Mooiquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:58 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hmmm daar heb ik wel zin in ja want mis al 80's en vorig weekend ook al niet wezen stappen
Veel te warm om te slapenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mooi![]()
Of bloem de volgende weekafgelopen weekend was het daar ook weer reuze gezellig.
Nu slapen...
ook prima! Spreken we nog wel afquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mooi![]()
Of bloem de volgende weekafgelopen weekend was het daar ook weer reuze gezellig.
Nu slapen...
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:30 schreef sproetjes het volgende:
ik ga er ook vandoor, rennen was weer heerlijk, nu optijd slapen
morgen om 06.45 gaat de wekker
nog even in bed mn papieren doorlezen en dan lekker slapen![]()
moet ook al om 8.15 in venlo zijn, en ik ben altijd bang voor filesquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Das vroeg.
Slaap lekker en heel veel succes morgen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:44 schreef sproetjes het volgende:
[..]
moet ook al om 8.15 in venlo zijn, en ik ben altijd bang voor files tunnels die dicht zijnplus moet me nog aankleden enzo
dankjewel!![]()
Nee. Dat kan hij nooit bijhouden, al die topics, lukt mij al amperquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Leest hij hier ook mee? Dan is het niet zo stiekem...
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Dat kan hij nooit bijhouden, al die topics, lukt mij al amper
Je vergeet een sociaal leven en uren bellen en om half negen 's morgens naar bed gaan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het anders niet. Naast nog 3 andere SC's, en zooi crewfora, ca. 300 mailtjes per dag, een studie, een baan, regelmatig kroegbezoek, nieuws posten, nieuws controleren, etc., enz.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je vergeet een sociaal leven en uren bellen en om half negen 's morgens naar bed gaan.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Check. Dat uren bellen doet 't m denk ik.
quote:
Nou kom fijn hier wonen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het hier nog wel gezellig?Mnvriendjes van deONZ SC zijn allemal gebanned terwijl ik beneden op de bank lag
Het is een fokker zelfsquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Goe bezig heur. Komtie eigenlijk ook op FOK!? Of is het een grote onbekende?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het hier nog wel gezellig?Mnvriendjes van deONZ SC zijn allemal gebanned terwijl ik beneden op de bank lag
quote:
En terecht. Chatten doe je maar via MSN.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |