Je kunt altijd nog naar het mooie zuiden komenquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:34 schreef sproetjes het volgende:
nja had me niks uitgemaakt, als er geen bezuinigingen waren geweest had ik nu nog gewoon bij zuid gezeten
als je naar de efteling gaat zondag moet je je bikini niet vergeten!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:44 schreef friekin_ het volgende:
Gefeliciteeeerd sproetjes!
Ik ben net wakker, lag in bed om half 5. Ach, ik ben tenminste consequent. De hamvraag is nu: wat moet ik vanavond aan trekken? En waarom ben ik nu al zenuwachtig?
Hehe. Nee, ik heb het over vanavond. Nou ja. Eerst maar eens de afleidende werkzaamheden gaan doen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:47 schreef solaire het volgende:
[..]
als je naar de efteling gaat zondag moet je je bikini niet vergeten!
Waarom maak je ruzie met je date?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:44 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben net wakker, lag in bed om half 5. Ach, ik ben tenminste consequent. De hamvraag is nu: wat moet ik vanavond aan trekken? En waarom ben ik nu al zenuwachtig?
quote:Extreme hitte is in aantocht naar Nederland. In een subtropische zuidenstroming worden vrijdag in Limburg temperaturen tot 37 graden verwacht.
Schandalig!quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Omdat hij me een weirdo noemdeen een niggerlover
is het een neger? dan zou het wel weird zijn!quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Omdat hij me een weirdo noemdeen een niggerlover
iddquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:42 schreef solaire het volgende:
[..]
is het een neger? dan zou het wel weird zijn!
quote:
Niks mis meequote:Op donderdag 1 juli 2010 12:44 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben net wakker, lag in bed om half 5. Ach, ik ben tenminste consequent.
Iets dat makkelijk weer uit gaatquote:De hamvraag is nu: wat moet ik vanavond aan trekken?
quote:En waarom ben ik nu al zenuwachtig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |