schatjeeequote:Op donderdag 1 juli 2010 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het hier nog wel gezellig?Mnvriendjes van deONZ SC zijn allemal gebanned terwijl ik beneden op de bank lag
ik zou op mn 17e al naar venlo verhuizen, maar nu 10 jaar later ben ik blij dat ik nog in Fryslân zitquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:27 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nou kom fijn hier wonen zou ik zeggen.
ja, idd, bizarquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk is het hier nog gezellig. Hoe kun je dat vragen?
En ja, zelfs ST is eraf...
Daten met fokkers.. zou ik nou NOOIT doenquote:
Het is Schenkstroopquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
Socios, die treinenman met zijn gestolen blocknote
zelfspot rulesquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zou op mn 17e al naar venlo verhuizen, maar nu 10 jaar later ben ik blij dat ik nog in Fryslân zit
[..]
ja, idd, bizar
[..]
Daten met fokkers.. zou ik nou NOOIT doen
Ik alleen kwartetje gehad in bedquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OMG WTF![]()
![]()
[..]
Ik denk dat ik minstens 20 dates heb gehad met foksters![]()
![]()
gezellig toch?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik alleen kwartetje gehad in bed
uhu, je durft zelfs mij niet te meetenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zekers![]()
Maar over het algemeen ben ik heeeeeel voorzichtig met afspreken via ze webs
wellusquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uhu, je durft zelfs mij niet te meeten
sms je adres maar danquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wellusjou wel, jij bent een knuffelbeertje
Waar is het misgegaan? Je had al 10 jaar inquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zou op mn 17e al naar venlo verhuizen, maar nu 10 jaar later ben ik blij dat ik nog in Fryslân zit
Zeg dat wel.quote:[..]
ja, idd, bizar
quote:[..]
Daten met fokkers.. zou ik nou NOOIT doen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:54 schreef nattermann het volgende:
Ik ga slapen, straks om 6 op en van 7 tot 5 orders picken in Weert
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij een grote piemel heeft.
quote:
heb ik je el ooit gegevenquote:
wel bedrijf?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:54 schreef nattermann het volgende:
truste!quote:
ik hou je wel gezelschap nuquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Uiteraard. Morgennacht moet ik ook lang door
Hij:quote:Een gunstige stand van de sterren geeft u energie en vitaliteit. U voelt een positieve onrust en interesseert zich plots voor dingen die u voordien volledig aan u liet voorbijgaan.
quote:Knikkende knieën en een flauw gevoel in je maag betekenen: Je bent verliefd! Bestaande relaties verlopen buitengewoon harmonieus. Tip: Nu de goede weg voor de toekomst inslaan.
Hee, iemand wakker.quote:
Ik ga zo ook naar weert, alleen werk ik een uurtje minderquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:54 schreef nattermann het volgende:
Mogguhquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 juli 2010 06:31 schreef Joysa het volgende:
Jeej laatste dag op het werk vandaagVanaf morgen wat nieuws
Doen wequote:Op donderdag 1 juli 2010 06:36 schreef sproetjes het volgende:
Goeiemorgen!! Ik ben kaar wakkerheerlijk geslapen... Zo opstaan en aankleden en etc. Heb er zin in!!!
Iedereen aan me denken hè om 8.30!
quote:
En heeft al het denkwerk van iedereen geholpen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 06:36 schreef sproetjes het volgende:
Goeiemorgen!! Ik ben kaar wakkerheerlijk geslapen... Zo opstaan en aankleden en etc. Heb er zin in!!!
Iedereen aan me denken hè om 8.30!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |