ik bedoelde inkorten in de breedte? Kan dat ook?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:06 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja ik heb ervaring. Je kunt het touwtje namelijk aan de onderkant losknopen en zo dus latjes verwijderen. Het stelt echt niets voor en het is zo gepiept!
Oh dat weet ik niet. Ik denk het niet want dan gaan die houten latjes waarschijnlijk splijten. Als je nu van die aluminium latjes hebt kun je ze afknippen met een speciaal apparaatje maar dat zal bij dat hout waarschijnlijk niet gaan.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:09 schreef willempjewever het volgende:
[..]
ik bedoelde inkorten in de breedte? Kan dat ook?
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:09 schreef willempjewever het volgende:
[..]
ik bedoelde inkorten in de breedte? Kan dat ook?
Ik heb nu jaloezieen van kunstof en daarbij kon het, maar ik twijfel wat bij deze.
Dat is niet handig. Je kan beter een plankje van dezelfde dikte als de plint horizontaal ophangen en daaraan het bed vastmaken. Dan krijg je over de gehele lengte een versteviging en hoor je niks meer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:36 schreef LastRequest het volgende:
Eén, maar hij staat wegens een plint 1 of 2 cm van de muur af. Ik dacht aan iets zoals bij gordijnrails, zoals bij de pijl hieronder:
[ afbeelding ]
Maar vroeg me af of iemand er toevallig ervaring mee heeft.
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:29 schreef Bartjebart het volgende:
... heb je toevallig iets van een artikelnummer?
| 1 |
Oh, dat verklaart een hoop jaquote:Op maandag 21 juni 2010 22:29 schreef Bartjebart het volgende:
KLAPPAR is een tijdelijk kerst assortiment met speelgoed en knuffels. De kans is heel klein dat je deze nog ergens zult vinden helaas. Ik kan het woensdag wel even voor je kijken... heb je toevallig iets van een artikelnummer?
Dat is 'm ja, thnxquote:
Volgens mij zit dat niet in de "voorraad standaard onderdelen" dat elke klantenservice heeft... Dus je zou dat het beste even na kunnen vragen bij de klantenservice van je vestiging.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:57 schreef willempjewever het volgende:
Kan je de kinderbeveiliging van de rolgordijnen (zo'n plastic dingetje waarin het snoer zit zodat het wat gespannen blijft hangen) ook los kopen? Zit dat in die automaten bij de klantenservice?
ja dat kan, er is een waarschuwing uit geagaan niet lang geleden en toen zijn alle klantenservices bevoorraad, dus even bij de balie langs gaanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:57 schreef willempjewever het volgende:
Kan je de kinderbeveiliging van de rolgordijnen (zo'n plastic dingetje waarin het snoer zit zodat het wat gespannen blijft hangen) ook los kopen? Zit dat in die automaten bij de klantenservice?
dat is mooi. Moet hem eigenlijk voor een rolgordijn van een niet ikea merk hebben, maar dat hoeven ze niet te weten. Ik had er 3 gekocht en 2 opgehangen, maar mijn vrouw wil ze niet en de 3e zit nog in de verpakking. Ik had die veiligheidsdingen van die 2 die ik weggegooid hebt bewaard en wil er meer hebben voor dat andere merk rolgordijen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat kan, er is een waarschuwing uit geagaan niet lang geleden en toen zijn alle klantenservices bevoorraad, dus even bij de balie langs gaan
Ik denk dat het er een beetje aan ligt waarom je die tegoedpas krijgt. is dat ivm een klacht of omdat je iets gewonnen hebt? Wanneer je een klacht hebt dan kunnen ze dat volgens mij in Groningen ook regelen. Maar vraag het voor de zekerheid even aan de collega's bij de klantenservice in de winkel of telefonisch.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:06 schreef kahlanamnell het volgende:
Bij Ikea Amsterdam ligt een tegoedbon voor mij klaar, maar ik kom meestal in Ikea Groningen. Kan ik via de klatntenservice (of hier) regelen dat die bon naar Groningen voor mij gaat?
Of kan ik in Groningen het casenummer geven waarvoor ik die bon krijg en dat ze dan even bellen met Amsterdam zodat ik hem in Groningen kan gebruiken?
wil namelijk van de week naar Ikea Groningen toe om een ladeblokje te halen en Groningen is dichtbij mijn werk momenteel.
Ja klopt!quote:Op maandag 28 juni 2010 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog één vraagje over de Pax-kast die ik wil gaan kopen. Hoe moet ik die uittrekbare kledingroede (van de Komplementserie) voor mij zien? Maak je die vast aan de onderkant van een legplank?
Bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |