Op je vraag vanmorgen: Ik vind mijn werk leuk, maar toch verveel ik me ivm het reizen en het nu te makkelijk is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wel met een gele kaart omdat één of andere Slowaak de bal tegen zijn hand aan schoot.Zul je zien dat hij rood krijgt.
Hoewel, beter nu, dan mag hij in de finale toch weer meedoen? *optimistisch*
Pas me je adres dan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:12 schreef sproetjes het volgende:
als je toch een waterval bent, kom mij dan eens even afkoelen
winkelstraat in echtquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pas me je adres dan.
Dan ren ik zodat ik nog meer zweet.
na de kwartfinales toch pas?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op je vraag vanmorgen: Ik vind mijn werk leuk, maar toch verveel ik me ivm het reizen en het nu te makkelijk is.
Ik ben een waterval
Ow en alle kaarten zijn nu kwijtgescholden
Waar is datquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef sproetjes het volgende:
[..]
winkelstraat in echt
ik ga ook zo rennen, wacht nog een half uurtje denk ik, kan t nog wat meer afkoelen
bij de mcdrek in de buurtquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waar is dat![]()
Ik ben er niet zo bekend weetje
kruip even met mij mee danquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jezus.. ik zie mezelf al kruipen
Eer dat ik daar ben zit jij allang thuis voor de computerquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:35 schreef sproetjes het volgende:
[..]
kruip even met mij mee danik moet zo een st uk gaan rennen waar ik tegenop zie
of iig de minuten achter elkaar met de weinige rust tussendoor :p
Zolang rij je niet van Sittard naar Echtquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eer dat ik daar ben zit jij allang thuis voor de computer
Ik zou er heen rennen omdat ik een kwartier geleden een waterval was.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:55 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Zolang rij je niet van Sittard naar Echt![]()
Maja ligt er natuurlijk ook aan hoelang ze totaal rent
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zou er heen rennen omdat ik een kwartier geleden een waterval was.
maar ik roep altijd dat soort dingen.. 1 keer zei ik dat ik tas wel van de mondial op mijn rug naar huis zou dragenGelukkig was dat niet nodig
Ik wilde vanmiddag gaan rennen, maar het was me toch iets TE warmquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:39 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik kan ook wel mee rennen, goede voorbereiding van de conditietraining beginnend eind juli
dat komt vast nog wel een keer goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zou er heen rennen omdat ik een kwartier geleden een waterval was.
maar ik roep altijd dat soort dingen.. 1 keer zei ik dat ik tas wel van de mondial op mijn rug naar huis zou dragenGelukkig was dat niet nodig
Ik pijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:37 schreef sproetjes het volgende:
yes yes yes heerlijk gelopen
nu ben ik ook een waterval
90's ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:46 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat komt vast nog wel een keer goed
Mooiquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:58 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hmmm daar heb ik wel zin in ja want mis al 80's en vorig weekend ook al niet wezen stappen
Veel te warm om te slapenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mooi![]()
Of bloem de volgende weekafgelopen weekend was het daar ook weer reuze gezellig.
Nu slapen...
ook prima! Spreken we nog wel afquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mooi![]()
Of bloem de volgende weekafgelopen weekend was het daar ook weer reuze gezellig.
Nu slapen...
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:30 schreef sproetjes het volgende:
ik ga er ook vandoor, rennen was weer heerlijk, nu optijd slapen
morgen om 06.45 gaat de wekker
nog even in bed mn papieren doorlezen en dan lekker slapen![]()
moet ook al om 8.15 in venlo zijn, en ik ben altijd bang voor filesquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Das vroeg.
Slaap lekker en heel veel succes morgen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:44 schreef sproetjes het volgende:
[..]
moet ook al om 8.15 in venlo zijn, en ik ben altijd bang voor files tunnels die dicht zijnplus moet me nog aankleden enzo
dankjewel!![]()
Nee. Dat kan hij nooit bijhouden, al die topics, lukt mij al amperquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Leest hij hier ook mee? Dan is het niet zo stiekem...
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Dat kan hij nooit bijhouden, al die topics, lukt mij al amper
Je vergeet een sociaal leven en uren bellen en om half negen 's morgens naar bed gaan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het anders niet. Naast nog 3 andere SC's, en zooi crewfora, ca. 300 mailtjes per dag, een studie, een baan, regelmatig kroegbezoek, nieuws posten, nieuws controleren, etc., enz.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je vergeet een sociaal leven en uren bellen en om half negen 's morgens naar bed gaan.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Check. Dat uren bellen doet 't m denk ik.
quote:
Nou kom fijn hier wonen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het hier nog wel gezellig?Mnvriendjes van deONZ SC zijn allemal gebanned terwijl ik beneden op de bank lag
Het is een fokker zelfsquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Goe bezig heur. Komtie eigenlijk ook op FOK!? Of is het een grote onbekende?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het hier nog wel gezellig?Mnvriendjes van deONZ SC zijn allemal gebanned terwijl ik beneden op de bank lag
quote:
En terecht. Chatten doe je maar via MSN.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |