JA ik ga hem nu toch aan, zolang jij over de deal begint moet ik wel posten. Het is totdat ik een vriendin heb. Dus geen ontmaagden etc. Tot laters! Ik schat tot over een dag of 4 laat het Nattermann en Gezicht wel weten dat zjin mijn fans!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:39 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Je gaat de deal aan dus blijft weg... Er is eenzijdig tijd afgesroken en zo werkt een afspraak natuurlijk niet. Dan moeten beide partijen op de hoogte zijn, oprotten dus.
heldquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2010 15:21 schreef yvonne het volgende:
Argo zou wegblijven uit het Limburg topic tot hij een vriendin heeft, maar zich niet aan die afspraak gehouden. Mail maar als je aan de vrouw bent.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
held
en een ban aanvragen als hij zich niet aan de deal houdt natuurlijk
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:42 schreef MPG het volgende:
Onderstaande tekst staat vanaf volgend topic in de OP:
* Op 6 juli heeft Argo plechtig beloofd niet eerder weer in deze reeks te posten voor hij een vriendin heeft. Zijn eerstvolgende post zal daarom pas komen als hij het bewijs voor het hebben van een vriendin heeft geleverd.
Nou ja, alleen in deze reeks???..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:42 schreef MPG het volgende:
Onderstaande tekst staat vanaf volgend topic in de OP:
* Op 6 juli heeft Argo plechtig beloofd niet eerder weer in deze reeks te posten voor hij een vriendin heeft. Zijn eerstvolgende post zal daarom pas komen als hij het bewijs voor het hebben van een vriendin heeft geleverd.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:53 schreef Tism het volgende:
[..]
Nou ja, alleen in deze reeks???..Kunnen we iig wel nog genieten van zijn geniale topics op FOK!..
MPG deze belofte kun je ook in de OP plaatsen..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:07 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik jou irl ga tegenkomen krijg je een dikke pakkert van me
feli!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:11 schreef nattermann het volgende:
Ik ben nu officieel hef- en reachtruckchauffeur
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:11 schreef nattermann het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:07 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:11 schreef nattermann het volgende:
wat dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb nog een belofte naar Tassie open staan voor als ik haar voor het eerst ga ontmoeten
Hij is de deal met mij aangegaanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:07 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |