quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]Daar doe ik niet aan.
Zojuist de voegen van de tegels met een tandenborstel gedaan
quote:
Ze praat teveel met julliequote:Op donderdag 1 juli 2010 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Jezus Marij waar heb je last van jij bent altijd het toonbeeld van chill en nu ben je echt helemaal zo van aaahhh woe woe woe bla bla
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze praat teveel met jullie
quote:
quote:
Op het werk is hij verdwenen na een fractie van een secondequote:Op donderdag 1 juli 2010 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Zinloos.
- topics gaan te snel
- er is nu zo'n geil 'volg topic'-knopje
op je werk moet je ook werken!quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:30 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Op het werk is hij verdwenen na een fractie van een seconde
Morgen zal ze vast helemaal in de wolken zijn.quote:
Misschien komt die mee naar de 90'squote:Op donderdag 1 juli 2010 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen zal ze vast helemaal in de wolken zijn.
en ons waarschijnlijk voorzien van allerhande details
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:34 schreef sproetjes het volgende:
hahahahah die cora uit die aflevering probleemwijken - duindorp
doet me echt aan mn ex schoonmoeder denken, die leek daar wel een beetje op (al was dat geen tokkie, maar qua uiterlijk)
ohgod kampvolkquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moest bij die youtube die ik postte aan mn ex-schoonouders denken.
Laten we het daar maar niet meer over hebbenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:36 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ohgod kampvolk![]()
wat heb jij voor een chick gedate dan?![]()
quote:trouwens! godver hey, venlo ligt echt helemaal open he! had je me ook wel ff mogen vertellen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:39 schreef postmortum het volgende:
weet iemand als ik de trein van venlo naar dusseldorf pak waar in Duitsland ik moet overstappen?
Sorry ik kan je niet helpenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:39 schreef postmortum het volgende:
weet iemand als ik de trein van venlo naar dusseldorf pak waar in Duitsland ik moet overstappen?
neequote:Op donderdag 1 juli 2010 20:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet meer over hebben![]()
[..]
Ja, ik word er zelf ook knettergek van. Dacht dat dat al bekend was
.
ok ty , wordt dat ook omgeroepen in de trein zelf / Zullen genoeg toeristen van venlo naar dusseldorf gaan ljkt mijquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, in kaldenkerken, het eerste station over de grens.
En misschien nog een keer in monchengladbach, maar dat weet ik niet zeker, vroeger reed 'ie van venlo nog rechtstreeks naar dusseldorf.
Niet op de zaken vooruitlopen jongen. Doe ik ook niet. Al wenste mijn moeder me net succesquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien komt die mee naar de 90's
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:42 schreef postmortum het volgende:
[..]
ok ty , wordt dat ook omgeroepen in de trein zelf / Zullen genoeg toeristen van venlo naar dusseldorf gaan ljkt mij
je komt nu dus niet meer om 22:00 in Amsterdam he?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:43 schreef friekin_ het volgende:
Nou. Ik ben gedouched van top tot teen met lavendel en shit en nu zit ik hier met een handdoek op mijn hoofd en ik durf niet meer.
ok vorige keer moest ik van de ns via arnhem naar bremen , kut hispeedquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Denk het wel. Van venlo naar kaldenkerken is een ouwe kutboemel. Daarna heb je zoiets hips als die veoliadingen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
ok vorige keer moest ik van de ns via arnhem naar bremen , kut hispeed
de efteling , alleen echte bazen neemen hun date daar naartoequote:Op donderdag 1 juli 2010 20:45 schreef friekin_ het volgende:
Hehe
Ik moet om 10 over half 10 de trein pakken naar Tilburg.
danpas?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:45 schreef friekin_ het volgende:
Hehe
Ik moet om 10 over half 10 de trein pakken naar Tilburg.
Dan moet die toch wel heeeel leuk zijn wil ik daar naartoe gaan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
de efteling , alleen echte bazen neemen hun date daar naartoe
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:43 schreef friekin_ het volgende:
Nou. Ik ben gedouched van top tot teen met lavendel en shit en nu zit ik hier met een handdoek op mijn hoofd en ik durf niet meer.
Paradiso gooit om half 12 de zaal openquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
danpas?heel veel succes ne plezier iig
gaatgoed komen
Als ze straks los komt dan gaat het weer vanzelf.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar is dat meisje van die vuige praat gebleven? Je gaat me toch niet vertellen dat je eigenlijk maar een lief klein verlegen meisje bent he?
Klein!!!??!?!?! 75D jongeh.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar is dat meisje van die vuige praat gebleven? Je gaat me toch niet vertellen dat je eigenlijk maar een lief klein verlegen meisje bent he?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |