Ja, ik krijg wel weer lekker een dreun zo. Waarom kunnen vriendschappen nou nooit eens gewoon vriendschappen zijn?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat een klootzak dan. Hij moet lekker in een hoekje wegkwijnen, en jou niet lastig vallen met dat soort gevoelens.
Dat is tussen 2 sexe zeldzaam.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, ik krijg wel weer lekker een dreun zo. Waarom kunnen vriendschappen nou nooit eens gewoon vriendschappen zijn?
quote:John zegt:
vind je hem leuk ?
M. zegt:
J***?
John zegt:
ja
M. zegt:
Ja.
John zegt:
ok dan weet ik dat
quote:
ja, jammer inderdaad...quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, ik krijg wel weer lekker een dreun zo. Waarom kunnen vriendschappen nou nooit eens gewoon vriendschappen zijn?
nee hoor.. . bijna al mn vrienden zijn vrouwelijk, de enige mannelijke vrienden die ik heb ken ik via het voertuigwereldje... Maar goed ik schijn zlef danook een half wijf te zijnquote:
quote:
Niet bij de pakkenneer gaan zitten, die John heeft de vriendschap nooit als enkel vriendschap bedoeld.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik word er zelf een bietje butje van.
daarom juist... niet leuk als je er achter komt dat een van je vrienden niet oprecht naar je was...quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:28 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Niet bij de pakkenneer gaan zitten, die John heeft de vriendschap nooit als enkel vriendschap bedoeld.
Ik heb tonnen mannelijke vrienden. En 1 keer in de zoveel tijd krijg ik ineens liefdesverklaringen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, jammer inderdaad...
[..]
nee hoor.. . bijna al mn vrienden zijn vrouwelijk, de enige mannelijke vrienden die ik heb ken ik via het voertuigwereldje... Maar goed ik schijn zlef danook een half wijf te zijnMisschien datik daarom op lesbische/bisexuele vrouwen val
![]()
[..]
Krijg net een leuke sms![]()
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:44 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nah t keldertje is niks voor mij
ik ben heus lief!
waarom in een boooomquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:50 schreef MPG het volgende:
Vooruit dan.
Sproetjes en Ivo, sitting in a tree ........
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:51 schreef friekin_ het volgende:
HEE HALLO IK HEB EEN DATE VANAVOND EN IK ZIT HIER IN DE STRESS GEEF ME GVD EENS WAT AANDACHT.
Stel je wat aan zegquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:51 schreef friekin_ het volgende:
HEE HALLO IK HEB EEN DATE VANAVOND EN IK ZIT HIER IN DE STRESS GEEF ME GVD EENS WAT AANDACHT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |