Het begon allemaal afgelopen zaterdag. Voor de praktiserende Christen een rustdag, voor je boy BMA een dag om eindelijk een echte man te worden. Ik wil daar ook even tussen melden dat dit topic tevens op waarheid berust. Het was een bloedhete, maar prachtig mooie dag, met een mooie blauwe lucht, waar ik eindelijk voor het eerst in mijn autisten-leven een meisje heb kunnen regelen voor een date.
Ik stapte rond een uur of één in de middag in mijn mooie Seat Ibiza, met chroom aan de buitenkant, en lederen bekleding aan de binnenkant. Dit heeft mij weliswaar een fortuin gekost, maar niks mocht ontbreken om indruk te maken op het jonge vrouwelijke volk.
Ik reed een tijdje op de A12 richting 's Gravenhage om het meisje van 14 jaar oud op te halen. Helaas zaten er wat oudere mensen die veel op de linkerbaan bleven zitten waardoor ik niet lekker door kon rijden. Deze mensen moeten wat mij betreft hun rijbewijs per direct inleveren. Maar even dat terzijde. Ik ben bijna aangekomen bij het meisje (TS is zelf 22). Ze was alleen thuis, zoals we hadden afgesproken, en ik had mijn Durex Fetherlite condooms meegenomen want ik voelde aan alles dat dit een spannende dag zou worden.
Ze vroeg of ik even binnen wilde komen en wat te drinken wou hebben. Ik keek goed om me heen of dit geen val van Chris Hansen of Alberto was. Maar ik kon geen camera's ontdekken. Het meisje zei dat ze geen bier meer had, maar dat vond ik niet erg. Ik hou niet zo van bier. Gelukkig had ze wel malibu en nog wat cola light, waardoor ik malibu-cola heb mogen drinken. Ik mocht niet teveel daarvan drinken want ik moest natuurlijk nog autorijden.
We begonnen een beetje te zoenen bij haar op de bank. Mijn tong ging op en neer in haar kleine mondje en ik likte haar volle zachte en natte lippen. Terwijl ik in mijn gedachte dacht dat ik eindelijk een man zou worden, pakte ze mijn hand en plaatste die tegen haar borsten. Ik begon ze een beetje te kneden terwijl ik nog met haar aan het zoenen was. Mijn linkerhand ging onder haar truitje, en ze maakte haar BH los zodat ik goed bij haar tepeltjes kon komen. Ik kwam al bijna klaar van de gedachte dat ik aan haar tepel zat, maar ik kon me gelukkig bedwingen. Ik streelde met mijn andere hand langzaam verder naar beneden tot haar broekje. Ik begon een beetje bewegingen te maken met die hand en ik hoorde haar zachtjes kreunen terwijl ze op mijn lippen beet. Ik kon haar vocht al door haar broekje voelen en wilde mijn hand plaatsen in haar broekje.
Ze stopte plots met zoenen en vroeg of ik niet een spannend plekje wist in de buurt. Ik zei dat ik wel ruimte kon maken in de auto voor ons tweeën. Ze vond dit een geil idee en sleurde mij mee naar buiten. Er was geen hond te zien. Mijn auto heeft ook geblindeerde achterramen, zodat de buurt niet mee kon genieten hoewel dat wel een opwinden idee was.
Eenmaal daar aangekomen begonnen we ons uit te kleden en ze begon mijn fallus te likken terwijl ik haar puni aan het masseren was. Het vocht stroomde uit haar natte strakke maagdenkutje op mijn lederen bekleding, maar dat vond ik nog niet erg, dan zou ik na kunnen genieten van de geur als ik eenmaal weer thuis was.
Ze zei dat ze me wilde bereiden, maar ik had de condooms nog binnen laten liggen bij haar, maar dit vond ze geen probleem. Ze begon mij klaar te rijden terwijl we op de achterbank zaten met de airco aan. Ik voelde haar strakke kutje lekker om mijn geslachtsdeel zitten en binnen enkele minuten was ik klaar gekomen in haar warme grot.
Omdat ik natuurlijk een echte man ben heb ik haar ook klaargevingerd terwijl ze mij aan het berijden was.
Na dit spectaculaire fiasco ging ze even zitten op de stoel, maar ze hield geen rekening met uitlekken. Omdat ze hier niet aan dacht is mijn zaad uit haar warme natte kutje gedropen op mijn creme-lederen bekleding. Met een klein vleugje bloed.
Dit is enorm moeilijk er uit te krijgen, en zat ook nog eens ongeveer op de plek waar haar eerdere kutvocht terecht kwam, welke ik thuis nog wilde naruiken.
Ik zei hier natuurlijk nog niks van, en we kleedde ons aan terwijl ze de resten van mijn zaad aan haar broekje afveegde. Nu klopt de topictitel niet helemaal, maar er droop nog wat zaad uit mijn enorme knots op de bekleding, waardoor de topictitel wel klopt.
Omdat mijn humeur wel enigszins verpest was heb ik aangegeven dat ik naar huis wilde omdat ik hoofdpijn had. We hebben nog even lopen zoenen en ze heeft me haar huissleutel gegeven zodat ik langs kan komen snachts als haar ouders slapen.
Klacht: Nu zit ik dus met een vieze bevlekte bekleding en kost me dit duiten met geld om weer schoon te krijgen.