Hmm maar ik wil echte liefde niet eff snel een vluggertje!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je hoeft er ook geen verstand van te hebben, gewoon misbruik maken van het feit dat ze aan het einde dronken én euforisch zijn.
yeah en dat gaat je lukken in 3 dagenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm maar ik wil echte liefde niet eff snel een vluggertje!
Dankjewel, kijk iemand die mij steunt!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef sproetjes het volgende:
[..]
yeah en dat gaat je lukken in 3 dagen
je hebt niks te willen tot je ontmaagd bent... zo en nu vrouwen regelenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef Argo het volgende:
[..]
echte liefde voor een kwartier, kost je 50 euro. En nu stoppen met huilen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ik doe mijn best. Maar ik weet nog steeds niet hoe! Ik durf gewoon nooit wat te zeggen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef solaire het volgende:
[..]
je hebt niks te willen tot je ontmaagd bent... zo en nu vrouwen regelen
chill out man zoiets heeft gewoon tijd nodig.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ik doe mijn best. Maar ik weet nog steeds niet hoe! Ik durf gewoon nooit wat te zeggen.
'We' is Limburg.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Al die mensen hier wonen te ver weg, maar jij woont dus VEEL te ver weg he?
Zo'n vraag?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:58 schreef solaire het volgende:
[..]
hier in Limburg kan dat zo maar gebeuren!
je kunt Mini_rulez wel uit LImburg halen, maar Limburg niet uit Mini_rulezquote:Op maandag 5 juli 2010 22:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
'We' is Limburg.Dit weekend maakte er nog iemand een grapje over mijn accent. Zolang dat gebeurt blijf ik een Limburger hoor.
sterktequote:Op maandag 5 juli 2010 22:59 schreef sproetjes het volgende:
ik ga ook slapen
heb even weer een terugval naar mn kutavond van zaterdag...![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:59 schreef sproetjes het volgende:
ik ga ook slapen
Hoe komt het?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:59 schreef sproetjes het volgende:
ik ga ook slapen
Nattermann ik kan chickies hosselen met warm weer!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:02 schreef nattermann het volgende:
Lekker koud buiten nu
Vanaf woensdag weer 30+ graden
Precies.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je kunt Mini_rulez wel uit LImburg halen, maar Limburg niet uit Mini_rulez
Ik ben in ieder geval eerlijk in mijn intenties!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ben niet snel zonder woorden, maar nu val ik stil, tjee wat direct![]()
![]()
quote:
Kom op Argo! Toon eens wat ballen jong! Gewoon DOEN, een blauwtje lopen boeit niet. Genoeg andere chickies!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Nattermann ik kan chickies hosselen met warm weer!
Ik ga slapen!
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kom op Argo! Toon eens wat ballen jong! Gewoon DOEN, een blauwtje lopen boeit niet. Genoeg andere chickies!
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben in ieder geval eerlijk in mijn intenties!
Neejj!quote:En aan je smilie te zien ben je redelijk into bdsm?![]()
Elke man heeft wel eens een blauwtje gelopenquote:Op maandag 5 juli 2010 23:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kom op Argo! Toon eens wat ballen jong! Gewoon DOEN, een blauwtje lopen boeit niet. Genoeg andere chickies!
Precies. Even slikken en weer doorgaan.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:15 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Elke man heeft wel eens een blauwtje gelopen
dat klopt Argoquote:Op maandag 5 juli 2010 23:15 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
één maar?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:15 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
mweh beetje alles bij elkaarquote:Op maandag 5 juli 2010 23:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Slaap lekker.Hopelijk is het morgen beter.
eenzaamheid is kut.. sterkte!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:16 schreef sproetjes het volgende:
[..]
mweh beetje alles bij elkaarwerk, privé, me alleenig voelen
![]()
gaat wel weer over
toedelsquote:Op maandag 5 juli 2010 23:25 schreef Boca_Raton het volgende:
*zwaait even naar alle Limburgse posters*
Mooie provincie, en mijn schoonzus komt er vandaan (uit Heel). Oh trouwens, ik ben ooit giga verliefd geweest op iemand uit Maasbracht. Pfff, ben er nog niet overheen, wát een leuke vent.
Maar goed, alvast trusten voor straks en slaap wel
ik ook. een grote vurige poes. past wel bij me.quote:
quote:
hey, tis jouw gemis als je onbekend wil blijven he, ik lig er niet wakker vanquote:Op maandag 5 juli 2010 23:28 schreef solaire het volgende:
[..]
toedels
ik ga ook maar
dus![]()
en tassie en ivo niet opblijven voor de foto's
Ik ookquote:
nietgezienquote:Op maandag 5 juli 2010 23:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Vorig topic ook al. Maar een 'Bedankt MPG', ho maar.
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:50 schreef MPG het volgende:
Owja, U2 coverband was wel OK, bier smaakte goed, en het was erg gezellig in het park.
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nietgezien
Bedankt vriendje van broertje
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook. een grote vurige poes. past wel bij me.
en mn chinees sterrenbeeld is zwijn, klopt ook
hoppa, mn fobo in. je hebt me goed omschrevenquote:Op maandag 5 juli 2010 23:58 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Het is zeker waar![]()
Heftig,vies,ruw,natuurlijk,heet,chaotisch,temperamentvol en wild
Dat heet interesse tonen en luisterenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoppa, mn fobo in. je hebt me goed omschreven
en een tof wijf zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dat heet interesse tonen en luisteren
Ik konijn, dat zijn echte bazenquote:Op maandag 5 juli 2010 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook. een grote vurige poes. past wel bij me.
en mn chinees sterrenbeeld is zwijn, klopt ook
daar heb ik tot vorig jaar altijd gewoond, in maasbrachtquote:Op maandag 5 juli 2010 23:25 schreef Boca_Raton het volgende:
*zwaait even naar alle Limburgse posters*
Mooie provincie, en mijn schoonzus komt er vandaan (uit Heel). Oh trouwens, ik ben ooit giga verliefd geweest op iemand uit Maasbracht. Pfff, ben er nog niet overheen, wát een leuke vent.
Maar goed, alvast trusten voor straks en slaap wel
Hoe groot is Maasbracht...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:57 schreef sproetjes het volgende:
gooijemurrege!
oh en dankje ivo
[..]
daar heb ik tot vorig jaar altijd gewoond, in maasbracht
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:31 schreef Gezicht het volgende:
PW's gingen me heel goed af. Ik heb weer wat positieve hoop gekregen.
Ik ben een aap!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 05:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik konijn, dat zijn echte bazen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:31 schreef Gezicht het volgende:
PW's gingen me heel goed af. Ik heb weer wat positieve hoop gekregen.
Suc6 ermee kerel!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Binnenkort mag ik eens met de directeuren hier om tafel gaan zitten om mijn visie te geven over een aantal zaken en om te bekijken of ik dit tijdelijk dienstverband nog een vervolg kan gaan geven.
Voor nu kan ik even een middag rustig aan doen, nog een paar uur en dan sta ik weer mooi voetbal te kijken.
Dan zul je nog wel aan het hosselen komen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben een aap!
[..]
Je kan het kerel, als jij gaat slagen ga ik een chikie hosselen.
[..]
Suc6 ermee kerel!
Ja maar ik heb het geleerd denk ik, ik plaats vrouwen te hoog. Ze zijn net zoals mij alleen hebben ze iets andere lichaamsbouw. En sommige dingen verschillen een beetje. Maar de ziel is net zo zwak teer en kwetsbaar als die van mij. Jup jup het gaat me lukken kerel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:57 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dan zul je nog wel aan het hosselen komen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:15 schreef sproetjes het volgende:
ik ga werkenen vanavond voetbal in de fitness kijken, ben benieuwd of er nog mensen binnen zijn
Maakt niet uit alles valt te behosselen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:48 schreef Gezicht het volgende:
Argo, volgens mij is die Esmerallda iets te jong voor je.
die is 18.. volgens mij is ze iets te ervaren voor hem, ze is into heavy smquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:48 schreef Gezicht het volgende:
Argo, volgens mij is die Esmerallda iets te jong voor je.
Nu je het zegt ja...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die is 18.. volgens mij is ze iets te ervaren voor hem, ze is into heavy sm
Laat mensen eerst de basis maar eens beheersen voordat ze voor een verrijking gaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
justemquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laat mensen eerst de basis maar eens beheersen voordat ze voor een verrijking gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet uit ik overleef het wel.Tenzij ik haar slaaf moet zijn en ze mij lingerie setjes aan gaat doen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik overleef het wel.Tenzij ik haar slaaf moet zijn en ze mij lingerie setjes aan gaat doen!![]()
![]()
dat slaaf gedeelte kun je goed op rekenen... Maar lingerie? Ik vind het jamemr dat ik geen fotos uit KEL mag laten zien, maar ik dnek dat je danheel wat anders hadgepiept dan over lingeriequote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik overleef het wel.Tenzij ik haar slaaf moet zijn en ze mij lingerie setjes aan gaat doen!![]()
![]()
Makkelijk, het gaat me gewoon lukken. + als ik haar slaaf ben, hoef ik alleen te doen wat zij zegt. Dan ben ik minder zenuwachtig. Ik durf haar alleen niet te pm'e dat ik haar slaaf wel wil zijn! >.<quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat slaaf gedeelte kun je goed op rekenen... Maar lingerie? Ik vind het jamemr dat ik geen fotos uit KEL mag laten zien, maar ik dnek dat je danheel wat anders hadgepiept dan over lingerie![]()
je kunt haar niet aan
Gewoon doen man!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Makkelijk, het gaat me gewoon lukken. + als ik haar slaaf ben, hoef ik alleen te doen wat zij zegt. Dan ben ik minder zenuwachtig. Ik durf haar alleen niet te pm'e dat ik haar slaaf wel wil zijn! >.<
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Makkelijk, het gaat me gewoon lukken. + als ik haar slaaf ben, hoef ik alleen te doen wat zij zegt. Dan ben ik minder zenuwachtig. Ik durf haar alleen niet te pm'e dat ik haar slaaf wel wil zijn! >.<
Kun je mij trouwens ook in de OP zetten?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ben je nou een vent of niet? Nee heb je, een klap met de zweep kun je krijgen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Dankjewel vriend!
[..]
En hoe kan ik jou duidelijk maken/bewijzen dat ik niet trol hmm ?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:23 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Kun je mij trouwens ook in de OP zetten?
En zo hebben wij wat te doen om de tijd tot aan half 9 een beetje door te komen.quote:
Maar ik troll echt niet, ik zoek slechts tips hoe ik eens eindelijk een chick kan hosselen. Ik bedoel hoe doet deze baas het anders ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:39 schreef whitesosa het volgende:
[..]
En zo hebben wij wat te doen om de tijd tot aan half 9 een beetje door te komen.
Nu zijn je kijk-mij-zielig-zijn reacties niet meer leuk...quote:
Maar het is de waarheid, en daar kan ik niet omheen. Leuk of niet leuk. Dat jij de hele tijd Sproetjes wilt hosselen is ook niet leuk...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nu zijn je kijk-mij-zielig-zijn reacties niet meer leuk...
Dat maakt iemand sowieso niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nu zijn je kijk-mij-zielig-zijn reacties niet meer leuk...
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar het is de waarheid, en daar kan ik niet omheen. Leuk of niet leuk. Dat jij de hele tijd Sproetjes wilt hosselen is ook niet leuk...
Ik huil niet, ik zoek slechts een manier waarop ik het kan klaar spelen. Ik ga om 4 uur naar de sportschool dan komt het goed!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar hij doet tenminste iets, ipv alleen maar lopen janken.
Je huilt wel...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik huil niet, ik zoek slechts een manier waarop ik het kan klaar spelen. Ik ga om 4 uur naar de sportschool dan komt het goed!
Aah ok dan.quote:
Dealquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah ok dan.
En wat als ik wed dat ik nooit meer in dit topic op Fok! terug kom voordat ik een chick gehosseld heb ?
Ik heb dan wel een een hele kleine voorwaarden. Maar dat moet MPG voor mij dan waarmaken.
Moet ik echt zelf doen
Ik ben nerveuzer voor de finale, vanavond is meer voor de vorm eigenlijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:07 schreef Tassiepassie het volgende:
nerveus
nerveus
nerveus
![]()
Heb al de hele dag last van adhd achtige energievlagen,maar krijg wel veel gedaan zo![]()
Nu echt even relaxen en daarna ga ik strijken
Ja en in het volgende deel weer evenhard huilen, mooi nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Uh neen, eerst moet ik iets met MPG overleggen. En nee niet op fok. Dit topic alleen.
Ik beloof dat ik niet terug kom voordat ik een vriendin heb. Maar ik ben aan het wachten op MPG.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:09 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ja en in het volgende deel weer evenhard huilen, mooi niet
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Uh neen, eerst moet ik iets met MPG overleggen. En nee niet op fok. Dit topic alleen.
Nooit een ploeg onderschatten lieve schat....die fout maakte Italie ookquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:08 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik ben nerveuzer voor de finale, vanavond is meer voor de vorm eigenlijk
Ik voorspel 2-0 voor NL
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
0-3 voor Nederland hoop ik op.
Na het laatste fluitsignaal geloof ik pas dat we in de finale staan en dan is het eind van de week hopelijk snel in zicht. Ben wel echt benieuwd hoe de media het op gaat pakken.
Als ik de weddenschap neem, moet je wel eff in de wiki zetten. Dat Argo pas weer post als hij een vriendin heeft. En de weddenschap is aangegaan met de gevaarlijke schurk Ivo.quote:
Italië heeft gewoon te oude spelers!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nooit een ploeg onderschatten lieve schat....die fout maakte Italie ook![]()
Ik juich pas als er winst op het scorebord staat na afloop
In de aanloop naar de finale heb ik het overquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Nederland klopt Uruguay!
Bericht staat al klaar.
Ja maar wel doen zodat iedereen het goed kan zien. Maar Ivo is er niet meer om de weddenschap te sluiten. Dus ik win denk ik en mag alsnog blijven!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:17 schreef MPG het volgende:
Och, jee, ja, als jij daar gelukkig van wordt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de aanloop naar de finale heb ik het over.
Ivoooooooooooo please kom terugggquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja maar wel doen zodat iedereen het goed kan zien. Maar Ivo is er niet meer om de weddenschap te sluiten. Dus ik win denk ik en mag alsnog blijven!
de balquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Nederland - Duitsland, wat ging er in '74 mis?
Ik geef hem nog 7 minuten, zomaar weglopen bij zon deal.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ivoooooooooooo please kom teruggg
Sorry dat mag niet. Eerst wachten tot de tijd van die met Ivo verstreken is. En ik wed niet met Friezen. Sorry! En als ik het deed dan zou de weddenschap zijn dat ik niet in je Leeuwarden topic kom.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan ga ik hem wel met je aan, hoppa!
En nou wegwezen tot je ontmaagd bent!
Zo jammer, die kutsmoesjes van jou altijd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry dat mag niet. Eerst wachten tot de tijd van die met Ivo verstreken is. En ik wed niet met Friezen. Sorry!
Check de edit nog 2 minuten het hangt van Ivo af.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo jammer, die kutsmoesjes van jou altijd.
Tis nu wel al te laat!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:30 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik ben terug, der zijn mensen die werken he
14:23 + 7 minuten = 14:30quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik geef hem nog 7 minuten, zomaar weglopen bij zon deal.
post om 14:30quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:30 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik ben terug, der zijn mensen die werken he
We hebben geen tijd afgesproken
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
14:23 + 7 minuten = 14:30
[..]
Neen, de 30 is dan al bereikt. dus das te laat. Als ik zei ik wacht tot en met 14:30 dan klopte het. Maar ik zei ik wacht nog 7 minuten. Toen we de 30 bereikte waren die 7 minuten om.
post om 14:30
nisk te laat, je bent de zwakste schakel,je volgende post is met een foto van een vrouw die een volgeblafte condoom in haar hand heeft met daarin JOU zaad.
OPBOKKEN NU!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
14:23 + 7 minuten = 14:30
[..]
post om 14:30
nisk te laat, je bent de zwakste schakel,je volgende post is met een foto van een vrouw die een volgeblafte condoom in haar hand heeft met daarin JOU zaad.
OPBOKKEN NU!
je quoet faalt, jij faalt, je hebt niet gelijk, en iedereen die dit leest weet dat. Wederom een kutsmoes.quote:
Waar lees jij ontmaagd ? De deal was totdat ik een vriendin heb. Ik weet dat ik gelijk heb. Maarja ik zal de Fries maar zijn gelijk geven.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je quoet faalt, jij faalt, je hebt niet gelijk, en iedereen die dit leest weet dat. Wederom een kutsmoes.
BLIJF.. WEG....
Totdat je dus ontmaagd bent, en daar bewijs voor hebt.
Kusjes!
Je gaat de deal aan dus blijft weg... Er is eenzijdig tijd afgesroken en zo werkt een afspraak natuurlijk niet. Dan moeten beide partijen op de hoogte zijn, oprotten dus.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Waar lees jij ontmaagd ? De deal was totdat ik een vriendin heb. Ik weet dat ik gelijk heb. Maarja ik zal de Fries maar zijn gelijk geven.Zodat hij kan hosselen in het limbo topic. MPG ik vertrouw op jou heh vriend! Als Mpg trouwens zijn belofte niet nakomt post ik het volgende topic gewoon weer mee.
Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik het niet kan betalen om naar Limburg te komen momenteel, dus een vriendin in Limburg scoren zou erg dom zijn. Ik vind mensen ook lief, tof en knap zonder dat ik er per sé mijn piemel in hoef te stekenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Waar lees jij ontmaagd ? De deal was totdat ik een vriendin heb. Ik weet dat ik gelijk heb. Maarja ik zal de Fries maar zijn gelijk geven.Zodat hij kan hosselen in het limbo topic. MPG ik vertrouw op jou heh vriend! Als Mpg trouwens zijn belofte niet nakomt post ik het volgende topic gewoon weer mee.
JA ik ga hem nu toch aan, zolang jij over de deal begint moet ik wel posten. Het is totdat ik een vriendin heb. Dus geen ontmaagden etc. Tot laters! Ik schat tot over een dag of 4 laat het Nattermann en Gezicht wel weten dat zjin mijn fans!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:39 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Je gaat de deal aan dus blijft weg... Er is eenzijdig tijd afgesroken en zo werkt een afspraak natuurlijk niet. Dan moeten beide partijen op de hoogte zijn, oprotten dus.
heldquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2010 15:21 schreef yvonne het volgende:
Argo zou wegblijven uit het Limburg topic tot hij een vriendin heeft, maar zich niet aan die afspraak gehouden. Mail maar als je aan de vrouw bent.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
held
en een ban aanvragen als hij zich niet aan de deal houdt natuurlijk
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:42 schreef MPG het volgende:
Onderstaande tekst staat vanaf volgend topic in de OP:
* Op 6 juli heeft Argo plechtig beloofd niet eerder weer in deze reeks te posten voor hij een vriendin heeft. Zijn eerstvolgende post zal daarom pas komen als hij het bewijs voor het hebben van een vriendin heeft geleverd.
Nou ja, alleen in deze reeks???..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:42 schreef MPG het volgende:
Onderstaande tekst staat vanaf volgend topic in de OP:
* Op 6 juli heeft Argo plechtig beloofd niet eerder weer in deze reeks te posten voor hij een vriendin heeft. Zijn eerstvolgende post zal daarom pas komen als hij het bewijs voor het hebben van een vriendin heeft geleverd.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:53 schreef Tism het volgende:
[..]
Nou ja, alleen in deze reeks???..Kunnen we iig wel nog genieten van zijn geniale topics op FOK!..
MPG deze belofte kun je ook in de OP plaatsen..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:07 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik jou irl ga tegenkomen krijg je een dikke pakkert van me
feli!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:11 schreef nattermann het volgende:
Ik ben nu officieel hef- en reachtruckchauffeur
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:11 schreef nattermann het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:07 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:11 schreef nattermann het volgende:
wat dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb nog een belofte naar Tassie open staan voor als ik haar voor het eerst ga ontmoeten
Hij is de deal met mij aangegaanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:07 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:11 schreef nattermann het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nah ok dan is het teamwork en geldt hetzelfde voor jou
ik heb hem ferm toegesprokenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nah ok dan is het teamwork en geldt hetzelfde voor jou
Breken?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb hem ferm toegesproken
maar ik verwachtte toch al een stevige knuffel van jou als je meeten
Niet te stevig, dan breek ik je
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:26 schreef Tassiepassie het volgende:
*is druk bezig met kusjes lijstje bijwerken*
Ok,stevige knuf danquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Breken?
Schat ik kan heul veul hebben hooren een paar blauwe plekken maken niet veel uit als de toedracht daarvoor leuk was
Daarm is dat rubber ook zo ideaal.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Misschien kun je Michel een workshop geven![]()
Ik kom nu nog vaak los
mooi, kan er ook bij in de OPquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:32 schreef Tassiepassie het volgende:
Tassiepassie geeft kusjes bij eerste ontmoeting aan:
*Alexxxxx
*MPG
*Ivo1986
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ok,stevige knuf dan
[..]
Daarm is dat rubber ook zo ideaal.Hoe harder je los probeert te komen, heo strakekr het gaat zitten
![]()
Dat hoeft niet, zo is iedereen het straks gewoon weer vergetenquote:
Ik vergeet het niet hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat is prettig want ik probeer graag los te komen en ik vind het nog leuker als dat niet lukt
![]()
[..]
Dat hoeft niet, zo is iedereen het straks gewoon weer vergeten
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:39 schreef Tassiepassie het volgende:
![]()
Zo, ik ga strijken en daarna koken![]()
Iedereen die voetbal kijkt vanavond succes met de stress en hopelijk erna een feestje![]()
Voor de rest een fijne avond![]()
![]()
![]()
dag dag
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat is prettig want ik probeer graag los te komen en ik vind het nog leuker als dat niet lukt
![]()
[..]
Dat hoeft niet, zo is iedereen het straks gewoon weer vergeten
quote:
VOLBLAFFENquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:55 schreef MPG het volgende:
Owja, we moeten deze ff volblaffen, dan krijgen we de heldenOP.
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Pass me je adres dan.
En zorg dat je vent uit de buurt is![]()
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe. Maar ja, jij bent geen neger he.
Want?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Anders had ik dat adres allang in mijn PM gehad.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:20 schreef MPG het volgende:
Ik kan natuurlijk altijd nog beweren dat rifoki mijn kloon zou zijn....
Haha gefeliciteerd breur.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:11 schreef nattermann het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik vergeet het ook niet Tas
Ikheb 2 PMsvolblafverzoeken? ff kijken
Ja, je bent verliefdquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:08 schreef friekin_ het volgende:
Net met vriend gebeld.
Hihi. Ik zei vriend.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:08 schreef friekin_ het volgende:
Net met vriend gebeld.
Hihi. Ik zei vriend.
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:19 schreef Mini_rulez het volgende:
Elia lijkt op een dinobaby.
Men, ik ben nu al nerveus.
Have fun!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:27 schreef friekin_ het volgende:
Ik nok 'm naar de BBQ vol vuigheid. Wiet, worst, bier en voetbal.Doei!
Klinkt goed. Veel plezier!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:27 schreef friekin_ het volgende:
ja hoor, ze gaat weer een worst in haar mond stoppen...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:27 schreef friekin_ het volgende:
Oja, die had je ook nog! Jeugdsentiment.quote:
Neequote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:37 schreef postmortum het volgende:
weet iemand wat er gisteren in klb is gebeurd ?
ze winnen toch niet , omdat appelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben zo nerveus jongens.
Vanmorgen mijn vinger opengestoten
Middag met mes in bovenbeen gestoken![]()
Kont geschuurd langs iets af
Hand nogmaals flink gestoten..
Als we de dinale halen dan ben ik de rest van de week para
Ik wou zeggen kusje d'r op maar dat geldt niet voor al je verwondingen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:45 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:45 schreef the_legend_killer het volgende:
hij heeft een lekker kontje hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik wou zeggen kusje d'r op maar dat geldt niet voor al je verwondingen.
dat heb ik afgelopen weekend gedaanquote:
ja snap ik welquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik wou zeggen kusje d'r op maar dat geldt niet voor al je verwondingen.
Ja ik ga zometeen douchen en dan fijn weg hier. Sigaretten en bier slepen mij er wel doorheen vanavondquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:53 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik kreeg een vuvuzela bij de cola vandaag bij C1000
Heb de hele dag als een dolle driekus allerlei klusjes gedaan om de tijd maar om te krijgen![]()
Nu nog ff en dan al voorbeschouwing
amuseer jequote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja snap ik weldoe maar op mijn wang
[..]
Ja ik ga zometeen douchen en dan fijn weg hier. Sigaretten en bier slepen mij er wel doorheen vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:01 schreef postmortum het volgende:
gaan jullie op de markt in Sittard kijken ?Nee lekker thuis want heb last van mijn rug dus ik kan languit liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ok.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja snap ik weldoe maar op mijn wang
[..]
Ja ik ga zometeen douchen en dan fijn weg hier. Sigaretten en bier slepen mij er wel doorheen vanavond
Gezelligquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:00 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
amuseer je![]()
ohja! Michel gaat ook mee zaterdag
jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:37 schreef postmortum het volgende:
weet iemand wat er gisteren in klb is gebeurd ?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja![]()
er werd een medisch forum volgespammed met domme plaatjes en topics
en iet smet iemand die zijn zusje naakt had gezien, ne vervolgesn fotos van dat zusje ging posten, inclusief haar naam en hyves
Goooooooo uruguay!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik me net omkleden en ik doe geen oranje aan want dat is een ongelukskleur ( bijgeloof )
Ik blauw aanopeens van... wacht Uruguay speelt in het blauw
Nu echt weg
quote:
VUVUZELAAAAAAquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat zo'n vuzu.. vuvezu vuzeva KUTTOETER?
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat zo'n vuzu.. vuvezu vuzeva KUTTOETER?
Dat wordt ie inderdaad als je em in dat gat stopt waar de zon nooit schijnt.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat wordt ie inderdaad als je em in dat gat stopt waar de zon nooit schijnt.
quote:
niet op de mijne?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:34 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ga straks ook op me vuvuzela blazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |