Het loopt inderdaad voor geen meter. Dit is blijkbaar niet een onderwerp wat echt leeft.quote:Op zondag 26 september 2010 12:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[B&H] Gerdi Verbeet
Mag wel dicht, lijkt me.
Hier niet, ik heb een suggestie bij het slotje geplaatstquote:Op zondag 26 september 2010 12:54 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het loopt inderdaad voor geen meter. Dit is blijkbaar niet een onderwerp wat echt leeft.
Die mensen kennen Gerdi Verbeet niet, die zijn te oppervlakkigquote:Op zondag 26 september 2010 13:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hier niet, ik heb een suggestie bij het slotje geplaatst
Dan plaats je een paar lekkere pics erbij en daagt de amorfe massa uit tot het plaatsen van meer zinnenprikkelende afbeeldingen van politici.quote:Op zondag 26 september 2010 13:35 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Die mensen kennen Gerdi Verbeet niet, die zijn te oppervlakkig
Ja, ga die idioot nog even lopen aanmoedigen, ook...quote:Op zondag 26 september 2010 13:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dan plaats je een paar lekkere pics erbij en daagt de amorfe massa uit tot het plaatsen van meer zinnenprikkelende afbeeldingen van politici.
Contradictio in terminis.quote:Op zondag 26 september 2010 13:38 schreef Mwanatabu het volgende:
zinnenprikkelende afbeeldingen van politici
Och...quote:
At your servicequote:Op dinsdag 28 september 2010 21:37 schreef Zeroku het volgende:
Onderhandelingsakkoord VVD,CDA,PVV
Doe maar dicht, was het subforum VKZ vergeten![]()
.
Ik zal het veranderen in het topic dat nu nog looptquote:Op woensdag 29 september 2010 00:29 schreef JoaC het volgende:
Kan elk topic met Bruin 1in titel dicht?
Wrom? Geldt vrijheid van meningsuiting alleen voor Wilders of zo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik zal het veranderen in het topic dat nu nog loopt
Omdat het een beetje naar is om te verwijzen naar bruinhemden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wrom? Geldt vrijheid van meningsuiting alleen voor Wilders of zo?
Gedaan, bedankt voor het oplettenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:05 schreef Bluesdude het volgende:
Oude landkaart uit proportie..?
------->> CH
Omdat een topic automatisch sluit na 301 posts.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:41 schreef MMonk het volgende:
Ik zou graag willen weten waarom dit topic gesloten is?
Een wereld zonder geld?
Alvast bedankt,
M.
Dat is duidelijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Omdat een topic automatisch sluit na 301 posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |