vind het ook leuk dat we straks een heel magische kerst hebben waarin ik hoogzwanger ben en we uitkijken naar de komst van spruit #2.
Oh geweldig! En dan van die prachtige foto's bij de kerstboom maken.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 2 juli 2010 @ 21:23:39 #202
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83587966
Ik vond bevallen in de decembermaand echt sprookjesachtig (hoewel ik het wel jammer vind dat hij dus nu ook in december jarig is). Met dit weer lijkt me juist helemaal niet fijn , bloot tegen bloot is volgens mij juist helemaal niet prettig met dit weer. De lente was ook heerlijk ( is van 6 april), lekker veel wandelen inderdaad .
pi_83588034
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 21:23 schreef Groofsken het volgende:
Met dit weer lijkt me juist helemaal niet fijn , bloot tegen bloot is volgens mij juist helemaal niet prettig met dit weer.
Nou Ko en ik vonden het wel fijn!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_83588228
Ik ben zelf in december jarig (12-12 ) en ik heb elk jaar een fantastische verjaardag gehad! Op een of andere manier was het op mijn verjaardag ook altijd aangenaam weer voor het seizoen. We gingen meestal naar de stallen toe, eerst lekker tutten met de beesten, daarna met paard en wagen het bos in (met een kar vol met vriendinnetjes ) en tot slot op strobalen patatjes en frikadellen eten.

Een vriendinnetje van me was op dezelfde dag jarig en vierde haar verjaardag altijd een weekeinde eerder of later. Juist op haar verjaardag was het meestal slecht weer, maar we gingen vrijwel altijd naar een subtropisch zwembad. Ik vond het geweldig!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_83588290
Mijn ouders zorgden er trouwens elk jaar voor dat de kerstboom net voor mijn verjaardag opgezet was. Mijn verjaardag voelde daardoor extra bijzonder. En het was gewoon een heerlijke maand altijd, december, met al die feestdagen en dan ook nog mijn verjaardag!
pi_83588325
Ik ben op 24-12 jarig en ik vind het juist helemaal niet leuk! Niemand heeft tijd om op mijn verjaardag te komen, allemaal te druk met Kerstinkopen enzo
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 21:42:34 #207
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_83588542
Ik krijg ook een decemberbaby! (of het moet eigenwijs eerder komen...)Zo'n raar idee dat we deze kerst gewoon met z'n drietjes zijn...
Back in business.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 21:48:46 #208
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83588804
Ik ben in januari jarig en ik kreeg altijd de decemberkadootjes die mensen zelf niet tof vonden Daarnaast kreeg ik ook vaak kadootjes voor sinterklaas en m'n verjaardag in één.. Ik wilde zo graag in de zomer jarig zijn omdat ik bedacht had dat ze dan vast vergeten zouden zijn dat ik al een fiets/dure pop/etc etc had gehad met sinterklaas en ik derhalve dan gewoon nog een kadootje zou krijgen

Voor nu hoop ik dat de temperaturen snel rond 'normaalwaarde' zullen zitten en we een lange nazomer krijgen zodat ik lekker vaak met Willem op pad kan straks
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 2 juli 2010 @ 21:55:30 #209
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83589050
Zo! Ik ben weer tot rust gekomen! Ik heb heerlijk gezwommen en manlief heeft mij heerlijk rondgeroeid . Voel me echt een stuk beter nu. Zie zelfs de bevalling weer zitten! Heb mn schoonzusje voor me laten koken en heb zelf zo goed als niets gedaan .

De kinderwagen is er! Manlief heeft em al in elkaar gezet! En hij staat klaar . Toch nog op tijd!!!!
Moet eerlijk bekennen dat ik gisteravond echt even dacht dat ik vandaag een baby zou hebben. Niet dat ik toen aan de kinderwagen dacht maar ik ben blij dat alles beter gaat en dat ik me beter voel. Aan de andere kant heb ik echt niet het idee dat ie nog 3.5 weken blijft zitten...

Merel, je onderdruk is inderdaad mooi laag, alleen je bovendruk vind ik niet zo laag. Maar het belangrijkste is een lage onderdruk!

Ik mag maandag weer heen voor controle in het ziekenhuis. Ik verwacht dat ik dan weer terug mag naar de verloskundige. De bloeduitslagen ed waren allemaal steeds goed en de CTG's ook, dus ik hoop maar dat ze me terug bij de verloskundige willen hebben.

Goed, dit wordt 1 grote egopost, maar ik heb volgens mij nog niet verteld van onze echo van gisteren. Ze liet het hoofdje zien, en het kindje keek recht in de "lens", ik zag de oogjes, het neusje, het mondje, volgens mij een driehoekig kinnetje en een handje onder zn kin . We hebben nog wel getuurd naar het scherm maar we hebben niets gezien wat op wat voor geslachtsdeel dan ook zou kunnen lijken. En we hebben er niet naar gevraagd, we dachten kennelijk allebei apart "stel dat je het zou kunnen zien, wat zien we dan?". Maar we weten dus nog steeds niets en het is nog een grote verrassing! Verder lag het kindje nogal in elkaar en ging het ene ledemaat over in het andere. De arts was trouwens onder de indruk dat ik zo duidelijk alles kon onderscheiden in het gezichtje! Dank voor jullie foto's, daardoor had ik ervaring in het zien!
  vrijdag 2 juli 2010 @ 21:58:45 #210
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_83589161
Fijn om te lezen pessie....hou dat positieve gevoel vast!
Back in business.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 22:16:18 #211
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83589801
Goed dat je jezelf weer beter voelt pessie, komt vast goed allemaal En als het toch het ziekenhuis wordt gaat het ook gewoon helemaal in orde komen. Alleen al omdat je weet dat je kindje eraan komt

En zo'n late echo is natuurlijk ook wel heel erg gaaf, dan is alles zo veel duidelijker... Ik heb zelf volgende week een groei-echo, ben benieuwd....

Hoe zitten jullie trouwens met eten momenteel? Ik heb gewoon helemaal geen trek, vanavond het avondeten dan ook maar overgeslaan en alleen watermeloen genomen. Drinken doe ik wel voldoende overigens...
  vrijdag 2 juli 2010 @ 22:18:14 #212
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83589881
Eten... Bleh veel te warm. Fruit wel.

Oh en ik ben 14 feb jarig. Jen was bijna een verjaardagskadootje maar ze kwam gelukkig de 9e.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_83591024
Ik heb altijd honger.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 22:56:46 #214
259886 pessie
pi_83591388
Ik eet wel, maar inderdaad meer sla en minder zwaar voedsel. Vanavond pasta gegeten met een salade en een fruitsalade. Vooral veel salades gegeten en weinig pasta.
Watermeloen

Claudia, in de eerste 3 maanden at ik volgens mij ook voortdurend. Af en toe een week lang elke dag 2 frikadellen, of gekookte eieren... En na ruim 8 maanden zit ik nog steeds op +13.5, wat gewoon mag (naar wat ik heb begrepen).
  vrijdag 2 juli 2010 @ 22:57:17 #215
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83591409
Ik ben de 15e jarig, en als kind heb ik altijd leuke verjaardagen gehad. Maar nu merk ik het wel, ik voel me altijd bezwaard om het te vieren.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 09:06:54 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83599633
Môgguh

Als enige in ons gezin niet in de buurt van "feestdagen" waar cadeautjes bijhoren jarig: moeder in mei, vader in juni, zusje in december....
Claudia, grappig dat jouw ouders de kerstboom juist voor je verjaardag opzetten, mijn moeder deed dat altijd pas na de verjaardag van m'n zusje (17de) omdat ze dan echt een eigen verjaardag had, en geen kerstfeestje.
Overigens denk ik nu dat m'n moeder gewoon niet graag al die toestanden van een kerstboom heeft en dat dat haar excuus was om m pas laat op te zetten

Mooie echo gehad gisteren, we werden vrolijk toegezwaaid en vooral voor zoonlief was dat heel bijzonder, die had nog nooit een echo IRL gezien, dus om zijn brusje dan te zien zwaaien is wel heel leuk.

Nog geen bericht van Djenneke trouwens??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_83599964
Moghuhs

Gek genoeg slaap ik dus wel 'oké' met dit weer... Gisteren de hele dag alles dichtgehouden en alleen even rond 6 uur het zwembad ingesprongen en opgedroogd voor de ventilator! Stond bijna te rillen heerlijk! Het bleef hier in huis 26 graden.. was prima te doen! Nu lekker alles open, want het is bewolkt... even duimen voor een plensbui!

Leandra wat gaaf voor je zoon ook! Ik was 9 toen mijn zusje geboren werd en 14 toen mijn broertje geboren werd. En ik vond het zo leuk om het zo bewust mee te maken! Liep alleen maar trots te wezen.. in die tijd niet echt echo's, dus dat is voor je zoon extra tof fijn dat alles goed was!

Fijn Pessie, dat alles nu klaar is en je zo'n fijne dag hebt gehad gisteren! Wat Shirley zegt, hou dat vast!! Het komt goed!

Son, bij jou geen vliezen gebroken bij het voetbal gisteren?

Hier geen verjaardagen rondom feestdagen, ik ben van 16 maart en mijn meneer van 25 juli zou wel tof zijn als mevrouwtje zich rond (of liefst op ) de 25e zou aandienen, maar das waarschijnlijk wishfull thinking.

10 augustus uitgerekend en heb in het begin van mijn zwangerschap over 5 augustus gedroomd. Gek genoeg is ze volgens groei 5 augustus 40 weken, en dat wist ik toen nog niet Nou ja, we moeten het toch maar afwachten
  zaterdag 3 juli 2010 @ 09:47:44 #218
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_83600020
Goeiemorgen, is het bij jullie ook al weer zo warm? Hier is het al weer 28 graden in de schaduw.

Ik zit steeds te denken aan de winter van dit jaar en zit heel stiekem te hopen dat het volgend jaar ook weer zo is. Lijkt me heel romantisch om te bevallen met een dik pak sneeuw. Daarna moet het wel weer snel weg zijn, zodat ik met hummel toch lekker naar buiten kan zonder bang te zijn om uit te glijden.

Leuk Leandra voor je oudste zoon, het is ook heel bijzonder om het allemaal zo bewust mee te maken (hij is toch 19?)
Hummel werd hier vanochtend toegezongen door zijn/haar grote broer. Heel lief met zijn mondje op mijn buik
  zaterdag 3 juli 2010 @ 10:05:57 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83600224
Hier valt het mee; 22,4 graden in de schaduw, aan de noordkant van het huis, dus daar wordt het sowieso al veel minder heet. Volgens mij is dit het enige moment dat ik dankbaar ben dat we geen tuin op het zuiden maar op het noorden hebben, ik kan de deur naar de tuin vrijwel de hele dag open laten

Jr. is 18 maar ik gok er op dat hij al 19 is voor deze geboren wordt, volgens mij is hij ongeveer jarig als ik 37 weken ben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83600512
Hier in Haarlem is het 22.1 graden in de schaduw, valt nog mee. Vrouwlief slaapt nog steeds goed, ik daarintegen helemaal niet, lig zowat in een waterbed... En, nee het is niet van de vliezen die gebroken zijn

Wij hebben gister toch nog een 3D/4D echo laten doen, ze is al 38 weken dus ze wist niet zeker of het nog kon, maar alles was heel goed te zien. Alles klopte en het was weer mooi om te zien.

Bij de geboorte is ze waarschijnlijk 51 cm en weegt ze rond de 3500 gram. Terwijl Dewi (onze eerste) maar 3245 woog bij de bevalling.
pi_83600546
Ziet er inderdaad uit als een lekker spekkie Webcrowler! Tof om nog een echo te hebben van kort voor de bevalling
  zaterdag 3 juli 2010 @ 10:34:34 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83600630
Oh wat een gave echo
Ze adviseerde ons gisteren al om een 3D echo niet al te laat te maken want de placenta ligt nogal in beeld, en het kindje lag er gisteren al iedere keer achter, gezichtje bijna niet gezien.

Dat eigenwijze hebben we overigens direct bestempeld als een waarmerk van echtheid, de exacte woorden die mijn vader een uur later ook gebruikte toen ik hem vertelde dat het kind eigenwijs was
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83600894
orea, vliezen nog intact hier wonderbaarlijk genoeg gezien mijn opwinding tijdens de wedstrijd
ik denk dat ie op 11 juli geboren gaat worden, tijdens de finale. hij wil gewoon geboren worden op de dag dat nederland wereldkampioen wordt

tis in de woonkamer hier altijd wel warm, ondanks de tuin op t noorden. maar hebben plat dak in de woonkamer (uitbouw) maar zon staat er niet de hele tijd op, dat scheelt al.

en wat betreft verjaardagen, ik ben t dichtste bij feestdagen jarig van de familie (17 november) of tegenwoordig mijn nichtje (11 december). mijn ouders en zus zijn 2, 11 en 18 maart jarig, dus ik was
altijd wel bijzonder. en dan krijg ik zelf een echt zomerkind
pi_83600914
wow mooie echo webcrowler!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 11:02:05 #225
259886 pessie
pi_83601173
Mooie echo web!

Son nog geen actie te bespeuren. Vind je het nog leuk/goed te doen?

Mereltje al gemeld?

Ik zag Orea duimen voor een regenbui, gelukkig woon je hier zo'n 150 km vandaan, ik zit absoluut niet te wachten op regen!

Vannacht hebben we beide lekker lang/goed geslapen. Even bijkomen van de afgelopen dagen. Gisteravond gingen we pas laat naar bed omdat manlief eerst nog studio sport wilde kijken. We hebben de wedstrijd niet gezien al was het erg duidelijk wanneer Nederland een doelpunt maakte! Al die vuvuzela's... Wel tof dat Nederland door is! Had ik echt niet verwacht! En dan dinsdag tegen Uruguay, dan kijk ik wel!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 11:04:20 #226
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83601231
Haha, ik begon ook ineens een soort 'gevoel' te krijgen bij 11 juli Sonnetje Stel dat ze kampioen worden, dan zijn onze zonen voor de rest van hun leven jongens die geboren werden toen NL kampioen werd. Ogen van latere schoonvaders staren dromerig weg bij de mededeling en luiermerken zorgen voor een gratis jaarvoorraad... Ik zeg briljant!

Leandra mooie echo Was dat nu al de 20-weken echo? Fijn dat alles in orde is, kun je nu eindelijk opgelucht ademhalen en gaan genieten. Over een paar weekjes zul je je meiske (ja, ik ben ervan overtuigd dat het een meisje wordt ) vast gaan voelen... Hoe oud ben je nu zelf eigenlijk als het zover is?

@Orea, ik slaap ook nog prima. Maar ik speel dan ook enorm vals met m'n Airco

Hier blijft het ook warm hoor Sugarsnap, zelfs met de airco krijg ik de temp in de slaapkamer niet beneden de 26 graden. Onze slaapkamer ligt 's ochtends precies op de zonkant en dat merk je wel...

Wow Webcrowler, mooie echo... Ook al zo lekker volle wangen

Hier pas net wakker overigens, heb briljant geslapen. Willem zakte toen ik opstond zo laag in m'n bekken dat ik even dacht dat ie eruit zou vallen M'n buik is ook echt niet mooi meer nu, is echt zo'n hangbuikzwijndingetje. Niet meer dat prompte rechtvooruitstaande bolleke... Ach ja, kan ik vast wennen aangezien m'n tieten dat zwaartekrachtprobleem straks over schijnen te nemen

Straks nog even lekker in m'n badje hangen en dan eind van de middag hopelijk eindelijk verkoeling door fikse buien...

Tip van de dag; De watermeloen is in de aanbieding bij de Lidl 1.99 p/st Gisteren 2 gehaald en ze zijn over zo'n tien minuten op Vandaag Martijn weer eens op pad sturen dus....
pi_83601393
Oh goeie Flugel, ik zat me te bedenken wat we vandaag eens konden doen (al mijn dagen zijn toch hetzelfde) maar een ritje Lidll voor watermeloenen goed plan wel!

Hier sprong de buikdame bij het 2e doelpunt een meter de lucht in omdat mijn meneer zo uit zijn dak ging, arm kind Nu is ze zo lekker aan het scharrelen/wakker worden daar geniet ik toch zó van 's morgens! Dat zachte geschuivel, voetjes die kriebelen langs alle kanten.. wat een verschil met 's avonds als ze haar kont naar buiten probeert te duwen met veel geweld
  zaterdag 3 juli 2010 @ 11:20:47 #228
258612 nytar
boys boys boys
pi_83601657
Goeiemorgen! Ondanks dat ik er weer 8 - 9 keer uit ben geweest om te plassen, toch een lekkere nacht gehad. Helaas begon vanmorgen een buurman iets te vroeg aan zn verbouwing waardoor ik vanaf 8 uur toch echt wakker was...wel lekker blijven liggen!
Ik ben, net als claudia, ook op 12-12 jarig, maar heb dat nooit erg gevonden. Mn broer is hoog zomer jarig en die had bijna nooit familie op zn verjaardag omdat die allemaal op vakantie waren...
Oja en een mooie 3d echo van webcrowler, ziet eruit als een lekker spekkie!
pi_83601779
Hier ook weer helemaal wakker en lekker geslapen In onze vriendenclub worden ook al grapjes gemaakt over 11 juli en WK baby, gaat tie Wesley of Yolanthe heten? Veel spanning gistermiddag ook, er is flink wat geschreeuwd en gescholden, woorden die de kleine beter niet kan horen..

Ik ben zelf ook een zomerkindje van 13 augustus, veel mensen waren tijdens mijn verjaardag op vakantie of we waren zelf weg. Heb er eigenlijk niet mee gezeten.

Met het warme weer heb ik ook weinig trek. Veel salades eten en fruit (aardbeien ), heb hier nog een Ananas die ik vandaag eens ga proberen
pi_83601794
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 11:04 schreef flugeltje het volgende:
Haha, ik begon ook ineens een soort 'gevoel' te krijgen bij 11 juli Sonnetje Stel dat ze kampioen worden, dan zijn onze zonen voor de rest van hun leven jongens die geboren werden toen NL kampioen werd. Ogen van latere schoonvaders staren dromerig weg bij de mededeling en luiermerken zorgen voor een gratis jaarvoorraad... Ik zeg briljant!
vooral dat laatste
volgens een collega van min. vriend moesten we m dan naar een voetballer vernoemen
maar volgens mij zitten zn beide namen niet bij het nederlands elftal
mja tis natuurlijkwel geniaal als je zegt wanneer je geboren ben dat heel nederland weet wat er toen is gebeurd
pi_83601861
en pessie, tis gelukkig nog allemaal goed te doen hoor. maar geen actie nog.
heb nu weer wat meer van ik zie wel wanneer jij komt. ben iig blij dat ik lichamelijk nergens last van heb. doe alles wel op een rustiger tempo, maar das meer uit voorzorg dan dat t echt nodig is
  zaterdag 3 juli 2010 @ 13:41:35 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83605864
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 11:04 schreef flugeltje het volgende:
Leandra mooie echo Was dat nu al de 20-weken echo? Fijn dat alles in orde is, kun je nu eindelijk opgelucht ademhalen en gaan genieten. Over een paar weekjes zul je je meiske (ja, ik ben ervan overtuigd dat het een meisje wordt ) vast gaan voelen... Hoe oud ben je nu zelf eigenlijk als het zover is?

Tip van de dag; De watermeloen is in de aanbieding bij de Lidl 1.99 p/st Gisteren 2 gehaald en ze zijn over zo'n tien minuten op Vandaag Martijn weer eens op pad sturen dus....
Nee, de 20-weken echo is zaterdag de 17de, dus nog 2 weekjes, dit was de ........ andere echo
Ik word in september 44.... oud dus

Dan doe ik tip 2:
Voor opgezette enkels: koop een paar zwemvleugeltjes ("Bert en Ernie" en "Nemo" kosten bij het Kruidvat maar ¤ 1,99) vul deze met water, maar niet helemaal propvol het is immers toch al een ***klus, leg even in de koelkast en als je daarna op de bank gaat zitten met de voetjes omhoog, gewoon die zwembandjes om je enkels doen, alsof je voeten een orgasme krijgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 3 juli 2010 @ 14:58:08 #233
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83608520
Ach joh, ouderdom is niet iets wat een paar ampullen botox niet kan oplossen

Heule goeie tip trouwens, van de week maar eens van die vleugeltjes gaan halen

Hier heeft het net ein-de-lijk even geregend. Is nu wel even benauwd, maar de verkoeling is al ingezet. Zometeen alles tegen elkaar openzetten en dan afkoelen maar
  zaterdag 3 juli 2010 @ 15:01:49 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83608616
Joh, ik heb nog heul geen botox nodig, ik ben nog redelijk rimpelvrij
Maar goed, stevig hè, dat scheelt ook
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 3 juli 2010 @ 15:26:37 #235
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83609270
Wat dat betreft ben ik sinds ik zwanger ben ook wel gezegend, de kraaienpootjes zijn gewoon weg nu...

Nu nog afwachten hoe dat na de bevalling bij gaat trekken
  zaterdag 3 juli 2010 @ 15:28:52 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83609345
Ja, zwanger van een jongentje hè, daar word je mooi van
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 3 juli 2010 @ 15:36:27 #237
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83609603
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 15:28 schreef Leandra het volgende:
Dus na de bevalling ben ik gewoon weer een lilluk ding?
  zaterdag 3 juli 2010 @ 15:40:14 #238
259886 pessie
pi_83609732
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 15:28 schreef Leandra het volgende:
Dus ik krijg een jongetje?
.

Net geslapen, heb alleen het idee niet wakker te zijn geworden... Mn hoofd loopt een seconde achter op de wereld, heel vervelend.
pi_83609905
Regen

Die geur die koelte

Net even naar de ikea geweest en de Haven hier in, maar jemig... ik ging zowat dood... En zie nu die mooie rode vlekken op buienradar boven ons langs komen en hij barst nu los.

Ik denk dat ik even met kleren en al buiten ga staan Oh wat ruikt het lekker en wat voelt die wind lekker koel!!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 15:59:50 #240
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83610469
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 15:36 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dus na de bevalling ben ik gewoon weer een lilluk ding?
Nee, want ik ben ook knap gebleven na de bevalling

(hoog)zwangere dames, houden jullie het een beetje uit in deze hitte?

btw ik had graag een zomerkindje gewild: lekker feestjes bij het zwembadje in de tuin en als ze groter zijn bbq! Maar goed, we zullen het moeten met 15 feb
  zaterdag 3 juli 2010 @ 16:13:04 #241
259886 pessie
pi_83611000
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 15:59 schreef Asyniur het volgende:

[..]

btw ik had graag een zomerkindje gewild: lekker feestjes bij het zwembadje in de tuin en als ze groter zijn bbq! Maar goed, we zullen het moeten met 15 feb
Volgend jaar weer een kans?

Ik hou het prima uit.
Ik ben zelf van 15 juni, altijd leuke feestjes, inderdaad met BBQ en zwembad .
  zaterdag 3 juli 2010 @ 16:18:46 #242
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_83611181
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 15:59 schreef Asyniur het volgende:

[..]

>edit 20:59 nvm ... k lijdt weer eens aan momnesia
maar Februari is op zich ook wel een leuke maand om te bevallen, niet te warm, niet te koud, alleen t blijft nogal wisselvallig <

[ Bericht 27% gewijzigd door maffemuts op 03-07-2010 21:00:56 (Momnesia BLOOS) ]
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_83611959
is 15 februari niet de geboortedatum van harry??
hoe komen de roddels de wereld in

ik ben vandaag echt futloos en moe. zit lekker in de airconditioning (leuk joh t9, maak volledige woorden ipv de korte versie )

lijkt me ook leuk later, zomerfeestjes. nadeel I'd alleen dat we dan bbq feestjes in juni en juli hebben
pi_83611972
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 16:18 schreef maffemuts het volgende:

[..]

Volgens mij had ik je nog niet voorbij zien schuifelen Asyniur of wel ? Gefeliciteerd in iedergeval

*edit je stond idd nog niet in het lijstje
Asyniur is 15 februari dit jaar bevallen

Hier gaat het trouwens wel, gewoon weinig doen, veel water drinken, beetje op de bank hangen.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 18:09:27 #245
259886 pessie
pi_83615758
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 16:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
is 15 februari niet de geboortedatum van harry??
hoe komen de roddels de wereld in

ik ben vandaag echt futloos en moe. zit lekker in de airconditioning (leuk joh t9, maak volledige woorden ipv de korte versie )

lijkt me ook leuk later, zomerfeestjes. nadeel I'd alleen dat we dan bbq feestjes in juni en juli hebben
Nadeel?

Verder off-topic, wat een belachelijke wedstrijd vanmiddag zeg. 4-0 voor Duitsland, dat je echt denkt "wat is hier aan de hand? Dit zijn de kwartfinales!". Maar ze hebben het eerlijk verdiend!
pi_83616174
ja. helemaal omdat het dus bij mij thuis is dus. en t 21 juni en nou ja ergens in juli is. dus lekker dicht op elkaar...

heb geen voetbal gezien. leuk joh, nederland - duitsland in de finale
is leuk bij vrienden, zij is duits hij nederlands
net mn opa en oma vroeger
  zaterdag 3 juli 2010 @ 18:40:58 #247
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_83616870
Leandra, fijn dat je echo leuk was!
Ben ik nou de enige die die 3D echo's er altijd een beetje eng uit vind zien. Beetje alienesk.

Zo bij de prenatal geslaagd met kleding. Wit linnen broek, roze poo, rood shirtje en een jurkje plus tankini. En ik ben volgens mij in verhouding echt afgevallen. Heb ineens een maat kleiner overal Was ook nog maar 3.5 kilo aangekomen en toch alweer 22 weken zwanger. Gaat rap. O.o

Over verjaardagen... Ben uitgerekend 4 novemeber. Mn vader is 11de jarig, mijn tante de 14d, mijn schoonvader de 19de en mijn schoonzusje de 22ste. En dan hebben we nog in decemver 5 verjaardagen.
Dus weer wat eerder zou praktisch zijn. Maar goed, 34 weken was ook niet alles. Beebie mag tot 37 weken wel blijven zitten eigenlijk.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:24:18 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83620575
Ik ben er ook niet echt kapot van Sil. Heb het zelf om die reden ook niet laten doen, zo'n 3D echo.
pi_83620939
Wij hadden vandaag een 3/4D echo, maar mijn placenta lag zo in de weg, dat het dus niet kon. Was wel jammer, maar goed, nu hebben we gewoon een 2D echo gehad, en dat was ook heel leuk! Was ook wel al moeilijk te zien door de placenta, maar wat we zagen was toch wel erg leuk. En ze heeft weer vanalles laten zien, en alles zag er goed uit. Vond het wel fijn, want die mevrouw van de 20 weken echo kon het ook dus allemaal niet zo goed zien, maar nam er ook verder niet zo de tijd voor, dus die zei meer dingen als: nou ja, voor zover ik het kan zien lijkt het wel oke... Dus wel geruststellend om alles nu nog even goed bekeken te hebben. En Anna is nog steeds een meisje En ze heeft nu gewoon al haar wat 1cm lang is op haar hoofd!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:49:58 #250
45621 Suzanna
Mama van...
pi_83621535
Wat schattig Tessie!

Oh ja, en ik heb nog steeds honger, ook met dit weer. En die meiden van mij ook... drie boterhammen is geen uitzondering.
Ik was heel erg afgevallen na Julia, echt aan gewerkt, en volgens mij komt het er nu weer aan ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')