SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:33 schreef FedExpress het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moest ergens terugkomen he
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik heb het weer bijgewerkt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:23 schreef bijdehand het volgende:
Traditie
Heb ik nou een koekje verdiend?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:06 schreef bijdehand het volgende:
Braaf
Vooruit dan maar. Wilde je iets anders geven maar je krijgt wel een koekjequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb ik nou een koekje verdiend?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Wilde je iets anders geven maar je krijgt wel een koekje
Thnx.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Wilde je iets anders geven maar je krijgt wel een koekje
Een zak winegumsquote:
Ja blont he.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Na 10 de TT gelezen te hebben snap ik heb hoor
Ben je al zo oud?quote:
quote:
doe eens goed typen jijquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Na 10 de TT gelezen te hebben snap ik heb hoor
Daar is ze te jong voorquote:
Sorry hoorquote:
Pardon! In het vervolg zal ik zoveel mogelijk rekening houden met interpunctie, hoofdletters en andere zaken die van belang van.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sorry hoor
"doe" zou eigenlijk ook met een hoofdletter moeten he
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:39 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Pardon! In het vervolg zal ik zoveel mogelijk rekening houden met interpunctie, hoofdletters en andere zaken die van belang van.
Moest toch van jou?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Als jij je daar graag mee bezig houdt ga je gang
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:57 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Dit ruzie noemenons een stelletje noemen
![]()
Waarom gaan jullie niet daten?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:57 schreef FedExpress het volgende:
Dit ruzie noemenons een stelletje noemen
![]()
Ik vroeg het eerst.quote:
Dat laatste snap ik niet magoed.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vroeg het eerst.![]()
Maar jullie vitten altijd zo lief op elkaar
Net als met daten. Wie weet heeft het potentiequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik niet magoed.
Noem is een reden te meetten?
wij vitten zeldenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vroeg het eerst.![]()
Maar jullie vitten altijd zo lief op elkaar
Wel een beetjequote:
Wat? Vitten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Wat? Vitten?Daten. JE KAN HET!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Omdat het gewoon overduidelijk is dat jullie het ook willen en als jullie het nou eenmaal doen hoeven jullie er niet meer om te liegenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
waarom wil jij zo graag dat wij gaan daten
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat het gewoon overduidelijk is dat jullie het ook willen en als jullie het nou eenmaal doen hoeven jullie er niet meer om te liegen
Het is overduidelijk hequote:
Dat is het betere werk!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef bijdehand het volgende:
Hm moet iets verzinnen voor het eten vanavond... pa en ma zijn op vakantie
Oeh alleen maar vlees. Een echte mannenmaaltijdquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is het betere werk!
Pizza, shoarma, friet, vis, kippepootjes, vlees? Dat is best makkelijk te maken![]()
En anders;
http://www.thuisbezorgd.nl/
Vlees isquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oeh alleen maar vlees. Een echte mannenmaaltijd![]()
![]()
Nu nog een toetje verzinnen
Ik bedoelde iets anders als toetjequote:Op woensdag 16 juni 2010 17:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vlees is![]()
Die toetjes van 17 cent met vanille en slagroom![]()
Misschien kan je op de webwinkel van de ah inspiratie opdoen?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:15 schreef BarrieButsers het volgende:
![]()
Regel een seksdate op marktplaats
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:15 schreef BarrieButsers het volgende:
![]()
Regel een seksdate op marktplaats
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
En dan staat er zo'n 40+'er aan de deurNo thanks
Geen interessequote:
Alleen een toetje toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen interesseHeb nog lang geen vriendin nodig
Ja, mits niet 40+ wat denk jijquote:
Met alleen sex merk je niks van die kinderen hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En iemand van 30 met 4 kinderen?
ligt eraan of ze het daar beneden goed uit elkaar getrokken hebben of nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Met alleen sex merk je niks van die kinderen hoor.
Totdat ze de slaakkamer binnen wandelen met de woorden; Ahh je doet mama pijn!quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Met alleen sex merk je niks van die kinderen hoor.
welkomquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:53 schreef kutkabouter het volgende:
waarom ontdek ik nu pas dat dit topic bestaat?
hoi allemaalis dit ook al een kliek of mag ik nog joinen?
daar gaat m'n ninja-editquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:55 schreef FedExpress het volgende:
[..]
welkom![]()
'Troste Brabander' --> jij bent zeker welkom hier, kliek of niet
Of pics van zn bakkesquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Eerst een foto van je piemel posten kutkabouter, dan mag je erbij.
Welke regio woon je?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
daar gaat m'n ninja-editik dacht, dat valt misschien verkeerd
kom morgen maar eens kijken, als ik geslaagd ben en ik duik dan de stad in ben ik na een paar uurtjes zo zat dat ik m'n broek zo voor je uitdoequote:Op woensdag 16 juni 2010 18:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Eerst een foto van je piemel posten kutkabouter, dan mag je erbij.
heusden (hekese)quote:
En als je zakt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
kom morgen maar eens kijken, als ik geslaagd ben en ik duik dan de stad in ben ik na een paar uurtjes zo zat dat ik m'n broek zo voor je uitdoe
maar nu zit het er niet in
dan wordt ik waarschijnlijk net zo zat, maar dan ben ik depressiefquote:
sorryquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
daar gaat m'n ninja-editik dacht, dat valt misschien verkeerd
och, ik heb nooit heel veel moeite met Boschenaren gehadquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:11 schreef FedExpress het volgende:
[..]
sorry![]()
Ik zie dat je meteen goed bent ingeburgerd
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
och, ik heb nooit heel veel moeite met Bosschenaren gehadik breng daar bijna meer tijd door dan thuis
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Hoop voor je dat je je examen Nederlands beter hebt gemaaktquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je je examen Nederlands beter hebt gemaakt
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ligt eraan of ze het daar beneden goed uit elkaar getrokken hebben of niet
Oh getverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Overheen gelezenquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Overheen gelezenIk heb maar 1 pagina ingesteld
Watquote:
hoe witte gij daquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Kei veel sirenes net, blijkt het een binnenbrandje te zijn
Hahahahaquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hoe witte gij da![]()
die sirenes hoorde ik ook ja
of was het een slechte grap![]()
Ik had het ook niet gezien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:41 schreef FedExpress het volgende:
[..]
slecht dat je daar overheen leest
coolquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahahaha
Stond op 112meldingen.nl geloof ik
Als ik iets hoor staat het daar al op..
quote:
quote:
Wat?quote:
quote:
sterkte!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:21 schreef kutkabouter het volgende:
hoi
hier nog 3 en een half uur stressen voor die kutuitslag
ik zit echt nu gewoon al af te tellenquote:
Welke school zit je? En wel niveau? Succes iig!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik zit echt nu gewoon al af te tellen![]()
stedelijk gymnasiumquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Welke school zit je? En wel niveau? Succes iig!
Ik ga vandaag niet zoveel doen vrees ik
Omfg, daar heb ik ook op gezetenquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
stedelijk gymnasium
kutschoolalleen onze feestjes zijn leuk
Hey, dat was mijn grap!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat is hier niet te merken anders
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik doe m'n best dom te lijkenquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
sorryquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hey, dat was mijn grap!![]()
En goedemiddag.
gaat je goed afquote:
Heyquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:41 schreef bijdehand het volgende:
Hoe gaat het hier?![]()
Volgens mij weet ik wie kutkabouter is![]()
In zijn fobo staat het nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hij heeft ook een fobo he
Goed hoor en met jou?
wie ben jij dan? wij hebben geen negers van 2 bij 2 op schoolquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:41 schreef bijdehand het volgende:
Hoe gaat het hier?![]()
Volgens mij weet ik wie kutkabouter is![]()
Jullie hebben zelfs geen negers op schoolquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wie ben jij dan? wij hebben geen negers van 2 bij 2 op school
linksquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jullie hebben zelfs geen negers op schoolAlleen neger.
![]()
En ben jij links of rechts op die foto in de fobo
Ja ik dacht al dat jij het was, Maurice. Herkende je al zonder die info over je neusquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
links
ik heb de grootste neus van de school, misschien weet je het dan![]()
nog niet gebeld, ik begin stiekem hoop te krijgen
Proficiatquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:15 schreef kutkabouter het volgende:
GESLAAGD BITCHES![]()
bijdehand wie ben je nou?
als jij zegt wie je bentquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:46 schreef bijdehand het volgende:
Gefeliciteerd he. Nodig je niet iedereen nu bij jou thuis uit? In je kleine dorpje
Ik weet je te wonen dus daar gaat het niet omquote:
wie weet er nou weer waar hékese ligtquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet je te wonen dus daar gaat het niet om
Hedikhuizenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wie weet er nou weer waar hékese ligt_!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wie weet er nou weer waar hékese ligt_!
whutquote:
Toen ik de laatste keer bij hem was woonde hij in Hedikhuizenquote:
Alleen een seksuele relatie. Ik was de gever. Best chill dus.quote:
Hahaha thx, het streepje lukte eerste niet naar linksquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:46 schreef Roflpantoffel het volgende:
Danku voor de felicitatie
Oh Barie, de titel onder je naam moet zijn 'Wè gij, kut'
Niveau 4, dus nu naar HBO in Eindhoven. Streepje naar links is de knop onder je ESC knop.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha thx, het streepje lukte eerste niet naar links
Voor welk niveau heb je je diploma gehaald?
Ja zat op het KW1C. Voor eerst dat ik Den Bosch moet verlaten voor een school.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Ohh voor je mbo, zat je toevallig op het kw1c?Wel goed zeg, hopelijk gaat je nieuwe opleiding bevallen
Ai dat is minder.. Maar dan heb je wel iets wat je echt leuk vind tochquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ja zat op het KW1C. Voor eerst dat ik Den Bosch moet verlaten voor een school.Als de opleiding hier was, had ik hem zeker hier gevolgd. Ach dan maar iedere dag met de trein.
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 07:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen een seksuele relatie. Ik was de gever. Best chill dus.
En ben gvd nu pas thuis dus ga slapen
I don't wish, Mr. De Hondquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
_! you wish, maarre, wie ben je nou?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 05:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
I don't wish, Mr. De Hond![]()
Ik kan je wel een tip geven... hm...
in de eerste zat ik niet bij je in de klas maar kende ik je wel
ron?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 05:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
I don't wish, Mr. De Hond![]()
Ik kan je wel een tip geven... hm...
in de eerste zat ik niet bij je in de klas maar kende ik je wel
Ja die.quote:
oke.quote:
HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Jezus net naar het winkelcentrum geweest nergens hadden ze oranje shirtjes ofzo. Tot overmaat van ramp maar een cape van de nederlandse vlag gekocht
HAHAHAHAHAquote:
Dan doe je iets niet goed hoor.quote:
Hey, jouw vuilnis moet ook opgehaald wordenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed hoor.
Ja dat is hier idd al lang niet meer gebeurd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hey, jouw vuilnis moet ook opgehaald worden
Hier van de week nogquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat is hier idd al lang niet meer gebeurd.
Ik moest mijn vuilniszak met enig geweld in de semiondergrondse container proppen.quote:
Wij hebben gewoon klikoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik moest mijn vuilniszak met enig geweld in de semiondergrondse container proppen.
Ja, fijne dag. Geniet van het voetbal!quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:28 schreef FedExpress het volgende:
wat.een.kut.wedstrijd.Ik vond het boeiender dan de vorige, dat was pas slappe hap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:28 schreef FedExpress het volgende:
wat.een.kut.wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb liever dat ze kut spelen en winnen dan dat ze goed spelen en verliezen
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
QFTquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Ik heb liever dat ze kut spelen en winnen dan dat ze goed spelen en verliezen
hier stopte ik met lezenquote:
Nein, gij wel?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:26 schreef kutkabouter het volgende:
hoi
gaan er nog mensen de stad in vanavond?
ik weet het nog niet, ik ben zwaar moe en mijn vrienden willen waarschijnlijk toch alleen maar naar de opiumquote:
ik leef met je meequote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik weet het nog niet, ik ben zwaar moe en mijn vrienden willen waarschijnlijk toch alleen maar naar de opium![]()
![]()
Tsjaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik weet het nog niet, ik ben zwaar moe en mijn vrienden willen waarschijnlijk toch alleen maar naar de opium![]()
![]()
quote:
En misschien ga ik welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:26 schreef kutkabouter het volgende:
hoi
gaan er nog mensen de stad in vanavond?
Wat is er, mijn kind?quote:
Zo. Dat shirtje van pedo bear heeft tie toch goed aan gedaanquote:
inderdaadquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo. Dat shirtje van pedo bear heeft tie toch goed aan gedaan
lalalaa is wel leukquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:56 schreef kutkabouter het volgende:
taveerne, lalalaa, opium
voor de rest kom ik eigenlijk bijna nergens, geen zin in buitenlanders/tuig/kakvolk
maar opium is ook best kut, vooral op zaterdag, maarja als je vrienden daar maar heen blijven gaan
Heb niet echt vergelijkingsmateriaal maar opium vind ik wel gezellig. Niet veel van dat bovenstaande inderdaadquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:56 schreef kutkabouter het volgende:
taveerne, lalalaa, opium
voor de rest kom ik eigenlijk bijna nergens, geen zin in buitenlanders/tuig/kakvolk
maar opium is ook best kut, vooral op zaterdag, maarja als je vrienden daar maar heen blijven gaan
Tegenover de Sint Jan zit een epische bar, waar de vrouwen 2x zo oud en 2x zo wanhopig zijn als de mannenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:56 schreef kutkabouter het volgende:
taveerne, lalalaa, opium
Terrasje bij de B&Bquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb niet echt vergelijkingsmateriaal maar opium vind ik wel gezellig. Niet veel van dat bovenstaande inderdaadDat is positief hahaa helaas wel stervensdruk
De Smidse?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tegenover de Sint Jan zit een epische bar, waar de vrouwen 2x zo oud en 2x zo wanhopig zijn als de mannen
Ja, da's echt zo'n ranzige tent. Een keer naar binnen gelopen, en na een paar minuten voelde ik dat er iets niet klopte.quote:
De gemiddelde leeftijd is het dubbele van jou raad ik zoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, da's echt zo'n ranzige tent. Een keer naar binnen gelopen, en na een paar minuten voelde ik dat er iets niet klopte.
Ik ga er iig nooit meer naartoe. Ranzige bende daar.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd is het dubbele van jou raad ik zo
Ze staan daar wel allemaal netjes stil
Werd je lastig gevallen door de vrouwtjes?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga er iig nooit meer naartoe. Ranzige bende daar.
ben jij een van de 16 jarige breezers die daar altijd heengaan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb niet echt vergelijkingsmateriaal maar opium vind ik wel gezellig. Niet veel van dat bovenstaande inderdaadDat is positief hahaa helaas wel stervensdruk
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ben jij een van de 16 jarige breezers die daar altijd heengaan?
dat is ook zo, leeftijd bij opium is pas geleden verhoogd naar 17, scheelt gelukkig wel iets, maar helaas niet heel erg veelquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Ik kom daar gelukkig niet altijd en als 16/17 jarige heb je verder niet veel keus![]()
Of je moet tussen de buitenlanders of kakkers willen staan.
En gelukkig ben ik ook geen breezer
Ohh is dat sinds kort 17? Nou dat vind ik dan al weer wat beterquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat is ook zo, leeftijd bij opium is pas geleden verhoogd naar 17, scheelt gelukkig wel iets, maar helaas niet heel erg veel
Als je ze ziet wordt je al lastiggevallen door die vieze ouwe koppenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Werd je lastig gevallen door de vrouwtjes?
jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh is dat sinds kort 17? Nou dat vind ik dan al weer wat beter
Veel is toch 18+ enzo..
Jij gaat er ook altijd naartoe zeg je.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja
daarom gaan al die paupers die net uitgaan en zich niet kunnen gedragen ook naar de opium
ja omdat we intussen vaste klant zijn en een shitload aan gratis bier krijgenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij gaat er ook altijd naartoe zeg je.
Hoaxquote:
heul nie waarquote:
Ik wil Red Dead Redemption spelen maar volgens mij gaat dan het kleine beetje sociale leven dat ik heb helemaal kapotquote:
gewoon doen, sinds ik geslaagd ben is het enige wat ik doe gamen, slapen en sociaal leven onderhouden dus het gaat redelijk goed samenquote:Op zondag 20 juni 2010 00:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil Red Dead Redemption spelen maar volgens mij gaat dan het kleine beetje sociale leven dat ik heb helemaal kapot
Heb al 4 weken vakantie en verveel me kapotquote:Op zondag 20 juni 2010 00:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
gewoon doen, sinds ik geslaagd ben is het enige wat ik doe gamen, slapen en sociaal leven onderhouden dus het gaat redelijk goed samen
mits je niks beters te doen hebt dan
wat is je GT? ik zit nu mw2 met bier te spelen, gaat niet goed samenquote:Op zondag 20 juni 2010 00:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb al 4 weken vakantie en verveel me kapotGa toch maar halen. En nieuwe batterijen voor m'n xboxcontroller want ik ben lang bezig dan verwacht ik
Ik heb geen xbox live, kan niet tegen m'n verlies. Ik doe MW2 altijd op de PCquote:Op zondag 20 juni 2010 00:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wat is je GT? ik zit nu mw2 met bier te spelen, gaat niet goed samen
pc gamersquote:Op zondag 20 juni 2010 00:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb geen xbox live, kan niet tegen m'n verlies. Ik doe MW2 altijd op de PCEn bier past overal goed bij hoor
Hedikhuizenarenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hallo.Heb een vette avond gehad in Helmond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hallo.Heb een vette avond gehad in Helmond.
Had je wel je bijbehorende Anita-outfit uit de kast getrokken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is nog 9 minuten morgen, dus: goedemorgenquote:
Nee, dan was ik een beetje uit de toon gevallen denk ik.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Had je wel je bijbehorende Anita-outfit uit de kast getrokken?
Nee het is toch Helmond zei je? Daar loopt iedereen erbij als een Anitaquote:Op zondag 20 juni 2010 12:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, dan was ik een beetje uit de toon gevallen denk ik.
Bij dat concert niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee het is toch Helmond zei je? Daar loopt iedereen erbij als een Anita
Welk concert? Anita en de Achterbuurters?quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Welk concert? Anita en de Achterbuurters?
Zelfs Sinterklaas gaat Helmond voorbijquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zelfs Sinterklaas gaat Helmond voorbij![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag!
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
brunchen noemen ze dat xDquote:Op zondag 20 juni 2010 13:53 schreef kutkabouter het volgende:
goeiemorgen deze morgen
ik vraag me altijd af op zo'n zondag, ben ik nou aan het ontbijten of aan het lunchen?
eerste van vandaagquote:Op zondag 20 juni 2010 15:35 schreef BarrieButsers het volgende:
En als je een biertje pakt om 00:00 uur. Is het dan de laatste gisteren of de eerste van vandaag?
Helaas verloren, maar was wel spannend. Had iets meer ingezeten maar achquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Je moet een keer brinner proberen. heerlijkquote:Op zondag 20 juni 2010 13:53 schreef kutkabouter het volgende:
goeiemorgen deze morgen
ik vraag me altijd af op zo'n zondag, ben ik nou aan het ontbijten of aan het lunchen?
dan heb je het wel ernstig laat gemaaktquote:Op zondag 20 juni 2010 16:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet een keer brinner proberen. heerlijk
ja maar brunchen is al om 11 uur, ik ging pas om 2 uur ontbijtenquote:
Om 14 uur of iets ervoor?quote:Op zondag 20 juni 2010 16:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja maar brunchen is al om 11 uur, ik ging pas om 2 uur ontbijten
ow, het was wel een brunch dan ;Pquote:Op zondag 20 juni 2010 17:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Om 14 uur of iets ervoor?
http://eten-en-drinken.in(...)at-houdt-dat-in.html
Ik heb het afgelopen jaar een raar ritme gehadquote:Op zondag 20 juni 2010 16:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan heb je het wel ernstig laat gemaakt
Maar jij bent toch ook gewoon raar.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar een raar ritme gehad
Ik heb vroeger een klap van een giraf tegen m'n hoofd gehadquote:Op zondag 20 juni 2010 17:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook gewoon raar.
Was het geen olifant?quote:Op zondag 20 juni 2010 17:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een klap van een giraf tegen m'n hoofd gehad
Die kon met z'n kop niet over het hek waarover m'n vader me heen had getilt zo van 'Hey Ron, mooie giraffes he?'quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 17:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die kon met z'n kop niet over het hek waarover m'n vader me heen had getilt zo van 'Hey Ron, mooie giraffes he?'
quote:
en je bent ooit in het prikkeldraad gelopenquote:Op zondag 20 juni 2010 17:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een klap van een giraf tegen m'n hoofd gehad
Helaas heb ik die eer nooit gehadquote:
Ook dat ja. Je ziet het nog steeds als ik me niet scheerquote:Op zondag 20 juni 2010 17:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
en je bent ooit in het prikkeldraad gelopen
Hoi, ik ben Roloquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 17:55 schreef kutkabouter het volgende:
ik zie nu pas de OPik zet mezelf er even bij, ik vind het wel leuk hier
Jij bent de enige die die opmerkingen maakt hoorquote:Op zondag 20 juni 2010 18:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij deze welkom in het Walhalla der oversexte grappen, domme opmerkingen Bosschenaren
quote:
Ik maak hier een Walhalla!quote:Op zondag 20 juni 2010 19:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij bent de enige die die opmerkingen maakt hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Nee man, gek! Hij doet universiteit! Dan kan ie toch niets tekort komen!?quote:
Fed zelf doet ook Uniquote:Op zondag 20 juni 2010 20:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee man, gek! Hij doet universiteit! Dan kan ie toch niets tekort komen!?
quote:
Ik ben geen mongoolquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat me niet lijkt dat jij het op Bijdehand's niveau wou gooien
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:21 schreef bijdehand het volgende:
..]
irl kan dat een redelijk niveau zijn
quote:
Snapt u me niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|