Hmm maar ik wil echte liefde niet eff snel een vluggertje!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je hoeft er ook geen verstand van te hebben, gewoon misbruik maken van het feit dat ze aan het einde dronken én euforisch zijn.
yeah en dat gaat je lukken in 3 dagenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm maar ik wil echte liefde niet eff snel een vluggertje!
Dankjewel, kijk iemand die mij steunt!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef sproetjes het volgende:
[..]
yeah en dat gaat je lukken in 3 dagen
je hebt niks te willen tot je ontmaagd bent... zo en nu vrouwen regelenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef Argo het volgende:
[..]
echte liefde voor een kwartier, kost je 50 euro. En nu stoppen met huilen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ik doe mijn best. Maar ik weet nog steeds niet hoe! Ik durf gewoon nooit wat te zeggen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef solaire het volgende:
[..]
je hebt niks te willen tot je ontmaagd bent... zo en nu vrouwen regelen
chill out man zoiets heeft gewoon tijd nodig.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ik doe mijn best. Maar ik weet nog steeds niet hoe! Ik durf gewoon nooit wat te zeggen.
'We' is Limburg.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Al die mensen hier wonen te ver weg, maar jij woont dus VEEL te ver weg he?
Zo'n vraag?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:58 schreef solaire het volgende:
[..]
hier in Limburg kan dat zo maar gebeuren!
je kunt Mini_rulez wel uit LImburg halen, maar Limburg niet uit Mini_rulezquote:Op maandag 5 juli 2010 22:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
'We' is Limburg.Dit weekend maakte er nog iemand een grapje over mijn accent. Zolang dat gebeurt blijf ik een Limburger hoor.
sterktequote:Op maandag 5 juli 2010 22:59 schreef sproetjes het volgende:
ik ga ook slapen
heb even weer een terugval naar mn kutavond van zaterdag...![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:59 schreef sproetjes het volgende:
ik ga ook slapen
Hoe komt het?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:59 schreef sproetjes het volgende:
ik ga ook slapen
Nattermann ik kan chickies hosselen met warm weer!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:02 schreef nattermann het volgende:
Lekker koud buiten nu
Vanaf woensdag weer 30+ graden
Precies.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je kunt Mini_rulez wel uit LImburg halen, maar Limburg niet uit Mini_rulez
Ik ben in ieder geval eerlijk in mijn intenties!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ben niet snel zonder woorden, maar nu val ik stil, tjee wat direct![]()
![]()
quote:
Kom op Argo! Toon eens wat ballen jong! Gewoon DOEN, een blauwtje lopen boeit niet. Genoeg andere chickies!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Nattermann ik kan chickies hosselen met warm weer!
Ik ga slapen!
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kom op Argo! Toon eens wat ballen jong! Gewoon DOEN, een blauwtje lopen boeit niet. Genoeg andere chickies!
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben in ieder geval eerlijk in mijn intenties!
Neejj!quote:En aan je smilie te zien ben je redelijk into bdsm?![]()
Elke man heeft wel eens een blauwtje gelopenquote:Op maandag 5 juli 2010 23:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kom op Argo! Toon eens wat ballen jong! Gewoon DOEN, een blauwtje lopen boeit niet. Genoeg andere chickies!
Precies. Even slikken en weer doorgaan.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:15 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Elke man heeft wel eens een blauwtje gelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |