Je kan er moeilijk een kurk instoppen.... Baren zal je!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik krijg van iedereen te horen dat dat niet mag
en was ook vergeten dat dat de dag was dt ik echt echt echt niet wilde bevallen.
maar met mijn geluk zal het dan wel zijn
fijn dat alles goed gaatquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:56 schreef Fannetje het volgende:
Sonnetje, alweer 40 weken? Dat gaat snel zeg!
Heerlijk, al die verhalen van mensen met verlof. Ik moet nog 13 werkdagen (werk in het basisonderwijs in 't zuiden des lands) en heb dan vakantie en aansluitend verlof. Ik verheug me er nu al op!
![]()
Net weer bij de gynaecoloog op controle geweest en alles was goed. Bloeddruk was voor mijn doen netjes, 146/88, en er zat geen eiwit in mijn urine!Nog even naar uk gekeken en wat is ze weer groot geworden zeg!
Ik vind het vooral zo grappig dat je alles steeds beter kunt zien (neusje enzo) en dat het hoofd niet meer zo abnormaal groot is in vergelijking met het lijfje
Volgende week vrijdag weer op controle
Welk kind kan nou zeggen dat ie geboren is op de dag dat Nederland Wereldkampioen werd?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik krijg van iedereen te horen dat dat niet mag
en was ook vergeten dat dat de dag was dt ik echt echt echt niet wilde bevallen.
maar met mijn geluk zal het dan wel zijn
Je krijgt toch een jongetje?quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:58 schreef Pvoesss het volgende:
Goedemorgen!
Hier ook een dame die direct schopt en doet als hij in de buurt is en ook bij de kleine dame is het direct een trap.
Alweer 38 weken flugel dat gaat snel.. nog maar heel even en je kan je beeb vasthouden!
nou op zich zou t natuurlijk wel geinig zijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:28 schreef pessie het volgende:
Fluugs alweer 38 weken![]()
Son, ik dacht dat je het best een leuke dag vond, had ik dus even mis... Ach, haal je vandaag een ananas (wel de kern eten) en vanavond even gezellig...Dan is ie er vast wel voor zondag
![]()
.
Hier vannacht voorweeën, ik heb er spierpijn van in mn buik. Ze begonnen al toen ik ging slapen maar goed, flink negeren en dan slaap ik wel, werd halverwege wakker, toen kon ik er echt niet meer doorheen slapen. Heb volgens mij 3 uur wakker gelegen, niet leuk. Misschien voelde het kind aan dat we vandaag de keuken nog gaan schoonmaken, zul je zien dat ie vannacht komt. Of over 5 weken min 1 dag... Nou ja, er staan nog een aantal mensen boven mij, die mogen eerst wel hoor (wil nog op 1 staan
).
Ja ik zat ook alquote:
Je hebt gewoon even gewacht voor de leesclub.. Leuk!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
nou op zich zou t natuurlijk wel geinig zijn
maar er zit ook een hele nare nasmaak aan die dag, dus daarom riep ik in t begin dat ik dan niet wilde bevallen. Maar ja oranjekoorts heAch ja, aan de andere kant, wordt die dag ook weer iets leuker
![]()
Flugel 38 wekenHopelijk heb je vandaag een betere dag!!!!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:02 schreef Orea het volgende:
Son, je bevalt gewoon zaterdagdan kan Giovanni (oh nee shit, nu verraad ik de naam van je zoon
sorry) gelijk de finale meekijken! Kan ie ook zeggen dat ie de wedstrijd gezien heeft
![]()
Ik zou mijn ramen niet meer gaan doentot ik nu zie dat er ongeveer een kudde slakken overheen heeft gelopen, nu de zon erop staat
*daar gaan we weer*
Wesley?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:08 schreef Orea het volgende:
Sorrymaar zijn 2e naam zal ik mijn mond over houden, oké?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |