Nein, gij wel?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:26 schreef kutkabouter het volgende:
hoi
gaan er nog mensen de stad in vanavond?
ik weet het nog niet, ik ben zwaar moe en mijn vrienden willen waarschijnlijk toch alleen maar naar de opiumquote:
ik leef met je meequote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik weet het nog niet, ik ben zwaar moe en mijn vrienden willen waarschijnlijk toch alleen maar naar de opium![]()
![]()
Tsjaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik weet het nog niet, ik ben zwaar moe en mijn vrienden willen waarschijnlijk toch alleen maar naar de opium![]()
![]()
quote:
En misschien ga ik welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:26 schreef kutkabouter het volgende:
hoi
gaan er nog mensen de stad in vanavond?
Wat is er, mijn kind?quote:
Zo. Dat shirtje van pedo bear heeft tie toch goed aan gedaanquote:
inderdaadquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo. Dat shirtje van pedo bear heeft tie toch goed aan gedaan
lalalaa is wel leukquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:56 schreef kutkabouter het volgende:
taveerne, lalalaa, opium
voor de rest kom ik eigenlijk bijna nergens, geen zin in buitenlanders/tuig/kakvolk
maar opium is ook best kut, vooral op zaterdag, maarja als je vrienden daar maar heen blijven gaan
Heb niet echt vergelijkingsmateriaal maar opium vind ik wel gezellig. Niet veel van dat bovenstaande inderdaadquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:56 schreef kutkabouter het volgende:
taveerne, lalalaa, opium
voor de rest kom ik eigenlijk bijna nergens, geen zin in buitenlanders/tuig/kakvolk
maar opium is ook best kut, vooral op zaterdag, maarja als je vrienden daar maar heen blijven gaan
Tegenover de Sint Jan zit een epische bar, waar de vrouwen 2x zo oud en 2x zo wanhopig zijn als de mannenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:56 schreef kutkabouter het volgende:
taveerne, lalalaa, opium
Terrasje bij de B&Bquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb niet echt vergelijkingsmateriaal maar opium vind ik wel gezellig. Niet veel van dat bovenstaande inderdaadDat is positief hahaa helaas wel stervensdruk
De Smidse?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tegenover de Sint Jan zit een epische bar, waar de vrouwen 2x zo oud en 2x zo wanhopig zijn als de mannen
Ja, da's echt zo'n ranzige tent. Een keer naar binnen gelopen, en na een paar minuten voelde ik dat er iets niet klopte.quote:
De gemiddelde leeftijd is het dubbele van jou raad ik zoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, da's echt zo'n ranzige tent. Een keer naar binnen gelopen, en na een paar minuten voelde ik dat er iets niet klopte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |