Oh geweldig! En dan van die prachtige foto's bij de kerstboom maken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ik vind het ook leuk dat we straks een heel magische kerst hebben waarin ik hoogzwanger ben en we uitkijken naar de komst van spruit #2.
Nou Ko en ik vonden het wel fijn!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:23 schreef Groofsken het volgende:
Met dit weer lijkt me juist helemaal niet fijn, bloot tegen bloot is volgens mij juist helemaal niet prettig met dit weer.
vooral dat laatstequote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:04 schreef flugeltje het volgende:
Haha, ik begon ook ineens een soort 'gevoel' te krijgen bij 11 juli SonnetjeStel dat ze kampioen worden, dan zijn onze zonen voor de rest van hun leven jongens die geboren werden toen NL kampioen werd. Ogen van latere schoonvaders staren dromerig weg bij de mededeling en luiermerken zorgen voor een gratis jaarvoorraad... Ik zeg briljant!
Nee, de 20-weken echo is zaterdag de 17de, dus nog 2 weekjes, dit was de ........ andere echoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:04 schreef flugeltje het volgende:
Leandra mooie echoWas dat nu al de 20-weken echo? Fijn dat alles in orde is, kun je nu eindelijk opgelucht ademhalen en gaan genieten. Over een paar weekjes zul je je meiske (ja, ik ben ervan overtuigd dat het een meisje wordt
) vast gaan voelen... Hoe oud ben je nu zelf eigenlijk als het zover is?
Tip van de dag; De watermeloen is in de aanbieding bij de Lidl 1.99 p/st Gisteren 2 gehaald en ze zijn over zo'n tien minuten opVandaag Martijn weer eens op pad sturen dus....
Dus na de bevalling ben ik gewoon weer een lilluk ding?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:28 schreef Leandra het volgende:
Ja, zwanger van een jongentje hè, daar word je mooi van
Dus ik krijg een jongetje?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:28 schreef Leandra het volgende:
Ja, zwanger van een jongentje hè, daar word je mooi van
Nee, want ik ben ook knap gebleven na de bevallingquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dus na de bevalling ben ik gewoon weer een lilluk ding?
Volgend jaar weer een kans?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:59 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee, want ik ben ook knap gebleven na de bevalling![]()
(hoog)zwangere dames, houden jullie het een beetje uit in deze hitte?
btw ik had graag een zomerkindje gewild: lekker feestjes bij het zwembadje in de tuin en als ze groter zijn bbq! Maar goed, we zullen het moeten met 15 feb
>edit 20:59 nvm ... k lijdt weer eens aan momnesiaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:59 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee, want ik ben ook knap gebleven na de bevalling![]()
(hoog)zwangere dames, houden jullie het een beetje uit in deze hitte?
btw ik had graag een zomerkindje gewild: lekker feestjes bij het zwembadje in de tuin en als ze groter zijn bbq! Maar goed, we zullen het moeten met 15 feb
Asyniur is 15 februari dit jaar bevallenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:18 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Volgens mij had ik je nog niet voorbij zien schuifelen Asyniur of wel ? Gefeliciteerd in iedergeval![]()
![]()
![]()
![]()
*edit je stond idd nog niet in het lijstje![]()
Nadeel?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
is 15 februari niet de geboortedatum van harry??
hoe komen de roddels de wereld in
ik ben vandaag echt futloos en moe. zit lekker in de airconditioning (leuk joh t9, maak volledige woorden ipv de korte versie)
lijkt me ook leuk later, zomerfeestjes. nadeel I'd alleen dat we dan bbq feestjes in juni en juli hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |