quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach, als je op een gegeven moment op springen staat, ik ken nog wel een vriend van me die ook nog klaar wil komen. Hij heet John.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
![]()
Ivo: ze zijn hier wel te koop maar ik krijg een paar keer logees, die hoeven hem niet te vinden.
Which reminds me, ik moet nog even wat dingen van mijn computer afgooien.
Tuurlijk schatquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als jij met mij een date zou hebben zou je ook in je broek pissen.
RIFOKIquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
![]()
Ivo: ze zijn hier wel te koop maar ik krijg een paar keer logees, die hoeven hem niet te vinden.
Geloof me nou maar.quote:
Preutse Amerikanenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
![]()
Goed nieuws. Vandaag is jouw dag!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
RIFOKI
Zojuist goed nieuws gehad, ik mag woensdag op gesprek komen bij een vakantiepark in Weert voor een receptiebaan. Leuk!
quote:[..]
Geloof me nou maar.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:21 schreef vosss het volgende:
Weerterbergen?
Daar rij ik elke dag langs. Kunnen we carpoolen
Ik heb een Stiloquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Seks in de auto is niet mijn stylo.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
RIFOKI
Zojuist goed nieuws gehad, ik mag woensdag op gesprek komen bij een vakantiepark in Weert voor een receptiebaan. Leuk!
[..]
Geloof me nou maar.
quote:
Godsklere, pak die tarzan maar even want het gaat echt niet goed met je!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Misschien vind ik Limburgers gewoon niet geil. Daar al eens aan gedacht?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet op de eerste date, niet in de auto, daar gaat je zorgvuldig opgebouwde reputatie hier
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Misschien vind ik Limburgers gewoon niet geil. Daar al eens aan gedacht?
Verder ben ik nog steeds dezelfde sloerie die het niet vies, heet, zweterig, nat en vaak genoeg kan zijn.
hahaahahahahahaquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Klaarkomen op mijn eigen lederen bekleding
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Neequote:Op donderdag 1 juli 2010 16:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Misschien vind ik Limburgers gewoon niet geil. Daar al eens aan gedacht?
quote:Verder ben ik nog steeds dezelfde sloerie die het niet vies, heet, zweterig, nat en vaak genoeg kan zijn.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Toen ik klein was had ik zomersproetjesquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:24 schreef sproetjes het volgende:
[..]
heb jij ook sproetjes? bij mannen vind ik dat meestal niet zo cute
Speaking of which, ik ga even een koude douche nemen oid. Of ik ga poetsen. Ik ga iig iets doen waardoor ik mijn energie kwijt kanquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:24 schreef sproetjes het volgende:
[..]
heb jij ook sproetjes? bij mannen vind ik dat meestal niet zo cute
elaborate....quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Limburgers zijn heel geil. Ik kan het weten.
Jij woont in Utrecht.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Limburgers zijn heel geil. Ik kan het weten.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jij woont in Utrecht.![]()
Geef mij maar Brabanders.
Bij mij hielp bodypump van de week prima.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Speaking of which, ik ga even een koude douche nemen oid. Of ik ga poetsen. Ik ga iig iets doen waardoor ik mijn energie kwijt kan
Vind jij het niet zwaar om een relatie te hebben terwijl jij in USA zit?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Bij mij hielp bodypump van de week prima.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:30 schreef friekin_ het volgende:
Zouden 3 cd's genoeg zijn voor de autoritvoor het geval we allebei zo verlegen zijn dat we niet praten?
Met een Limburger.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jij woont in Utrecht.![]()
Geef mij maar Brabanders.
Je hebt gelijk. Dan maak ik nog wat cd's met geile negermuziek. Barry White enzoquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Weert - A'dam, das 2 uur ofzo? dan is 3 zat. Alhoewel, er is ook een terugrit.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dan maak ik nog wat cd's met geile negermuziek. Barry White enzo
Het valt eigenlijk wel mee.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vind jij het niet zwaar om een relatie te hebben terwijl jij in USA zit?
Afspraken?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het valt eigenlijk wel mee.We hebben wel afspraken gemaakt.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:34 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb dus een auto...
Slechtste topic ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |