je kan je ook even vergrijpen aan je tarzan, van climaxen word je ook relaxedquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Godsamme! Niet stressen. Mens, ga je haar doen, ga je nagels verven, weetikveel! Zoek afleiding.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:56 schreef sproetjes het volgende:
[..]
je kan je ook even vergrijpen aan je tarzan, van climaxen word je ook relaxed
[..]
Gelijkwaardige vriendschappen tussen een man en een vrouw, zonder gevoelens van deze of gene, zijn een ware utopie.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, ik krijg wel weer lekker een dreun zo. Waarom kunnen vriendschappen nou nooit eens gewoon vriendschappen zijn?
Ga je fappen op foto's van meisjes van 16.quote:
[..]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wilde het haar al niet voorstellen.
tis zo hoorquote:
dat kan specifieker!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ga je fappen op foto's van meisjes van 16.
Tarzan is bijna dood. Gisteren weer een record gehaald
Goed plan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ga je fappen op foto's van meisjes van 16.
arme tarzanquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Tarzan is bijna dood. Gisteren weer een record gehaald
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:01 schreef sproetjes het volgende:
[..]
arme tarzanvolgens mij moet ik dan toch een nieuwe halen, als jij er records mee haalt
![]()
geef mij maar een echte (of die van mij is gewoon niks, dat kan ook)
mn ex versleet er zo'n 4 per jaar, sommige gingen maar een maand mee.. breekbaar spul, zowel de goedkope als de duurderequote:Op donderdag 1 juli 2010 16:01 schreef sproetjes het volgende:
[..]
arme tarzanvolgens mij moet ik dan toch een nieuwe halen, als jij er records mee haalt
![]()
Ik heb het allemaal ff niet meer gevolgd, maar hoe ging je sollicitatiegesprek?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:01 schreef sproetjes het volgende:
[..]
![]()
quote:
jezus, dan gebruik ik die van mij écht weinigquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn ex versleet er zo'n 4 per jaar, sommige gingen maar een maand mee.. breekbaar spul, zowel de goedkope als de duurdere
(ik bennog steeds op zoeknaar een baan bij Christine le Duc)
Ik heb de XL, echte aanraderquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:01 schreef sproetjes het volgende:
[..]
![]()
goedquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal ff niet meer gevolgd, maar hoe ging je sollicitatiegesprek?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:05 schreef sproetjes het volgende:
[..]
toch prefeer ik echt vleesch boven plastic
dit is toch zo een inkoppertje he....quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn ex versleet er zo'n 4 per jaar, sommige gingen maar een maand mee.. breekbaar spul, zowel de goedkope als de duurdere
(ik bennog steeds op zoeknaar een baan bij Christine le Duc)
Mwa. Dan moeten ze het wel kunnen. Tot nu toe is mijn Tarzan de beste onder de lakensquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:05 schreef sproetjes het volgende:
[..]
toch prefeer ik echt vleesch boven plastic
Afwachten dus. Gefeliciteerd in elk geval dat je door bentquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:04 schreef sproetjes het volgende:
[..]
goedben door! nu weer langgg wachten tot de volgende stap in september of zelfs november, en over start in 2011 is nog niks bekend, wanneer of hoe. klote bezuinigingen
ff kijken of ik mee kan met dat limburgs:quote:
dat is eigenlijk best wel eehmquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mwa. Dan moeten ze het wel kunnen. Tot nu toe is mijn Tarzan de beste onder de lakens
Het went. Ik hoop dat er verbetering aan komtquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:07 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dat is eigenlijk best wel eehm
klote?
Zijn ze in de VS niet te koop dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Uiteraard ligt de mijne nog in Nederland.
hier mag er ook wel weer eens wat gebeurenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het went. Ik hoop dat er verbetering aan komt
Ach, als je op een gegeven moment op springen staat, ik ken nog wel een vriend van me die ook nog klaar wil komen. Hij heet John.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hier mag er ook wel weer eens wat gebeurengoede seks is te lang geleden
en op mn tarzan ben ik ook wel uitgekeken
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach, als je op een gegeven moment op springen staat, ik ken nog wel een vriend van me die ook nog klaar wil komen. Hij heet John.
[..]
Ach, als je op een gegeven moment op springen staat, ik ken nog wel een vriend van me die ook nog klaar wil komen. Hij heet John.
AHHHHquote:j**. zegt:
hoi. ik heb ook zin in vanavond en ben zo zenuwachtig dat ik om de 10 minuten naar de wc moet, met moeite een ontbijtje naar binnen heb gekregen, en m'n planning in de soep loopt.![]()
ohjawelquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het is een reddingszwemmer, dat kun je toch niet afslaan???
Dat klinkt als een échte ventquote:
[..]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
![]()
Ivo: ze zijn hier wel te koop maar ik krijg een paar keer logees, die hoeven hem niet te vinden.
Which reminds me, ik moet nog even wat dingen van mijn computer afgooien.
Tuurlijk schatquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als jij met mij een date zou hebben zou je ook in je broek pissen.
RIFOKIquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
![]()
Ivo: ze zijn hier wel te koop maar ik krijg een paar keer logees, die hoeven hem niet te vinden.
Geloof me nou maar.quote:
Preutse Amerikanenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
![]()
Goed nieuws. Vandaag is jouw dag!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
RIFOKI
Zojuist goed nieuws gehad, ik mag woensdag op gesprek komen bij een vakantiepark in Weert voor een receptiebaan. Leuk!
quote:[..]
Geloof me nou maar.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:21 schreef vosss het volgende:
Weerterbergen?
Daar rij ik elke dag langs. Kunnen we carpoolen
Ik heb een Stiloquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Seks in de auto is niet mijn stylo.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
RIFOKI
Zojuist goed nieuws gehad, ik mag woensdag op gesprek komen bij een vakantiepark in Weert voor een receptiebaan. Leuk!
[..]
Geloof me nou maar.
quote:
Godsklere, pak die tarzan maar even want het gaat echt niet goed met je!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Misschien vind ik Limburgers gewoon niet geil. Daar al eens aan gedacht?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet op de eerste date, niet in de auto, daar gaat je zorgvuldig opgebouwde reputatie hier
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Misschien vind ik Limburgers gewoon niet geil. Daar al eens aan gedacht?
Verder ben ik nog steeds dezelfde sloerie die het niet vies, heet, zweterig, nat en vaak genoeg kan zijn.
hahaahahahahahaquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Klaarkomen op mijn eigen lederen bekleding
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Neequote:Op donderdag 1 juli 2010 16:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Misschien vind ik Limburgers gewoon niet geil. Daar al eens aan gedacht?
quote:Verder ben ik nog steeds dezelfde sloerie die het niet vies, heet, zweterig, nat en vaak genoeg kan zijn.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Toen ik klein was had ik zomersproetjesquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:24 schreef sproetjes het volgende:
[..]
heb jij ook sproetjes? bij mannen vind ik dat meestal niet zo cute
Speaking of which, ik ga even een koude douche nemen oid. Of ik ga poetsen. Ik ga iig iets doen waardoor ik mijn energie kwijt kanquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:24 schreef sproetjes het volgende:
[..]
heb jij ook sproetjes? bij mannen vind ik dat meestal niet zo cute
elaborate....quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Limburgers zijn heel geil. Ik kan het weten.
Jij woont in Utrecht.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Limburgers zijn heel geil. Ik kan het weten.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jij woont in Utrecht.![]()
Geef mij maar Brabanders.
Bij mij hielp bodypump van de week prima.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Speaking of which, ik ga even een koude douche nemen oid. Of ik ga poetsen. Ik ga iig iets doen waardoor ik mijn energie kwijt kan
Vind jij het niet zwaar om een relatie te hebben terwijl jij in USA zit?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Bij mij hielp bodypump van de week prima.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:30 schreef friekin_ het volgende:
Zouden 3 cd's genoeg zijn voor de autoritvoor het geval we allebei zo verlegen zijn dat we niet praten?
Met een Limburger.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dan maak ik nog wat cd's met geile negermuziek. Barry White enzoquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Weert - A'dam, das 2 uur ofzo? dan is 3 zat. Alhoewel, er is ook een terugrit.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dan maak ik nog wat cd's met geile negermuziek. Barry White enzo
Het valt eigenlijk wel mee.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vind jij het niet zwaar om een relatie te hebben terwijl jij in USA zit?
Afspraken?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het valt eigenlijk wel mee.We hebben wel afspraken gemaakt.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:34 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb dus een auto...
Slechtste topic ooit.
HOW MANY LICKS!quote:
Whehe, aan die eerste dacht ik net ook.quote:
Fatalist.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:43 schreef solaire het volgende:
ben ik nu echt de enige die over een week weer een tranen waterval voelt aankomen??
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:43 schreef solaire het volgende:
ben ik nu echt de enige die over een week weer een tranen waterval voelt aankomen??
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:45 schreef sproetjes het volgende:
[..]
krijg er zo waar nog grind zin van ook
ik hoop dat je gelijk hebt maar dat is niet wat je twee weken terug zeiquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Laat me even lekker ja. Ik voel ook weer eens iets voor het eerst in een jaar.
dramaking dan wel hequote:Op donderdag 1 juli 2010 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Drama queen.![]()
Deze gaat haar niet teleurstellen. Mits het is wie ik denk dat het is.
Hier ookquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:47 schreef sproetjes het volgende:
KEI harde knal hier zojuist
schrok me dood
wtf was dat
hier ookquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:47 schreef sproetjes het volgende:
KEI harde knal hier zojuist
schrok me dood
wtf was dat
Ik ben nog tot half negen thuis hoorquote:
Wie komt er uit Weert?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Weert - A'dam, das 2 uur ofzo? dan is 3 zat. Alhoewel, er is ook een terugrit.
Hier ook door verschillende mensen gehoord... omgeving Valkenburg!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:57 schreef Gezicht het volgende:
Ik lees van alles van een enorme knal in de omgeving Geleen... Zelf niks meegekregen in Elsloo maar ik had m'n muziek keihard op.M'n broertje zegt wel iets te hebben gehoord...
Een paar dagen geleden heb ik het ook gehoord, op een middag, der was toen het vermoeden dat de knal van een lijm silo op Haefland kwam, echter vond de brandweer niets, alles zat er nog in etc. Zeer waarschijnlijk hetzelfde verschijnsel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:10 schreef sproetjes het volgende:
http://www.l1.nl/content/4634302
niet alleen in zuid limburg dus, n00bs
Dat ja, ik ga eff een nieuwe telefoon uit zoeken in Heerlenquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:55 schreef sproetjes het volgende:
iedereen is eten ofzo denk ik?of natuurlijk klaar met fok!ken @ work
Kees!quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:57 schreef sproetjes het volgende:
ah lekkerik wil ook nog steeds aan t water liggen
ik vermaak me ondertussen met
Probleemwijken - Alle afleveringen _O_
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, want ik woon in Limburgquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij moet je een ander topic opzoeken dan
Niet gaan, en meegaan naar 90's.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:24 schreef sproetjes het volgende:
ja hoorvriendin zegt af voor de 80's morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het kan niet altijd feest zijnquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Tasja ik zal de tijd nemen voor je om je grondig te verwennen hoor. Ik wil het niet anders!
Of hou je meer van vluggertjes vind ik ook best ('k ben heel flexibel)
ohja dat was dit weekendquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel warm hier in huis.
Ik denk dat ik dit weekend Stereo Sunday maar oversla en aan het zwembad gaan liggen.
gelukkig heb ik een mooiequote:Op donderdag 1 juli 2010 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel ieder jaar weer opvallend dat mensen met lelijke tattoo's rondlopen.
Die kan ik ook wel waarderen. Twijfel zelf ook nog steeds of ik er een moet laten zetten.quote:
truequote:Op donderdag 1 juli 2010 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kan ik ook wel waarderen. Twijfel zelf ook nog steeds of ik er een moet laten zetten.
Maar sommige ongeïnspireerde tribals zijn om te huilen.
Pff gewoon je lichaam volmakenquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kan ik ook wel waarderen. Twijfel zelf ook nog steeds of ik er een moet laten zetten.
Maar sommige ongeïnspireerde tribals zijn om te huilen.
jij gaat gewoon te snel :pquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pff gewoon je lichaam volmaken
Grr ik ben nu al een week aan het wachten op een nieuwe afspraak voor mijn armen voor de rest
Maar ik heb weer een mooie gezienquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:56 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jij gaat gewoon te snel :p
ging jij nog naar de 80's morgen?
gezien? je moet niks zienquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar ik heb weer een mooie gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:50 schreef Gezicht het volgende:
Al weer over de helft van het topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat begint vervelend te worden?KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:52 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik ben weer terug van Heerlen, zonder nieuwe telefoon
je had mij even te tijd moeten geven voor op msn te komenquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:59 schreef sproetjes het volgende:
[..]
gezien? je moet niks zienlaten tekenen man!
en je hebt geen antwoord gegeven
quote:
Nou mijn oude Samsung Omnia was gaar en kapot ingeleverd (verzekerdquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Watskeburt?
Niet kunnen kiezen? Of keuze niet voorradig?
Wat zoek je eigenlijk?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:57 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nou mijn oude Samsung Omnia was gaar en kapot ingeleverd (verzekerd).
Begin deze week werd ik opgebeld dat ik een ander kan komen uitzoeken (vergelijkbare), mooi ik er vanaaf heen. Heeft de reparateur de telefoon nog niet vrijgegeven terwijl ze het wel gemaild hebben naar de winkel...
Dus morgen belt een maat van me (die werkt er) boos naar de reparateur, hopelijk belt hij op tijd en kan ik em morgen om 9 uur meteen halen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Probleemwijken zijn juist gezellig leuk
Je vergeet muziekquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuinstoelen voor oppe stoep, buren erbij, krat bier, tuut chips, en je!
Ach kut morgen is het vrijdag maja dan maar eff de winkel binnen wippen voordat ik naar het Pancratiusplein loopquote:
Ach ja, heb een leentoestel met internetquote:
quote:
Dat is geen leuke muziekquote:
quote:
Het komt goedquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:03 schreef friekin_ het volgende:
Mijn onderburen:
"Jezus Marij waar heb je last van jij bent altijd het toonbeeld van chill en nu ben je echt helemaal zo van aaahhh woe woe woe bla bla"
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:03 schreef friekin_ het volgende:
Mijn onderburen:
"Jezus Marij waar heb je last van jij bent altijd het toonbeeld van chill en nu ben je echt helemaal zo van aaahhh woe woe woe bla bla"
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb ook kriebels.. Nederland - Brazilie
Ja man. Hopelijk morgenmiddag met the gang bij elkaarquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Das maar voetbal. En een aanleiding tot zuipen. Linksom of rechtsom.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]Daar doe ik niet aan.
Zojuist de voegen van de tegels met een tandenborstel gedaan
quote:
Ze praat teveel met julliequote:Op donderdag 1 juli 2010 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Jezus Marij waar heb je last van jij bent altijd het toonbeeld van chill en nu ben je echt helemaal zo van aaahhh woe woe woe bla bla
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze praat teveel met jullie
quote:
quote:
Op het werk is hij verdwenen na een fractie van een secondequote:Op donderdag 1 juli 2010 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Zinloos.
- topics gaan te snel
- er is nu zo'n geil 'volg topic'-knopje
op je werk moet je ook werken!quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:30 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Op het werk is hij verdwenen na een fractie van een seconde
Morgen zal ze vast helemaal in de wolken zijn.quote:
Misschien komt die mee naar de 90'squote:Op donderdag 1 juli 2010 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen zal ze vast helemaal in de wolken zijn.
en ons waarschijnlijk voorzien van allerhande details
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:34 schreef sproetjes het volgende:
hahahahah die cora uit die aflevering probleemwijken - duindorp
doet me echt aan mn ex schoonmoeder denken, die leek daar wel een beetje op (al was dat geen tokkie, maar qua uiterlijk)
ohgod kampvolkquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moest bij die youtube die ik postte aan mn ex-schoonouders denken.
Laten we het daar maar niet meer over hebbenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:36 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ohgod kampvolk![]()
wat heb jij voor een chick gedate dan?![]()
quote:trouwens! godver hey, venlo ligt echt helemaal open he! had je me ook wel ff mogen vertellen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:39 schreef postmortum het volgende:
weet iemand als ik de trein van venlo naar dusseldorf pak waar in Duitsland ik moet overstappen?
Sorry ik kan je niet helpenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:39 schreef postmortum het volgende:
weet iemand als ik de trein van venlo naar dusseldorf pak waar in Duitsland ik moet overstappen?
neequote:Op donderdag 1 juli 2010 20:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet meer over hebben![]()
[..]
Ja, ik word er zelf ook knettergek van. Dacht dat dat al bekend was
.
ok ty , wordt dat ook omgeroepen in de trein zelf / Zullen genoeg toeristen van venlo naar dusseldorf gaan ljkt mijquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, in kaldenkerken, het eerste station over de grens.
En misschien nog een keer in monchengladbach, maar dat weet ik niet zeker, vroeger reed 'ie van venlo nog rechtstreeks naar dusseldorf.
Niet op de zaken vooruitlopen jongen. Doe ik ook niet. Al wenste mijn moeder me net succesquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien komt die mee naar de 90's
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:42 schreef postmortum het volgende:
[..]
ok ty , wordt dat ook omgeroepen in de trein zelf / Zullen genoeg toeristen van venlo naar dusseldorf gaan ljkt mij
je komt nu dus niet meer om 22:00 in Amsterdam he?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:43 schreef friekin_ het volgende:
Nou. Ik ben gedouched van top tot teen met lavendel en shit en nu zit ik hier met een handdoek op mijn hoofd en ik durf niet meer.
ok vorige keer moest ik van de ns via arnhem naar bremen , kut hispeedquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Denk het wel. Van venlo naar kaldenkerken is een ouwe kutboemel. Daarna heb je zoiets hips als die veoliadingen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
ok vorige keer moest ik van de ns via arnhem naar bremen , kut hispeed
de efteling , alleen echte bazen neemen hun date daar naartoequote:Op donderdag 1 juli 2010 20:45 schreef friekin_ het volgende:
Hehe
Ik moet om 10 over half 10 de trein pakken naar Tilburg.
danpas?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:45 schreef friekin_ het volgende:
Hehe
Ik moet om 10 over half 10 de trein pakken naar Tilburg.
Dan moet die toch wel heeeel leuk zijn wil ik daar naartoe gaan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
de efteling , alleen echte bazen neemen hun date daar naartoe
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:43 schreef friekin_ het volgende:
Nou. Ik ben gedouched van top tot teen met lavendel en shit en nu zit ik hier met een handdoek op mijn hoofd en ik durf niet meer.
Paradiso gooit om half 12 de zaal openquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
danpas?heel veel succes ne plezier iig
gaatgoed komen
Als ze straks los komt dan gaat het weer vanzelf.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar is dat meisje van die vuige praat gebleven? Je gaat me toch niet vertellen dat je eigenlijk maar een lief klein verlegen meisje bent he?
Klein!!!??!?!?! 75D jongeh.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar is dat meisje van die vuige praat gebleven? Je gaat me toch niet vertellen dat je eigenlijk maar een lief klein verlegen meisje bent he?
quote:
Vanaf het station in Venlo richting de stad rijden, verkeerslichten rechtsaf, rotonde linksaf, eerste straat rechts en je staat voor het regiobureau in de Rijnbeekstraatquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:41 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nee![]()
werd er helemaal gek van
dat moet je mij niet laten doen, was al nerveus en dan ook nog door een stad die half open ligt zodat ik niet gewoon dom naar tomtom kan luisteren
ik kwam anders aan gereden, heul moeilijk enzeauquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:55 schreef nattermann het volgende:
[..]
Vanaf het station in Venlo richting de stad rijden, verkeerslichten rechtsaf, rotonde linksaf, eerste straat rechts en je staat voor het regiobureau in de Rijnbeekstraat
welk kampliedje , ik heb een cd gebrand : alle 13 Kamper + 3 Pauperquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:54 schreef sproetjes het volgende:![]()
![]()
wel met dat kampliedje op de achtergrond he
en een beetje kankerkachel roepen enzo
Dat probleem had ik toen ik gewoon de bordjes met "Politie" volgde. Helemaal omgeredenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:56 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik kwam anders aan gereden, heul moeilijk enzeau
heb et wel gevonden hoor! alleen stuurde rot tomtom me bij de rotonde naar rechts, terwijl t gewoon links lag
Mooi beroepquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:59 schreef postmortum het volgende:
Politie![]()
Sorry was een reflex uit mijn jeugd
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:54 schreef sproetjes het volgende:![]()
![]()
wel met dat kampliedje op de achtergrond he
en een beetje kankerkachel roepen enzo
ligt eraan , ik heb respect voor de rechercheen de mensen van de zedenpolitie , maar niet voor de agenten die mij bij het voetbal moeten fouilleren tot in mijn sokkenquote:
Dan doe je volgens mij iets verkeerdquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
ligt eraan , ik heb respect voor de rechercheen de mensen van de zedenpolitie , maar niet voor de agenten die mij bij het voetbal moeten fouilleren tot in mijn sokken
handuuuuugquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat probleem had ik toen ik gewoon de bordjes met "Politie" volgde. Helemaal omgereden
Proficiat trouwensAls je nog opdrachten van kwartiel 1 t/m 6 moet hebben, roep maar
Alles staat nog op mijn harde schijfquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:23 schreef sproetjes het volgende:
[..]
handuuuuug
word wel pas 2011 v oor mij he
bewaren! of alvast oversturen naar mijquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Alles staat nog op mijn harde schijf
Waarom deel je dat nu mede, snap et eff nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:47 schreef postmortum het volgende:
Een IDMUOEBSEDEFVM is een "Iemand-die-mijn-username-op-een-briefje-schrijft-en-daar-een-foto-van-maakt"
verkeerde topic hahaquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:51 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Waarom deel je dat nu mede, snap et eff niet
Wie niet..quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:58 schreef postmortum het volgende:
eigenlijk wil ik zo'n briefje van tassie haha
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:58 schreef postmortum het volgende:
eigenlijk wil ik zo'n briefje van tassie haha
zal i haar een pletterpet geven?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wil iedereen wel. Daar moet je hard voor werken, kerel.
Das van Heinekenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:04 schreef postmortum het volgende:
[..]
zal i haar een pletterpet geven?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:05 schreef postmortum het volgende:
ik ben weg vi kijken en ik zie jullie maandag of zo weer, als de date etc goed gaat
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:09 schreef sproetjes het volgende:
nog steeds warmen ik verveel me
heb wel een leuk gesprek met een interessante manskerel
Hier hetzelfde. Alleen het gesprek was met een vrouwquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:09 schreef sproetjes het volgende:
nog steeds warmen ik verveel me
heb wel een leuk gesprek met een interessante manskerel
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:14 schreef limbolandjgirl het volgende:
Wie gaat er zondag ook naar het OLS?!
Nog nooit geweestquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:14 schreef limbolandjgirl het volgende:
Wie gaat er zondag ook naar het OLS?!
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |