Hmm maar ik wil echte liefde niet eff snel een vluggertje!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je hoeft er ook geen verstand van te hebben, gewoon misbruik maken van het feit dat ze aan het einde dronken én euforisch zijn.
yeah en dat gaat je lukken in 3 dagenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm maar ik wil echte liefde niet eff snel een vluggertje!
Dankjewel, kijk iemand die mij steunt!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef sproetjes het volgende:
[..]
yeah en dat gaat je lukken in 3 dagen
je hebt niks te willen tot je ontmaagd bent... zo en nu vrouwen regelenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef Argo het volgende:
[..]
echte liefde voor een kwartier, kost je 50 euro. En nu stoppen met huilen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ik doe mijn best. Maar ik weet nog steeds niet hoe! Ik durf gewoon nooit wat te zeggen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef solaire het volgende:
[..]
je hebt niks te willen tot je ontmaagd bent... zo en nu vrouwen regelen
chill out man zoiets heeft gewoon tijd nodig.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ik doe mijn best. Maar ik weet nog steeds niet hoe! Ik durf gewoon nooit wat te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |