abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83430389

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
Voorgaande topics:
XLX - XLV - XLIV - XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.

18 oktober
IKEA Amsterdam*, Breda, Delft*, Duiven, Haarlem, Utrecht

25 oktober
IKEA Amsterdam*, Delft*, Duiven, Eindhoven, Heerlen, Hengelo

1 november
IKEA Amersfoort, Amsterdam*, Breda, Delft*, Groningen, Utrecht

8 november
IKEA Amsterdam*, Delft*, Eindhoven

15 november
IKEA Amsterdam*, Delft*

22 november
IKEA Amsterdam*, Delft*, Eindhoven
* van 10-18 uur open
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!

• IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: kalinho
  • IKEA Breda:
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce
  • IKEA Eindhoven:
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!
    pi_83430399
    Mijn vraag die het vorige topic sloot:

Ik heb hier een Mysinge-bank in het beige staan. Wat zijn precies de wasinstructies voor de overtrek? Die Anne (online assistent) zegt dat ze mij naar de pagina stuurt waar dat op staat, maar die pagina bestaat niet meer En ze weigert me ook met een echt persoon te laten chatten .
      dinsdag 29 juni 2010 @ 08:54:19 #3
    23428 _Michiel_
    Ik ben Tuinstoel fan .o/
    pi_83430476
    Hoe worden binnenveringsmatrassen meegeleverd? opgerold, of gewoon plat?

Wil ff weten hoe vaak ik heen en weer moet rijden

Link naar transportservice is trouwens kapot. Dit is de juiste url: http://www.ikea.com/ms/nl(...)nsportservice_NL.pdf

[ Bericht 33% gewijzigd door _Michiel_ op 29-06-2010 09:05:09 ]
    Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
    In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
    pi_83430932
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2010 08:54 schreef _Michiel_ het volgende:
    Hoe worden binnenveringsmatrassen meegeleverd? opgerold, of gewoon plat?

Wil ff weten hoe vaak ik heen en weer moet rijden

Link naar transportservice is trouwens kapot. Dit is de juiste url: http://www.ikea.com/ms/nl(...)nsportservice_NL.pdf
    Ligt eraan welke matras je wil hebben.
    De Harestua, Huglo en Herand worden op rol geleverd. (Dat zijn de donkergrijze matrassen, de laagste prijsrange).
    pi_83431100
    quote:
    Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn
    Mag ik er ook op wijzen dat IKEA Amersfoort niet genoemd staat in de openingspost
      Moderator dinsdag 29 juni 2010 @ 09:41:01 #6
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_83431461
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2010 09:27 schreef Costerus het volgende:

[..]

Mag ik er ook op wijzen dat IKEA Amersfoort niet genoemd staat in de openingspost
    Kun je zelf aanpassen Onderaan in de OP op dat linkje klikken
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
    pi_83431682
    Gister een hele ervaring met de IKEA gehad

We wilden een kastje kopen om als audio/videorek te gebruiken en dachten dat wel even met de trein/bus bij IKEA Duiven te halen. Vanuit Nijmegen. Heen gaat dat best goed, er rijdt een bus tot direct voor de deur. Dus hup met de bus en even in het restaurant eten. Maar terug..

Mijn vriendin vond het MALM nachtkastje zo mooi dus die zou en moest ook mee (gewicht: 18kg). Dus zij de tassen met wat ander spul, ik dat kastje en lopen naar de bus. Die bus voor de deur reed niet meer, dus helemaal lopen naar de Maststraat. Komen we eindelijk op de Maststraat aan, nog 100 meter te gaan, rijdt de bus voorbij! Sta je daar dus met 20+kg aan IKEA spullen. Volgende bus: 1 uur later.

Wij daar staan liften Uiteindelijk stopt er iemand met een grote Volvo, spullen erin, meerijden tot de volgende halte bij de A12 en vanaf daar verder met de bus. We hebben er.. een uur of 2 over gedaan om terug te komen in Nijmegen?
    Bij deze nog onze grote dank aan de man die ons een lift gaf

Dan de loot; Kon het niet laten alles in elkaar te zetten bij thuiskomst

Bekväm

Rast, prima te gebruiken als kastje voor versterker/mediaspeler

Malm

En eentje die ik niet helemaal snap, de Impuls kan met deksel. Die staaf in het midden kun je invriezen, maar dat ding zit klem in het deksel Ik ben bang dat ik wat afbreek als ik die eruithaal, moet het met deksel en al in de vriezer?
    Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
    Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
    pi_83431818
    Oh en degene die dit heeft bedacht is een held:

Heb al een paar dozijn inbussleutels van IKEA, maar die plastic houder eromheen is veel beter voor de vingers.
    zat bij de bekväm
    pi_83432350
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2010 09:55 schreef Cerbie het volgende:
    [ afbeelding ]

Heb al een paar dozijn inbussleutels van IKEA, maar die plastic houder eromheen is veel beter voor de vingers.
    zat bij de bekväm
    Volgens mij verzinnen ze wel meer van die dingen! Ik had laatst ook ineens houdertjes in m'n pakketten, voor het vasthouden van die kleine rotspijkertjes waarmee je van die achterplaten vast moet zetten. Vond ik ideaal.

Bartjebart, nog bedankt voor het beantwoorden van m'n vraag in het vorige topic!
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      dinsdag 29 juni 2010 @ 10:16:31 #10
    93214 DeTolk
    Elk puntje telt.
    pi_83432416
    Dat Malm nachtkastje heb ik ook, alleen in het zwart. Zaterdag nog 1tje halen.

De originele nachtkastje van m'n boxspring kosten 150 euro, die Malm dingen 40

Badmeubel ook bij de IKEA weggehaald. Wat een heerlijke winkel.

Ik ga ook nog de grote Malm halen

@Cerbie, heb jij de Malm aan de muur bevestigd met dat touwtje? Vind het zelf een beetje overdone. Ding is stevig zat.

[ Bericht 14% gewijzigd door DeTolk op 29-06-2010 10:27:24 ]
    pi_83433178
    Ik heb dat touwtje weggelaten, dat kastje is zo laag dat je hem niet omwipt. Plus dat ik hier officieel niet in de muren mag boren. Zo heb ik een hoge Benno vastgezet met een stukje vulkaniserende tape
      dinsdag 29 juni 2010 @ 11:49:01 #12
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_83435911
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2010 08:50 schreef dotKoen het volgende:
    Mijn vraag die het vorige topic sloot:

Ik heb hier een Mysinge-bank in het beige staan. Wat zijn precies de wasinstructies voor de overtrek? Die Anne (online assistent) zegt dat ze mij naar de pagina stuurt waar dat op staat, maar die pagina bestaat niet meer En ze weigert me ook met een echt persoon te laten chatten .

ART 300-832-06 MYSINGE ovtr zitel Ingebo lichtbeige

Basisinformatie
    Productgebied: 0111 Zitmeubelprogramma, textiel
    Designer: Mia Gammelgaard
    Start verkoop: 2004-11
    Einde verkoop: 2009-02
    Te monteren: Ja (N.B. Uitsluitend de laatste versie)
    Advice and Instruction: Nee
    Colli/artikel: 1
    Smaakgroep: Modern

Materialen
    100% katoen

Klantenvoordelen
    Makkelijk schoon te houden; de overtrek is machinewasbaar.

Onderhoudsvoorschrift
    Afneembare bekleding.
    Wasbaar op 60°C.
    Apart wassen.
    Niet bleken.
    Niet drogen in de droogtrommel.
    Strijken op hoge temperatuur.
    Chemisch reinigen, normaal.
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
      dinsdag 29 juni 2010 @ 11:53:47 #13
    308657 kahlanamnell
    Knowledge is a weapon
    pi_83436133
    quote:
    Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef Bartjebart het volgende:
    Ik denk dat het er een beetje aan ligt waarom je die tegoedpas krijgt. is dat ivm een klacht of omdat je iets gewonnen hebt? Wanneer je een klacht hebt dan kunnen ze dat volgens mij in Groningen ook regelen. Maar vraag het voor de zekerheid even aan de collega's bij de klantenservice in de winkel of telefonisch.
    Ik vraag het straks wel even bij de balie bij ikea groningen, ga er straks een onderdeel van het bureau kopen.

het was naar aanleiding van een klacht, ze komen mij tegemoet voor de kosten die ik gemaakt heb om het zelf op te lossen.
    I intend to be formidably armed
    pi_83436490
    Koopzondagen de komende periode;
    quote:
    Zondagsopeningen:
    IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag open van 10-18 uur. Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, van 11-18 uur. Dit zijn de zondagsopeningen van de komende periode:

# Zondag 4 juli:
    IKEA Amsterdam*, Delft*, Utrecht

Zondag 11 juli:
    # IKEA Amsterdam*, Delft*

Zondag 18 juli:

Zondag 25 juli:
    # IKEA Amsterdam*, Delft*, Duiven, Heerlen

Zondag 1 augustus:
    # IKEA Amsterdam*, Delft*, Utrecht

Zondag 8 augustus:

Zondag 15 augustus:

* van 10-18 uur open
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_83437947
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2010 11:49 schreef Snarf het volgende:

[..]Onderhoudsvoorschrift
    Afneembare bekleding.
    Wasbaar op 60°C.
    Apart wassen.
    Niet bleken.
    Niet drogen in de droogtrommel.
    Strijken op hoge temperatuur.
    Chemisch reinigen, normaal.
    Top, dank je!
      dinsdag 29 juni 2010 @ 16:11:03 #16
    308657 kahlanamnell
    Knowledge is a weapon
    pi_83447440
    De waardebon van Ikea Amsterdam kon niet naar Ikea Groningen gestuurd worden. Kon wel met Ikea Amsterdam bellen en hem laten opsturen, maar ik ga binnenkort wel even via Amsterdam een keer op famliiebezoek en haal hem dan wel op.

Straks eerst maar weer de nieuwe aanwinsten in elkaar zetten. Wel even wennen net in Groningen, een bijna compleet lege Ikea, ik moet vaker op dinsdagmiddag daarheen

Bouwen ze trouwens een stuk aan die Ikea vast?
    pi_83448445
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2010 16:11 schreef kahlanamnell het volgende:
    De waardebon van Ikea Amsterdam kon niet naar Ikea Groningen gestuurd worden. Kon wel met Ikea Amsterdam bellen en hem laten opsturen, maar ik ga binnenkort wel even via Amsterdam een keer op famliiebezoek en haal hem dan wel op.

Straks eerst maar weer de nieuwe aanwinsten in elkaar zetten. Wel even wennen net in Groningen, een bijna compleet lege Ikea, ik moet vaker op dinsdagmiddag daarheen

Ik meen wel zoiets gehoord te hebben. Schijnt een hele grote te gaan worden.
    Geen referral hier.
    pi_83449177
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2010 16:11 schreef kahlanamnell het volgende:

Oppervlakte magazijnruimte wordt uitgebreid
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_83449494
    Weet iemand hoe deze werkt? Ik krijg die middelste staaf niet uit de deksel zonder breken ben ik bang Of moet ie met deksel en al de vriezer in?

edit; terwijl ik dit post krijgt mijn vriendin hem wel los maar nu nog terug.
    pi_83453954
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2010 09:55 schreef Cerbie het volgende:
    [ afbeelding ]

zat bij de bekväm
    ik heb gewoon een ratel waar ook inbusbitjes bij zitten. zo'n kleine die ook in bijna alle hoekjes past. dat is nog makkelijker.
      woensdag 30 juni 2010 @ 12:51:39 #21
    308657 kahlanamnell
    Knowledge is a weapon
    pi_83486005
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2010 16:44 schreef Bartjebart het volgende:
    Oppervlakte magazijnruimte wordt uitgebreid
    Wordt de winkel dan ook groter?

Als je hem vergeiljkt met Amersfoort is hij best klein ( al kan je er wel alles halen). Maar een dagje Ikea is meestal wel relaxed, beetje lekker eten tussendoor, je kan overal lekker zitten om uit te rusten en je komt met leuke dingen thuis. Groningen mag van mij wel 2 keer zo groot worden (en meer parkeerplaatsen graag).
      woensdag 30 juni 2010 @ 16:33:29 #22
    271227 Lucy_Lucky
    Lucky is the name
    pi_83495443
    Kan iemand mij vertellen of er voor de Klippan 4 zits ook nog meer keuze qua hoezen is. Op de website tel ik er nu 4. Ik zou graag een antracietkleur willen hebben en die zit er natuurlijk net niet bij.
    Bedankt!
    pi_83509821
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2010 12:51 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

Wordt de winkel dan ook groter?

Als je hem vergeiljkt met Amersfoort is hij best klein ( al kan je er wel alles halen). Maar een dagje Ikea is meestal wel relaxed, beetje lekker eten tussendoor, je kan overal lekker zitten om uit te rusten en je komt met leuke dingen thuis. Groningen mag van mij wel 2 keer zo groot worden (en meer parkeerplaatsen graag).
    Eh nee we gaan alleen magazijnruimte uitbreiden daar...

Ik gok dat de winkel in Groningen minstens of wellicht zelfs nog wel groter is dan in Amersfoort (gezien oppervlakte verkoopafdelingen). Alleen Groningen heeft een totaal andere (en niet vergelijkbare) indeling dan de 'normale' winkel dus wellicht dat dit een wat andere winkelervaring meebrengt.
    pi_83517988
    Nog even een vraag over IKEA-boekenkasten:

Ik ben van plan mijn nieuwe 1-kamerappartement weer van een hoop IKEA-spullen te voorzien. Wat ik me afvraag: bij veel IKEA-meubels staat dat je kasten hoger dan 75cm in de muur moet verankeren. In mijn nieuwe woning is dat lastig (studentenhuisvester). In hoeverre is dat bij bijvoorbeeld Expedit nu echt noodzakelijk?
    pi_83518042
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 00:52 schreef dotKoen het volgende:
    Nog even een vraag over IKEA-boekenkasten:

Ik ben van plan mijn nieuwe 1-kamerappartement weer van een hoop IKEA-spullen te voorzien. Wat ik me afvraag: bij veel IKEA-meubels staat dat je kasten hoger dan 75cm in de muur moet verankeren. In mijn nieuwe woning is dat lastig (studentenhuisvester). In hoeverre is dat bij bijvoorbeeld Expedit nu echt noodzakelijk?
    Nja het gaat er meer om dat de kans aanwezig is dat zo'n kast omvalt. En das niet zo handig natuurlijk
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')