quote:Voorgaande topics:
XLX - XLV - XLIV - XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
18 oktober
IKEA Amsterdam*, Breda, Delft*, Duiven, Haarlem, Utrecht
25 oktober
IKEA Amsterdam*, Delft*, Duiven, Eindhoven, Heerlen, Hengelo
1 november
IKEA Amersfoort, Amsterdam*, Breda, Delft*, Groningen, Utrecht
8 november
IKEA Amsterdam*, Delft*, Eindhoven
15 november
IKEA Amsterdam*, Delft*
22 november
IKEA Amsterdam*, Delft*, Eindhoven
* van 10-18 uur open
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!IKEA Amsterdam: JC-Rags IKEA Barendrecht: kalinho IKEA Breda: IKEA Delft: Snarf IKEA Duiven: WebForce IKEA Eindhoven: IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003 IKEA Heerlen: TimC IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
Ligt eraan welke matras je wil hebben.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:54 schreef _Michiel_ het volgende:
Hoe worden binnenveringsmatrassen meegeleverd? opgerold, of gewoon plat?
Wil ff weten hoe vaak ik heen en weer moet rijden
Link naar transportservice is trouwens kapot. Dit is de juiste url: http://www.ikea.com/ms/nl(...)nsportservice_NL.pdf
Mag ik er ook op wijzen dat IKEA Amersfoort niet genoemd staat in de openingspostquote:Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn
Kun je zelf aanpassenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:27 schreef Costerus het volgende:
[..]
Mag ik er ook op wijzen dat IKEA Amersfoort niet genoemd staat in de openingspost
Volgens mij verzinnen ze wel meer van die dingen! Ik had laatst ook ineens houdertjes in m'n pakketten, voor het vasthouden van die kleine rotspijkertjes waarmee je van die achterplaten vast moet zetten. Vond ik ideaal.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:55 schreef Cerbie het volgende:
Oh en degene die dit heeft bedacht is een held:
[ afbeelding ]
Heb al een paar dozijn inbussleutels van IKEA, maar die plastic houder eromheen is veel beter voor de vingers.
zat bij de bekväm
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:50 schreef dotKoen het volgende:
Mijn vraag die het vorige topic sloot:
Ik heb hier een Mysinge-bank in het beige staan. Wat zijn precies de wasinstructies voor de overtrek? Die Anne (online assistent) zegt dat ze mij naar de pagina stuurt waar dat op staat, maar die pagina bestaat niet meerEn ze weigert me ook met een echt persoon te laten chatten
.
Ik vraag het straks wel even bij de balie bij ikea groningen, ga er straks een onderdeel van het bureau kopen.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef Bartjebart het volgende:
Ik denk dat het er een beetje aan ligt waarom je die tegoedpas krijgt. is dat ivm een klacht of omdat je iets gewonnen hebt? Wanneer je een klacht hebt dan kunnen ze dat volgens mij in Groningen ook regelen. Maar vraag het voor de zekerheid even aan de collega's bij de klantenservice in de winkel of telefonisch.
quote:Zondagsopeningen:
IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag open van 10-18 uur. Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, van 11-18 uur. Dit zijn de zondagsopeningen van de komende periode:
# Zondag 4 juli:
IKEA Amsterdam*, Delft*, Utrecht
Zondag 11 juli:
# IKEA Amsterdam*, Delft*
Zondag 18 juli:
Zondag 25 juli:
# IKEA Amsterdam*, Delft*, Duiven, Heerlen
Zondag 1 augustus:
# IKEA Amsterdam*, Delft*, Utrecht
Zondag 8 augustus:
Zondag 15 augustus:
* van 10-18 uur open
Top, dank je!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:49 schreef Snarf het volgende:
[..]Onderhoudsvoorschrift
Afneembare bekleding.
Wasbaar op 60°C.
Apart wassen.
Niet bleken.
Niet drogen in de droogtrommel.
Strijken op hoge temperatuur.
Chemisch reinigen, normaal.
Ik meen wel zoiets gehoord te hebben. Schijnt een hele grote te gaan worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:11 schreef kahlanamnell het volgende:
De waardebon van Ikea Amsterdam kon niet naar Ikea Groningen gestuurd worden. Kon wel met Ikea Amsterdam bellen en hem laten opsturen, maar ik ga binnenkort wel even via Amsterdam een keer op famliiebezoek en haal hem dan wel op.
Straks eerst maar weer de nieuwe aanwinsten in elkaar zetten. Wel even wennen net in Groningen, een bijna compleet lege Ikea, ik moet vaker op dinsdagmiddag daarheen![]()
Bouwen ze trouwens een stuk aan die Ikea vast?
Oppervlakte magazijnruimte wordt uitgebreidquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:11 schreef kahlanamnell het volgende:
De waardebon van Ikea Amsterdam kon niet naar Ikea Groningen gestuurd worden. Kon wel met Ikea Amsterdam bellen en hem laten opsturen, maar ik ga binnenkort wel even via Amsterdam een keer op famliiebezoek en haal hem dan wel op.
Straks eerst maar weer de nieuwe aanwinsten in elkaar zetten. Wel even wennen net in Groningen, een bijna compleet lege Ikea, ik moet vaker op dinsdagmiddag daarheen![]()
Bouwen ze trouwens een stuk aan die Ikea vast?
ik heb gewoon een ratel waar ook inbusbitjes bij zitten. zo'n kleine die ook in bijna alle hoekjes past. dat is nog makkelijker.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:55 schreef Cerbie het volgende:
Oh en degene die dit heeft bedacht is een held:
[ afbeelding ]
Heb al een paar dozijn inbussleutels van IKEA, maar die plastic houder eromheen is veel beter voor de vingers.
zat bij de bekväm
Wordt de winkel dan ook groter?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:44 schreef Bartjebart het volgende:
Oppervlakte magazijnruimte wordt uitgebreid
Eh nee we gaan alleen magazijnruimte uitbreiden daar...quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:51 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Wordt de winkel dan ook groter?
Als je hem vergeiljkt met Amersfoort is hij best klein ( al kan je er wel alles halen). Maar een dagje Ikea is meestal wel relaxed, beetje lekker eten tussendoor, je kan overal lekker zitten om uit te rusten en je komt met leuke dingen thuis. Groningen mag van mij wel 2 keer zo groot worden (en meer parkeerplaatsen graag).
Nja het gaat er meer om dat de kans aanwezig is dat zo'n kast omvalt. En das niet zo handig natuurlijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:52 schreef dotKoen het volgende:
Nog even een vraag over IKEA-boekenkasten:
Ik ben van plan mijn nieuwe 1-kamerappartement weer van een hoop IKEA-spullen te voorzien. Wat ik me afvraag: bij veel IKEA-meubels staat dat je kasten hoger dan 75cm in de muur moet verankeren. In mijn nieuwe woning is dat lastig (studentenhuisvester). In hoeverre is dat bij bijvoorbeeld Expedit nu echt noodzakelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |