quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:28 schreef friekin_ het volgende:
Zo. En nu de schottelslet overal overheen halen
http://li.wikipedia.org/wiki/Schottelslet
dat is toch een schottelsplak?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:28 schreef friekin_ het volgende:
Zo. En nu de schottelslet overal overheen halen
http://li.wikipedia.org/wiki/Schottelslet
quote:
quote:
Ik krijg het heet van poetsen. Zoals mijn date zou zeggen : "Dat was je al"quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Beej ôch waal jao.
Beej ôs is ut ein schôttelslet.
[..]
.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik krijg het heet van poetsen. Zoals mijn date zou zeggen : "Dat was je al"
Dat doet hij wel voor me. Ik kreeg net een smsjequote:Op woensdag 30 juni 2010 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is dat je de open deur zelf al intrapt.
quote:Hoi! Ik sliep lekker maar werd toch vroeg wakker, wel fijn aan je gedacht, de hele dag
Van die smsjes stuur ik ook wel eens. Heeft wel 'n positief effect als ik dat hier mag lezen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat doet hij wel voor me. Ik kreeg net een smsje
[..]
Playaquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die smsjes stuur ik ook wel eens. Heeft wel 'n positief effect als ik dat hier mag lezen.
Stuur je dan ook smsjes terug zoals: "je bent lief"?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Playa
Juistem. volgens mij begin ik stiekem gevoelens te krijgen voor 'm.
Ik ouk klaor met werke! Lekker thoes op de bankquote:
Volgens mij stuurde ik terug:quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stuur je dan ook smsjes terug zoals: "je bent lief"?
Nee, matige garp. Ik stuurde iets terug wat op je comment neerkomt ja.quote:ROFLCOPTER
Boeiend. Tis maar een spelletje.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kan wel een vervelend weekend worden als Nederland verliest.
Ja maar dat feest als we WK kampioen worden ! Dat wil je gewoon niet missen..quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Boeiend. Tis maar een spelletje.![]()
Plus, kans zit erin dat ik dan mijn 2e date heb
We gaan misschien naar de Efteling. Maar dan zonder de schoonfamilie (weet je, die date van een aantal weken terugquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja maar dat feest als we WK kampioen worden ! Dat wil je gewoon niet missen..
Ah gaat de goeie kant op
Weet je al wat je gaat doen op je 2de date ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |