Haha, ik begon ook ineens een soort 'gevoel' te krijgen bij 11 juli Sonnetje

Stel dat ze kampioen worden, dan zijn onze zonen voor de rest van hun leven jongens die geboren werden toen NL kampioen werd. Ogen van latere schoonvaders staren dromerig weg bij de mededeling en luiermerken zorgen voor een gratis jaarvoorraad... Ik zeg briljant!

Leandra mooie echo

Was dat nu al de 20-weken echo? Fijn dat alles in orde is, kun je nu eindelijk opgelucht ademhalen en gaan genieten. Over een paar weekjes zul je je meiske (ja, ik ben ervan overtuigd dat het een meisje wordt

) vast gaan voelen... Hoe oud ben je nu zelf eigenlijk als het zover is?
@Orea, ik slaap ook nog prima. Maar ik speel dan ook enorm vals met m'n Airco

Hier blijft het ook warm hoor Sugarsnap, zelfs met de airco krijg ik de temp in de slaapkamer niet beneden de 26 graden. Onze slaapkamer ligt 's ochtends precies op de zonkant en dat merk je wel...
Wow Webcrowler, mooie echo... Ook al zo lekker volle wangen

Hier pas net wakker overigens, heb briljant geslapen. Willem zakte toen ik opstond zo laag in m'n bekken dat ik even dacht dat ie eruit zou vallen

M'n buik is ook echt niet mooi meer nu, is echt zo'n hangbuikzwijndingetje. Niet meer dat prompte rechtvooruitstaande bolleke... Ach ja, kan ik vast wennen aangezien m'n tieten dat zwaartekrachtprobleem straks over schijnen te nemen

Straks nog even lekker in m'n badje hangen en dan eind van de middag hopelijk eindelijk verkoeling door fikse buien...
Tip van de dag; De watermeloen is in de aanbieding bij de Lidl 1.99 p/st Gisteren 2 gehaald en ze zijn over zo'n tien minuten op

Vandaag Martijn weer eens op pad sturen dus....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?