Volgens mij heb jij geen enkel gevoel voor humor.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:51 schreef Bluesdude het volgende:
als ik een tekst quote dan zet ik er altijd een bronvermelding bij... en meestal met een linkje..
ik vind dat een normale discussietechniek... mensen kunnen zelf 'het bewijsmateriaal' controleren, de hele context lezen, de bron zelf beoordelen
btw over discussietechniek gesproken:
Sachertorte zit weer te trollen:
Links=reactionair
kijk.... je noemt iets ....humor en dat is een vrijbrief om te kunnen klotenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:20 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geen enkel gevoel voor humor.
Het is overigens een interessant artikel (evenals dat artikel van Hans Jansen), even los van mijn commentaar, dus een nuttig topic.
Ontkennen dat ik me bewust bediende van bepaalde formuleringen zou tamelijk idioot zijn, het lag er heel dik bovenopquote:Op woensdag 15 september 2010 22:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
kijk.... je noemt iets ....humor en dat is een vrijbrief om te kunnen kloten
wie verontwaardigd reageert kun je om de oren slaan met : het was maar een grapje.. doe niet zo gemeen jij..
maar je erkent dat je dus bewust onzin zat te verkopen
Nou, ik moet zeggen dat er best goede posts gedaan worden. Een van de voordelen van mijn discussietecniek (quote:doe dat in slowchat... dat is de bedoeling van dat topic....
jij ouwe trollfascist
( grapje)
oja... ook gemauw van een rabiaat figuur als die Jansen kan de basis zijn van een nuttig topic..
maar met jouw discussietechniek is het uitlokken van bashen en ontsporen..
Dank je.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:52 schreef Bluesdude het volgende:
o zeker .... heb je ook goede posts.....
Dat waag ik te betwijfelen, ik weet echt wel wat ik doequote:maar als mensen serieus en inhoudelijk reageren op jouw onzin en getrol , dan is dat hun verdienste en niet van jou.
Omdat ik dat blijkbaar niet deed. Er bloeit een mooie pittige discussie op. Mission accomplished.quote:maar je ontkent alweer dat je de boel zat te ontsporen..
Hoezo is dat ouderwets? Het is eigenlijk al van de gekken dat hier op FOK! ongestraft artikelen mogen worden geplaatst zonder dat daar enige vergoeding tegenover staat. Kranten zijn wat dat betreft ook stopm bezig. Achter de betaalmuur die artikelen. Een journalist heeft werk gestoken in zo'n artikel. Het is daarom asociaal dat het zomaar op een andere website wordt geflikkerd.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:33 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat een treurigheid van die oudmediale dinosaurussen. Maar goed, meestal vermeld ik wel een bron (in dit geval uit luiheid achterwege gelaten), en als het dit soort consequenties heeft zal ik dat zeker doen, Fok! in moeilijkheden brengen is niet bepaald de bedoeling van mijn topics.
Daar ben ik het wel mee eens. Hoewel ik zelf ook wel makkelijk ben in het knippen en plakken van artikelen op internet. Al was het maar omdat goed geschreven nieuws gewoon geld kost. Je ziet het ook aan dat stompzinnige gedoe zoals GS waar ze gewoon geen fatsoenlijk geschreven artikel kunnen produceren omdat het allemaal maar voor niks moet. En dat betaalt zich ook terug in hun TV-programma'squote:Op woensdag 15 september 2010 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo is dat ouderwets? Het is eigenlijk al van de gekken dat hier op FOK! ongestraft artikelen mogen worden geplaatst zonder dat daar enige vergoeding tegenover staat. Kranten zijn wat dat betreft ook stopm bezig. Achter de betaalmuur die artikelen. Een journalist heeft werk gestoken in zo'n artikel. Het is daarom asociaal dat het zomaar op een andere website wordt geflikkerd.
Ik denk dat degenen die die artikelen plaatsen en lezen toch al bovenmatig in nieuws geintersseerd zijn, en ook al grof geld betalen voor nieuws, en ook overigens goed reclame maken voor het betreffende periodiek.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo is dat ouderwets? Het is eigenlijk al van de gekken dat hier op FOK! ongestraft artikelen mogen worden geplaatst zonder dat daar enige vergoeding tegenover staat. Kranten zijn wat dat betreft ook stopm bezig. Achter de betaalmuur die artikelen. Een journalist heeft werk gestoken in zo'n artikel. Het is daarom asociaal dat het zomaar op een andere website wordt geflikkerd.
Ik doe het zelf ook. Het is nou eenmaal makkelijk. Maar ik ben er wel fel op tegen. Het irritante aan GS is dat zij nieuws jat van anderen en er zelf vervolgens een eigen draai aan geeft. Daarmee pleeg je namelijk geen plagiaat. Echter, de krant die dat nieuws heeft gevonden heeft daar veel werk in gestoken. En dan komt een of andere schrale bureauredacteur van GS. Die leest het nieuws vanachter zijn beeldscherm, maakt een eigen bericht en BAM! weer 100.000 kliks. Enorm frustrerend.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Hoewel ik zelf ook wel makkelijk ben in het knippen en plakken van artikelen op internet. Al was het maar omdat goed geschreven nieuws gewoon geld kost. Je ziet het ook aan dat stompzinnige gedoe zoals GS waar ze gewoon geen fatsoenlijk geschreven artikel kunnen produceren omdat het allemaal maar voor niks moet. En dat betaalt zich ook terug in hun TV-programma's
Grof geld betalen voor nieuws? Nieuwssites afstruinen kost tegenwoordig geld? Kom op man.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:18 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik denk dat degenen die die artikelen plaatsen en lezen toch al bovenmatig in nieuws geintersseerd zijn, en ook al grof geld betalen voor nieuws, en ook overigens goed reclame maken voor het betreffende periodiek.
Lijkt me ook heel erg frustrerend voor al het werk dat je er dan insteekt.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik doe het zelf ook. Het is nou eenmaal makkelijk. Maar ik ben er wel fel op tegen. Het irritante aan GS is dat zij nieuws jat van anderen en er zelf vervolgens een eigen draai aan geeft. Daarmee pleeg je namelijk geen plagiaat. Echter, de krant die dat nieuws heeft gevonden heeft daar veel werk in gestoken. En dan komt een of andere schrale bureauredacteur van GS. Die leest het nieuws vanachter zijn beeldscherm, maakt een eigen bericht en BAM! weer 100.000 kliks. Enorm frustrerend.
Noem mij maar ouderwets, maar ik lees graag van papier.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grof geld betalen voor nieuws? Nieuwssites afstruinen kost tegenwoordig geld? Kom op man.
Is het ook. En dan heb ik het nog maar een paar keer meegemaakt. Journalisten van landelijke dagbladen maken die ellende vrijwel dagelijks mee. Maar goed, dat is natuurlijk ook de schuld van de uitgevers. Die hebben nog geen goede oplossing gevonden. Het probleem is vergelijkbaar met die van de muziekindustrie. Die zat ook lange tijd met de hand in het haar. Nu wordt er eindelijk een beetje geld verdiend met behulp van bijvoorbeeld itunes.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Lijkt me ook heel erg frustrerend voor al het werk dat je er dan insteekt.
Ja, ik ook. Maar helaas vormen jij en ik een uitzondering. Ik ben geabonneerd op twee kranten en twee tijdschriften. Scheelt dat ik een van die kranten gratis ontvang.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:23 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Noem mij maar ouderwets, maar ik lees graag van papier.
Een Volkskrant opinie schrijver.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:43 schreef Ryan3 het volgende:
Kan iemand me uitleggen wtf shanty ruby is?
Daar kan jij toch niet op tegen zijnquote:Op maandag 20 september 2010 11:57 schreef Hexagon het volgende:
D66 sympathisanten topic #2
2 D66 topics is iets te enthousiast
Sorry, zag niet dat jij hem al opnieuw gemaakt had.quote:Op maandag 20 september 2010 11:57 schreef Hexagon het volgende:
D66 sympathisanten topic #2
2 D66 topics is iets te enthousiast
Het loopt inderdaad voor geen meter. Dit is blijkbaar niet een onderwerp wat echt leeft.quote:Op zondag 26 september 2010 12:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[B&H] Gerdi Verbeet
Mag wel dicht, lijkt me.
Hier niet, ik heb een suggestie bij het slotje geplaatstquote:Op zondag 26 september 2010 12:54 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het loopt inderdaad voor geen meter. Dit is blijkbaar niet een onderwerp wat echt leeft.
Die mensen kennen Gerdi Verbeet niet, die zijn te oppervlakkigquote:Op zondag 26 september 2010 13:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hier niet, ik heb een suggestie bij het slotje geplaatst
Dan plaats je een paar lekkere pics erbij en daagt de amorfe massa uit tot het plaatsen van meer zinnenprikkelende afbeeldingen van politici.quote:Op zondag 26 september 2010 13:35 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Die mensen kennen Gerdi Verbeet niet, die zijn te oppervlakkig
Ja, ga die idioot nog even lopen aanmoedigen, ook...quote:Op zondag 26 september 2010 13:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dan plaats je een paar lekkere pics erbij en daagt de amorfe massa uit tot het plaatsen van meer zinnenprikkelende afbeeldingen van politici.
Contradictio in terminis.quote:Op zondag 26 september 2010 13:38 schreef Mwanatabu het volgende:
zinnenprikkelende afbeeldingen van politici
Och...quote:
At your servicequote:Op dinsdag 28 september 2010 21:37 schreef Zeroku het volgende:
Onderhandelingsakkoord VVD,CDA,PVV
Doe maar dicht, was het subforum VKZ vergeten![]()
.
Ik zal het veranderen in het topic dat nu nog looptquote:Op woensdag 29 september 2010 00:29 schreef JoaC het volgende:
Kan elk topic met Bruin 1in titel dicht?
Wrom? Geldt vrijheid van meningsuiting alleen voor Wilders of zo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik zal het veranderen in het topic dat nu nog loopt
Omdat het een beetje naar is om te verwijzen naar bruinhemden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wrom? Geldt vrijheid van meningsuiting alleen voor Wilders of zo?
Gedaan, bedankt voor het oplettenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:05 schreef Bluesdude het volgende:
Oude landkaart uit proportie..?
------->> CH
Omdat een topic automatisch sluit na 301 posts.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:41 schreef MMonk het volgende:
Ik zou graag willen weten waarom dit topic gesloten is?
Een wereld zonder geld?
Alvast bedankt,
M.
Dat is duidelijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Omdat een topic automatisch sluit na 301 posts.
Okay. Je kunt natuurlijk wel een deel 2 aanmakenquote:
Het gaat hier al verder:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:53 schreef -Mellow- het volgende:
Een wereld zonder geld #2
kan een mod hier deel 3 van maken? dank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |