Ik ben een aap!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 05:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik konijn, dat zijn echte bazen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:31 schreef Gezicht het volgende:
PW's gingen me heel goed af. Ik heb weer wat positieve hoop gekregen.
Suc6 ermee kerel!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Binnenkort mag ik eens met de directeuren hier om tafel gaan zitten om mijn visie te geven over een aantal zaken en om te bekijken of ik dit tijdelijk dienstverband nog een vervolg kan gaan geven.
Voor nu kan ik even een middag rustig aan doen, nog een paar uur en dan sta ik weer mooi voetbal te kijken.
Dan zul je nog wel aan het hosselen komen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben een aap!
[..]
Je kan het kerel, als jij gaat slagen ga ik een chikie hosselen.
[..]
Suc6 ermee kerel!
Ja maar ik heb het geleerd denk ik, ik plaats vrouwen te hoog. Ze zijn net zoals mij alleen hebben ze iets andere lichaamsbouw. En sommige dingen verschillen een beetje. Maar de ziel is net zo zwak teer en kwetsbaar als die van mij. Jup jup het gaat me lukken kerel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:57 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dan zul je nog wel aan het hosselen komen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:15 schreef sproetjes het volgende:
ik ga werkenen vanavond voetbal in de fitness kijken, ben benieuwd of er nog mensen binnen zijn
Maakt niet uit alles valt te behosselen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:48 schreef Gezicht het volgende:
Argo, volgens mij is die Esmerallda iets te jong voor je.
die is 18.. volgens mij is ze iets te ervaren voor hem, ze is into heavy smquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:48 schreef Gezicht het volgende:
Argo, volgens mij is die Esmerallda iets te jong voor je.
Nu je het zegt ja...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die is 18.. volgens mij is ze iets te ervaren voor hem, ze is into heavy sm
Laat mensen eerst de basis maar eens beheersen voordat ze voor een verrijking gaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
justemquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laat mensen eerst de basis maar eens beheersen voordat ze voor een verrijking gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet uit ik overleef het wel.Tenzij ik haar slaaf moet zijn en ze mij lingerie setjes aan gaat doen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik overleef het wel.Tenzij ik haar slaaf moet zijn en ze mij lingerie setjes aan gaat doen!![]()
![]()
dat slaaf gedeelte kun je goed op rekenen... Maar lingerie? Ik vind het jamemr dat ik geen fotos uit KEL mag laten zien, maar ik dnek dat je danheel wat anders hadgepiept dan over lingeriequote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik overleef het wel.Tenzij ik haar slaaf moet zijn en ze mij lingerie setjes aan gaat doen!![]()
![]()
Makkelijk, het gaat me gewoon lukken. + als ik haar slaaf ben, hoef ik alleen te doen wat zij zegt. Dan ben ik minder zenuwachtig. Ik durf haar alleen niet te pm'e dat ik haar slaaf wel wil zijn! >.<quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat slaaf gedeelte kun je goed op rekenen... Maar lingerie? Ik vind het jamemr dat ik geen fotos uit KEL mag laten zien, maar ik dnek dat je danheel wat anders hadgepiept dan over lingerie![]()
je kunt haar niet aan
Gewoon doen man!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Makkelijk, het gaat me gewoon lukken. + als ik haar slaaf ben, hoef ik alleen te doen wat zij zegt. Dan ben ik minder zenuwachtig. Ik durf haar alleen niet te pm'e dat ik haar slaaf wel wil zijn! >.<
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Makkelijk, het gaat me gewoon lukken. + als ik haar slaaf ben, hoef ik alleen te doen wat zij zegt. Dan ben ik minder zenuwachtig. Ik durf haar alleen niet te pm'e dat ik haar slaaf wel wil zijn! >.<
Kun je mij trouwens ook in de OP zetten?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ben je nou een vent of niet? Nee heb je, een klap met de zweep kun je krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |