Alleen een seksuele relatie. Ik was de gever. Best chill dus.quote:
Hahaha thx, het streepje lukte eerste niet naar linksquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:46 schreef Roflpantoffel het volgende:
Danku voor de felicitatie
Oh Barie, de titel onder je naam moet zijn 'Wè gij, kut'
Niveau 4, dus nu naar HBO in Eindhoven. Streepje naar links is de knop onder je ESC knop.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha thx, het streepje lukte eerste niet naar links
Voor welk niveau heb je je diploma gehaald?
Ja zat op het KW1C. Voor eerst dat ik Den Bosch moet verlaten voor een school.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Ohh voor je mbo, zat je toevallig op het kw1c?Wel goed zeg, hopelijk gaat je nieuwe opleiding bevallen
Ai dat is minder.. Maar dan heb je wel iets wat je echt leuk vind tochquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ja zat op het KW1C. Voor eerst dat ik Den Bosch moet verlaten voor een school.Als de opleiding hier was, had ik hem zeker hier gevolgd. Ach dan maar iedere dag met de trein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 07:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen een seksuele relatie. Ik was de gever. Best chill dus.
En ben gvd nu pas thuis dus ga slapen
I don't wish, Mr. De Hondquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
_! you wish, maarre, wie ben je nou?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 05:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
I don't wish, Mr. De Hond![]()
Ik kan je wel een tip geven... hm...
in de eerste zat ik niet bij je in de klas maar kende ik je wel
ron?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 05:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
I don't wish, Mr. De Hond![]()
Ik kan je wel een tip geven... hm...
in de eerste zat ik niet bij je in de klas maar kende ik je wel
Ja die.quote:
oke.quote:
HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Jezus net naar het winkelcentrum geweest nergens hadden ze oranje shirtjes ofzo. Tot overmaat van ramp maar een cape van de nederlandse vlag gekocht
HAHAHAHAHAquote:
Dan doe je iets niet goed hoor.quote:
Hey, jouw vuilnis moet ook opgehaald wordenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed hoor.
Ja dat is hier idd al lang niet meer gebeurd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hey, jouw vuilnis moet ook opgehaald worden
Hier van de week nogquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat is hier idd al lang niet meer gebeurd.
Ik moest mijn vuilniszak met enig geweld in de semiondergrondse container proppen.quote:
Wij hebben gewoon klikoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik moest mijn vuilniszak met enig geweld in de semiondergrondse container proppen.
Ja, fijne dag. Geniet van het voetbal!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:28 schreef FedExpress het volgende:
wat.een.kut.wedstrijd.Ik vond het boeiender dan de vorige, dat was pas slappe hap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:28 schreef FedExpress het volgende:
wat.een.kut.wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb liever dat ze kut spelen en winnen dan dat ze goed spelen en verliezen
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
QFTquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Ik heb liever dat ze kut spelen en winnen dan dat ze goed spelen en verliezen
hier stopte ik met lezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |