Ik ga er iig nooit meer naartoe. Ranzige bende daar.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd is het dubbele van jou raad ik zo
Ze staan daar wel allemaal netjes stil
Werd je lastig gevallen door de vrouwtjes?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga er iig nooit meer naartoe. Ranzige bende daar.
ben jij een van de 16 jarige breezers die daar altijd heengaan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb niet echt vergelijkingsmateriaal maar opium vind ik wel gezellig. Niet veel van dat bovenstaande inderdaadDat is positief hahaa helaas wel stervensdruk
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ben jij een van de 16 jarige breezers die daar altijd heengaan?
dat is ook zo, leeftijd bij opium is pas geleden verhoogd naar 17, scheelt gelukkig wel iets, maar helaas niet heel erg veelquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Ik kom daar gelukkig niet altijd en als 16/17 jarige heb je verder niet veel keus![]()
Of je moet tussen de buitenlanders of kakkers willen staan.
En gelukkig ben ik ook geen breezer
Ohh is dat sinds kort 17? Nou dat vind ik dan al weer wat beterquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat is ook zo, leeftijd bij opium is pas geleden verhoogd naar 17, scheelt gelukkig wel iets, maar helaas niet heel erg veel
Als je ze ziet wordt je al lastiggevallen door die vieze ouwe koppenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Werd je lastig gevallen door de vrouwtjes?
jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh is dat sinds kort 17? Nou dat vind ik dan al weer wat beter
Veel is toch 18+ enzo..
Jij gaat er ook altijd naartoe zeg je.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja
daarom gaan al die paupers die net uitgaan en zich niet kunnen gedragen ook naar de opium
ja omdat we intussen vaste klant zijn en een shitload aan gratis bier krijgenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij gaat er ook altijd naartoe zeg je.
Hoaxquote:
heul nie waarquote:
Ik wil Red Dead Redemption spelen maar volgens mij gaat dan het kleine beetje sociale leven dat ik heb helemaal kapotquote:
gewoon doen, sinds ik geslaagd ben is het enige wat ik doe gamen, slapen en sociaal leven onderhouden dus het gaat redelijk goed samenquote:Op zondag 20 juni 2010 00:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil Red Dead Redemption spelen maar volgens mij gaat dan het kleine beetje sociale leven dat ik heb helemaal kapot
Heb al 4 weken vakantie en verveel me kapotquote:Op zondag 20 juni 2010 00:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
gewoon doen, sinds ik geslaagd ben is het enige wat ik doe gamen, slapen en sociaal leven onderhouden dus het gaat redelijk goed samen
mits je niks beters te doen hebt dan
wat is je GT? ik zit nu mw2 met bier te spelen, gaat niet goed samenquote:Op zondag 20 juni 2010 00:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb al 4 weken vakantie en verveel me kapotGa toch maar halen. En nieuwe batterijen voor m'n xboxcontroller want ik ben lang bezig dan verwacht ik
Ik heb geen xbox live, kan niet tegen m'n verlies. Ik doe MW2 altijd op de PCquote:Op zondag 20 juni 2010 00:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wat is je GT? ik zit nu mw2 met bier te spelen, gaat niet goed samen
pc gamersquote:Op zondag 20 juni 2010 00:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb geen xbox live, kan niet tegen m'n verlies. Ik doe MW2 altijd op de PCEn bier past overal goed bij hoor
Hedikhuizenarenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hallo.Heb een vette avond gehad in Helmond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |