Lekker dan Flugel...
Ik heb er normaal al een hekel aan als mensen een arm om me heen slaan (zelfs als t bekenden zijn, ben niet zo lichamelijk aangelegd

Hou van de cirkel om me heen

), nu zou ik er ook niet zo goed tegenkunnen denk ik. Helemaal bij een vreemde niet!
Ik heb vorige week nog aan de vk gevraagd wanneer ze iets gaan doen enzo. Hier is t beleid dat ze dus met 41 weken gaan kijken of je te strippen ben (en dat doen ze hier dus alleen als er al iets van ontsluiting is, althans dat zei ze). Is dat niet zo of doet het strippen niets wordt je met 41 en een beetje naar het ziekenhuis doorgestuurd. CTG en het hele rataplan wordt dan gedaan. En aan de hand daarvan kijken ze wat ze doen. In principe wachten ze tot 42 weken met inleiden...Want de kans op een ks met inleidien voor die tijd schijnt groter te zijn. Werd mij iig verteld...
Orea, de breinaalden mag je houden hoor

Heb toch liever dat t uit zichzelf begint haha. En verwacht m echt niet over 24 uur al

Ik hoop wel dat ik of in het weekend beval of 's nachts. En dat t dan 's avonds begint (of vanaf een uur of kwart voor 6 ofzo). Want als R naar huis moet vanaf zn werk, dan weet een werknemer van hem dat natuurlijk. En als die het thuis tegen zijn vriendin verteld, dan weet mijn zus het ook gelijk...En ik wil dat mijn zus pas weet dat ik aan het bevallen ben als ik vind dat ze het moet weten... ingewikkeld allemaal. (Mijn vriend heeft een eigen bedrijf, mijn zus kende iemand die werk zocht. Dus via haar is diegene bij R gaan werken. Nou heeft hij ook een zoontje, die een maand ouder is dan mijn neefje. Mijn zus en zijn vriendin gaan sinds kort dus ook met elkaar om...)
Waar je je niet druk om kan maken

En Tico gewoon doen, is altijd leuk! Volgens mij kan het zijn dat het minder goed pakt (dat las ik laatst ergens hier op fok in t bv topic ofzo)