SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:33 schreef FedExpress het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moest ergens terugkomen he
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik heb het weer bijgewerkt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:23 schreef bijdehand het volgende:
Traditie
Heb ik nou een koekje verdiend?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:06 schreef bijdehand het volgende:
Braaf
Vooruit dan maar. Wilde je iets anders geven maar je krijgt wel een koekjequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb ik nou een koekje verdiend?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Wilde je iets anders geven maar je krijgt wel een koekje
Thnx.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Wilde je iets anders geven maar je krijgt wel een koekje
Een zak winegumsquote:
Ja blont he.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Na 10 de TT gelezen te hebben snap ik heb hoor
Ben je al zo oud?quote:
quote:
doe eens goed typen jijquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Na 10 de TT gelezen te hebben snap ik heb hoor
Daar is ze te jong voorquote:
Sorry hoorquote:
Pardon! In het vervolg zal ik zoveel mogelijk rekening houden met interpunctie, hoofdletters en andere zaken die van belang van.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sorry hoor
"doe" zou eigenlijk ook met een hoofdletter moeten he
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:39 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Pardon! In het vervolg zal ik zoveel mogelijk rekening houden met interpunctie, hoofdletters en andere zaken die van belang van.
Moest toch van jou?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Als jij je daar graag mee bezig houdt ga je gang
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:57 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Dit ruzie noemenons een stelletje noemen
![]()
Waarom gaan jullie niet daten?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:57 schreef FedExpress het volgende:
Dit ruzie noemenons een stelletje noemen
![]()
Ik vroeg het eerst.quote:
Dat laatste snap ik niet magoed.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vroeg het eerst.![]()
Maar jullie vitten altijd zo lief op elkaar
Net als met daten. Wie weet heeft het potentiequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik niet magoed.
Noem is een reden te meetten?
wij vitten zeldenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vroeg het eerst.![]()
Maar jullie vitten altijd zo lief op elkaar
Wel een beetjequote:
Wat? Vitten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Wat? Vitten?Daten. JE KAN HET!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Omdat het gewoon overduidelijk is dat jullie het ook willen en als jullie het nou eenmaal doen hoeven jullie er niet meer om te liegenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
waarom wil jij zo graag dat wij gaan daten
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat het gewoon overduidelijk is dat jullie het ook willen en als jullie het nou eenmaal doen hoeven jullie er niet meer om te liegen
Het is overduidelijk hequote:
Dat is het betere werk!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef bijdehand het volgende:
Hm moet iets verzinnen voor het eten vanavond... pa en ma zijn op vakantie
Oeh alleen maar vlees. Een echte mannenmaaltijdquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is het betere werk!
Pizza, shoarma, friet, vis, kippepootjes, vlees? Dat is best makkelijk te maken![]()
En anders;
http://www.thuisbezorgd.nl/
Vlees isquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oeh alleen maar vlees. Een echte mannenmaaltijd![]()
![]()
Nu nog een toetje verzinnen
Ik bedoelde iets anders als toetjequote:Op woensdag 16 juni 2010 17:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vlees is![]()
Die toetjes van 17 cent met vanille en slagroom![]()
Misschien kan je op de webwinkel van de ah inspiratie opdoen?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:15 schreef BarrieButsers het volgende:
![]()
Regel een seksdate op marktplaats
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:15 schreef BarrieButsers het volgende:
![]()
Regel een seksdate op marktplaats
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
En dan staat er zo'n 40+'er aan de deurNo thanks
Geen interessequote:
Alleen een toetje toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen interesseHeb nog lang geen vriendin nodig
Ja, mits niet 40+ wat denk jijquote:
Met alleen sex merk je niks van die kinderen hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En iemand van 30 met 4 kinderen?
ligt eraan of ze het daar beneden goed uit elkaar getrokken hebben of nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Met alleen sex merk je niks van die kinderen hoor.
Totdat ze de slaakkamer binnen wandelen met de woorden; Ahh je doet mama pijn!quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Met alleen sex merk je niks van die kinderen hoor.
welkomquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:53 schreef kutkabouter het volgende:
waarom ontdek ik nu pas dat dit topic bestaat?
hoi allemaalis dit ook al een kliek of mag ik nog joinen?
daar gaat m'n ninja-editquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:55 schreef FedExpress het volgende:
[..]
welkom![]()
'Troste Brabander' --> jij bent zeker welkom hier, kliek of niet
Of pics van zn bakkesquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Eerst een foto van je piemel posten kutkabouter, dan mag je erbij.
Welke regio woon je?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
daar gaat m'n ninja-editik dacht, dat valt misschien verkeerd
kom morgen maar eens kijken, als ik geslaagd ben en ik duik dan de stad in ben ik na een paar uurtjes zo zat dat ik m'n broek zo voor je uitdoequote:Op woensdag 16 juni 2010 18:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Eerst een foto van je piemel posten kutkabouter, dan mag je erbij.
heusden (hekese)quote:
En als je zakt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
kom morgen maar eens kijken, als ik geslaagd ben en ik duik dan de stad in ben ik na een paar uurtjes zo zat dat ik m'n broek zo voor je uitdoe
maar nu zit het er niet in
dan wordt ik waarschijnlijk net zo zat, maar dan ben ik depressiefquote:
sorryquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
daar gaat m'n ninja-editik dacht, dat valt misschien verkeerd
och, ik heb nooit heel veel moeite met Boschenaren gehadquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:11 schreef FedExpress het volgende:
[..]
sorry![]()
Ik zie dat je meteen goed bent ingeburgerd
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
och, ik heb nooit heel veel moeite met Bosschenaren gehadik breng daar bijna meer tijd door dan thuis
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Hoop voor je dat je je examen Nederlands beter hebt gemaaktquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je je examen Nederlands beter hebt gemaakt
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ligt eraan of ze het daar beneden goed uit elkaar getrokken hebben of niet
Oh getverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Overheen gelezenquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Overheen gelezenIk heb maar 1 pagina ingesteld
Watquote:
hoe witte gij daquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Kei veel sirenes net, blijkt het een binnenbrandje te zijn
Hahahahaquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hoe witte gij da![]()
die sirenes hoorde ik ook ja
of was het een slechte grap![]()
Ik had het ook niet gezien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:41 schreef FedExpress het volgende:
[..]
slecht dat je daar overheen leest
coolquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahahaha
Stond op 112meldingen.nl geloof ik
Als ik iets hoor staat het daar al op..
quote:
quote:
Wat?quote:
quote:
Forum Opties | |