sterkte!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:21 schreef kutkabouter het volgende:
hoi
hier nog 3 en een half uur stressen voor die kutuitslag
ik zit echt nu gewoon al af te tellenquote:
Welke school zit je? En wel niveau? Succes iig!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik zit echt nu gewoon al af te tellen![]()
stedelijk gymnasiumquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Welke school zit je? En wel niveau? Succes iig!
Ik ga vandaag niet zoveel doen vrees ik
Omfg, daar heb ik ook op gezetenquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
stedelijk gymnasium
kutschoolalleen onze feestjes zijn leuk
Hey, dat was mijn grap!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat is hier niet te merken anders
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik doe m'n best dom te lijkenquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
sorryquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hey, dat was mijn grap!![]()
En goedemiddag.
gaat je goed afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Heyquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:41 schreef bijdehand het volgende:
Hoe gaat het hier?![]()
Volgens mij weet ik wie kutkabouter is![]()
In zijn fobo staat het nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hij heeft ook een fobo he
Goed hoor en met jou?
wie ben jij dan? wij hebben geen negers van 2 bij 2 op schoolquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:41 schreef bijdehand het volgende:
Hoe gaat het hier?![]()
Volgens mij weet ik wie kutkabouter is![]()
Jullie hebben zelfs geen negers op schoolquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wie ben jij dan? wij hebben geen negers van 2 bij 2 op school
linksquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jullie hebben zelfs geen negers op schoolAlleen neger.
![]()
En ben jij links of rechts op die foto in de fobo
Ja ik dacht al dat jij het was, Maurice. Herkende je al zonder die info over je neusquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
links
ik heb de grootste neus van de school, misschien weet je het dan![]()
nog niet gebeld, ik begin stiekem hoop te krijgen
Proficiatquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:15 schreef kutkabouter het volgende:
GESLAAGD BITCHES![]()
bijdehand wie ben je nou?
als jij zegt wie je bentquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:46 schreef bijdehand het volgende:
Gefeliciteerd he. Nodig je niet iedereen nu bij jou thuis uit? In je kleine dorpje
Ik weet je te wonen dus daar gaat het niet omquote:
wie weet er nou weer waar hékese ligtquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet je te wonen dus daar gaat het niet om
Hedikhuizenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wie weet er nou weer waar hékese ligt_!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wie weet er nou weer waar hékese ligt_!
whutquote:
Toen ik de laatste keer bij hem was woonde hij in Hedikhuizenquote:
Alleen een seksuele relatie. Ik was de gever. Best chill dus.quote:
Hahaha thx, het streepje lukte eerste niet naar linksquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:46 schreef Roflpantoffel het volgende:
Danku voor de felicitatie
Oh Barie, de titel onder je naam moet zijn 'Wè gij, kut'
Niveau 4, dus nu naar HBO in Eindhoven. Streepje naar links is de knop onder je ESC knop.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha thx, het streepje lukte eerste niet naar links
Voor welk niveau heb je je diploma gehaald?
Ja zat op het KW1C. Voor eerst dat ik Den Bosch moet verlaten voor een school.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Ohh voor je mbo, zat je toevallig op het kw1c?Wel goed zeg, hopelijk gaat je nieuwe opleiding bevallen
Ai dat is minder.. Maar dan heb je wel iets wat je echt leuk vind tochquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ja zat op het KW1C. Voor eerst dat ik Den Bosch moet verlaten voor een school.Als de opleiding hier was, had ik hem zeker hier gevolgd. Ach dan maar iedere dag met de trein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 07:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen een seksuele relatie. Ik was de gever. Best chill dus.
En ben gvd nu pas thuis dus ga slapen
I don't wish, Mr. De Hondquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
_! you wish, maarre, wie ben je nou?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 05:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
I don't wish, Mr. De Hond![]()
Ik kan je wel een tip geven... hm...
in de eerste zat ik niet bij je in de klas maar kende ik je wel
ron?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 05:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
I don't wish, Mr. De Hond![]()
Ik kan je wel een tip geven... hm...
in de eerste zat ik niet bij je in de klas maar kende ik je wel
Ja die.quote:
oke.quote:
HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Jezus net naar het winkelcentrum geweest nergens hadden ze oranje shirtjes ofzo. Tot overmaat van ramp maar een cape van de nederlandse vlag gekocht
HAHAHAHAHAquote:
Dan doe je iets niet goed hoor.quote:
Hey, jouw vuilnis moet ook opgehaald wordenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed hoor.
Ja dat is hier idd al lang niet meer gebeurd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hey, jouw vuilnis moet ook opgehaald worden
Hier van de week nogquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat is hier idd al lang niet meer gebeurd.
Ik moest mijn vuilniszak met enig geweld in de semiondergrondse container proppen.quote:
Wij hebben gewoon klikoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik moest mijn vuilniszak met enig geweld in de semiondergrondse container proppen.
Ja, fijne dag. Geniet van het voetbal!quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:28 schreef FedExpress het volgende:
wat.een.kut.wedstrijd.Ik vond het boeiender dan de vorige, dat was pas slappe hap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:28 schreef FedExpress het volgende:
wat.een.kut.wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb liever dat ze kut spelen en winnen dan dat ze goed spelen en verliezen
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
QFTquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Ik heb liever dat ze kut spelen en winnen dan dat ze goed spelen en verliezen
hier stopte ik met lezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |