Je kunt altijd nog naar het mooie zuiden komenquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:34 schreef sproetjes het volgende:
nja had me niks uitgemaakt, als er geen bezuinigingen waren geweest had ik nu nog gewoon bij zuid gezeten
als je naar de efteling gaat zondag moet je je bikini niet vergeten!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:44 schreef friekin_ het volgende:
Gefeliciteeeerd sproetjes!
Ik ben net wakker, lag in bed om half 5. Ach, ik ben tenminste consequent. De hamvraag is nu: wat moet ik vanavond aan trekken? En waarom ben ik nu al zenuwachtig?
Hehe. Nee, ik heb het over vanavond. Nou ja. Eerst maar eens de afleidende werkzaamheden gaan doen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:47 schreef solaire het volgende:
[..]
als je naar de efteling gaat zondag moet je je bikini niet vergeten!
Waarom maak je ruzie met je date?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:44 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben net wakker, lag in bed om half 5. Ach, ik ben tenminste consequent. De hamvraag is nu: wat moet ik vanavond aan trekken? En waarom ben ik nu al zenuwachtig?
quote:Extreme hitte is in aantocht naar Nederland. In een subtropische zuidenstroming worden vrijdag in Limburg temperaturen tot 37 graden verwacht.
Schandalig!quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Omdat hij me een weirdo noemdeen een niggerlover
is het een neger? dan zou het wel weird zijn!quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Omdat hij me een weirdo noemdeen een niggerlover
iddquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:42 schreef solaire het volgende:
[..]
is het een neger? dan zou het wel weird zijn!
quote:
Niks mis meequote:Op donderdag 1 juli 2010 12:44 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben net wakker, lag in bed om half 5. Ach, ik ben tenminste consequent.
Iets dat makkelijk weer uit gaatquote:De hamvraag is nu: wat moet ik vanavond aan trekken?
quote:En waarom ben ik nu al zenuwachtig?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:19 schreef friekin_ het volgende:
PS. WE HEBBEN SHIRTLOZE BOUWVAKKERS HIER
Wow. Een hele post gewijd aan mij. Ben ik zo bijzonderquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg, zit jij nou ook al achter friekin_ aan?
[..]
Niks mis mee.
[..]
Iets dat makkelijk weer uit gaat![]()
[..]
Omdat je verliefd bent
Jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wow. Een hele post gewijd aan mij. Ben ik zo bijzonder?
quote:EN ZEG DAT WOORD NIET DAT VIEZE V-WOORD
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee niet. Der zit nog best wat straks bij
Waarom ben ik in hemelsnaam bijzonder, ben ook maar gewoon een meiske hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Sorry. Hou jij dan op over bouwvakkers?
Jij bent gewoon een bijzonder meiske jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Waarom ben ik in hemelsnaam bijzonder, ben ook maar gewoon een meiske hoor.
quote:@ sproetjes: we gaan naar een optreden in Amsterdam. Ik zie 'm om 22.00u![]()
eeehm moeilijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
@ sproetjes: we gaan naar een optreden in Amsterdam. Ik zie 'm om 22.00u![]()
Ik ga niet plat op de eerste datequote:Op donderdag 1 juli 2010 14:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een bijzonder meiske ja![]()
.
[..]
Spannend.
Enne, niet mijn kledingtip negeren he.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:35 schreef Tassiepassie het volgende:
Friekinnetje...schatje...lekker jurkje aan doen met makkelijk zittende schoenen en geen ondergoed aan dat is lekker luchtig en makkelijk als jullie niet van mekaar af kunnen blijven.
dat is zo'n raar gevoelquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:35 schreef Tassiepassie het volgende:
Friekinnetje...schatje...lekker jurkje aan doen met makkelijk zittende schoenen en geen ondergoed aan dat is lekker luchtig en makkelijk als jullie niet van mekaar af kunnen blijven.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:37 schreef Tassiepassie het volgende:
Je hoeft ook niet plat meteen...staand kan ook prima
ennuh friemelen is niet meteen seks haha
dat bewust ervan zijn geeft mij juist die kickquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:37 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dat is zo'n raar gevoelhad ik dus laatst omdat je em zo lelijk zag zitten.... was me er de hele tijd erg van bewust dat ik geen onderbroek aan had
ik moest er even aan wennenquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:38 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat bewust ervan zijn geeft mij juist die kick
Doe het ook wel vaker, maar niet op een eerste datequote:Op donderdag 1 juli 2010 14:38 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat bewust ervan zijn geeft mij juist die kick
mjah als ik ondergoed draag zijn t alleen strings dus veel verschil is het niet die vierkante cmquote:
mjah bij een concert ook beter van niet....straks wil hij je op de schouders nemen en glij je zo van zijn nek af!quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Doe het ook wel vaker, maar niet op een eerste date
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mjah bij een concert ook beter van niet....straks wil hij je op de schouders nemen en glij je zo van zijn nek af!
Wat ook wel weer een verrassingseffect heeft.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mjah bij een concert ook beter van niet....straks wil hij je op de schouders nemen en glij je zo van zijn nek af!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |