abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86519499
Vandaag was ik met een collega aan het winkelen.

we stopten bij een kebab tentje om ff wat te eten.

Er zaten een stuk of 6 jongens van een jaar of 16 op een bankje wat te eten. Marrokanen, petjes, lacoste tasjes, nickelson jasjes, gladjanusjes zeg maar. Ze waren aan het eten en beetje lachen onderling, in hun taal aan het praten en ze trokken wel de aandacht zeg maar.

Mijn collega zei tegen iemand: mag ik je wat vragen, (ging over het eten).

Ze keek al een beetje vies naar het groepje.

Op een gegeven moment gingen ze aanstalten maken om weg te gaan en ze stonden op met wat geroezemoes, liepen nogal breed en stoer door de zaak en terwijl ze langs ons liepen zei eentje tegen mijn collega; mij mag je wel wat vragen? terwijl de rest een beetje giechelde. en weg waren ze.

Mijn collega; (zodat de hele zaak het kon horen) Kijk, ik hoop dus niet dat mijn kinderen later zo worden he, mensen uitlokkend, lastigvallend, met een groep, vreselijk lijkt me dat, nee , ik kan er niet met mijn hoofd bij, bla bla bla.

Ik was even stil want.... ik had toch iets heel anders gezien??? Een groepje pubers die met koopavond ergens wat aten en een beetje op een kinderachtige manier de aandacht van een meisje probeerden te trekken?? dat zei ik dus.... tegen haar.

Nou dan had ik echt poep in mijn ogen hoor, en dat had ik echt niet goed ingeschat, en deze jongens zouden nooit iets bereiken, nooit integreren.

Ik vond het zo belachelijk
!!!

Alleen omdat ze marrokkanen waren, want als het nederlandse luidruchtige ventjes waren dan zou niemand er wat van zeggen.

En nee, ik ben geen linkse trut want ik heb ook een grafhekel aan vervelende buitenlandse jongens met een te grote bek en arrogante houding, maar het lijkt wel of tegenwoordig die mensen geen kik meer mogen geven of het wordt al verkeerd opgevat
!!!!

wou ik ff kwijt.
Wie anderen overwint is sterk, wie zichzelf overwint is machtig....
pi_86519573
Ik had een vooroordeel maar die is nu verdwenen.. Jongeren moeten meer Nederlands krijgen :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_86519644
jaaa leuk :O
pi_86519766
Nee hoor eens een mocro altijd een mocro O~)
shoarma is lekker
pi_86519816
Je verhaal is overigens echt dom :')
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_86519899
Klinkt inderdaad niet heel verkeerd ofzo. Ik erger me ook aan die gasten, of chicks, die keihard in het ov staan te schreeuwen en dergelijke, maar deze situatie komt niet echt zo over.. maarja, het zijn mocro's he.
pi_86519945
Weet je wat het is, als deze jongens dus continu zo worden aangesproken terwijl ze pas 16 zijn en waarschijnlijk hier geboren en getogem kan ik wel begrijpen dat ze op den duur schijt krijgen aan die zeurende saaie bevooroordeelde nederlanders.

Mensen moeten eens verder kijken dan alleen de petjes en de wolla wolla.

Wij hebben ook slang en stopwoorden en onze eigen kledingstijl en zij ook! Ik vind het ook niet klinken en bij mij triggerd het ook iets... onverdraagzaams maar toch moet er meer onderscheid gemaakt worden tussen echte rotte appels en baldadige jongeren, wat iedere cultuur heeft!!!
pi_86519980
Idd Nederland is ook een achterlijke naam daar kunnen we toch wel wat anders van maken ?
Iets uitnodigender, en die vlag tering kom op 3 kleuren :')
Bijna racistisch
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 16 september 2010 @ 23:29:13 #9
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_86520027
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:28 schreef Geerd het volgende:
Idd Nederland is ook een achterlijke naam daar kunnen we toch wel wat anders van maken ?
Iets uitnodigender, en die vlag tering kom op 3 kleuren :')
2 kleuren, he.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_86520029
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:27 schreef Impulse2010 het volgende:
Weet je wat het is, als deze jongens dus continu zo worden aangesproken terwijl ze pas 16 zijn en waarschijnlijk hier geboren en getogem kan ik wel begrijpen dat ze op den duur schijt krijgen aan die zeurende saaie bevooroordeelde nederlanders.

Wij hebben ook slang en stopwoorden en onze eigen kledingstijl en zij ook! Ik vind het ook niet klinken en bij mij triggerd het ook iets... onverdraagzaams maar toch moet er meer onderscheid gemaakt worden tussen echte rotte appels en baldadige jongeren, wat iedere cultuur heeft!!!
Wat ben je toch een schatje zeg! Maar zo werkt het vaak niet, jammer maar helaas.
pi_86520032
En zo zie je maar weer, en achteraf klagen als ze een paar goede klappen krijgt.
  donderdag 16 september 2010 @ 23:29:28 #12
307755 Draai_kont
Nee heb je, ja kun je krijgen.
pi_86520040
n beetje vaag beschreven..
Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Als een vrouw zich als een eikel gedraagt mag je dr als een eikel behandelen. gelijke rechten enzo.
pi_86520044
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:27 schreef Impulse2010 het volgende:

Als je anders bekeken wil worden dan met iemand met een petje en wolla wolla draag dan ook geen petje en zeg dan ook geen wolla wolla
pi_86520058
Tja, en toch is het wel heel typerend voor dit soort jochies, een beetje tof en bijdehand lopen doen. Dat vind ik vaak eigenlijk nog het vervelendste, dat ze niet echt iets verkeerd doen, maar toch duidelijk de intentie hebben om maar een beetje te kutten. Overigens geldt dit niet alleen voor Marokkaanse jongeren, genoeg Nederlanders die net zo vervelend doen.

Jeugd van tegenwoordig. :N

:P
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_86520071
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:29 schreef SpecialK het volgende:

[..]

2 kleuren, he.
Jup sorry maja moet kunnen ^O^
Ik zwaai naar dieren.
pi_86520108
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:30 schreef peristilius het volgende:
Tja, en toch is het wel heel typerend voor dit soort jochies, een beetje tof en bijdehand lopen doen. Dat vind ik vaak eigenlijk altijd nog het vervelendste, dat ze niet echt iets verkeerd doen, maar toch duidelijk de intentie hebben om maar een beetje te kutten. Overigens geldt dit niet alleen voor Marokkaanse jongeren, genoeg Nederlanders die net zo vervelend doen.

Zullen we is beginnen bij de ouders :s) ;)
Ik zwaai naar dieren.
pi_86520144
Deze zelfde chick is er ook gewoon zo 1 die als ze haar tas ergens neerzet en een buitenlander die loopt langs dat ze dan dr hand op de tas legt en heel overdreven achterdochtig diegene aan en na gaat lopen gapen. Zo dom.

En dan zeker gaan zeggen: zie je wel, zie je wel! als er een keer iemand beledigd of boos word en haar een welverdiende beuk op dr smoel geeft.
pi_86520180
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:29 schreef Draai_kont het volgende:
n beetje vaag beschreven..
Een draai kont weet dan ook niet wat die wil
Ik zwaai naar dieren.
pi_86520230
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:32 schreef Impulse2010 het volgende:
Deze zelfde chick is er ook gewoon zo 1 die als ze haar tas ergens neerzet en een buitenlander die loopt langs dat ze dan dr hand op de tas legt en heel overdreven achterdochtig diegene aan en na gaat lopen gapen. Zo dom.

En dan zeker gaan zeggen: zie je wel, zie je wel! als er een keer iemand beledigd of boos word en haar een welverdiende beuk op dr smoel geeft.
Dan voelde hij zich toch aangesproken.
Ik zwaai naar dieren.
pi_86520325
als iets geen kleur heeft is het zwart. dat geld dus niet voor wit of ben ik hier gek?............
Rustig aan.
pi_86520375
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:30 schreef peristilius het volgende:
Tja, en toch is het wel heel typerend voor dit soort jochies, een beetje tof en bijdehand lopen doen. Dat vind ik vaak eigenlijk nog het vervelendste, dat ze niet echt iets verkeerd doen, maar toch duidelijk de intentie hebben om maar een beetje te kutten. Overigens geldt dit niet alleen voor Marokkaanse jongeren, genoeg Nederlanders die net zo vervelend doen.

Ja, klopt helemaal. Maar ze kopieren gewoon gedrag van anderen omdat ze ergens bij willen horen als je het mij vraagt. Net zoals ieder ander 16 jarig ventje doet. Kijk, als ze nou iets zeggen wat echt niet kan, of te dichtbij komen ofzo, dan is het volkomen terecht dat je er zo op reageert maar als je op iedere slak zout gaat leggen dan maak je de kloof alleen maar groter en kunnen we nooit normaal naast elkaar leven. Geloof me, liever had ik een Nederland wat Nederlands was. Maar dat is het helaas niet. Ga dan geen problemen creeren of groter maken omdat je je kortzichtigheid niet opzij kan zetten.

Vroeg of laat zullen zoveel mensen moeten gaan beseffen dat deze mensen niet weggaan. En dat ze nooit Henk zullen heten, nooit naar een hardcore feest gaan en altijd Ramadam zullen doen, Wolla zeggen en hun geloof blijven aanhangen.

Pak de slechten aan en laat de rest leven.
pi_86520387
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
als iets geen kleur heeft is het zwart. dat geld dus niet voor wit of ben ik hier gek?............
Nee lees maar terug :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_86520478
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:33 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dan voelde hij zich toch aangesproken.
Nou nee eerder beledigd. En terecht.
pi_86520554
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:37 schreef Impulse2010 het volgende:

[..]

Ja, klopt helemaal. Maar ze kopieren gewoon gedrag van anderen omdat ze ergens bij willen horen als je het mij vraagt. Net zoals ieder ander 16 jarig ventje doet. Kijk, als ze nou iets zeggen wat echt niet kan, of te dichtbij komen ofzo, dan is het volkomen terecht dat je er zo op reageert maar als je op iedere slak zout gaat leggen dan maak je de kloof alleen maar groter en kunnen we nooit normaal naast elkaar leven. Geloof me, liever had ik een Nederland wat Nederlands was. Maar dat is het helaas niet. Ga dan geen problemen creeren of groter maken omdat je je kortzichtigheid niet opzij kan zetten.

Vroeg of laat zullen zoveel mensen moeten gaan beseffen dat deze mensen niet weggaan. En dat ze nooit Henk zullen heten, nooit naar een hardcore feest gaan en altijd Ramadam zullen doen, Wolla zeggen en hun geloof blijven aanhangen.

Mee eens maar der mag wel wat medewerking zijn :Y
Ik zwaai naar dieren.
pi_86520595
Voorlopig treft je collega de juiste Marokkanen, maar als ze zo door blijft gaan zal ze ooit een groepje tegen komen die haar mooi een goede les zullen leren.
pi_86520599
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:39 schreef Impulse2010 het volgende:

[..]

Nou nee eerder beledigd. En terecht.
lol :') Daar is de start al :Y)
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 16 september 2010 @ 23:43:10 #27
247705 IemandNiemand
Iemand... of toch niemand?!
pi_86520621
quote:

[..]

Rot toch op man. Serieus hoe naïef kan je zijn? Zelfs als ze ouder zijn gedragen ze zich nog net zo.
Ze hebben gewoon iets tegen integreren en daardoor moet Nederland maar naar hun maatstaven veranderen want tjah; dat pikken die kaaskoppen wel. :Z
En toen was er niets!
pi_86520692
Als we al die sprookjes boeken nou is gaan vernietigen volgens mij komen we dan veel verder.
Ik zwaai naar dieren.
pi_86520712
waarom zou je onbevooroordeeld moeten zijn wanneer het er duimendik opligt dat een groep jongens (althans op dit moment) niet erg deugt? Je kunt het wel onschuldig willen vinden, maar er zitten ook gasten tussen die écht misdrijven plegen. Het blijft niet alleen bij braniegedrag.

Waarom wordt het eigenlijk maar normaal gevonden dat groepjes jongens zich zo gedragen?
Ik heb ook wel vaak op straat 'gehangen' rond mijn, zeg, zestiende. Maar ik vond het toen ook al raar dat anderen op straat eerst een beetje liepen uit te dagen en klieren, om bij aanspraak op hun gedrag zich te beroepen non-discriminatie en de handen in onschuld te wassen. Hypocriet en doorzichtig, behalve voor verblinde intellectuelen en hun volgelingen daaronder.
pi_86520746
quote:

[..]

Hier eentje,,hardcorepartys :)

En hun geloof aanhangen,,ach,,hoezeer geloof je eigenlijk als je louter aan het vasten meedoet en meer ook niet? De trend verschuift meer naar de kant van passieve deelname aan de islam.. de jeugd 'verNederlandiseert'weldegelijk.
  donderdag 16 september 2010 @ 23:48:03 #31
247705 IemandNiemand
pi_86520843
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:46 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Hier eentje,,hardcorepartys :)

En hun geloof aanhangen,,ach,,hoezeer geloof je eigenlijk als je louter aan het vasten meedoet en meer ook niet? De trend verschuift meer naar de kant van passieve deelname aan de islam.. de jeugd 'verNederlandiseert'weldegelijk.
Sorry hoor; maar als datgene wat ze nu doen "vernederlandiseren" is dan doen ze toch echt iets fout. |:(
En toen was er niets!
pi_86520860
Absoluut.

En die ga je op deze manier nooit krijgen.

Waarom kan niemand verder kijken dan alleen dit soort situatietjes en niet het grote geheel bekijken, vanaf een afstand en op de langere termijn?

Het heeft absoluut geen nut om deze jonge pikkies op die manier te bekijken. Wij (in dit geval, mijn collega en ik) zijn 10 jaar ouder en moeten hier door heen prikken en niet zo dom je kont tegen de krib gooien en ergens boos tegen aan gaan trappen terwijl je: Go Wilders, Go Wilders roept, en PVV gaan stemmen terwijl je geen idee hebt waar de partij voor staat maar alleen maar anti moslim wil stemmen. Want deze dombos (mijn collega dus) bepalen straks de toekomst van ons land. '
  donderdag 16 september 2010 @ 23:48:41 #33
251735 Lort
Je weet dat ik gelijk heb
pi_86520871
Zoals TS beschrijft in de OP is alleen nog maar het begin. Hoe ouder die Marokkaantjes worden hoe verder ze af glijden. Uiteindelijk zijn het geen 'puber jochies' maar simpelweg criminelen.
How does it feel? To treat me like you do.
pi_86521018
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:43 schreef IemandNiemand het volgende:

[..]

Rot toch op man. Serieus hoe naïef kan je zijn? Zelfs als ze ouder zijn gedragen ze zich nog net zo.
Ze hebben gewoon iets tegen integreren en daardoor moet Nederland maar naar hun maatstaven veranderen want tjah; dat pikken die kaaskoppen wel. :Z
Waarom moet ze oprotten? ze heeft anders wel gelijk,

Bijna alle jongens van 16 jaar ongeacht afkomst of religie halen weleens kattekwaad uit of hangen gezellig met hun vriendjes in de stad in de buurt wat maakt het uit.laat ze lekker..
En wat je zegt over Marokkanen die ouder zijn die dan nog steeds dat gedrag hebben daar klopt uiteraard niks van.
pi_86521070
Ik snap wel wat je bedoelt, als je altijd benaderd wordt als verrot tuig kan ik me voorstellen dat je op een gegeven moment zoiets hebt van, laat maar.

Ik vind sommige mensen ook zo overdreven bang, alsof elke Marokkaan je elk moment een dodelijke messteek zal geven :') Natuurlijk snap ik dat je op je hoede bent als je iets hebt meegemaakt, maar ik denk dat een dergelijke benadering averechts werkt, voor beide partijen.
know'm sayin?
word? word.
pi_86521076
Ja, het kunnen best criminelen worden maar dat kan iedere baldadige 16 jarige.

Anti, Suri, Mocro, Koelie, Nederlander....

En geloof me, ik zie echt wel het verschil tussen die kutjochies die echt geen goede bedoelingen hebben en dit groepje, anders had ik deze post niet gemaakt.

Ik woon al mn hele leven in de randstad en niet in de meest vrolijke wijken.

Weet heus wel waar ik over praat. Ik had het over vooroordelen en niet over een weloverwogen oordeel.
pi_86521101
quote:

[..]

Ik vind het helemaal prima dat er mensen van verschillende culturen in Nederland wonen, maar enig fatsoen is toch ook niet ongepast. Deze jongeren gedragen zich heel anders dan in de Marokkaanse cultuur gebruikelijk is, dus daaraan ligt het niet direct. En ik ben het met je eens dat je niet van elke mug een olifant moet maken, maar als je constant geconfronteerd wordt met jongeren die het bloed onder je nagels vandaan proberen te halen kan ik het ook wel een beetje begrijpen als mensen geïrriteerd reageren. Ik werk zelf in een supermarkt, en af en toe word je ook wel knettergek van die jochies die met z'n vijven een beetje bijdehand gaan staan doen. Daarmee zeg ik niet dat je ze gelijk het land uit moet zetten, maar vervelend is het af en toe wel.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 16 september 2010 @ 23:53:23 #38
247705 IemandNiemand
pi_86521113
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:48 schreef Impulse2010 het volgende:
Waarom kan niemand verder kijken dan alleen dit soort situatietjes en niet het grote geheel bekijken, vanaf een afstand en op de langere termijn?
En jij wel? want in dat geval wil ik jouw visie wel is zien.

Die van mij is namelijk als volgt:

Nederlanders nemen steeds meer over van dit soort jongeren (dat zien we nu al) hierdoor word het maatschappelijk geaccepteerd, want het is stoer en whatnot.
Waarop de volgende generatie daar nog een stapje bovenop doet.
De huidige generatie doet vervolgens geen tering met hun leven en de generatie daarop ook niet.
Want studeren en je normaal en fatsoenlijke gedragen zoals je later ook zult moeten doen met een goede baan is er in de jongere jaren al niet bij dus zeker later ook niet.

En it goes down and down and down... :N
En toen was er niets!
pi_86521123
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:52 schreef alors het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt, als je altijd benaderd wordt als verrot tuig kan ik me voorstellen dat je op een gegeven moment zoiets hebt van, laat maar.

Ik vind sommige mensen ook zo overdreven bang, alsof elke Marokkaan je elk moment een dodelijke messteek zal geven :') Natuurlijk snap ik dat je op je hoede bent als je iets hebt meegemaakt, maar ik denk dat een dergelijke benadering averechts werkt, voor beide partijen.
dat dus
pi_86521125
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:48 schreef IemandNiemand het volgende:

[..]

Sorry hoor; maar als datgene wat ze nu doen "vernederlandiseren" is dan doen ze toch echt iets fout. |:(
Ach, de inbraak/ mishandeling van die ene Mohamed die je op tv of internet ziet, is nog altijd maar aan een kleine groep voorbehouden. Buiten de rotte peren zijn er inderdaad genoeg die verNederlandiseren, ookal kom je hun taaltje wel eens ' in de buurt' tegen als ze onderling aan het ouwehoeren zijn.
pi_86521323
Mensen we vergeten de polen
Ik zwaai naar dieren.
pi_86521339
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:53 schreef IemandNiemand het volgende:

[..]

Nederlanders nemen steeds meer over van dit soort jongeren (dat zien we nu al) hierdoor word het maatschappelijk geaccepteerd, want het is stoer en whatnot.
De huidige generatie doet vervolgens geen tering met hun leven en de generatie daarop ook niet.
Want studeren en je normaal en fatsoenlijke gedragen zoals je later ook zult moeten doen met een goede baan is er in de jongere jaren al niet bij dus zeker later ook niet.

Gevalletje van wederzijdse integratie..een autochtoon die erop los wollah'd :') .

Maar jouw blik op de toekomst baart me zorgen.. het is wel erg slecht gesteld met Nederland he.
pi_86521473
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:53 schreef IemandNiemand het volgende:

[..]

Kan.

Uiteraard moeten er problemen worden aangepakt.

Maar neit op deze manier vind ik. Dit maakt het probleem alleen maar erger.

Mensen moeten eens gaan stoppen met oordelen.

Als ik op straat word aangesproken door een of ander stukkie tuig met een gouden tand die zegt pssst pssst en als ik niet reageer voor hoer word uitgemaakt... Kan ik 3 dingen doen.

Ik kan boos worden of negeren (resultaat is een ruzie of helemaal niets)

Maar (ligt er een beetje aan of ik dat veilig genoeg vind, niert ergens in een donker steegje ofzo) ik loop er meestal heen en vraag op een oprecht rustige en neutrale manier: waarom zeg je dat tegen mij? waarom doe je dit?

Dan krijg je altijd een beschaamd en stotterend stukje tuig wat zegt: sorry mevrouw, sorry, ik weet het ook niet....

En dan lach ik en zeg: misschien moet je het dan maar niet doen, het is een beetje dom vind je ook niet?

Meestal zitten ze je dan helemaal verward aan te staren en weten ze niet wat ze moeten zeggen en ik denk echt dat ze dan de volgende keer wel even nadenken voor ze zoiets doen.

Maar ik weet dat het apart is en dat anderen het onzin vinden..... Ik denk gewoon dat het werkt.
  vrijdag 17 september 2010 @ 00:02:36 #44
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_86521529
Je hebt dit verhaal verzonnen, ja ik heb ook geen poep in mijn ogen. Maargoed verzonnen of niet je wilt ons een lesje leren over vooroordelen.

Het probleem bij die groepjes Marokkanen is dat ze steeds op het randje waggelen. Ze zoeken de grenzen op. Het lijkt in jou ogen zo ongschuldig, maar er hoeft maar een klein tikje te komen en ze gaan over de grens. Dat is dus precies het probleem bij die hangMarokkanen. Ze zoeken de grenzen hier op, omdat ze in hun eigen land meteen zwaar gestraft worden.

Die Marokkanen hier in Nederland hebben geen respect, en geen dicipliene. In het lelijke hoofd denken ze: We kunnen lekker doen wat we willen, het ergste wat er gebeurt is dat ik met de zachte hand word opgepakt.

Dit is een van de redenen waarom ik zo fel tegen etnische groepen ben. Wanneer een groepje op de grenzen waggelt, of over de grenzen gaan dan spreek ik ze zeker daarop aan. 9 van de 10x worden ze dan agressief en willen mij in elkaar slaan. Wanneer dat gebeurt ben ik instaat gebruik te maken van mijn geleerde vecht en verdediging kunsten.
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
  vrijdag 17 september 2010 @ 00:03:03 #45
247705 IemandNiemand
pi_86521548
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:58 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Gevalletje van wederzijdse integratie..een autochtoon die erop los wollah'd :') .

Maar jouw blik op de toekomst baart me zorgen.. het is wel erg slecht gesteld met Nederland he.
Tjah; Een persoon die zowieso al erop los wollah'd (:')___!) Geld voor zowel autochtonen als allochtonen.
Ik ben van persoonlijke mening dat dat geen normaal en fatsoenlijke gedrag is*en dan bedoel ik niet alleen dat, maar het hele gedrag eromheen ook.. Ik vind eigenlijk beide groepen dieptriest; en dan bedoel ik dus ook de groep nederlanders die het constant maar moet overnemen. Dat vind ik eigenlijk zelfs triester. Maarjah.. jeugd he :{
En toen was er niets!
  vrijdag 17 september 2010 @ 00:03:49 #46
251735 Lort
Je weet dat ik gelijk heb
pi_86521585
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:52 schreef Impulse2010 het volgende:
Ja, het kunnen best criminelen worden maar dat kan iedere baldadige 16 jarige.

Anti, Suri, Mocro, Koelie, Nederlander....

Alleen Marokkanen toch net wat vaker he :Y

Kijk de statistieken er maak op na.
How does it feel? To treat me like you do.
pi_86521694
Ze stoppen gewoon katten en muizen in een hok en die zijn gevormd door jawel "onze" sprookjesboeken
Ik zwaai naar dieren.
pi_86521777
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:02 schreef noksala het volgende:
Je hebt dit verhaal verzonnen, ja ik heb ook geen poep in mijn ogen. Maargoed verzonnen of niet je wilt ons een lesje leren over vooroordelen.

Het probleem bij die groepjes Marokkanen is dat ze steeds op het randje waggelen. Ze zoeken de grenzen op. Het lijkt in jou ogen zo ongschuldig, maar er hoeft maar een klein tikje te komen en ze gaan over de grens. Dat is dus precies het probleem bij die hangMarokkanen. Ze zoeken de grenzen hier op, omdat ze in hun eigen land meteen zwaar gestraft worden.

Die Marokkanen hier in Nederland hebben geen respect, en geen dicipliene. In het lelijke hoofd denken ze: We kunnen lekker doen wat we willen, het ergste wat er gebeurt is dat ik met de zachte hand word opgepakt.

Dit is een van de redenen waarom ik zo fel tegen etnische groepen ben. Wanneer een groepje op de grenzen waggelt, of over de grenzen gaan dan spreek ik ze zeker daarop aan. 9 van de 10x worden ze dan agressief en willen mij in elkaar slaan. Wanneer dat gebeurt ben ik instaat gebruik te maken van mijn geleerde vecht en verdediging kunsten.
Het is wel grappig dat je in elke post toch weer je beoefende vechtsport weet bij te halen, en dat je Marokkaantjes klapt. Ik geloof er geen fuck van, zeker niet nadat je met buikpijn van school spijbelde en je van je mammie toch moest... ;(
pi_86521813
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:53 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal prima dat er mensen van verschillende culturen in Nederland wonen, maar enig fatsoen is toch ook niet ongepast. Deze jongeren gedragen zich heel anders dan in de Marokkaanse cultuur gebruikelijk is, dus daaraan ligt het niet direct. En ik ben het met je eens dat je niet van elke mug een olifant moet maken, maar als je constant geconfronteerd wordt met jongeren die het bloed onder je nagels vandaan proberen te halen kan ik het ook wel een beetje begrijpen als mensen geïrriteerd reageren. Ik werk zelf in een supermarkt, en af en toe word je ook wel knettergek van die jochies die met z'n vijven een beetje bijdehand gaan staan doen. Daarmee zeg ik niet dat je ze gelijk het land uit moet zetten, maar vervelend is het af en toe wel.
Het kan idd heel vervelend zijn. Ik als vrouw zijnde kan meestal wel met een paar woorden deze mannetjes het zwijgen opleggen... Dat is niet zo moeilijk, ik weet precies waar ze gevoelig voor zijn en waar ze zich beter door gaan gedragen. Dat leer je vanzelf als je er altijd tussen leeft.

Maar voor een man is dat moeilijker, ze willen al snel de strijd met je aangaan om de alpha man positie te bemachtigen, ook al is het in de supermarkt. Er wat van zeggen is dat denk ik ook niet makkelijk.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je er dan doodmoe van word en JA, ze behoren zich te gedragen.
Als ze dat niet doen zijn ze vervelend ja. Maar niet hopeloos en zeker niet op die leeftijd.
pi_86521868
Nederland moet de Marokkanen een keer met rust laten.er zijn ergere problemen in Nederland dan een stel jongens die niks te doen hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')