2 kleuren, he.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:28 schreef Geerd het volgende:
Idd Nederland is ook een achterlijke naam daar kunnen we toch wel wat anders van maken ?
Iets uitnodigender, en die vlag tering kom op 3 kleuren
Wat ben je toch een schatje zeg! Maar zo werkt het vaak niet, jammer maar helaas.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:27 schreef Impulse2010 het volgende:
Weet je wat het is, als deze jongens dus continu zo worden aangesproken terwijl ze pas 16 zijn en waarschijnlijk hier geboren en getogem kan ik wel begrijpen dat ze op den duur schijt krijgen aan die zeurende saaie bevooroordeelde nederlanders.
Mensen moeten eens verder kijken dan alleen de petjes en de wolla wolla.
Wij hebben ook slang en stopwoorden en onze eigen kledingstijl en zij ook! Ik vind het ook niet klinken en bij mij triggerd het ook iets... onverdraagzaams maar toch moet er meer onderscheid gemaakt worden tussen echte rotte appels en baldadige jongeren, wat iedere cultuur heeft!!!
Als je anders bekeken wil worden dan met iemand met een petje en wolla wolla draag dan ook geen petje en zeg dan ook geen wolla wollaquote:Op donderdag 16 september 2010 23:27 schreef Impulse2010 het volgende:
Weet je wat het is, als deze jongens dus continu zo worden aangesproken terwijl ze pas 16 zijn en waarschijnlijk hier geboren en getogem kan ik wel begrijpen dat ze op den duur schijt krijgen aan die zeurende saaie bevooroordeelde nederlanders.
Mensen moeten eens verder kijken dan alleen de petjes en de wolla wolla.
Wij hebben ook slang en stopwoorden en onze eigen kledingstijl en zij ook! Ik vind het ook niet klinken en bij mij triggerd het ook iets... onverdraagzaams maar toch moet er meer onderscheid gemaakt worden tussen echte rotte appels en baldadige jongeren, wat iedere cultuur heeft!!!
Zullen we is beginnen bij de oudersquote:Op donderdag 16 september 2010 23:30 schreef peristilius het volgende:
Tja, en toch is het wel heel typerend voor dit soort jochies, een beetje tof en bijdehand lopen doen. Dat vind ik vaak eigenlijk altijd nog het vervelendste, dat ze niet echt iets verkeerd doen, maar toch duidelijk de intentie hebben om maar een beetje te kutten. Overigens geldt dit niet alleen voor Marokkaanse jongeren, genoeg Nederlanders die net zo vervelend doen.
Jeugd van tegenwoordig.
Dan voelde hij zich toch aangesproken.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:32 schreef Impulse2010 het volgende:
Deze zelfde chick is er ook gewoon zo 1 die als ze haar tas ergens neerzet en een buitenlander die loopt langs dat ze dan dr hand op de tas legt en heel overdreven achterdochtig diegene aan en na gaat lopen gapen. Zo dom.
En dan zeker gaan zeggen: zie je wel, zie je wel! als er een keer iemand beledigd of boos word en haar een welverdiende beuk op dr smoel geeft.
Ja, klopt helemaal. Maar ze kopieren gewoon gedrag van anderen omdat ze ergens bij willen horen als je het mij vraagt. Net zoals ieder ander 16 jarig ventje doet. Kijk, als ze nou iets zeggen wat echt niet kan, of te dichtbij komen ofzo, dan is het volkomen terecht dat je er zo op reageert maar als je op iedere slak zout gaat leggen dan maak je de kloof alleen maar groter en kunnen we nooit normaal naast elkaar leven. Geloof me, liever had ik een Nederland wat Nederlands was. Maar dat is het helaas niet. Ga dan geen problemen creeren of groter maken omdat je je kortzichtigheid niet opzij kan zetten.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:30 schreef peristilius het volgende:
Tja, en toch is het wel heel typerend voor dit soort jochies, een beetje tof en bijdehand lopen doen. Dat vind ik vaak eigenlijk nog het vervelendste, dat ze niet echt iets verkeerd doen, maar toch duidelijk de intentie hebben om maar een beetje te kutten. Overigens geldt dit niet alleen voor Marokkaanse jongeren, genoeg Nederlanders die net zo vervelend doen.
Jeugd van tegenwoordig.
Nee lees maar terugquote:Op donderdag 16 september 2010 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
als iets geen kleur heeft is het zwart. dat geld dus niet voor wit of ben ik hier gek?............
Nou nee eerder beledigd. En terecht.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan voelde hij zich toch aangesproken.
Mee eens maar der mag wel wat medewerking zijnquote:Op donderdag 16 september 2010 23:37 schreef Impulse2010 het volgende:
[..]
Ja, klopt helemaal. Maar ze kopieren gewoon gedrag van anderen omdat ze ergens bij willen horen als je het mij vraagt. Net zoals ieder ander 16 jarig ventje doet. Kijk, als ze nou iets zeggen wat echt niet kan, of te dichtbij komen ofzo, dan is het volkomen terecht dat je er zo op reageert maar als je op iedere slak zout gaat leggen dan maak je de kloof alleen maar groter en kunnen we nooit normaal naast elkaar leven. Geloof me, liever had ik een Nederland wat Nederlands was. Maar dat is het helaas niet. Ga dan geen problemen creeren of groter maken omdat je je kortzichtigheid niet opzij kan zetten.
Vroeg of laat zullen zoveel mensen moeten gaan beseffen dat deze mensen niet weggaan. En dat ze nooit Henk zullen heten, nooit naar een hardcore feest gaan en altijd Ramadam zullen doen, Wolla zeggen en hun geloof blijven aanhangen.
Pak de slechten aan en laat de rest leven.
lolquote:Op donderdag 16 september 2010 23:39 schreef Impulse2010 het volgende:
[..]
Nou nee eerder beledigd. En terecht.
Rot toch op man. Serieus hoe naïef kan je zijn? Zelfs als ze ouder zijn gedragen ze zich nog net zo.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:37 schreef Impulse2010 het volgende:
[..]
Ja, klopt helemaal. Maar ze kopieren gewoon gedrag van anderen omdat ze ergens bij willen horen als je het mij vraagt. Net zoals ieder ander 16 jarig ventje doet. Kijk, als ze nou iets zeggen wat echt niet kan, of te dichtbij komen ofzo, dan is het volkomen terecht dat je er zo op reageert maar als je op iedere slak zout gaat leggen dan maak je de kloof alleen maar groter en kunnen we nooit normaal naast elkaar leven. Geloof me, liever had ik een Nederland wat Nederlands was. Maar dat is het helaas niet. Ga dan geen problemen creeren of groter maken omdat je je kortzichtigheid niet opzij kan zetten.
Vroeg of laat zullen zoveel mensen moeten gaan beseffen dat deze mensen niet weggaan. En dat ze nooit Henk zullen heten, nooit naar een hardcore feest gaan en altijd Ramadam zullen doen, Wolla zeggen en hun geloof blijven aanhangen.
Hier eentje,,hardcorepartysquote:Op donderdag 16 september 2010 23:37 schreef Impulse2010 het volgende:
[..]
Sorry hoor; maar als datgene wat ze nu doen "vernederlandiseren" is dan doen ze toch echt iets fout.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hier eentje,,hardcorepartys![]()
En hun geloof aanhangen,,ach,,hoezeer geloof je eigenlijk als je louter aan het vasten meedoet en meer ook niet? De trend verschuift meer naar de kant van passieve deelname aan de islam.. de jeugd 'verNederlandiseert'weldegelijk.
Waarom moet ze oprotten? ze heeft anders wel gelijk,quote:Op donderdag 16 september 2010 23:43 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Rot toch op man. Serieus hoe naïef kan je zijn? Zelfs als ze ouder zijn gedragen ze zich nog net zo.
Ze hebben gewoon iets tegen integreren en daardoor moet Nederland maar naar hun maatstaven veranderen want tjah; dat pikken die kaaskoppen wel.
Ik vind het helemaal prima dat er mensen van verschillende culturen in Nederland wonen, maar enig fatsoen is toch ook niet ongepast. Deze jongeren gedragen zich heel anders dan in de Marokkaanse cultuur gebruikelijk is, dus daaraan ligt het niet direct. En ik ben het met je eens dat je niet van elke mug een olifant moet maken, maar als je constant geconfronteerd wordt met jongeren die het bloed onder je nagels vandaan proberen te halen kan ik het ook wel een beetje begrijpen als mensen geïrriteerd reageren. Ik werk zelf in een supermarkt, en af en toe word je ook wel knettergek van die jochies die met z'n vijven een beetje bijdehand gaan staan doen. Daarmee zeg ik niet dat je ze gelijk het land uit moet zetten, maar vervelend is het af en toe wel.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:37 schreef Impulse2010 het volgende:
[..]
En jij wel? want in dat geval wil ik jouw visie wel is zien.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:48 schreef Impulse2010 het volgende:
Waarom kan niemand verder kijken dan alleen dit soort situatietjes en niet het grote geheel bekijken, vanaf een afstand en op de langere termijn?
dat dusquote:Op donderdag 16 september 2010 23:52 schreef alors het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt, als je altijd benaderd wordt als verrot tuig kan ik me voorstellen dat je op een gegeven moment zoiets hebt van, laat maar.
Ik vind sommige mensen ook zo overdreven bang, alsof elke Marokkaan je elk moment een dodelijke messteek zal gevenNatuurlijk snap ik dat je op je hoede bent als je iets hebt meegemaakt, maar ik denk dat een dergelijke benadering averechts werkt, voor beide partijen.
Ach, de inbraak/ mishandeling van die ene Mohamed die je op tv of internet ziet, is nog altijd maar aan een kleine groep voorbehouden. Buiten de rotte peren zijn er inderdaad genoeg die verNederlandiseren, ookal kom je hun taaltje wel eens ' in de buurt' tegen als ze onderling aan het ouwehoeren zijn.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:48 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Sorry hoor; maar als datgene wat ze nu doen "vernederlandiseren" is dan doen ze toch echt iets fout.
Gevalletje van wederzijdse integratie..een autochtoon die erop los wollah'dquote:Op donderdag 16 september 2010 23:53 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
En jij wel? want in dat geval wil ik jouw visie wel is zien.
Die van mij is namelijk als volgt:
Nederlanders nemen steeds meer over van dit soort jongeren (dat zien we nu al) hierdoor word het maatschappelijk geaccepteerd, want het is stoer en whatnot.
Waarop de volgende generatie daar nog een stapje bovenop doet.
De huidige generatie doet vervolgens geen tering met hun leven en de generatie daarop ook niet.
Want studeren en je normaal en fatsoenlijke gedragen zoals je later ook zult moeten doen met een goede baan is er in de jongere jaren al niet bij dus zeker later ook niet.
En it goes down and down and down...
Kan.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:53 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
En jij wel? want in dat geval wil ik jouw visie wel is zien.
Die van mij is namelijk als volgt:
Nederlanders nemen steeds meer over van dit soort jongeren (dat zien we nu al) hierdoor word het maatschappelijk geaccepteerd, want het is stoer en whatnot.
Waarop de volgende generatie daar nog een stapje bovenop doet.
De huidige generatie doet vervolgens geen tering met hun leven en de generatie daarop ook niet.
Want studeren en je normaal en fatsoenlijke gedragen zoals je later ook zult moeten doen met een goede baan is er in de jongere jaren al niet bij dus zeker later ook niet.
En it goes down and down and down...
Tjah; Een persoon die zowieso al erop los wollah'd (:')___!) Geld voor zowel autochtonen als allochtonen.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Gevalletje van wederzijdse integratie..een autochtoon die erop los wollah'd.
Maar jouw blik op de toekomst baart me zorgen.. het is wel erg slecht gesteld met Nederland he.
Alleen Marokkanen toch net wat vaker hequote:Op donderdag 16 september 2010 23:52 schreef Impulse2010 het volgende:
Ja, het kunnen best criminelen worden maar dat kan iedere baldadige 16 jarige.
Anti, Suri, Mocro, Koelie, Nederlander....
Het is wel grappig dat je in elke post toch weer je beoefende vechtsport weet bij te halen, en dat je Marokkaantjes klapt. Ik geloof er geen fuck van, zeker niet nadat je met buikpijn van school spijbelde en je van je mammie toch moest...quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:02 schreef noksala het volgende:
Je hebt dit verhaal verzonnen, ja ik heb ook geen poep in mijn ogen. Maargoed verzonnen of niet je wilt ons een lesje leren over vooroordelen.
Het probleem bij die groepjes Marokkanen is dat ze steeds op het randje waggelen. Ze zoeken de grenzen op. Het lijkt in jou ogen zo ongschuldig, maar er hoeft maar een klein tikje te komen en ze gaan over de grens. Dat is dus precies het probleem bij die hangMarokkanen. Ze zoeken de grenzen hier op, omdat ze in hun eigen land meteen zwaar gestraft worden.
Die Marokkanen hier in Nederland hebben geen respect, en geen dicipliene. In het lelijke hoofd denken ze: We kunnen lekker doen wat we willen, het ergste wat er gebeurt is dat ik met de zachte hand word opgepakt.
Dit is een van de redenen waarom ik zo fel tegen etnische groepen ben. Wanneer een groepje op de grenzen waggelt, of over de grenzen gaan dan spreek ik ze zeker daarop aan. 9 van de 10x worden ze dan agressief en willen mij in elkaar slaan. Wanneer dat gebeurt ben ik instaat gebruik te maken van mijn geleerde vecht en verdediging kunsten.
Het kan idd heel vervelend zijn. Ik als vrouw zijnde kan meestal wel met een paar woorden deze mannetjes het zwijgen opleggen... Dat is niet zo moeilijk, ik weet precies waar ze gevoelig voor zijn en waar ze zich beter door gaan gedragen. Dat leer je vanzelf als je er altijd tussen leeft.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima dat er mensen van verschillende culturen in Nederland wonen, maar enig fatsoen is toch ook niet ongepast. Deze jongeren gedragen zich heel anders dan in de Marokkaanse cultuur gebruikelijk is, dus daaraan ligt het niet direct. En ik ben het met je eens dat je niet van elke mug een olifant moet maken, maar als je constant geconfronteerd wordt met jongeren die het bloed onder je nagels vandaan proberen te halen kan ik het ook wel een beetje begrijpen als mensen geïrriteerd reageren. Ik werk zelf in een supermarkt, en af en toe word je ook wel knettergek van die jochies die met z'n vijven een beetje bijdehand gaan staan doen. Daarmee zeg ik niet dat je ze gelijk het land uit moet zetten, maar vervelend is het af en toe wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |