Het kan niet altijd feest zijnquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Tasja ik zal de tijd nemen voor je om je grondig te verwennen hoor. Ik wil het niet anders!
Of hou je meer van vluggertjes vind ik ook best ('k ben heel flexibel)
ohja dat was dit weekendquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel warm hier in huis.
Ik denk dat ik dit weekend Stereo Sunday maar oversla en aan het zwembad gaan liggen.
gelukkig heb ik een mooiequote:Op donderdag 1 juli 2010 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel ieder jaar weer opvallend dat mensen met lelijke tattoo's rondlopen.
Die kan ik ook wel waarderen. Twijfel zelf ook nog steeds of ik er een moet laten zetten.quote:
truequote:Op donderdag 1 juli 2010 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kan ik ook wel waarderen. Twijfel zelf ook nog steeds of ik er een moet laten zetten.
Maar sommige ongeïnspireerde tribals zijn om te huilen.
Pff gewoon je lichaam volmakenquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kan ik ook wel waarderen. Twijfel zelf ook nog steeds of ik er een moet laten zetten.
Maar sommige ongeïnspireerde tribals zijn om te huilen.
jij gaat gewoon te snel :pquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pff gewoon je lichaam volmaken
Grr ik ben nu al een week aan het wachten op een nieuwe afspraak voor mijn armen voor de rest
Maar ik heb weer een mooie gezienquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:56 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jij gaat gewoon te snel :p
ging jij nog naar de 80's morgen?
gezien? je moet niks zienquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar ik heb weer een mooie gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:50 schreef Gezicht het volgende:
Al weer over de helft van het topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat begint vervelend te worden?KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |