De leukste en mooistequote:Op woensdag 30 juni 2010 11:54 schreef Portadona het volgende:
[..]
geen idee, lijkt me echt een leuke provincie
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:54 schreef Portadona het volgende:
[..]
geen idee, lijkt me echt een leuke provincie
Jij kunt buiten zitte, ik nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:05 schreef Gezicht het volgende:
Lekker, met dit weer de hele dag moeten leren.
quote:
Moet ik te ver lopen om dossiers te pakkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon de tel. doorschakelen naar de handy en je bureau buiten neerzetten.
quote:
Gewoon aan de handy zeggen dat je het dossier zo snel niet kunt vinden en later gaat terugbellen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:37 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Moet ik te ver lopen om dossiers te pakken
Blijf ik nog op en neer rennenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:54 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Gewoon aan de handy zeggen dat je het dossier zo snel niet kunt vinden en later gaat terugbellen.
yepquote:
Ziet er netjes uit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:00 schreef sproetjes het volgende:
[..]
yep![]()
in deze outfit:
[ afbeelding ]
representatief genoeg voor een sollicitatie naar een uniformfunctie?
jaja, met zwart blokje op mn hoofdquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:16 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit.
Ik ga ervan uit dat je niet anoniem gaat solliciteren.
true or false?quote:Vind het persoonlijk te uitdagend, ziet er zeker zeer goed uit maar PERSOONLIJK zou ik iets formeler gaan.
Nu zie je eruit als een "lekkere meid" maar je moet laten zien wat je reeds bewezen hebt dat je brains hebt en de aandacht daar niet van afleiden.
vind de hakken te hoog
(kei grappig dat ik, steeds als ik t bericht edit, een banner van de politie te zien krijgtoepasselijk
)
cobert iets te kort en broek te straks
sorry zeg altijd mijn menig
Geen idee hoe dat bij de politie eraan toe gaat. Opmerking over de hakken kan ik me nog wel iets bij voorstellen maar zal ook afhanelijk zijn van de functie waarop je solliciteert.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:19 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jaja, met zwart blokje op mn hoofd
edit: iemand op een ander forum (gerelateerd aan de functie waar ik voor solliciteer) vind dit te uitdagend,
zijn bericht:
[..]
true or false?
Misschien een andere broek, deze zit nogal strak. Ballerina's maken ook al een wereld van verschilquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:33 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat bij de politie eraan toe gaat. Opmerking over de hakken kan ik me nog wel iets bij voorstellen maar zal ook afhanelijk zijn van de functie waarop je solliciteert.
Een witte blouse kan het ook al formeler maken.
Van de andere kant loop je als vrouw ook het risico dat je overdressed bent voor een functie.
Ik heb hier regelmatig met sollicitanten te maken en mij gaat het er dan om dat iemand er verzorgd uitziet en dat je kunt zien dat ze zich in ieder geval op het gemak voelen met wat ze aanhebben. Wat jij aanhebt op de foto ziet er in ieder geval netjes en verzorgd uit. Bij gewaagd denk ik aan flinke inkijk en te korte rokjes.
ditquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:33 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat bij de politie eraan toe gaat. Opmerking over de hakken kan ik me nog wel iets bij voorstellen maar zal ook afhanelijk zijn van de functie waarop je solliciteert.
Van de andere kant loop je als vrouw ook het risico dat je overdressed bent voor een functie.
Ik heb hier regelmatig met sollicitanten te maken en mij gaat het er dan om dat iemand er verzorgd uitziet en dat je kunt zien dat ze zich in ieder geval op het gemak voelen met wat ze aanhebben. Wat jij aanhebt op de foto ziet er in ieder geval netjes en verzorgd uit. Bij gewaagd denk ik aan flinke inkijk en te korte rokjes.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:33 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat je je erin op je gemak voelt. Je ergens in kapotzweten helpt je ook niet hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:50 schreef sproetjes het volgende:
ik ga wel gewoon voor een pantalon met platte schoenen en een kol anders
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:53 schreef sproetjes het volgende:
ik voel me iig niet prettig in een oma pantalon
ik zie het welga me nu nog even inlezen in mn rapport en t jaarverslag
Als je je voor de rest goed voorbereidt dan komt het vast en zeker morgen allemaal goed. In ieder geval alvast heel veel succes morgen!quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:53 schreef sproetjes het volgende:
ik voel me iig niet prettig in een oma pantalon
ik zie het welga me nu nog even inlezen in mn rapport en t jaarverslag
kan ook meteen vragen of ergens kistjes mag lenen, doe ik die alvast aanquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je die niet aan doen.
Maar als je alleen voor een lagere hak gaat, heb je denk ik al een heel verschil.
uniformfunctie associeer ik met veel lopen en dus niet met die hoge hakken![]()
Heb ze thuis voor je in maatje 39 of 42 dus je kunt kiezen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:06 schreef sproetjes het volgende:
[..]
kan ook meteen vragen of ergens kistjes mag lenen, doe ik die alvast aan![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:11 schreef sproetjes het volgende:
ik hbe 37dus 39 komt t meest in de buurt dan
godse nu heb ik knallende hoofdpijnzo nog maar effe een uurtje liggen dan
8.30quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Awww.
Laat je niet gek maken hier, 't kump wal good.
Hoe laat moet je morgen?
Keumpt waal good zeg ik net tegen haar in de PMquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Awww.
Laat je niet gek maken hier, 't kump wal good.
Hoe laat moet je morgen?
Wil je eenquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:34 schreef sproetjes het volgende:
dankje!
hoofdpijn word steeds ergernondeju
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:25 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Keumpt waal good zeg ik net tegen haar in de PM![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:34 schreef sproetjes het volgende:
dankje!
hoofdpijn word steeds ergernondeju
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:28 schreef friekin_ het volgende:
Zo. En nu de schottelslet overal overheen halen
http://li.wikipedia.org/wiki/Schottelslet
dat is toch een schottelsplak?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:28 schreef friekin_ het volgende:
Zo. En nu de schottelslet overal overheen halen
http://li.wikipedia.org/wiki/Schottelslet
quote:
quote:
Ik krijg het heet van poetsen. Zoals mijn date zou zeggen : "Dat was je al"quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Beej ôch waal jao.
Beej ôs is ut ein schôttelslet.
[..]
.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik krijg het heet van poetsen. Zoals mijn date zou zeggen : "Dat was je al"
Dat doet hij wel voor me. Ik kreeg net een smsjequote:Op woensdag 30 juni 2010 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is dat je de open deur zelf al intrapt.
quote:Hoi! Ik sliep lekker maar werd toch vroeg wakker, wel fijn aan je gedacht, de hele dag
Van die smsjes stuur ik ook wel eens. Heeft wel 'n positief effect als ik dat hier mag lezen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat doet hij wel voor me. Ik kreeg net een smsje
[..]
Playaquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die smsjes stuur ik ook wel eens. Heeft wel 'n positief effect als ik dat hier mag lezen.
Stuur je dan ook smsjes terug zoals: "je bent lief"?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Playa
Juistem. volgens mij begin ik stiekem gevoelens te krijgen voor 'm.
Ik ouk klaor met werke! Lekker thoes op de bankquote:
Volgens mij stuurde ik terug:quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stuur je dan ook smsjes terug zoals: "je bent lief"?
Nee, matige garp. Ik stuurde iets terug wat op je comment neerkomt ja.quote:ROFLCOPTER
Boeiend. Tis maar een spelletje.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kan wel een vervelend weekend worden als Nederland verliest.
Ja maar dat feest als we WK kampioen worden ! Dat wil je gewoon niet missen..quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Boeiend. Tis maar een spelletje.![]()
Plus, kans zit erin dat ik dan mijn 2e date heb
We gaan misschien naar de Efteling. Maar dan zonder de schoonfamilie (weet je, die date van een aantal weken terugquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja maar dat feest als we WK kampioen worden ! Dat wil je gewoon niet missen..
Ah gaat de goeie kant op
Weet je al wat je gaat doen op je 2de date ?
Die mislukte date?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
We gaan misschien naar de Efteling. Maar dan zonder de schoonfamilie (weet je, die date van een aantal weken terug? )
Ja dat weet ik nogquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
We gaan misschien naar de Efteling. Maar dan zonder de schoonfamilie (weet je, die date van een aantal weken terug? )
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kan wel een vervelend weekend worden als Nederland verliest.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:09 schreef postmortum het volgende:
mijn date van het weekend heeft geen eten in huis , allen standaard 2 flessen vodka haha
wat anders , ik date geen Nederlandse meidenquote:
Dan mis je het eindfeest ! startend 11 Juliquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee. Er zijn twee opties:
Nederland wint -> weekend lang zuipen en feesten
Nederland verliest -> weekend lang zuipen om te compenseren
Ik zie enkel een win-win situatie hoor.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan mis je het eindfeest ! startend 11 Juli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:23 schreef Ivo1986 het volgende:
Robbens enkel zit in het verband
godverdegodver je liet me schrikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg toch niet dat ik ga trouwenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:09 schreef MPG het volgende:
Maar ehm, friekin_, hoe dacht jij laatst ook alweer over relaties?
Gevoelens hebben en daten is ook niet meteen een relatiequote:
Dank je liev. Eten en typen is lastigquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Gevoelens hebben en daten is ook niet meteen een relatiedat komt pas later als het gevoel blijft-sterker wordt en de dates leuk blijven
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:24 schreef sproetjes het volgende:
ik voel me weer iets beter yayhad denk ik gewoon te weinig gegeten ofzo
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Gevoelens hebben en daten is ook niet meteen een relatiedat komt pas later als het gevoel blijft-sterker wordt en de dates leuk blijven
Leest hij hier ook mee? Dan is het niet zo stiekem...quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Playa
Juistem. volgens mij begin ik stiekem gevoelens te krijgen voor 'm.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:55 schreef Tassiepassie het volgende:
wie wil een bikini pic zien van mij
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:23 schreef Ivo1986 het volgende:
Robbens enkel zit in het verband
Wel met een gele kaart omdat één of andere Slowaak de bal tegen zijn hand aan schoot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zul je zien dat hij rood krijgt.
Hoewel, beter nu, dan mag hij in de finale toch weer meedoen? *optimistisch*
Are you pondering what I'm pondering?
Op je vraag vanmorgen: Ik vind mijn werk leuk, maar toch verveel ik me ivm het reizen en het nu te makkelijk is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wel met een gele kaart omdat één of andere Slowaak de bal tegen zijn hand aan schoot.Zul je zien dat hij rood krijgt.
Hoewel, beter nu, dan mag hij in de finale toch weer meedoen? *optimistisch*
Pas me je adres dan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:12 schreef sproetjes het volgende:
als je toch een waterval bent, kom mij dan eens even afkoelen
winkelstraat in echtquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pas me je adres dan.
Dan ren ik zodat ik nog meer zweet.
na de kwartfinales toch pas?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op je vraag vanmorgen: Ik vind mijn werk leuk, maar toch verveel ik me ivm het reizen en het nu te makkelijk is.
Ik ben een waterval
Ow en alle kaarten zijn nu kwijtgescholden
Waar is datquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef sproetjes het volgende:
[..]
winkelstraat in echt
ik ga ook zo rennen, wacht nog een half uurtje denk ik, kan t nog wat meer afkoelen
bij de mcdrek in de buurtquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waar is dat![]()
Ik ben er niet zo bekend weetje
kruip even met mij mee danquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jezus.. ik zie mezelf al kruipen
Eer dat ik daar ben zit jij allang thuis voor de computerquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:35 schreef sproetjes het volgende:
[..]
kruip even met mij mee danik moet zo een st uk gaan rennen waar ik tegenop zie
of iig de minuten achter elkaar met de weinige rust tussendoor :p
Zolang rij je niet van Sittard naar Echtquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eer dat ik daar ben zit jij allang thuis voor de computer
Ik zou er heen rennen omdat ik een kwartier geleden een waterval was.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:55 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Zolang rij je niet van Sittard naar Echt![]()
Maja ligt er natuurlijk ook aan hoelang ze totaal rent
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zou er heen rennen omdat ik een kwartier geleden een waterval was.
maar ik roep altijd dat soort dingen.. 1 keer zei ik dat ik tas wel van de mondial op mijn rug naar huis zou dragenGelukkig was dat niet nodig
Ik wilde vanmiddag gaan rennen, maar het was me toch iets TE warmquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:39 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik kan ook wel mee rennen, goede voorbereiding van de conditietraining beginnend eind juli
dat komt vast nog wel een keer goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zou er heen rennen omdat ik een kwartier geleden een waterval was.
maar ik roep altijd dat soort dingen.. 1 keer zei ik dat ik tas wel van de mondial op mijn rug naar huis zou dragenGelukkig was dat niet nodig
Ik pijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:37 schreef sproetjes het volgende:
yes yes yes heerlijk gelopen
nu ben ik ook een waterval
90's ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:46 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat komt vast nog wel een keer goed
Mooiquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:58 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hmmm daar heb ik wel zin in ja want mis al 80's en vorig weekend ook al niet wezen stappen
Veel te warm om te slapenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mooi![]()
Of bloem de volgende weekafgelopen weekend was het daar ook weer reuze gezellig.
Nu slapen...
ook prima! Spreken we nog wel afquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mooi![]()
Of bloem de volgende weekafgelopen weekend was het daar ook weer reuze gezellig.
Nu slapen...
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:30 schreef sproetjes het volgende:
ik ga er ook vandoor, rennen was weer heerlijk, nu optijd slapen
morgen om 06.45 gaat de wekker
nog even in bed mn papieren doorlezen en dan lekker slapen![]()
moet ook al om 8.15 in venlo zijn, en ik ben altijd bang voor filesquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Das vroeg.
Slaap lekker en heel veel succes morgen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:44 schreef sproetjes het volgende:
[..]
moet ook al om 8.15 in venlo zijn, en ik ben altijd bang voor files tunnels die dicht zijnplus moet me nog aankleden enzo
dankjewel!![]()
Nee. Dat kan hij nooit bijhouden, al die topics, lukt mij al amperquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Leest hij hier ook mee? Dan is het niet zo stiekem...
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Dat kan hij nooit bijhouden, al die topics, lukt mij al amper
Je vergeet een sociaal leven en uren bellen en om half negen 's morgens naar bed gaan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het anders niet. Naast nog 3 andere SC's, en zooi crewfora, ca. 300 mailtjes per dag, een studie, een baan, regelmatig kroegbezoek, nieuws posten, nieuws controleren, etc., enz.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je vergeet een sociaal leven en uren bellen en om half negen 's morgens naar bed gaan.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Check. Dat uren bellen doet 't m denk ik.
quote:
Nou kom fijn hier wonen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het hier nog wel gezellig?Mnvriendjes van deONZ SC zijn allemal gebanned terwijl ik beneden op de bank lag
Het is een fokker zelfsquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Goe bezig heur. Komtie eigenlijk ook op FOK!? Of is het een grote onbekende?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het hier nog wel gezellig?Mnvriendjes van deONZ SC zijn allemal gebanned terwijl ik beneden op de bank lag
quote:
En terecht. Chatten doe je maar via MSN.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
schatjeeequote:Op donderdag 1 juli 2010 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zou op mn 17e al naar venlo verhuizen, maar nu 10 jaar later ben ik blij dat ik nog in Fryslân zitquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:27 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nou kom fijn hier wonen zou ik zeggen.
ja, idd, bizarquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk is het hier nog gezellig. Hoe kun je dat vragen?
En ja, zelfs ST is eraf...
Daten met fokkers.. zou ik nou NOOIT doenquote:
Het is Schenkstroopquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
Socios, die treinenman met zijn gestolen blocknote
zelfspot rulesquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zou op mn 17e al naar venlo verhuizen, maar nu 10 jaar later ben ik blij dat ik nog in Fryslân zit
[..]
ja, idd, bizar
[..]
Daten met fokkers.. zou ik nou NOOIT doen
Ik alleen kwartetje gehad in bedquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OMG WTF![]()
![]()
[..]
Ik denk dat ik minstens 20 dates heb gehad met foksters![]()
![]()
gezellig toch?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik alleen kwartetje gehad in bed
uhu, je durft zelfs mij niet te meetenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zekers![]()
Maar over het algemeen ben ik heeeeeel voorzichtig met afspreken via ze webs
wellusquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uhu, je durft zelfs mij niet te meeten
sms je adres maar danquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wellusjou wel, jij bent een knuffelbeertje
Waar is het misgegaan? Je had al 10 jaar inquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zou op mn 17e al naar venlo verhuizen, maar nu 10 jaar later ben ik blij dat ik nog in Fryslân zit
Zeg dat wel.quote:[..]
ja, idd, bizar
quote:[..]
Daten met fokkers.. zou ik nou NOOIT doen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:54 schreef nattermann het volgende:
Ik ga slapen, straks om 6 op en van 7 tot 5 orders picken in Weert
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij een grote piemel heeft.
quote:
heb ik je el ooit gegevenquote:
wel bedrijf?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:54 schreef nattermann het volgende:
truste!quote:
ik hou je wel gezelschap nuquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Uiteraard. Morgennacht moet ik ook lang door
Hij:quote:Een gunstige stand van de sterren geeft u energie en vitaliteit. U voelt een positieve onrust en interesseert zich plots voor dingen die u voordien volledig aan u liet voorbijgaan.
quote:Knikkende knieën en een flauw gevoel in je maag betekenen: Je bent verliefd! Bestaande relaties verlopen buitengewoon harmonieus. Tip: Nu de goede weg voor de toekomst inslaan.
Hee, iemand wakker.quote:
Ik ga zo ook naar weert, alleen werk ik een uurtje minderquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:54 schreef nattermann het volgende:
Mogguhquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 juli 2010 06:31 schreef Joysa het volgende:
Jeej laatste dag op het werk vandaagVanaf morgen wat nieuws
Doen wequote:Op donderdag 1 juli 2010 06:36 schreef sproetjes het volgende:
Goeiemorgen!! Ik ben kaar wakkerheerlijk geslapen... Zo opstaan en aankleden en etc. Heb er zin in!!!
Iedereen aan me denken hè om 8.30!
quote:
En heeft al het denkwerk van iedereen geholpen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 06:36 schreef sproetjes het volgende:
Goeiemorgen!! Ik ben kaar wakkerheerlijk geslapen... Zo opstaan en aankleden en etc. Heb er zin in!!!
Iedereen aan me denken hè om 8.30!
Je kunt altijd nog naar het mooie zuiden komenquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:34 schreef sproetjes het volgende:
nja had me niks uitgemaakt, als er geen bezuinigingen waren geweest had ik nu nog gewoon bij zuid gezeten
als je naar de efteling gaat zondag moet je je bikini niet vergeten!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:44 schreef friekin_ het volgende:
Gefeliciteeeerd sproetjes!
Ik ben net wakker, lag in bed om half 5. Ach, ik ben tenminste consequent. De hamvraag is nu: wat moet ik vanavond aan trekken? En waarom ben ik nu al zenuwachtig?
Hehe. Nee, ik heb het over vanavond. Nou ja. Eerst maar eens de afleidende werkzaamheden gaan doen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:47 schreef solaire het volgende:
[..]
als je naar de efteling gaat zondag moet je je bikini niet vergeten!
Waarom maak je ruzie met je date?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:44 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben net wakker, lag in bed om half 5. Ach, ik ben tenminste consequent. De hamvraag is nu: wat moet ik vanavond aan trekken? En waarom ben ik nu al zenuwachtig?
quote:Extreme hitte is in aantocht naar Nederland. In een subtropische zuidenstroming worden vrijdag in Limburg temperaturen tot 37 graden verwacht.
Schandalig!quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Omdat hij me een weirdo noemdeen een niggerlover
is het een neger? dan zou het wel weird zijn!quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Omdat hij me een weirdo noemdeen een niggerlover
iddquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:42 schreef solaire het volgende:
[..]
is het een neger? dan zou het wel weird zijn!
quote:
Niks mis meequote:Op donderdag 1 juli 2010 12:44 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben net wakker, lag in bed om half 5. Ach, ik ben tenminste consequent.
Iets dat makkelijk weer uit gaatquote:De hamvraag is nu: wat moet ik vanavond aan trekken?
quote:En waarom ben ik nu al zenuwachtig?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:19 schreef friekin_ het volgende:
PS. WE HEBBEN SHIRTLOZE BOUWVAKKERS HIER
Wow. Een hele post gewijd aan mij. Ben ik zo bijzonderquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg, zit jij nou ook al achter friekin_ aan?
[..]
Niks mis mee.
[..]
Iets dat makkelijk weer uit gaat![]()
[..]
Omdat je verliefd bent
Jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wow. Een hele post gewijd aan mij. Ben ik zo bijzonder?
quote:EN ZEG DAT WOORD NIET DAT VIEZE V-WOORD
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee niet. Der zit nog best wat straks bij
Waarom ben ik in hemelsnaam bijzonder, ben ook maar gewoon een meiske hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Sorry. Hou jij dan op over bouwvakkers?
Jij bent gewoon een bijzonder meiske jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Waarom ben ik in hemelsnaam bijzonder, ben ook maar gewoon een meiske hoor.
quote:@ sproetjes: we gaan naar een optreden in Amsterdam. Ik zie 'm om 22.00u![]()
eeehm moeilijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
@ sproetjes: we gaan naar een optreden in Amsterdam. Ik zie 'm om 22.00u![]()
Ik ga niet plat op de eerste datequote:Op donderdag 1 juli 2010 14:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een bijzonder meiske ja![]()
.
[..]
Spannend.
Enne, niet mijn kledingtip negeren he.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:35 schreef Tassiepassie het volgende:
Friekinnetje...schatje...lekker jurkje aan doen met makkelijk zittende schoenen en geen ondergoed aan dat is lekker luchtig en makkelijk als jullie niet van mekaar af kunnen blijven.
dat is zo'n raar gevoelquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:35 schreef Tassiepassie het volgende:
Friekinnetje...schatje...lekker jurkje aan doen met makkelijk zittende schoenen en geen ondergoed aan dat is lekker luchtig en makkelijk als jullie niet van mekaar af kunnen blijven.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:37 schreef Tassiepassie het volgende:
Je hoeft ook niet plat meteen...staand kan ook prima
ennuh friemelen is niet meteen seks haha
dat bewust ervan zijn geeft mij juist die kickquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:37 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dat is zo'n raar gevoelhad ik dus laatst omdat je em zo lelijk zag zitten.... was me er de hele tijd erg van bewust dat ik geen onderbroek aan had
ik moest er even aan wennenquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:38 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat bewust ervan zijn geeft mij juist die kick
Doe het ook wel vaker, maar niet op een eerste datequote:Op donderdag 1 juli 2010 14:38 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat bewust ervan zijn geeft mij juist die kick
mjah als ik ondergoed draag zijn t alleen strings dus veel verschil is het niet die vierkante cmquote:
mjah bij een concert ook beter van niet....straks wil hij je op de schouders nemen en glij je zo van zijn nek af!quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Doe het ook wel vaker, maar niet op een eerste date
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mjah bij een concert ook beter van niet....straks wil hij je op de schouders nemen en glij je zo van zijn nek af!
Wat ook wel weer een verrassingseffect heeft.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mjah bij een concert ook beter van niet....straks wil hij je op de schouders nemen en glij je zo van zijn nek af!
pics als je t doet he!quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat ook wel weer een verrassingseffect heeft.
cool! Ik maak alvast nieuwe map aan voor alle picsquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Er komen sowieso pics. Want ik heb het idee dat het wel goed zit allemaal.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Er komen sowieso pics. Want ik heb het idee dat het wel goed zit allemaal.
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, wacht, ik wil voorlopig ff geen relaties..
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]
wat is toch die hele schenkstroop hypeik volg de rest van fok! niet zo
Wil je het echt weten?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]
wat is toch die hele schenkstroop hypeik volg de rest van fok! niet zo
Dan zou ik inderdaad intrigerend zijn, als ik me voordeed als een onder het eczeem zittende, depressieve, xenofobe maagd.quote:
inderdaad een van de beste geheimen van fok, wie zit er achter schenkstroopquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad intrigerend zijn, als ik me voordeed als een onder het eczeem zittende, depressieve, xenofobe maagd.
Zucht.quote:John zegt:
ik ben niet
boos
ik vind het alleen niet leuk dat je vanavond met iemand anders naar een feest gaat maar dat is meer mijn probleem
quote:
Nee. Een vriend die kennelijk gevoelens voor me heeft waar hij nu achterkomt omdat ik een date heb.quote:
Handig...quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Een vriend die kennelijk gevoelens voor me heeft waar hij nu achterkomt omdat ik een date heb.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Een vriend die kennelijk gevoelens voor me heeft waar hij nu achterkomt omdat ik een date heb.
Ja. Vermoeiend dit hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had ie daar eerder achter moeten komen.
Wat een klootzak dan. Hij moet lekker in een hoekje wegkwijnen, en jou niet lastig vallen met dat soort gevoelens.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, ik krijg wel weer lekker een dreun zo. Waarom kunnen vriendschappen nou nooit eens gewoon vriendschappen zijn?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat een klootzak dan. Hij moet lekker in een hoekje wegkwijnen, en jou niet lastig vallen met dat soort gevoelens.
Dat is tussen 2 sexe zeldzaam.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, ik krijg wel weer lekker een dreun zo. Waarom kunnen vriendschappen nou nooit eens gewoon vriendschappen zijn?
quote:John zegt:
vind je hem leuk ?
M. zegt:
J***?
John zegt:
ja
M. zegt:
Ja.
John zegt:
ok dan weet ik dat
quote:
ja, jammer inderdaad...quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, ik krijg wel weer lekker een dreun zo. Waarom kunnen vriendschappen nou nooit eens gewoon vriendschappen zijn?
nee hoor.. . bijna al mn vrienden zijn vrouwelijk, de enige mannelijke vrienden die ik heb ken ik via het voertuigwereldje... Maar goed ik schijn zlef danook een half wijf te zijnquote:
quote:
Niet bij de pakkenneer gaan zitten, die John heeft de vriendschap nooit als enkel vriendschap bedoeld.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik word er zelf een bietje butje van.
daarom juist... niet leuk als je er achter komt dat een van je vrienden niet oprecht naar je was...quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:28 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Niet bij de pakkenneer gaan zitten, die John heeft de vriendschap nooit als enkel vriendschap bedoeld.
Ik heb tonnen mannelijke vrienden. En 1 keer in de zoveel tijd krijg ik ineens liefdesverklaringen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, jammer inderdaad...
[..]
nee hoor.. . bijna al mn vrienden zijn vrouwelijk, de enige mannelijke vrienden die ik heb ken ik via het voertuigwereldje... Maar goed ik schijn zlef danook een half wijf te zijnMisschien datik daarom op lesbische/bisexuele vrouwen val
![]()
[..]
Krijg net een leuke sms![]()
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:44 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nah t keldertje is niks voor mij
ik ben heus lief!
waarom in een boooomquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:50 schreef MPG het volgende:
Vooruit dan.
Sproetjes en Ivo, sitting in a tree ........
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:51 schreef friekin_ het volgende:
HEE HALLO IK HEB EEN DATE VANAVOND EN IK ZIT HIER IN DE STRESS GEEF ME GVD EENS WAT AANDACHT.
Stel je wat aan zegquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:51 schreef friekin_ het volgende:
HEE HALLO IK HEB EEN DATE VANAVOND EN IK ZIT HIER IN DE STRESS GEEF ME GVD EENS WAT AANDACHT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |