Wat heeeerlijk dat je dat nu zo voelt Saffier!! Blijf maar lekker uitpakken die cadeautjes, ze zijn helemaal voor jou!quote:Op zondag 4 juli 2010 09:10 schreef Saffier het volgende:
32 weken en 1 dag![]()
Kamertje is baby-klaar, foto's in het topic buik is rustig en ik ben Zwangerrrrrrr. Ik heb het gevoel alsof ik in 'extra tijd' loop, elke dag/week extra is een beetje een kado'tje zo voelt het
Ik heb zelf nog niet echt het idee dat ik zit te wachten. Ik word alleen een beetje gek van die rare krampen en dat rare gevoel in mn buik. En dat in combinatie met een flink ingedaald kind en die bloeddruk...quote:Op zondag 4 juli 2010 12:02 schreef tessie het volgende:
Pessie, das mijn baby, die met dat haar
En idd, als je nog auto kon rijden, dan zullen het geen weeen geweest zijnWie weet beval je pas met 42 weken, je weet het nooit. Bij Graeme zat ik vanaf 37 weken ook te wachten tot ie nu eindelijk eens zou komen. Viel toen nogal tegen, toen er niks gebeurde.
Vannacht maar 1 keer wakker geworden van het maagzuur!Heb dan ook zowat zittend geslapen, maar het werkte dus wel
Wij hebben die 3D echo ook afgelopen donderdag laten doen en toen was vrouwlief al 38 weken zwanger. Kan dus wel hoor, we konden alles heel goed zien.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:10 schreef Ticootje het volgende:
Bij Jen hebben we geprobeerd een 3D echo te laten maken, maar madam bleef met dr handen voor dr gezichtje liggen.
Deze zwangerschap is de pretecho eigenlijk er een beetje bij in geschoten, nu is het echt al een beetje te laat daarvoor.
Je bent er zo aan gewend!quote:Op zondag 4 juli 2010 20:00 schreef pessie het volgende:
Guess wat een vent heb je daar! Ik kan me goed voorstellen dat je op bent, het was allemaal erg heftig. Ik hoop dat je lekker kunt uitrusten en dat je voldoende hulp in je omgeving hebt!
voor het shirt
.
Hier nu echt bed op klossen, ik snap opeens jullie klaagzang. Ik ben niet klein te noemen maar zelfs ik vraag me af of ik er 's nachts niet keihard uit ga donderen. Manlief keek ook al een beetje verschrikt, mensen wat een hoogte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |