abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83622341
ik heb nu weer t zelfde als aan t begin van de zwangerschap..heb nergens zin in, alleen ongezonde dingen willen wel
maar goed met mijn gewichtstoename maak ik me er niet zo druk om

leuk tessie de 3/4d echo!
en fijn dat t nog steeds een meisje is
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:10:19 #252
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83622398
Bij Jen hebben we geprobeerd een 3D echo te laten maken, maar madam bleef met dr handen voor dr gezichtje liggen.

Deze zwangerschap is de pretecho eigenlijk er een beetje bij in geschoten, nu is het echt al een beetje te laat daarvoor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_83622509
bij mij.ging de 3d echowel goed, meneer lag heerlijk te slapen met de placenta als kussen
dus hadden veel dezelfde beelden
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:20:25 #254
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83622867
Ik heb nergens trek in, ik heb maar weer brinta gehaald, das toch wel een soort powervoer... Ik moet toch een beetje aan de kleine denken... Ik kan makkelijk 1 boterham over een hele dag eten...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_83623532
Ik vind ze ook niet zo mooi die 3d-echo's, maar denk dat het altijd leuk is om je eigen kindje te zien.
Als het goedkoper was had ik het ook wel laten doen, maar kan het alleen voor 100 euro vinden en dan bedenk ik me hoeveel kleertjes dat zijn voor 100 euro, of een leuk dagje uit, of gewoon hoeveel pakken luiers:)
Ach, als die geboren is kan ik urenlang gratis naar hem kijken:)
  zondag 4 juli 2010 @ 09:10:59 #256
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83635115
32 weken en 1 dag
Kamertje is baby-klaar, foto's in het topic buik is rustig en ik ben Zwangerrrrrrr. Ik heb het gevoel alsof ik in 'extra tijd' loop, elke dag/week extra is een beetje een kado'tje zo voelt het
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 4 juli 2010 @ 09:25:17 #257
258612 nytar
boys boys boys
pi_83635226
*meldt*
Vandaag voor de verandering maar weer eens rustig aan doen...
pi_83635555
Ah, ik ga zo het fototopic checken, Saffier!

Ik vond 3D-echo's zelfs ronduit eng, maar die van mezelf vond ik fantastisch. Het kost veel geld, maar voor mij woog de overweging zwaarder dat ik maar één keer de kans had om dit te doen. Het leek me ook geinig voor Ivan zelf later, zo'n blik op zichzelf in de baarmoeder. En dan kan ik hem daar allemaal anekdotes bij vertellen. Ik kijk er nu al naar uit. Ik ga binnenkort weer een afspraak maken voor een pretecho, want de vorige keer bleek er een wachtlijst te zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 4 juli 2010 @ 10:16:45 #259
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83635920
Ik geloof dat ik één van de weinigen ben, maar ik vind de 3D echo's juist heel erg mooi... Nu had ik ook wel mazzel dat Willem er goed opstond, maar ik vind de 2D echo's er over het algemeen enger uitzien dan 3D...

Ik ga zo effe het kinderkamertopic checken Saffier...

Hier vannacht wederom heerlijk geslapen, ook vandaag weer laat wakker. We genieten er nog maar even van nu het nog kan. Over een paar weken ga ik hevig terug verlangen naar uitslapen gok ik zo
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_83636060
quote:
Op zondag 4 juli 2010 09:10 schreef Saffier het volgende:
32 weken en 1 dag
Kamertje is baby-klaar, foto's in het topic buik is rustig en ik ben Zwangerrrrrrr. Ik heb het gevoel alsof ik in 'extra tijd' loop, elke dag/week extra is een beetje een kado'tje zo voelt het
Wat heeeerlijk dat je dat nu zo voelt Saffier!! Blijf maar lekker uitpakken die cadeautjes, ze zijn helemaal voor jou!

En even dikke in het rond strooien voor de LLM en voor ieder ander die er graag 1 op wil vangen! Zet m op met deze warme dagen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 4 juli 2010 @ 11:46:54 #261
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83637783
(edit) Tessie jouw baby heeft haar! Wat gaaf!

Saffier, ik hoop dat ie blijft zitten tot minimaal 37 weken!

Ik ben net uit bed. Gisteravond bleef mn buik erg gespannen en voelde erg onprettig aan. Op zich wel goed geslapen maar toch maar thuis gebleven vanochtend. Anderhalf uur lang op een stoel zitten is niet echt prettig meer te noemen en daarbij nog een buik die continu raar doet is ook geen pretje. Ik zat gisteravond in de auto mezelf echt af te vragen of ik weeën had, maar aangezien ik autoreed en dat allemaal heel goed ging zal dat wel niet.
Het voelt eigenlijk een beetje alsof die baby elk moment eruit kan floepen, ook al heb ik nog ruim 3 weken tot de uitgerekende datum. Nou ja, ik doe lekker rustig aan!

[ Bericht 1% gewijzigd door pessie op 04-07-2010 12:43:42 ]
pi_83638251
Pessie, das mijn baby, die met dat haar
En idd, als je nog auto kon rijden, dan zullen het geen weeen geweest zijn Wie weet beval je pas met 42 weken, je weet het nooit. Bij Graeme zat ik vanaf 37 weken ook te wachten tot ie nu eindelijk eens zou komen. Viel toen nogal tegen, toen er niks gebeurde.

Vannacht maar 1 keer wakker geworden van het maagzuur! Heb dan ook zowat zittend geslapen, maar het werkte dus wel
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 4 juli 2010 @ 12:47:16 #263
259886 pessie
pi_83639942
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:02 schreef tessie het volgende:
Pessie, das mijn baby, die met dat haar
En idd, als je nog auto kon rijden, dan zullen het geen weeen geweest zijn Wie weet beval je pas met 42 weken, je weet het nooit. Bij Graeme zat ik vanaf 37 weken ook te wachten tot ie nu eindelijk eens zou komen. Viel toen nogal tegen, toen er niks gebeurde.

Vannacht maar 1 keer wakker geworden van het maagzuur! Heb dan ook zowat zittend geslapen, maar het werkte dus wel
Ik heb zelf nog niet echt het idee dat ik zit te wachten. Ik word alleen een beetje gek van die rare krampen en dat rare gevoel in mn buik. En dat in combinatie met een flink ingedaald kind en die bloeddruk...
Voordeel is wel dat ik eindelijk nieuwsgierig begin te worden naar mn kind en denk "die bevalling doe ik wel even". Nou ja, hopen dat ik morgen terug onder controle bij de vk mag, dan mag ik vanaf dinsdag thuis bevallen!

Lekker dat je zo goed geslapen hebt! Die regenbui van gisteravond had effect? Hier was het in ieder geval een stuk koeler!
  zondag 4 juli 2010 @ 14:41:59 #264
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83643783
maffe! nee joh, het is inderdaad Harry die van 15 feb is...
Voor een nummer 2 zou het dan wel hel snel zijn geweest (mijn man krijgt een hartverzakking )

ow tessie, Hary had ook bij de 3D echo 1cm haar en je weet met hoeveel haar hij geboren is
pi_83645273
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:10 schreef Ticootje het volgende:
Bij Jen hebben we geprobeerd een 3D echo te laten maken, maar madam bleef met dr handen voor dr gezichtje liggen.

Deze zwangerschap is de pretecho eigenlijk er een beetje bij in geschoten, nu is het echt al een beetje te laat daarvoor.
Wij hebben die 3D echo ook afgelopen donderdag laten doen en toen was vrouwlief al 38 weken zwanger. Kan dus wel hoor, we konden alles heel goed zien.
pi_83646065
Zo'n 3D echo vind ik ook een beetje vreemd eruit zien (alienachtig) en voor 100 euro kun je ook een hoop andere leuke dingen doen.

Hier weinig te melden, even bij mijn moeder langsgeweest omdat ik laatst zo chagerijnig reageerde toen ze hier spontaan langskwam (hormonen ), maar ze begreep me gelukkig wel. Nog even een wandelingetje door het plantsoen gemaakt, wasje gedraaid, ijsje gegeten en beetje Wimbledon en Tour de France kijken.
  zondag 4 juli 2010 @ 17:50:21 #267
259886 pessie
pi_83649092
Ik vind jullie plaatjes van 3D altijd wel leuk om te zien. Maar onze echo van afgelopen donderdag in 2D vond ik ook helemaal geweldig (komt waarschijnlijk omdat et mn eigen kind was ).
pi_83649501
Ik vind die 3D echo's ook altijd wel een beetje alien-achtig, maar het is gewoon zoooo tof om je kindje al zo te kunnen zien terwijl hij/zij nog in je buik zit. Dat maakt het gewoon mooi vind ik.
Bij Graeme kon je echt al duidelijk zijn neusje en mond zien zoals die ook echt zijn bij hem. Echt super tof vond ik dat. Jammer dat we nu van Anna geen 3D echo hebben gehad, maar de 2D was ook erg leuk
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 4 juli 2010 @ 18:24:46 #269
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_83649924
Ik heb niet zoveel met echo's..... Vind het erg leuk om kind te zien, maar het heeft niet echt toegevoegde waarde voor mij. Ik zou het niet missen. denk ik. Vertel me maar gewoon dat alles goed is, dan ben ik ook weer gelukkig!

Maar het bizarre is dat ik plaatjes hier wel weer erg leuk vind, zoekplaatjes soms... En het delen in het enthousiasme!

Het is hier nu ook warm, 30+ C vandaag, maar werk (nu) heeft airco, en huis ook. Ik slaap 's nachts met sokken aan, ZO koud heb ik het!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  zondag 4 juli 2010 @ 19:40:41 #270
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_83652024
Hoi Hoi,kort berichtje van mij.Ben lekker thuis maar kan erg weinig,gaat heel langzaam beter.Doordat ik tijdens de ks meer dan een liter bloed ben verloren helaas ook erg moe.De bevalling was allemaal erg heftig,vooral ook met de week vooraf,dan toch nog een ks geworden (die me ook erg tegenvalt kwa pijn zeg,pfff)Binnenkort mijn bevallingsverhaal in het bedoelde topic.
Maar we hebben een heerlijk ventje en het gaat allemaal erg goed met em!

Sylvester was met de geboorte ruim 9pond en 56cm,onze lekkere beer

Sorry heb verder niks bijgelezen ofzo,heb echt te weinig energie
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  zondag 4 juli 2010 @ 19:45:42 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83652164
Oeh Guess, wat een prachtige foto's

Klinkt pittig allemaal, fijn dat je een beetje aan het opknappen bent

En wow, wat is Sylvester groot..... wij stonden gisteren naar van die bademmers te kijken maar volgens mij zou je daar weinig aan hebben met zo'n grote baby toch??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_83652397
Guess wat een mooie grote vent leuk oranjeshirtje goed om te horen dat alles goed gaat met hem. Hopelijk knap jezelf een beetje snel op van de heftige bevalling.

Hoe zou het met Djenneke zijn? ben ook heel benieuwd..
  zondag 4 juli 2010 @ 19:58:42 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83652537
Ja idd, inmiddels hebben we al 5 dagen niets van Djenneke gehoord
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 4 juli 2010 @ 20:00:15 #274
259886 pessie
pi_83652607
Guess wat een vent heb je daar! Ik kan me goed voorstellen dat je op bent, het was allemaal erg heftig. Ik hoop dat je lekker kunt uitrusten en dat je voldoende hulp in je omgeving hebt!
voor het shirt .

Hier nu echt bed op klossen, ik snap opeens jullie klaagzang. Ik ben niet klein te noemen maar zelfs ik vraag me af of ik er 's nachts niet keihard uit ga donderen. Manlief keek ook al een beetje verschrikt, mensen wat een hoogte!
  zondag 4 juli 2010 @ 20:08:14 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83652897
quote:
Op zondag 4 juli 2010 20:00 schreef pessie het volgende:
Guess wat een vent heb je daar! Ik kan me goed voorstellen dat je op bent, het was allemaal erg heftig. Ik hoop dat je lekker kunt uitrusten en dat je voldoende hulp in je omgeving hebt!
voor het shirt .

Hier nu echt bed op klossen, ik snap opeens jullie klaagzang. Ik ben niet klein te noemen maar zelfs ik vraag me af of ik er 's nachts niet keihard uit ga donderen. Manlief keek ook al een beetje verschrikt, mensen wat een hoogte!
Je bent er zo aan gewend!
moet je eens kijken hoe laag je je bed straks weer vind als je de klossen moet inleveren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')