Zo! Ik ben weer tot rust gekomen! Ik heb heerlijk gezwommen en manlief heeft mij heerlijk rondgeroeid

. Voel me echt een stuk beter nu. Zie zelfs de bevalling weer zitten! Heb mn schoonzusje voor me laten koken en heb zelf zo goed als niets gedaan

.
De kinderwagen is er! Manlief heeft em al in elkaar gezet! En hij staat klaar

. Toch nog op tijd!!!!
Moet eerlijk bekennen dat ik gisteravond echt even dacht dat ik vandaag een baby zou hebben. Niet dat ik toen aan de kinderwagen dacht maar ik ben blij dat alles beter gaat en dat ik me beter voel. Aan de andere kant heb ik echt niet het idee dat ie nog 3.5 weken blijft zitten...
Merel, je onderdruk is inderdaad mooi laag, alleen je bovendruk vind ik niet zo laag. Maar het belangrijkste is een lage onderdruk!
Ik mag maandag weer heen voor controle in het ziekenhuis. Ik verwacht dat ik dan weer terug mag naar de verloskundige. De bloeduitslagen ed waren allemaal steeds goed en de CTG's ook, dus ik hoop maar dat ze me terug bij de verloskundige willen hebben.
Goed, dit wordt 1 grote egopost, maar ik heb volgens mij nog niet verteld van onze echo van gisteren. Ze liet het hoofdje zien, en het kindje keek recht in de "lens", ik zag de oogjes, het neusje, het mondje, volgens mij een driehoekig kinnetje en een handje onder zn kin

. We hebben nog wel getuurd naar het scherm maar we hebben niets gezien wat op wat voor geslachtsdeel dan ook zou kunnen lijken. En we hebben er niet naar gevraagd, we dachten kennelijk allebei apart "stel dat je het zou kunnen zien, wat zien we dan?". Maar we weten dus nog steeds niets en het is nog een grote verrassing! Verder lag het kindje nogal in elkaar en ging het ene ledemaat over in het andere. De arts was trouwens onder de indruk dat ik zo duidelijk alles kon onderscheiden in het gezichtje! Dank voor jullie foto's, daardoor had ik ervaring in het zien!